Материалдар / "Жаңа мектеп-жаңа ұстаз"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жаңа мектеп-жаңа ұстаз"

Материал туралы қысқаша түсінік
байқауға қатысу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
361
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оспанова Алтынай Қалелқызы Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі. Мирный орта мектебі.

1 слайд
Оспанова Алтынай Қалелқызы Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі. Мирный орта мектебі.

1 слайд

Оспанова Алтынай Қалелқызы Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі. Мирный орта мектебі.

“Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз білім- адамзаттың қас – жауы, ол келешекте оның б

2 слайд
“Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз білім- адамзаттың қас – жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі .“ ӘЛ - ФАРАБИ

2 слайд

“Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз білім- адамзаттың қас – жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі .“ ӘЛ - ФАРАБИ

“Мектептің жаны – мұғалім” Ахмет Байтұрсынұлы

3 слайд
“Мектептің жаны – мұғалім” Ахмет Байтұрсынұлы

3 слайд

“Мектептің жаны – мұғалім” Ахмет Байтұрсынұлы

Нағыз педагог-профессионал кең білімді , мәдениетті, ізгілікті және зиялы адал , жас ұрпақты дамыту, оқыту мен тәрбиелеу

4 слайд
Нағыз педагог-профессионал кең білімді , мәдениетті, ізгілікті және зиялы адал , жас ұрпақты дамыту, оқыту мен тәрбиелеудегі иноватикалық бағытта жұмыс жасайтын, өзіндік мені қалыптасқан , обьективті қабылдау мүмкіндігі бар тұлға. Кәсібилігі. -иновациялық жаңа бағыттағы іс- әрекетке дайын; -баламен мәдениетті қарым- қатынас жасай білетін; -өзі мәдениетті; Жеке қасиеттері -әр іске белсенді; - дүниетаным ы кең; - адамгершілі гі мол; Компонентті лігі -жаңалыққа құштар; -әр түрлі дәрежеде сабақ бере алатын; -техникалық дағдыны меңгерген Нәтижелігі. -өзі жоспарлаған іске жете алатын ; - оқушыларды ң интелектілік дағдысын дамыта алатын

4 слайд

Нағыз педагог-профессионал кең білімді , мәдениетті, ізгілікті және зиялы адал , жас ұрпақты дамыту, оқыту мен тәрбиелеудегі иноватикалық бағытта жұмыс жасайтын, өзіндік мені қалыптасқан , обьективті қабылдау мүмкіндігі бар тұлға. Кәсібилігі. -иновациялық жаңа бағыттағы іс- әрекетке дайын; -баламен мәдениетті қарым- қатынас жасай білетін; -өзі мәдениетті; Жеке қасиеттері -әр іске белсенді; - дүниетаным ы кең; - адамгершілі гі мол; Компонентті лігі -жаңалыққа құштар; -әр түрлі дәрежеде сабақ бере алатын; -техникалық дағдыны меңгерген Нәтижелігі. -өзі жоспарлаған іске жете алатын ; - оқушыларды ң интелектілік дағдысын дамыта алатын

ТӘРБИЕ ЕГІЗ БІЛІМ МАҚСАТ -оқушыларды психолгиялық зерттей алады; -рухани мәдениетті сынай алады; -оқушылардың дамуына диа

5 слайд
ТӘРБИЕ ЕГІЗ БІЛІМ МАҚСАТ -оқушыларды психолгиялық зерттей алады; -рухани мәдениетті сынай алады; -оқушылардың дамуына диагностика жүргізе алады; -әр пән тақырыбына сай тәрбиелік мақсатын анықтай біледі. -ғылым жетістіктерін пайдалана білетін; -өз білімін көтеретін; -әр түрлі деңгейде қазіргі жаңа техно- логияларды меңгерген; -шығармашылықпен айналысып, диагностиканы меңгерген. -Рухани дамыған шығармашылықты тұлғаны қалыптастыру; -Білім сапасының мемлекеттік стандартқа сай болуын қамтамасыз ету;

5 слайд

ТӘРБИЕ ЕГІЗ БІЛІМ МАҚСАТ -оқушыларды психолгиялық зерттей алады; -рухани мәдениетті сынай алады; -оқушылардың дамуына диагностика жүргізе алады; -әр пән тақырыбына сай тәрбиелік мақсатын анықтай біледі. -ғылым жетістіктерін пайдалана білетін; -өз білімін көтеретін; -әр түрлі деңгейде қазіргі жаңа техно- логияларды меңгерген; -шығармашылықпен айналысып, диагностиканы меңгерген. -Рухани дамыған шығармашылықты тұлғаны қалыптастыру; -Білім сапасының мемлекеттік стандартқа сай болуын қамтамасыз ету;

САПА 1.Білім сапасы көтеріледі 2. Оза оқиды. 3.Дамыта оқиды. 4. Жеделдете оқиды. 5.Ғылыми жоба жазады. 6. Шығармашылығы д

6 слайд
САПА 1.Білім сапасы көтеріледі 2. Оза оқиды. 3.Дамыта оқиды. 4. Жеделдете оқиды. 5.Ғылыми жоба жазады. 6. Шығармашылығы дамиды.

6 слайд

САПА 1.Білім сапасы көтеріледі 2. Оза оқиды. 3.Дамыта оқиды. 4. Жеделдете оқиды. 5.Ғылыми жоба жазады. 6. Шығармашылығы дамиды.

“Еліміздің ертеңі бүгінгі жастардың қолында , ал жас ұрпақ тағдыры ұстаздың қолында” Н .Ә НАЗАРБАЕВ.

7 слайд
“Еліміздің ертеңі бүгінгі жастардың қолында , ал жас ұрпақ тағдыры ұстаздың қолында” Н .Ә НАЗАРБАЕВ.

7 слайд

“Еліміздің ертеңі бүгінгі жастардың қолында , ал жас ұрпақ тағдыры ұстаздың қолында” Н .Ә НАЗАРБАЕВ.

Дәріс беруші, басқарушы. Мұғалім Оқушы Ақпараттануш ы Біріккен оқу-тәрбие үрдісінің танымдық әрекеті. Мақсаты

8 слайд
Дәріс беруші, басқарушы. Мұғалім Оқушы Ақпараттануш ы Біріккен оқу-тәрбие үрдісінің танымдық әрекеті. Мақсаты

8 слайд

Дәріс беруші, басқарушы. Мұғалім Оқушы Ақпараттануш ы Біріккен оқу-тәрбие үрдісінің танымдық әрекеті. Мақсаты

Оқыту мен тәрбие берудің мақсаттарын, принциптерін меңгеру Өз бетімен оқу, білім алушы. мазмұны түрі әдісі құрал ба

9 слайд
Оқыту мен тәрбие берудің мақсаттарын, принциптерін меңгеру Өз бетімен оқу, білім алушы. мазмұны түрі әдісі құрал бағалау Нәтиже

9 слайд

Оқыту мен тәрбие берудің мақсаттарын, принциптерін меңгеру Өз бетімен оқу, білім алушы. мазмұны түрі әдісі құрал бағалау Нәтиже

Сапа 1.Білім сапасы артады. 2.Білімдік деңгейі артады 3.Өз бетімен білім алады. 4.Өз деңгейі арқылы нәтижесіне жетеді. 5.Білім

10 слайд
Сапа 1.Білім сапасы артады. 2.Білімдік деңгейі артады 3.Өз бетімен білім алады. 4.Өз деңгейі арқылы нәтижесіне жетеді. 5.Білім қабілетін арттырады. 6.Олимпиадаға қатысады. 7.Байқауларға қатысады.

10 слайд

Сапа 1.Білім сапасы артады. 2.Білімдік деңгейі артады 3.Өз бетімен білім алады. 4.Өз деңгейі арқылы нәтижесіне жетеді. 5.Білім қабілетін арттырады. 6.Олимпиадаға қатысады. 7.Байқауларға қатысады.

Сабақтағы шаралар Жаңа технология элементтері н қолдану Дидакикалы қ әдіс- тәсілдерді қолдану. Тереңдетіп оқыту. Электро

11 слайд
Сабақтағы шаралар Жаңа технология элементтері н қолдану Дидакикалы қ әдіс- тәсілдерді қолдану. Тереңдетіп оқыту. Электронд ы оқулықтар ды қолдану. -Сын тұрғысына н ойлау ; - Модульдік оқыту; - Деңгейле п оқыту; -Дидактик алық ойын түрлері; - Проблема- лық оқыту; -Проблема -лық әдіс; -Пікір- сайыс әдісі; -Жаттау әдісі; -Бірлесіп жұмыс істеу әдісі; Тілдік дағдылар мен сөйлеу іскерлігін дамытушы тапсырма- лар. -Арнайы курс ; - Үйірме;

11 слайд

Сабақтағы шаралар Жаңа технология элементтері н қолдану Дидакикалы қ әдіс- тәсілдерді қолдану. Тереңдетіп оқыту. Электронд ы оқулықтар ды қолдану. -Сын тұрғысына н ойлау ; - Модульдік оқыту; - Деңгейле п оқыту; -Дидактик алық ойын түрлері; - Проблема- лық оқыту; -Проблема -лық әдіс; -Пікір- сайыс әдісі; -Жаттау әдісі; -Бірлесіп жұмыс істеу әдісі; Тілдік дағдылар мен сөйлеу іскерлігін дамытушы тапсырма- лар. -Арнайы курс ; - Үйірме;

Сабақтан тыс шаралар. Дарынды тұлғамен жұмыс: - олимпиадаларғ а қатысу; -оқылымдарға қатысу; Сыныптан тыс жұмыстар: -ф

12 слайд
Сабақтан тыс шаралар. Дарынды тұлғамен жұмыс: - олимпиадаларғ а қатысу; -оқылымдарға қатысу; Сыныптан тыс жұмыстар: -факультатив; -үйірме, -конференция; -әдеби кештер;

12 слайд

Сабақтан тыс шаралар. Дарынды тұлғамен жұмыс: - олимпиадаларғ а қатысу; -оқылымдарға қатысу; Сыныптан тыс жұмыстар: -факультатив; -үйірме, -конференция; -әдеби кештер;

Сабақтары мда қолданыла тын әдістерім Проблемалық әдіс Рөлдік ойын әдісі Баяндау әдісі Пікір сайыс әдісі Сыни тұрғыдан ой

13 слайд
Сабақтары мда қолданыла тын әдістерім Проблемалық әдіс Рөлдік ойын әдісі Баяндау әдісі Пікір сайыс әдісі Сыни тұрғыдан ойлау әдісі Баяндау әдісі Көрнекілік әдісі Әңгімелесу әдісі Жаттықтыру әдісі

13 слайд

Сабақтары мда қолданыла тын әдістерім Проблемалық әдіс Рөлдік ойын әдісі Баяндау әдісі Пікір сайыс әдісі Сыни тұрғыдан ойлау әдісі Баяндау әдісі Көрнекілік әдісі Әңгімелесу әдісі Жаттықтыру әдісі

Назарларыңызғ а рахмет!

14 слайд
Назарларыңызғ а рахмет!

14 слайд

Назарларыңызғ а рахмет!