"Жаңа мектеп-жаңа ұстаз"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оспанова Алтынай
Қалелқызы
Қазақ тілі және
әдебиеті
пәні мұғалімі.
Мирный орта
мектебі.
1 слайд
Оспанова Алтынай Қалелқызы Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі. Мирный орта мектебі.
2 слайд
“Адамға ең бірінші білім емес,
рухани тәрбие берілуі керек,
тәрбиесіз білім- адамзаттың қас –
жауы,
ол келешекте оның барлық
өміріне
апат әкеледі .“
ӘЛ -
ФАРАБИ
2 слайд
“Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз білім- адамзаттың қас – жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі .“ ӘЛ - ФАРАБИ
3 слайд
“Мектептің
жаны – мұғалім”
Ахмет
Байтұрсынұлы
3 слайд
“Мектептің жаны – мұғалім” Ахмет Байтұрсынұлы
4 слайд
Нағыз педагог-профессионал кең білімді , мәдениетті,
ізгілікті және зиялы адал , жас ұрпақты дамыту, оқыту мен
тәрбиелеудегі иноватикалық бағытта жұмыс жасайтын,
өзіндік мені қалыптасқан , обьективті қабылдау мүмкіндігі
бар тұлға.
Кәсібилігі.
-иновациялық
жаңа
бағыттағы іс-
әрекетке
дайын;
-баламен
мәдениетті
қарым-
қатынас
жасай білетін;
-өзі
мәдениетті;
Жеке
қасиеттері
-әр іске
белсенді;
-
дүниетаным
ы кең;
-
адамгершілі
гі мол;
Компонентті
лігі
-жаңалыққа
құштар;
-әр түрлі
дәрежеде
сабақ бере
алатын;
-техникалық
дағдыны
меңгерген
Нәтижелігі.
-өзі
жоспарлаған
іске жете
алатын ;
-
оқушыларды
ң
интелектілік
дағдысын
дамыта
алатын
4 слайд
Нағыз педагог-профессионал кең білімді , мәдениетті, ізгілікті және зиялы адал , жас ұрпақты дамыту, оқыту мен тәрбиелеудегі иноватикалық бағытта жұмыс жасайтын, өзіндік мені қалыптасқан , обьективті қабылдау мүмкіндігі бар тұлға. Кәсібилігі. -иновациялық жаңа бағыттағы іс- әрекетке дайын; -баламен мәдениетті қарым- қатынас жасай білетін; -өзі мәдениетті; Жеке қасиеттері -әр іске белсенді; - дүниетаным ы кең; - адамгершілі гі мол; Компонентті лігі -жаңалыққа құштар; -әр түрлі дәрежеде сабақ бере алатын; -техникалық дағдыны меңгерген Нәтижелігі. -өзі жоспарлаған іске жете алатын ; - оқушыларды ң интелектілік дағдысын дамыта алатын
5 слайд
ТӘРБИЕ
ЕГІЗ
БІЛІМ
МАҚСАТ
-оқушыларды
психолгиялық
зерттей алады;
-рухани мәдениетті
сынай алады;
-оқушылардың дамуына
диагностика жүргізе алады;
-әр пән тақырыбына
сай тәрбиелік мақсатын
анықтай біледі.
-ғылым жетістіктерін
пайдалана білетін;
-өз білімін көтеретін;
-әр түрлі деңгейде
қазіргі жаңа техно-
логияларды меңгерген;
-шығармашылықпен
айналысып,
диагностиканы
меңгерген.
-Рухани дамыған шығармашылықты тұлғаны қалыптастыру;
-Білім сапасының мемлекеттік стандартқа сай болуын қамтамасыз
ету;
5 слайд
ТӘРБИЕ ЕГІЗ БІЛІМ МАҚСАТ -оқушыларды психолгиялық зерттей алады; -рухани мәдениетті сынай алады; -оқушылардың дамуына диагностика жүргізе алады; -әр пән тақырыбына сай тәрбиелік мақсатын анықтай біледі. -ғылым жетістіктерін пайдалана білетін; -өз білімін көтеретін; -әр түрлі деңгейде қазіргі жаңа техно- логияларды меңгерген; -шығармашылықпен айналысып, диагностиканы меңгерген. -Рухани дамыған шығармашылықты тұлғаны қалыптастыру; -Білім сапасының мемлекеттік стандартқа сай болуын қамтамасыз ету;
6 слайд
САПА
1.Білім сапасы көтеріледі
2. Оза оқиды.
3.Дамыта оқиды.
4. Жеделдете оқиды.
5.Ғылыми жоба жазады.
6. Шығармашылығы дамиды.
6 слайд
САПА 1.Білім сапасы көтеріледі 2. Оза оқиды. 3.Дамыта оқиды. 4. Жеделдете оқиды. 5.Ғылыми жоба жазады. 6. Шығармашылығы дамиды.
7 слайд
“Еліміздің ертеңі
бүгінгі
жастардың қолында ,
ал жас ұрпақ тағдыры
ұстаздың қолында”
Н .Ә
НАЗАРБАЕВ.
7 слайд
“Еліміздің ертеңі бүгінгі жастардың қолында , ал жас ұрпақ тағдыры ұстаздың қолында” Н .Ә НАЗАРБАЕВ.
8 слайд
Дәріс
беруші,
басқарушы.
Мұғалім Оқушы
Ақпараттануш
ы
Біріккен оқу-тәрбие үрдісінің танымдық әрекеті.
Мақсаты
8 слайд
Дәріс беруші, басқарушы. Мұғалім Оқушы Ақпараттануш ы Біріккен оқу-тәрбие үрдісінің танымдық әрекеті. Мақсаты
9 слайд
Оқыту мен тәрбие
берудің
мақсаттарын,
принциптерін
меңгеру
Өз бетімен оқу,
білім алушы.
мазмұны
түрі
әдісі
құрал
бағалау
Нәтиже
9 слайд
Оқыту мен тәрбие берудің мақсаттарын, принциптерін меңгеру Өз бетімен оқу, білім алушы. мазмұны түрі әдісі құрал бағалау Нәтиже
10 слайд
Сапа
1.Білім сапасы артады.
2.Білімдік деңгейі артады
3.Өз бетімен білім алады.
4.Өз деңгейі арқылы нәтижесіне жетеді.
5.Білім қабілетін арттырады.
6.Олимпиадаға қатысады.
7.Байқауларға қатысады.
10 слайд
Сапа 1.Білім сапасы артады. 2.Білімдік деңгейі артады 3.Өз бетімен білім алады. 4.Өз деңгейі арқылы нәтижесіне жетеді. 5.Білім қабілетін арттырады. 6.Олимпиадаға қатысады. 7.Байқауларға қатысады.
11 слайд
Сабақтағы
шаралар
Жаңа
технология
элементтері
н қолдану
Дидакикалы
қ әдіс-
тәсілдерді
қолдану.
Тереңдетіп
оқыту.
Электронд
ы
оқулықтар
ды
қолдану.
-Сын
тұрғысына
н ойлау ;
-
Модульдік
оқыту;
-
Деңгейле
п оқыту;
-Дидактик
алық ойын
түрлері;
-
Проблема-
лық
оқыту;
-Проблема
-лық әдіс;
-Пікір-
сайыс
әдісі;
-Жаттау
әдісі;
-Бірлесіп
жұмыс
істеу әдісі;
Тілдік
дағдылар
мен
сөйлеу
іскерлігін
дамытушы
тапсырма-
лар.
-Арнайы
курс ;
- Үйірме;
11 слайд
Сабақтағы шаралар Жаңа технология элементтері н қолдану Дидакикалы қ әдіс- тәсілдерді қолдану. Тереңдетіп оқыту. Электронд ы оқулықтар ды қолдану. -Сын тұрғысына н ойлау ; - Модульдік оқыту; - Деңгейле п оқыту; -Дидактик алық ойын түрлері; - Проблема- лық оқыту; -Проблема -лық әдіс; -Пікір- сайыс әдісі; -Жаттау әдісі; -Бірлесіп жұмыс істеу әдісі; Тілдік дағдылар мен сөйлеу іскерлігін дамытушы тапсырма- лар. -Арнайы курс ; - Үйірме;
12 слайд
Сабақтан тыс
шаралар.
Дарынды
тұлғамен
жұмыс:
-
олимпиадаларғ
а қатысу;
-оқылымдарға
қатысу;
Сыныптан тыс
жұмыстар:
-факультатив;
-үйірме,
-конференция;
-әдеби кештер;
12 слайд
Сабақтан тыс шаралар. Дарынды тұлғамен жұмыс: - олимпиадаларғ а қатысу; -оқылымдарға қатысу; Сыныптан тыс жұмыстар: -факультатив; -үйірме, -конференция; -әдеби кештер;
13 слайд
Сабақтары
мда
қолданыла
тын
әдістерім
Проблемалық
әдіс
Рөлдік ойын
әдісі
Баяндау әдісі
Пікір сайыс әдісі
Сыни тұрғыдан
ойлау әдісі
Баяндау әдісі
Көрнекілік әдісі
Әңгімелесу
әдісі
Жаттықтыру
әдісі
13 слайд
Сабақтары мда қолданыла тын әдістерім Проблемалық әдіс Рөлдік ойын әдісі Баяндау әдісі Пікір сайыс әдісі Сыни тұрғыдан ойлау әдісі Баяндау әдісі Көрнекілік әдісі Әңгімелесу әдісі Жаттықтыру әдісі
14 слайд
Назарларыңызғ
а
рахмет!
14 слайд
Назарларыңызғ а рахмет!