Материалдар / Жаңа қоғам мұғалімі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңа қоғам мұғалімі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа қоғам мұғалімі - ол рухани адамгершілігі мол, белсенді, жасампаз, рефлексияға қабілеті басым, экологиялық білімді, шығармашыл тұлға, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі көрсетуге ұмтылысы, әдіснамалық қалыптасуының жоғары деңгейін сипаттайтын әлеуметтік, тұлғалық, коммуникативтік, ақпараттық және біліктіліктің басқа түрлерін меңгерген құзырлығы жоғары маман
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
311
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жаңа қоғам мұғалімі - ол рухани адамгершілігі мол, белсенді, жасампаз, рефлексияға қабілеті басым, экологиялық білімді, шығар

1 слайд
Жаңа қоғам мұғалімі - ол рухани адамгершілігі мол, белсенді, жасампаз, рефлексияға қабілеті басым, экологиялық білімді, шығармашыл тұлға, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі көрсетуге ұмтылысы, әдіснамалық қалыптасуының жоғары деңгейін сипаттайтын әлеуметтік, тұлғалық, коммуникативтік, ақпараттық және біліктіліктің басқа түрлерін меңгерген құзырлығы жоғары маман

 Біріншіден, мұғалім жеке көзқарасы бар және соны қорғай білетін жігерлі тұлға және маман - мұғалім болуы қажет. Зерттеушілі

2 слайд
 Біріншіден, мұғалім жеке көзқарасы бар және соны қорғай білетін жігерлі тұлға және маман - мұғалім болуы қажет. Зерттеушілік, ойшылдық қасиеті бар мұғалім жалтақ болмайды. Өз ісін жетік біліп, кез келген істі табанды жүргізетін мұғалім ғана түпкі нәтижеге қол жеткізе алады. Ондай мұғалім әрбір күніне есеп беріп отырады, азаматтық ар-ожданын қорғай алады.

 Екіншіден, мұғалім педагогикалық, психологиялық білімін күнделікті ісінде шебер пайдалана білетін болуы керек.  Үшіншіден

3 слайд
 Екіншіден, мұғалім педагогикалық, психологиялық білімін күнделікті ісінде шебер пайдалана білетін болуы керек.  Үшіншіден , білім беру негіздерін өз бетінше оқып үйренуге оқушыны баулуы тиіс.

 Төртіншіден, мұғалім ұйымдастыру- шылық, құрылымдық, бейімділік, сараптамалық қабілеттермен қатар өз бойындағы педагогикалы

4 слайд
 Төртіншіден, мұғалім ұйымдастыру- шылық, құрылымдық, бейімділік, сараптамалық қабілеттермен қатар өз бойындағы педагогикалық жағдаяттарды, дәйектерді, құбылыстарды талдай білуі және солардың пайда болуының себеп салдарын анықтай білуге де бейім болуы шарт.

 Бесіншіден, мұғалімнің адамгершілік, саяси-идеалдық ұстанымы жұмысында көрініс тауып, ол ұстанымды бала тәрбиесіне негіз е

5 слайд
 Бесіншіден, мұғалімнің адамгершілік, саяси-идеалдық ұстанымы жұмысында көрініс тауып, ол ұстанымды бала тәрбиесіне негіз етіп алу шарт.

 Педагогикалық диентология (грек тілінде)- педагогтың кәсіптік тәртібі туралы ғылым. Бұл терминді 19ғ. Енгізген ағылшын филос

6 слайд
 Педагогикалық диентология (грек тілінде)- педагогтың кәсіптік тәртібі туралы ғылым. Бұл терминді 19ғ. Енгізген ағылшын философы И.Бентам.

Қызметті нәтижелі атқаруға қажетті қасиеттер: - Максималды икемді болуға ұмтылу. - Эмпатиялық қабілеті, оқушылардың қажеттілігі

7 слайд
Қызметті нәтижелі атқаруға қажетті қасиеттер: - Максималды икемді болуға ұмтылу. - Эмпатиялық қабілеті, оқушылардың қажеттілігін ескеріп орындаудағы шапшаңдылығы. - Сабақ берудегі өзіндік ерекшелігі. - Тәрбиеленушілердің «Мен»-концепциясының дамуына көмек көрсету, қолдау. - Оқушыларды басқара білу, өзін-өзі меңгеру іскерлігі. - Тәрбиеленушілермен неформалдық қарым-қатынас стилін меңгеру. - Ақкөңілдік, өзіне-өзі сенімділік, өзін-өзі меңгеру, эмоционалдық ұстанымдылық. - Дау-дамайлық жағдайларды зорлықсыз шеше білу. - Басқа адамдардың дініне, дәстүрлеріне құрметпен қарай білу, толеранттылық. - Креативті, рефлексияға қабілеттілігі.

Мұғалімнің педагогикалық қызметіне әсер ететін факторлар  Объективті факторлар: кең мағынада қоғамдағы әлеуметтік – саяси жа

8 слайд
Мұғалімнің педагогикалық қызметіне әсер ететін факторлар  Объективті факторлар: кең мағынада қоғамдағы әлеуметтік – саяси жағдайлар, саяси көзқарастар, мәдени құндылықтар, қоғамның рухани даму деңгейі, экономиканың, педагогикалық- психологиялық ғылымдардың даму деңгейі.

 Субъективті факторлар: мұғалімнің жеке тұлғалық қасиеттері, мінез-құлық ерекшеліктері, темпераменті, құндылық бағыттары, қы

9 слайд
 Субъективті факторлар: мұғалімнің жеке тұлғалық қасиеттері, мінез-құлық ерекшеліктері, темпераменті, құндылық бағыттары, қызығушылығы, қажеттіліктері, адамгершілік-рухани және интеллектуалдық, іс-әрекет жасауға дайындығы, белсенділігі, т.б.