1 слайд
Жаңа қоғам мұғалімі - ол рухани адамгершілігі
мол, белсенді, жасампаз, рефлексияға қабілеті
басым, экологиялық білімді, шығармашыл тұлға,
өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі көрсетуге
ұмтылысы, әдіснамалық қалыптасуының
жоғары деңгейін сипаттайтын әлеуметтік,
тұлғалық, коммуникативтік, ақпараттық және
біліктіліктің басқа түрлерін меңгерген құзырлығы
жоғары маман
2 слайд
Біріншіден, мұғалім жеке көзқарасы бар және
соны қорғай білетін жігерлі тұлға және маман -
мұғалім болуы қажет. Зерттеушілік, ойшылдық
қасиеті бар мұғалім жалтақ болмайды. Өз ісін
жетік біліп, кез келген істі табанды жүргізетін
мұғалім ғана түпкі нәтижеге қол жеткізе алады.
Ондай мұғалім әрбір күніне есеп беріп отырады,
азаматтық ар-ожданын қорғай алады.
3 слайд
Екіншіден, мұғалім педагогикалық,
психологиялық білімін күнделікті ісінде
шебер пайдалана білетін болуы керек.
Үшіншіден , білім беру негіздерін өз
бетінше оқып үйренуге оқушыны баулуы
тиіс.
4 слайд
Төртіншіден, мұғалім ұйымдастыру-
шылық, құрылымдық, бейімділік,
сараптамалық қабілеттермен қатар өз
бойындағы педагогикалық жағдаяттарды,
дәйектерді, құбылыстарды талдай білуі
және солардың пайда болуының себеп
салдарын анықтай білуге де бейім болуы
шарт.
5 слайд
Бесіншіден, мұғалімнің адамгершілік,
саяси-идеалдық ұстанымы жұмысында
көрініс тауып, ол ұстанымды бала
тәрбиесіне негіз етіп алу шарт.
6 слайд
Педагогикалық диентология (грек тілінде)-
педагогтың кәсіптік тәртібі туралы ғылым.
Бұл терминді 19ғ. Енгізген ағылшын
философы И.Бентам.
7 слайд
Қызметті нәтижелі атқаруға
қажетті қасиеттер:
- Максималды икемді болуға ұмтылу.
- Эмпатиялық қабілеті, оқушылардың қажеттілігін ескеріп
орындаудағы шапшаңдылығы.
- Сабақ берудегі өзіндік ерекшелігі.
- Тәрбиеленушілердің «Мен»-концепциясының дамуына көмек
көрсету, қолдау.
- Оқушыларды басқара білу, өзін-өзі меңгеру іскерлігі.
- Тәрбиеленушілермен неформалдық қарым-қатынас стилін меңгеру.
- Ақкөңілдік, өзіне-өзі сенімділік, өзін-өзі меңгеру, эмоционалдық
ұстанымдылық.
- Дау-дамайлық жағдайларды зорлықсыз шеше білу.
- Басқа адамдардың дініне, дәстүрлеріне құрметпен қарай білу,
толеранттылық.
- Креативті, рефлексияға қабілеттілігі.
8 слайд
Мұғалімнің педагогикалық қызметіне әсер ететін
факторлар
Объективті факторлар: кең мағынада қоғамдағы
әлеуметтік – саяси жағдайлар, саяси көзқарастар,
мәдени құндылықтар, қоғамның рухани даму
деңгейі, экономиканың, педагогикалық-
психологиялық ғылымдардың даму деңгейі.
9 слайд
Субъективті факторлар: мұғалімнің жеке
тұлғалық қасиеттері, мінез-құлық
ерекшеліктері, темпераменті, құндылық
бағыттары, қызығушылығы, қажеттіліктері,
адамгершілік-рухани және
интеллектуалдық, іс-әрекет жасауға
дайындығы, белсенділігі, т.б.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз