1 слайд
5-күн
Ықшамсабақ
2 слайд
5-күн ге шолу
•
1- сабақ. Ықшамсабаққа дайындық .
•
2- сабақ. Ықшамсабақ (1).
•
3- сабақ. Ықшамсабақ (2).
•
4- сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу
3 слайд
5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабаққ а дайындық:
Сабақ мақсаттары
•
1-сынып оқушыларына лайықты арнайы оқу
мақсаттарымен байланысты жаттығуларды
жоспарлау
•
Ықшамсабаққа арнап оқу материалдарын
әзірлеп, қажетті оқу ортасын қалыптастыру
4 слайд
5-күн , 1- сабақ . Тиімді оқытуға шолу
Б үкіл топ
Тиімді оқыт у ға тән сипаттамалар қандай ?
5 слайд
5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабақ деген не ?
Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері
байланыс ұсынушылар барлығы қатысады .
Әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін
орындауға және бақылаушы болуға кезек беріліп,
•
«Мұғалімнің» оқыту қабілеті;
•
«Оқушының» жаттығуды орындап, кері байланыс
ұсыну қабілеті;
•
«Бақылаушының» ескертпелерін жазып, кері байланыс
ұсыну қабілеті қадағаланады.
6 слайд
5-күн 1- сабақ . Ықшамсабақ ға дайындық
Жеке жұмыс
Ықшамсабаққа дайын екеніңізге көз жеткізіңіз :
•
Сабақ жоспарыңызда 4-күн 4-сабақтағы «Тренерге
сұрақ қойыңыз" жаттығуы назарға алынғанына көз
жеткізіңіз ?
•
Берілген уақытта сабақтың қай бөлімін өткізетініңізді
білесіз бе ?
•
Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы тиімді
оқыту стратегияларын кіргіздіңіз бе ?
•
Пән бойынша теориялық біліміңіз мықты екенін
көрсетесіз бе ?
•
Барлық ресурстарыңыз дайын ба ?
7 слайд
5-күн , 2 және 3 - сабақт ар . Ықшамсабақ :
Сабақ мақсаттары
•
1-сынып оқушыларына лайықты нақты оқу
мақсатымен байланысты жаттығу орындау.
•
Пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту
дағдыларының деңгейі мен тиімділігі туралы
ойлану және оларды дамытудың тәжірибелік
стратегияларын анықтау.
•
Тыңдаушылардың пән бойынша педагогикалық
білімін бағамдау.
8 слайд
1-адам 2-адам 3-адам 4-адам
Ықшамсабақ 1 Мұғалім Оқушы Оқушы Бақылаушы
Ықшамсабақ 2 Бақылаушы Мұғалім Оқушы Оқушы
Ықшамсабақ 3 Оқушы Бақылаушы Мұғалім Оқушы
Ықшамсабақ 4 Оқушы Оқушы Бақылаушы МұғалімТыңдаушылардың әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін
орындауға және бақылаушы болуға кезек беріледі .5 -күн, 2-3-сабақтар.
Ықшамсабақтың құрылымы
Әр ы қшамсабақ 30 минутқа созылады :
•
15 минут – оқыту;
•
15 минут – талқылау.
9 слайд
Оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты кері байланыс
беріледі :
белсенді оқу;
қатерлер;
саралау;
ресурстармен
қамтамасыз етілу;
ұйымдастыру; қалыптастырушы бағалау;
мұғалімнің модельдеуі;
уақыттың сақталуы;
рөлдерін ауыстыруы;
пәнаралық байланыс.5 -күн, 2-3-сабақтар.
Ықшамсабақ бойынша кері байланыс
10 слайд
5 -күн, 3-сабақ. Өзін-өзі бағамдау
Жеке жұмыс
•
Тыңдаушылар үлестірме материалды пайдалана отырып,
өзінің пән бойынша педагогикалық білімін бағамдайды .
•
Болашақта пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту
дағдыларын дамытуды жалғастыратын үш әдісті
анықтайды .
•
Олар өздерінің басқа саладағы қабілеттерін де бағамдай
алады .
Оқушылардың өзін-өзі бағамдауды пайдалануының пайдасы
қандай ?
11 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру
курсына шолу
Біліктілікті арттыру курсын шолу және бағамдау,
мұғалімдер дің бағамдау тәжірибесін оқудың
даму ға бағытталға н бір бөлігі ретінде түсіну і .
•
Кездесетін проблемаларды қалай анықтау,
олардан не күтуге болатыны және оны шешу
жолдарын анықтау.
12 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру
курсына шолу
Тыңдаушының өзіндік рефлексия сұрақтары:
• Біліктілікті арттыру курсынан кейін жаңартылған білім беру
бағдарламасы бойынша сабақ беруге дайындық
тұрғысынан қазір қандай жағдайдасыз?
• Сіз не үйрендіңіз?
• Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз?
• Сіз үшін не қиындық тудырды?
• Мұны қалай шешуге болады?
• Сіздің қандай да бір сұрағыңыз бар ма?
13 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру
курсына шолу
Топтық рефлексия
Сіз не үйрендіңіз?
• Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз?
• Сізге не қиындық туғызды?
• Мұны қалай шешуге болады?
• Мұғалімдер бір-біріне қалай қолдау көрсете алады?
14 слайд
Қосымша оқуға ұсынылатын материал
5-күн. Қосымша оқу. 1-үлестірме материал.
Ықшамсабақ барысында кездесетін проблемалар.
MacDonald, R., Hargreaves, D.J. and Miell, D. (eds.)
(2002) Music Identities [Музыканың түпнұсқалылығы] .
Oxford University Press. Chapter 3 – Musical Identities
and the School Environment
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз