Материалдар / Жаңартылған бағдарлама

Жаңартылған бағдарлама

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
346
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5-күн Ықшамсабақ

1 слайд
5-күн Ықшамсабақ

1 слайд

5-күн Ықшамсабақ

5-күн ге шолу • 1- сабақ. Ықшамсабаққа дайындық . • 2- сабақ. Ықшамсабақ (1). • 3- сабақ. Ықшамсабақ (2). • 4- сабақ.

2 слайд
5-күн ге шолу • 1- сабақ. Ықшамсабаққа дайындық . • 2- сабақ. Ықшамсабақ (1). • 3- сабақ. Ықшамсабақ (2). • 4- сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу

2 слайд

5-күн ге шолу • 1- сабақ. Ықшамсабаққа дайындық . • 2- сабақ. Ықшамсабақ (1). • 3- сабақ. Ықшамсабақ (2). • 4- сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу

5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабаққ а дайындық: Сабақ мақсаттары • 1-сынып оқушыларына лайықты арнайы оқу мақсаттарымен байл

3 слайд
5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабаққ а дайындық: Сабақ мақсаттары • 1-сынып оқушыларына лайықты арнайы оқу мақсаттарымен байланысты жаттығуларды жоспарлау • Ықшамсабаққа арнап оқу материалдарын әзірлеп, қажетті оқу ортасын қалыптастыру

3 слайд

5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабаққ а дайындық: Сабақ мақсаттары • 1-сынып оқушыларына лайықты арнайы оқу мақсаттарымен байланысты жаттығуларды жоспарлау • Ықшамсабаққа арнап оқу материалдарын әзірлеп, қажетті оқу ортасын қалыптастыру

5-күн , 1- сабақ . Тиімді оқытуға шолу Б үкіл топ Тиімді оқыт у ға тән сипаттамалар қандай ?

4 слайд
5-күн , 1- сабақ . Тиімді оқытуға шолу Б үкіл топ Тиімді оқыт у ға тән сипаттамалар қандай ?

4 слайд

5-күн , 1- сабақ . Тиімді оқытуға шолу Б үкіл топ Тиімді оқыт у ға тән сипаттамалар қандай ?

5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабақ деген не ? Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері байланыс ұсынушылар барлығы

5 слайд
5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабақ деген не ? Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері байланыс ұсынушылар барлығы қатысады . Әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін орындауға және бақылаушы болуға кезек беріліп, • «Мұғалімнің» оқыту қабілеті; • «Оқушының» жаттығуды орындап, кері байланыс ұсыну қабілеті; • «Бақылаушының» ескертпелерін жазып, кері байланыс ұсыну қабілеті қадағаланады.

5 слайд

5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабақ деген не ? Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері байланыс ұсынушылар барлығы қатысады . Әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін орындауға және бақылаушы болуға кезек беріліп, • «Мұғалімнің» оқыту қабілеті; • «Оқушының» жаттығуды орындап, кері байланыс ұсыну қабілеті; • «Бақылаушының» ескертпелерін жазып, кері байланыс ұсыну қабілеті қадағаланады.

5-күн 1- сабақ . Ықшамсабақ ға дайындық Жеке жұмыс Ықшамсабаққа дайын екеніңізге көз жеткізіңіз : • Сабақ жоспарыңызда 4-күн

6 слайд
5-күн 1- сабақ . Ықшамсабақ ға дайындық Жеке жұмыс Ықшамсабаққа дайын екеніңізге көз жеткізіңіз : • Сабақ жоспарыңызда 4-күн 4-сабақтағы «Тренерге сұрақ қойыңыз" жаттығуы назарға алынғанына көз жеткізіңіз ? • Берілген уақытта сабақтың қай бөлімін өткізетініңізді білесіз бе ? • Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы тиімді оқыту стратегияларын кіргіздіңіз бе ? • Пән бойынша теориялық біліміңіз мықты екенін көрсетесіз бе ? • Барлық ресурстарыңыз дайын ба ?

6 слайд

5-күн 1- сабақ . Ықшамсабақ ға дайындық Жеке жұмыс Ықшамсабаққа дайын екеніңізге көз жеткізіңіз : • Сабақ жоспарыңызда 4-күн 4-сабақтағы «Тренерге сұрақ қойыңыз" жаттығуы назарға алынғанына көз жеткізіңіз ? • Берілген уақытта сабақтың қай бөлімін өткізетініңізді білесіз бе ? • Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы тиімді оқыту стратегияларын кіргіздіңіз бе ? • Пән бойынша теориялық біліміңіз мықты екенін көрсетесіз бе ? • Барлық ресурстарыңыз дайын ба ?

5-күн , 2 және 3 - сабақт ар . Ықшамсабақ : Сабақ мақсаттары • 1-сынып оқушыларына лайықты нақты оқу мақсатымен байлан

7 слайд
5-күн , 2 және 3 - сабақт ар . Ықшамсабақ : Сабақ мақсаттары • 1-сынып оқушыларына лайықты нақты оқу мақсатымен байланысты жаттығу орындау. • Пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту дағдыларының деңгейі мен тиімділігі туралы ойлану және оларды дамытудың тәжірибелік стратегияларын анықтау. • Тыңдаушылардың пән бойынша педагогикалық білімін бағамдау.

7 слайд

5-күн , 2 және 3 - сабақт ар . Ықшамсабақ : Сабақ мақсаттары • 1-сынып оқушыларына лайықты нақты оқу мақсатымен байланысты жаттығу орындау. • Пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту дағдыларының деңгейі мен тиімділігі туралы ойлану және оларды дамытудың тәжірибелік стратегияларын анықтау. • Тыңдаушылардың пән бойынша педагогикалық білімін бағамдау.

1-адам 2-адам 3-адам 4-адам Ықшамсабақ 1 Мұғалім Оқушы Оқушы Бақылаушы Ықшамсабақ 2 Бақылаушы Мұғалім Оқушы Оқушы Ықшамсабақ

8 слайд
1-адам 2-адам 3-адам 4-адам Ықшамсабақ 1 Мұғалім Оқушы Оқушы Бақылаушы Ықшамсабақ 2 Бақылаушы Мұғалім Оқушы Оқушы Ықшамсабақ 3 Оқушы Бақылаушы Мұғалім Оқушы Ықшамсабақ 4 Оқушы Оқушы Бақылаушы МұғалімТыңдаушылардың әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін орындауға және бақылаушы болуға кезек беріледі .5 -күн, 2-3-сабақтар. Ықшамсабақтың құрылымы Әр ы қшамсабақ 30 минутқа созылады : • 15 минут – оқыту; • 15 минут – талқылау.

8 слайд

1-адам 2-адам 3-адам 4-адам Ықшамсабақ 1 Мұғалім Оқушы Оқушы Бақылаушы Ықшамсабақ 2 Бақылаушы Мұғалім Оқушы Оқушы Ықшамсабақ 3 Оқушы Бақылаушы Мұғалім Оқушы Ықшамсабақ 4 Оқушы Оқушы Бақылаушы МұғалімТыңдаушылардың әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін орындауға және бақылаушы болуға кезек беріледі .5 -күн, 2-3-сабақтар. Ықшамсабақтың құрылымы Әр ы қшамсабақ 30 минутқа созылады : • 15 минут – оқыту; • 15 минут – талқылау.

Оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты кері байланыс беріледі : белсенді оқу; қатерлер; саралау; ресурстармен қамтамасыз етілу

9 слайд
Оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты кері байланыс беріледі : белсенді оқу; қатерлер; саралау; ресурстармен қамтамасыз етілу; ұйымдастыру; қалыптастырушы бағалау; мұғалімнің модельдеуі; уақыттың сақталуы; рөлдерін ауыстыруы; пәнаралық байланыс.5 -күн, 2-3-сабақтар. Ықшамсабақ бойынша кері байланыс

9 слайд

Оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты кері байланыс беріледі : белсенді оқу; қатерлер; саралау; ресурстармен қамтамасыз етілу; ұйымдастыру; қалыптастырушы бағалау; мұғалімнің модельдеуі; уақыттың сақталуы; рөлдерін ауыстыруы; пәнаралық байланыс.5 -күн, 2-3-сабақтар. Ықшамсабақ бойынша кері байланыс

5 -күн, 3-сабақ. Өзін-өзі бағамдау Жеке жұмыс • Тыңдаушылар үлестірме материалды пайдалана отырып, өзінің пән бойынша педаг

10 слайд
5 -күн, 3-сабақ. Өзін-өзі бағамдау Жеке жұмыс • Тыңдаушылар үлестірме материалды пайдалана отырып, өзінің пән бойынша педагогикалық білімін бағамдайды . • Болашақта пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту дағдыларын дамытуды жалғастыратын үш әдісті анықтайды . • Олар өздерінің басқа саладағы қабілеттерін де бағамдай алады . Оқушылардың өзін-өзі бағамдауды пайдалануының пайдасы қандай ?

10 слайд

5 -күн, 3-сабақ. Өзін-өзі бағамдау Жеке жұмыс • Тыңдаушылар үлестірме материалды пайдалана отырып, өзінің пән бойынша педагогикалық білімін бағамдайды . • Болашақта пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту дағдыларын дамытуды жалғастыратын үш әдісті анықтайды . • Олар өздерінің басқа саладағы қабілеттерін де бағамдай алады . Оқушылардың өзін-өзі бағамдауды пайдалануының пайдасы қандай ?

5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Біліктілікті арттыру курсын шолу және бағамдау, мұғалімдер дің бағам

11 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Біліктілікті арттыру курсын шолу және бағамдау, мұғалімдер дің бағамдау тәжірибесін оқудың даму ға бағытталға н бір бөлігі ретінде түсіну і . • Кездесетін проблемаларды қалай анықтау, олардан не күтуге болатыны және оны шешу жолдарын анықтау.

11 слайд

5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Біліктілікті арттыру курсын шолу және бағамдау, мұғалімдер дің бағамдау тәжірибесін оқудың даму ға бағытталға н бір бөлігі ретінде түсіну і . • Кездесетін проблемаларды қалай анықтау, олардан не күтуге болатыны және оны шешу жолдарын анықтау.

5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Тыңдаушының өзіндік рефлексия сұрақтары: • Біліктілікті арттыру курсына

12 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Тыңдаушының өзіндік рефлексия сұрақтары: • Біліктілікті арттыру курсынан кейін жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақ беруге дайындық тұрғысынан қазір қандай жағдайдасыз? • Сіз не үйрендіңіз? • Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз? • Сіз үшін не қиындық тудырды? • Мұны қалай шешуге болады? • Сіздің қандай да бір сұрағыңыз бар ма?

12 слайд

5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Тыңдаушының өзіндік рефлексия сұрақтары: • Біліктілікті арттыру курсынан кейін жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақ беруге дайындық тұрғысынан қазір қандай жағдайдасыз? • Сіз не үйрендіңіз? • Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз? • Сіз үшін не қиындық тудырды? • Мұны қалай шешуге болады? • Сіздің қандай да бір сұрағыңыз бар ма?

5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Топтық рефлексия Сіз не үйрендіңіз? • Оқытудың қандай салаларында өзіңі

13 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Топтық рефлексия Сіз не үйрендіңіз? • Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз? • Сізге не қиындық туғызды? • Мұны қалай шешуге болады? • Мұғалімдер бір-біріне қалай қолдау көрсете алады?

13 слайд

5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Топтық рефлексия Сіз не үйрендіңіз? • Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз? • Сізге не қиындық туғызды? • Мұны қалай шешуге болады? • Мұғалімдер бір-біріне қалай қолдау көрсете алады?

Қосымша оқуға ұсынылатын материал 5-күн. Қосымша оқу. 1-үлестірме материал. Ықшамсабақ барысында кездесетін проблемалар.

14 слайд
Қосымша оқуға ұсынылатын материал 5-күн. Қосымша оқу. 1-үлестірме материал. Ықшамсабақ барысында кездесетін проблемалар. MacDonald, R., Hargreaves, D.J. and Miell, D. (eds.) (2002) Music Identities [Музыканың түпнұсқалылығы] . Oxford University Press. Chapter 3 – Musical Identities and the School Environment

14 слайд

Қосымша оқуға ұсынылатын материал 5-күн. Қосымша оқу. 1-үлестірме материал. Ықшамсабақ барысында кездесетін проблемалар. MacDonald, R., Hargreaves, D.J. and Miell, D. (eds.) (2002) Music Identities [Музыканың түпнұсқалылығы] . Oxford University Press. Chapter 3 – Musical Identities and the School Environment

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ