Жаңартылған бағдарлама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
5-күн
Ықшамсабақ
1 слайд
5-күн Ықшамсабақ
2 слайд
5-күн ге шолу
•
1- сабақ. Ықшамсабаққа дайындық .
•
2- сабақ. Ықшамсабақ (1).
•
3- сабақ. Ықшамсабақ (2).
•
4- сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу
2 слайд
5-күн ге шолу • 1- сабақ. Ықшамсабаққа дайындық . • 2- сабақ. Ықшамсабақ (1). • 3- сабақ. Ықшамсабақ (2). • 4- сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу
3 слайд
5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабаққ а дайындық:
Сабақ мақсаттары
•
1-сынып оқушыларына лайықты арнайы оқу
мақсаттарымен байланысты жаттығуларды
жоспарлау
•
Ықшамсабаққа арнап оқу материалдарын
әзірлеп, қажетті оқу ортасын қалыптастыру
3 слайд
5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабаққ а дайындық: Сабақ мақсаттары • 1-сынып оқушыларына лайықты арнайы оқу мақсаттарымен байланысты жаттығуларды жоспарлау • Ықшамсабаққа арнап оқу материалдарын әзірлеп, қажетті оқу ортасын қалыптастыру
4 слайд
5-күн , 1- сабақ . Тиімді оқытуға шолу
Б үкіл топ
Тиімді оқыт у ға тән сипаттамалар қандай ?
4 слайд
5-күн , 1- сабақ . Тиімді оқытуға шолу Б үкіл топ Тиімді оқыт у ға тән сипаттамалар қандай ?
5 слайд
5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабақ деген не ?
Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері
байланыс ұсынушылар барлығы қатысады .
Әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін
орындауға және бақылаушы болуға кезек беріліп,
•
«Мұғалімнің» оқыту қабілеті;
•
«Оқушының» жаттығуды орындап, кері байланыс
ұсыну қабілеті;
•
«Бақылаушының» ескертпелерін жазып, кері байланыс
ұсыну қабілеті қадағаланады.
5 слайд
5-күн , 1- сабақ . Ықшамсабақ деген не ? Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері байланыс ұсынушылар барлығы қатысады . Әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін орындауға және бақылаушы болуға кезек беріліп, • «Мұғалімнің» оқыту қабілеті; • «Оқушының» жаттығуды орындап, кері байланыс ұсыну қабілеті; • «Бақылаушының» ескертпелерін жазып, кері байланыс ұсыну қабілеті қадағаланады.
6 слайд
5-күн 1- сабақ . Ықшамсабақ ға дайындық
Жеке жұмыс
Ықшамсабаққа дайын екеніңізге көз жеткізіңіз :
•
Сабақ жоспарыңызда 4-күн 4-сабақтағы «Тренерге
сұрақ қойыңыз" жаттығуы назарға алынғанына көз
жеткізіңіз ?
•
Берілген уақытта сабақтың қай бөлімін өткізетініңізді
білесіз бе ?
•
Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы тиімді
оқыту стратегияларын кіргіздіңіз бе ?
•
Пән бойынша теориялық біліміңіз мықты екенін
көрсетесіз бе ?
•
Барлық ресурстарыңыз дайын ба ?
6 слайд
5-күн 1- сабақ . Ықшамсабақ ға дайындық Жеке жұмыс Ықшамсабаққа дайын екеніңізге көз жеткізіңіз : • Сабақ жоспарыңызда 4-күн 4-сабақтағы «Тренерге сұрақ қойыңыз" жаттығуы назарға алынғанына көз жеткізіңіз ? • Берілген уақытта сабақтың қай бөлімін өткізетініңізді білесіз бе ? • Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы тиімді оқыту стратегияларын кіргіздіңіз бе ? • Пән бойынша теориялық біліміңіз мықты екенін көрсетесіз бе ? • Барлық ресурстарыңыз дайын ба ?
7 слайд
5-күн , 2 және 3 - сабақт ар . Ықшамсабақ :
Сабақ мақсаттары
•
1-сынып оқушыларына лайықты нақты оқу
мақсатымен байланысты жаттығу орындау.
•
Пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту
дағдыларының деңгейі мен тиімділігі туралы
ойлану және оларды дамытудың тәжірибелік
стратегияларын анықтау.
•
Тыңдаушылардың пән бойынша педагогикалық
білімін бағамдау.
7 слайд
5-күн , 2 және 3 - сабақт ар . Ықшамсабақ : Сабақ мақсаттары • 1-сынып оқушыларына лайықты нақты оқу мақсатымен байланысты жаттығу орындау. • Пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту дағдыларының деңгейі мен тиімділігі туралы ойлану және оларды дамытудың тәжірибелік стратегияларын анықтау. • Тыңдаушылардың пән бойынша педагогикалық білімін бағамдау.
8 слайд
1-адам 2-адам 3-адам 4-адам
Ықшамсабақ 1 Мұғалім Оқушы Оқушы Бақылаушы
Ықшамсабақ 2 Бақылаушы Мұғалім Оқушы Оқушы
Ықшамсабақ 3 Оқушы Бақылаушы Мұғалім Оқушы
Ықшамсабақ 4 Оқушы Оқушы Бақылаушы МұғалімТыңдаушылардың әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін
орындауға және бақылаушы болуға кезек беріледі .5 -күн, 2-3-сабақтар.
Ықшамсабақтың құрылымы
Әр ы қшамсабақ 30 минутқа созылады :
•
15 минут – оқыту;
•
15 минут – талқылау.
8 слайд
1-адам 2-адам 3-адам 4-адам Ықшамсабақ 1 Мұғалім Оқушы Оқушы Бақылаушы Ықшамсабақ 2 Бақылаушы Мұғалім Оқушы Оқушы Ықшамсабақ 3 Оқушы Бақылаушы Мұғалім Оқушы Ықшамсабақ 4 Оқушы Оқушы Бақылаушы МұғалімТыңдаушылардың әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін орындауға және бақылаушы болуға кезек беріледі .5 -күн, 2-3-сабақтар. Ықшамсабақтың құрылымы Әр ы қшамсабақ 30 минутқа созылады : • 15 минут – оқыту; • 15 минут – талқылау.
9 слайд
Оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты кері байланыс
беріледі :
белсенді оқу;
қатерлер;
саралау;
ресурстармен
қамтамасыз етілу;
ұйымдастыру; қалыптастырушы бағалау;
мұғалімнің модельдеуі;
уақыттың сақталуы;
рөлдерін ауыстыруы;
пәнаралық байланыс.5 -күн, 2-3-сабақтар.
Ықшамсабақ бойынша кері байланыс
9 слайд
Оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты кері байланыс беріледі : белсенді оқу; қатерлер; саралау; ресурстармен қамтамасыз етілу; ұйымдастыру; қалыптастырушы бағалау; мұғалімнің модельдеуі; уақыттың сақталуы; рөлдерін ауыстыруы; пәнаралық байланыс.5 -күн, 2-3-сабақтар. Ықшамсабақ бойынша кері байланыс
10 слайд
5 -күн, 3-сабақ. Өзін-өзі бағамдау
Жеке жұмыс
•
Тыңдаушылар үлестірме материалды пайдалана отырып,
өзінің пән бойынша педагогикалық білімін бағамдайды .
•
Болашақта пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту
дағдыларын дамытуды жалғастыратын үш әдісті
анықтайды .
•
Олар өздерінің басқа саладағы қабілеттерін де бағамдай
алады .
Оқушылардың өзін-өзі бағамдауды пайдалануының пайдасы
қандай ?
10 слайд
5 -күн, 3-сабақ. Өзін-өзі бағамдау Жеке жұмыс • Тыңдаушылар үлестірме материалды пайдалана отырып, өзінің пән бойынша педагогикалық білімін бағамдайды . • Болашақта пән бойынша педагогикалық білімі мен оқыту дағдыларын дамытуды жалғастыратын үш әдісті анықтайды . • Олар өздерінің басқа саладағы қабілеттерін де бағамдай алады . Оқушылардың өзін-өзі бағамдауды пайдалануының пайдасы қандай ?
11 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру
курсына шолу
Біліктілікті арттыру курсын шолу және бағамдау,
мұғалімдер дің бағамдау тәжірибесін оқудың
даму ға бағытталға н бір бөлігі ретінде түсіну і .
•
Кездесетін проблемаларды қалай анықтау,
олардан не күтуге болатыны және оны шешу
жолдарын анықтау.
11 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Біліктілікті арттыру курсын шолу және бағамдау, мұғалімдер дің бағамдау тәжірибесін оқудың даму ға бағытталға н бір бөлігі ретінде түсіну і . • Кездесетін проблемаларды қалай анықтау, олардан не күтуге болатыны және оны шешу жолдарын анықтау.
12 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру
курсына шолу
Тыңдаушының өзіндік рефлексия сұрақтары:
• Біліктілікті арттыру курсынан кейін жаңартылған білім беру
бағдарламасы бойынша сабақ беруге дайындық
тұрғысынан қазір қандай жағдайдасыз?
• Сіз не үйрендіңіз?
• Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз?
• Сіз үшін не қиындық тудырды?
• Мұны қалай шешуге болады?
• Сіздің қандай да бір сұрағыңыз бар ма?
12 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Тыңдаушының өзіндік рефлексия сұрақтары: • Біліктілікті арттыру курсынан кейін жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақ беруге дайындық тұрғысынан қазір қандай жағдайдасыз? • Сіз не үйрендіңіз? • Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз? • Сіз үшін не қиындық тудырды? • Мұны қалай шешуге болады? • Сіздің қандай да бір сұрағыңыз бар ма?
13 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру
курсына шолу
Топтық рефлексия
Сіз не үйрендіңіз?
• Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз?
• Сізге не қиындық туғызды?
• Мұны қалай шешуге болады?
• Мұғалімдер бір-біріне қалай қолдау көрсете алады?
13 слайд
5 -күн, 4-сабақ. Біліктілікті арттыру курсына шолу Топтық рефлексия Сіз не үйрендіңіз? • Оқытудың қандай салаларында өзіңізді сенімді сезіндіңіз? • Сізге не қиындық туғызды? • Мұны қалай шешуге болады? • Мұғалімдер бір-біріне қалай қолдау көрсете алады?
14 слайд
Қосымша оқуға ұсынылатын материал
5-күн. Қосымша оқу. 1-үлестірме материал.
Ықшамсабақ барысында кездесетін проблемалар.
MacDonald, R., Hargreaves, D.J. and Miell, D. (eds.)
(2002) Music Identities [Музыканың түпнұсқалылығы] .
Oxford University Press. Chapter 3 – Musical Identities
and the School Environment
14 слайд
Қосымша оқуға ұсынылатын материал 5-күн. Қосымша оқу. 1-үлестірме материал. Ықшамсабақ барысында кездесетін проблемалар. MacDonald, R., Hargreaves, D.J. and Miell, D. (eds.) (2002) Music Identities [Музыканың түпнұсқалылығы] . Oxford University Press. Chapter 3 – Musical Identities and the School Environment