Материалдар / Жаңартылған бағдарлама -білім берудің жаңа мазмұны. 2019 ж

Жаңартылған бағдарлама -білім берудің жаңа мазмұны. 2019 ж

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-аналарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2020
373
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құрметті ұстаздар ата -аналар Қош келдіңіздер!

1 слайд
Құрметті ұстаздар ата -аналар Қош келдіңіздер!

1 слайд

Құрметті ұстаздар ата -аналар Қош келдіңіздер!

“ Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны ” 1,2,3,5,6,8,9 сыныптар

2 слайд
“ Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны ” 1,2,3,5,6,8,9 сыныптар

2 слайд

“ Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны ” 1,2,3,5,6,8,9 сыныптар

Бланк сериялық нөмірсіз ЖАРАМСЫЗ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. Қызмет бабына қажетті көшірмелер шектеулі данада жасалады, белгіленген тәрті

3 слайд
Бланк сериялық нөмірсіз ЖАРАМСЫЗ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. Қызмет бабына қажетті көшірмелер шектеулі данада жасалады, белгіленген тәртіппен БЕКІТІЛЕДІ ЖӘНЕ ЕСЕПКЕ АЛЫНАДЫ. Бланк без серийного номера НЕДЕЙСТВИТЕЛЕН. Копии при служебной необходимости делаются в ограниченном количестве, ЗАВЕРЯЮТСЯ И УЧИТЫВАЮТСЯ в установленном порядке. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН БҰЙРЫҚ ПРИКАЗ 2019 жылғы 26 қарашасы № 509 28.11.2019 ЭҚАБЖ МО (7.23.0 нұсқасы) Копия электронного документа. Положительный результат проверки ЭЦП. 28.11.2019 -ғы № 01 -13 -2-7/4549 -И шығыс хаты 28.11.2019 -ғы № 10044 кіріс хаты Нұр -Сұлтан қ аласы город Нур -Султан «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы » Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы БҰЙЫРАМЫН: 1. «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы » Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5191 болып тіркелген, «Заң газетінің» 2 008 жылғы 30 мамырдағы № 81 (1307) санында жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін: көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларында: 13 -1 және 13 -2-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

3 слайд

Бланк сериялық нөмірсіз ЖАРАМСЫЗ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. Қызмет бабына қажетті көшірмелер шектеулі данада жасалады, белгіленген тәртіппен БЕКІТІЛЕДІ ЖӘНЕ ЕСЕПКЕ АЛЫНАДЫ. Бланк без серийного номера НЕДЕЙСТВИТЕЛЕН. Копии при служебной необходимости делаются в ограниченном количестве, ЗАВЕРЯЮТСЯ И УЧИТЫВАЮТСЯ в установленном порядке. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН БҰЙРЫҚ ПРИКАЗ 2019 жылғы 26 қарашасы № 509 28.11.2019 ЭҚАБЖ МО (7.23.0 нұсқасы) Копия электронного документа. Положительный результат проверки ЭЦП. 28.11.2019 -ғы № 01 -13 -2-7/4549 -И шығыс хаты 28.11.2019 -ғы № 10044 кіріс хаты Нұр -Сұлтан қ аласы город Нур -Султан «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы » Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы БҰЙЫРАМЫН: 1. «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы » Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5191 болып тіркелген, «Заң газетінің» 2 008 жылғы 30 мамырдағы № 81 (1307) санында жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін: көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларында: 13 -1 және 13 -2-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

«13 -1. Формативтік бағалау кезінде мұғалім сабақта кері бай ланысты жүзеге асырады. Педагог білім алушылардың са

4 слайд
«13 -1. Формативтік бағалау кезінде мұғалім сабақта кері бай ланысты жүзеге асырады. Педагог білім алушылардың санын, кері байланысты беру нысанын және жиілігін дербес анықтайды. 13 -2. Формативті бағалау нәтижелері басып шығару мен одан әрі сақтауды талап етпейді. Формативті бағалаудың нәтижелерін ұсыну білім алушылар орындаған жұмыстарда және/немесе педагогтің комментарийлері арқылы электрондық журналдарда жүзеге асырылады.»; 14 -3, 14 -4, 14 -5 және 14 -6-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын: «14 -3. БЖБ және тоқсандық жұмыс үшін жиынтық бағалауға (бұдан әрі - Т ЖБ) қойылатын қорытынды балды қою кезінде қолмен жөнделген жер, сондай -ақ оқу тапсырмалары мен есептер шарттарын ресімдеу сапасы есептелмейді. 14 -4. Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді , қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады . 14 -5. БЖБ тоқсанына үш реттен артық өткізілмейді. Бөлімдер/ортақ тақырыптар тоқсанына төрт және одан да көп бөлімдерді/ортақ тақырыптарды оқып -зерделеген жағдайда тақырыптардың ерекшеліктер ін және оқыту мақсаттарының санын ескере отырып біріктіріледі. Оны екі кезеңде өткізуге болады. 14 -6. Оқу пәндерінің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір күнде үштен артық ТЖБ өткізуге болмайды. ТЖБ тоқсан аяқталатын соңғы күні өткізілмейді. Бір оқу пәні бойынша БЖБ мен ТЖБ бір күнде өткізілмейді.»;

4 слайд

«13 -1. Формативтік бағалау кезінде мұғалім сабақта кері бай ланысты жүзеге асырады. Педагог білім алушылардың санын, кері байланысты беру нысанын және жиілігін дербес анықтайды. 13 -2. Формативті бағалау нәтижелері басып шығару мен одан әрі сақтауды талап етпейді. Формативті бағалаудың нәтижелерін ұсыну білім алушылар орындаған жұмыстарда және/немесе педагогтің комментарийлері арқылы электрондық журналдарда жүзеге асырылады.»; 14 -3, 14 -4, 14 -5 және 14 -6-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын: «14 -3. БЖБ және тоқсандық жұмыс үшін жиынтық бағалауға (бұдан әрі - Т ЖБ) қойылатын қорытынды балды қою кезінде қолмен жөнделген жер, сондай -ақ оқу тапсырмалары мен есептер шарттарын ресімдеу сапасы есептелмейді. 14 -4. Аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде БЖБ қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді , қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады . 14 -5. БЖБ тоқсанына үш реттен артық өткізілмейді. Бөлімдер/ортақ тақырыптар тоқсанына төрт және одан да көп бөлімдерді/ортақ тақырыптарды оқып -зерделеген жағдайда тақырыптардың ерекшеліктер ін және оқыту мақсаттарының санын ескере отырып біріктіріледі. Оны екі кезеңде өткізуге болады. 14 -6. Оқу пәндерінің күрделілік деңгейін есепке ала отырып, бір күнде үштен артық ТЖБ өткізуге болмайды. ТЖБ тоқсан аяқталатын соңғы күні өткізілмейді. Бір оқу пәні бойынша БЖБ мен ТЖБ бір күнде өткізілмейді.»;

14 -8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «14 -8. Ерекше білім берілуіне қажеттіліктері бар білім алушыларды бағала

5 слайд
14 -8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «14 -8. Ерекше білім берілуіне қажеттіліктері бар білім алушыларды бағалау кезінде мұғалім сараланған және/немесе жеке тапсырмаларды қолданады, сондай -ақ білім ал ушының ерекшеліктерін есепке ала отырып, оның ішінде жеке оқу бағдарламаларын іске асыру кезінде бағалау критерийлеріне өзгерістер енгізеді. »; 15 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «15. «Өзін -өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау», «Алғашқы әскери және технологиялық даярлық», «Қоғам және дін», бастауыш сыныпқа арналған «Ақпараттық -коммуникативтік технология» пәндері бойынша жиынтық бағалау өткізілмейді. Тоқсан /жарты жыл жән е оқу жылының соңында «Өзін -өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» , «Графика және жобалау», «Алғашқы әскери және технологиялық даярлық», «Қоғам және дін», бастауыш сыныпқа арналған «Ақпараттық -коммуникати втік технология» пәндері бойынша «есептелінді» («есептелінген жоқ») деген белгі жазылады.»; мынадай редакциядағы 15 -1 және 15 -2) тармақтармен толықтырылсын:

5 слайд

14 -8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «14 -8. Ерекше білім берілуіне қажеттіліктері бар білім алушыларды бағалау кезінде мұғалім сараланған және/немесе жеке тапсырмаларды қолданады, сондай -ақ білім ал ушының ерекшеліктерін есепке ала отырып, оның ішінде жеке оқу бағдарламаларын іске асыру кезінде бағалау критерийлеріне өзгерістер енгізеді. »; 15 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «15. «Өзін -өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау», «Алғашқы әскери және технологиялық даярлық», «Қоғам және дін», бастауыш сыныпқа арналған «Ақпараттық -коммуникативтік технология» пәндері бойынша жиынтық бағалау өткізілмейді. Тоқсан /жарты жыл жән е оқу жылының соңында «Өзін -өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» , «Графика және жобалау», «Алғашқы әскери және технологиялық даярлық», «Қоғам және дін», бастауыш сыныпқа арналған «Ақпараттық -коммуникати втік технология» пәндері бойынша «есептелінді» («есептелінген жоқ») деген белгі жазылады.»; мынадай редакциядағы 15 -1 және 15 -2) тармақтармен толықтырылсын:

«15 -1. 10 -11 -сыныптарда инвариантты компоненттің тереңдетілген және стандартты деңгейінің пәндерін таңдау кезінде

6 слайд
«15 -1. 10 -11 -сыныптарда инвариантты компоненттің тереңдетілген және стандартты деңгейінің пәндерін таңдау кезінде «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау» оқу пәндерінен басқа пәндер бойынша жиынтық бағалау жүргізіледі. Вариативті компон ент сағатының есебінен таңдалған 10 -11 -сыныптардың оқу пәндері бойынша жиынтық бағалау өткізілмейді, оқу жылының соңында «есептелінді» («есептелінген жоқ») деген белгі жазылады. 15 -2. Қысқартылған оқу жүктемесі бар Үлгілік оқу жоспарларын таңдаған жағдайда БЖБ саны 14 -4-тармаққа сәйкес жүргізіледі. Вариативтік компонент есебінен таңдалған 7 -9-сыныптардағы оқу пәндері бойынша (инварианттық компоненттегі таңдау пәндері) жиынтық бағалау өткізілмейді , оқу жылының соңында «есептелінді» («есептелінген жоқ») деге н белгі жазылады.»; 20 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «20. Білім алушылар ( денсаулық жағдайына байланысты, жақын туыстарының қайтыс болуы, қолайсыз метеожағдайларға байланысты , барлық деңгейдегі жарыстарға, конференцияларға, олимпиадаларға және ғылым и жобалар конкурстарына қатысу) болмаған жағдайда жиынтық бағалауды жеке кесте бойынша тапсырады.»;

6 слайд

«15 -1. 10 -11 -сыныптарда инвариантты компоненттің тереңдетілген және стандартты деңгейінің пәндерін таңдау кезінде «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау» оқу пәндерінен басқа пәндер бойынша жиынтық бағалау жүргізіледі. Вариативті компон ент сағатының есебінен таңдалған 10 -11 -сыныптардың оқу пәндері бойынша жиынтық бағалау өткізілмейді, оқу жылының соңында «есептелінді» («есептелінген жоқ») деген белгі жазылады. 15 -2. Қысқартылған оқу жүктемесі бар Үлгілік оқу жоспарларын таңдаған жағдайда БЖБ саны 14 -4-тармаққа сәйкес жүргізіледі. Вариативтік компонент есебінен таңдалған 7 -9-сыныптардағы оқу пәндері бойынша (инварианттық компоненттегі таңдау пәндері) жиынтық бағалау өткізілмейді , оқу жылының соңында «есептелінді» («есептелінген жоқ») деге н белгі жазылады.»; 20 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «20. Білім алушылар ( денсаулық жағдайына байланысты, жақын туыстарының қайтыс болуы, қолайсыз метеожағдайларға байланысты , барлық деңгейдегі жарыстарға, конференцияларға, олимпиадаларға және ғылым и жобалар конкурстарына қатысу) болмаған жағдайда жиынтық бағалауды жеке кесте бойынша тапсырады.»;

37 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «37. 9 (10) сынып білім алушылары үшін қорытынды аттестаттау мынадай ныса

7 слайд
37 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «37. 9 (10) сынып білім алушылары үшін қорытынды аттестаттау мынадай нысандарда өткізіледі: 1) ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазбаша жұмыс (эссе), гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп оқушылары үшін жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе) ; 2) математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан; 3) орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдері нде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан; 4) таңдау пәні (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі та рихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика) бойынша жазбаша емтихан. »; 40 және 41 -тармақтар мынадай редакцияда жазылсын: «40. 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмалар мен бал дарды қою схемасы) облыстардың, Нұр - Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары (бұдан әрі – білім басқармалары), республикалық мектептердің 9 (10) сынып білім алушылары және мектептердің 11 (12) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарын ың материалдарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) дайындайды. Қорытынды аттестаттаудың мазмұнын анықтайтын талаптар және күтілетін нәтижелер әр пән мен оқыту тілі бөлінісінде ерекшелікпен регламенттеледі.

7 слайд

37 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «37. 9 (10) сынып білім алушылары үшін қорытынды аттестаттау мынадай нысандарда өткізіледі: 1) ана тілі бойынша жазбаша емтихан (оқыту тілі бойынша) – жазбаша жұмыс (эссе), гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп оқушылары үшін жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе) ; 2) математикадан (алгебрадан) жазбаша емтихан; 3) орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдері нде оқытатын сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптардағы орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан; 4) таңдау пәні (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі та рихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика) бойынша жазбаша емтихан. »; 40 және 41 -тармақтар мынадай редакцияда жазылсын: «40. 9 (10) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарының материалдарын (тапсырмалар мен бал дарды қою схемасы) облыстардың, Нұр - Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары (бұдан әрі – білім басқармалары), республикалық мектептердің 9 (10) сынып білім алушылары және мектептердің 11 (12) сынып білім алушылары үшін емтихан жұмыстарын ың материалдарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) дайындайды. Қорытынды аттестаттаудың мазмұнын анықтайтын талаптар және күтілетін нәтижелер әр пән мен оқыту тілі бөлінісінде ерекшелікпен регламенттеледі.

41. Бі р және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім алушыларына қорытынды атт

8 слайд
41. Бі р және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім алушыларына қорытынды аттестаттау өткенге дейін сол пәндерден оқу жылы бойынша қосымша жиынтық бағалау жүргізіледі. »; 46 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «46. Эксперименттік алаң болып табылатын «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының білім беру бағдарламалары бойынша оқуларын аяқтаған бітірушілерге (бұдан әрі – «НЗМ» ДББҰ бітірушілері) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес «НЗМ» ДББҰ бітірушілерінің оқудағы нәтижелерін сырттай бағалау балдарын ұлттық біріңғай тестілеу (бұдан әрі – ҰБТ) балдарына ауыстыру шәкіліне сәйкес «НЗМ» ДББҰ бітірушілерінің оқу нәтижелерін сырттай бағалау балдарын ҰБТ балдарына ауыстыру негізінде ҰБТ сертификаттары беріледі. »; 49 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «49. Қайта қорытынды аттестаттаудың емтихан материалдарын мектептер дербес әзірлейді. Қайта қорытынды аттестаттаудан өткен 9 (10) сынып білім а лушыларына № 39 бұйрықпен бекітілген негізгі орта білім туралы аттестат беріледі. Қайта қорытынды аттестаттаудан өткен 11 (12) сынып білім алушыларына № 39 бұйрықпен бекітілген жалпы орта білім туралы аттестат беріледі. Қайта қорытынды аттестаттау кезінде қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптың білім алушылары қайта оқу жылына қалдырылады. Қайта қорытынды аттестаттау кезінде қанағаттанарлықсыз баға алған 11 (12) -сынып оқушылары № 289 бұйрықпен бекітілген нысанға сәйкес білім алуды аяқтамаған адамдарға берілетін анықтаманы алады. »;

8 слайд

41. Бі р және екі пәннен жылдық қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптардың білім алушыларына қорытынды аттестаттау өткенге дейін сол пәндерден оқу жылы бойынша қосымша жиынтық бағалау жүргізіледі. »; 46 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «46. Эксперименттік алаң болып табылатын «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының білім беру бағдарламалары бойынша оқуларын аяқтаған бітірушілерге (бұдан әрі – «НЗМ» ДББҰ бітірушілері) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес «НЗМ» ДББҰ бітірушілерінің оқудағы нәтижелерін сырттай бағалау балдарын ұлттық біріңғай тестілеу (бұдан әрі – ҰБТ) балдарына ауыстыру шәкіліне сәйкес «НЗМ» ДББҰ бітірушілерінің оқу нәтижелерін сырттай бағалау балдарын ҰБТ балдарына ауыстыру негізінде ҰБТ сертификаттары беріледі. »; 49 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «49. Қайта қорытынды аттестаттаудың емтихан материалдарын мектептер дербес әзірлейді. Қайта қорытынды аттестаттаудан өткен 9 (10) сынып білім а лушыларына № 39 бұйрықпен бекітілген негізгі орта білім туралы аттестат беріледі. Қайта қорытынды аттестаттаудан өткен 11 (12) сынып білім алушыларына № 39 бұйрықпен бекітілген жалпы орта білім туралы аттестат беріледі. Қайта қорытынды аттестаттау кезінде қанағаттанарлықсыз баға алған 9 (10) сыныптың білім алушылары қайта оқу жылына қалдырылады. Қайта қорытынды аттестаттау кезінде қанағаттанарлықсыз баға алған 11 (12) -сынып оқушылары № 289 бұйрықпен бекітілген нысанға сәйкес білім алуды аяқтамаған адамдарға берілетін анықтаманы алады. »;

51 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «51. Білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан босату туралы бұйрықтар мынада

9 слайд
51 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «51. Білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан босату туралы бұйрықтар мынадай құжаттар негізінде шығарылады: 1) осы Қағидалардың 50 -тармағының 1) және 2) тармақшаларында көрсет ілген білім алушылар санаты үшін «Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен (Нормативтік құқықты қ актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) бекітілген № 035 -1/е нысанына сәйкес дәрігерлік -консультациялық комиссияның қорытындысы; 2) осы Қағидалардың 50 -тармағында көрсетілген білім алушылар санаты үшін мектептің педагогикалық ке ңесінің шешімінен көшірме және мектептің қолдау хаты; 3) осы Қағидалардың 50 -тармағында көрсетілген білім алушылар санаты үшін «Білім беру ұйымдары білім беру қызметінде пайдаланатын қатаң есептіліктегі құжаттардың нысанын бекіту туралы » Қазақстан Республи касы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 23 қазандағы

9 слайд

51 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «51. Білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан босату туралы бұйрықтар мынадай құжаттар негізінде шығарылады: 1) осы Қағидалардың 50 -тармағының 1) және 2) тармақшаларында көрсет ілген білім алушылар санаты үшін «Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен (Нормативтік құқықты қ актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) бекітілген № 035 -1/е нысанына сәйкес дәрігерлік -консультациялық комиссияның қорытындысы; 2) осы Қағидалардың 50 -тармағында көрсетілген білім алушылар санаты үшін мектептің педагогикалық ке ңесінің шешімінен көшірме және мектептің қолдау хаты; 3) осы Қағидалардың 50 -тармағында көрсетілген білім алушылар санаты үшін «Білім беру ұйымдары білім беру қызметінде пайдаланатын қатаң есептіліктегі құжаттардың нысанын бекіту туралы » Қазақстан Республи касы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 23 қазандағы

58 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «58. 9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға – 2 астрономиялық сағат,

10 слайд
58 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «58. 9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға – 2 астрономиялық сағат, математикаға (алгебраға) (жазбаша) – 3 астрономиялық саға т (физика - математикалық бағыттағы мамандандырылған мектептерде – 4 сағат) бөлінеді. »; 62 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «62. Жазбаша емтихан және тестілеу аяқталғаннан кейін Комиссия мүшелері мектеп ғимаратында жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестаттарын алуға үміткерлерд ің жұмыс тар ынан басқа білім алушылардың жұмыстарын тексереді. Тексерілмеген жұмыстар мектеп басшысына сақтау үшін тапсырылады. Тексеру кезінде қателердің асты сызылады. Жалпы орта білім курсы бойынша эсседе қателердің саны же ке көрсетіледі. Математика (алгебра) пәні бойынша «2» және «5» деген бағалар қойылған жазбаша жұмыстарға мектеп Комиссиясы пікір жазады. 9 (10) сыныпта жұмыстар балл қою схемасына сәйкес тексеріледі.

10 слайд

58 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «58. 9 (10) сыныпта жазбаша жұмыстарды орындауға – 2 астрономиялық сағат, математикаға (алгебраға) (жазбаша) – 3 астрономиялық саға т (физика - математикалық бағыттағы мамандандырылған мектептерде – 4 сағат) бөлінеді. »; 62 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын: «62. Жазбаша емтихан және тестілеу аяқталғаннан кейін Комиссия мүшелері мектеп ғимаратында жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестаттарын алуға үміткерлерд ің жұмыс тар ынан басқа білім алушылардың жұмыстарын тексереді. Тексерілмеген жұмыстар мектеп басшысына сақтау үшін тапсырылады. Тексеру кезінде қателердің асты сызылады. Жалпы орта білім курсы бойынша эсседе қателердің саны же ке көрсетіледі. Математика (алгебра) пәні бойынша «2» және «5» деген бағалар қойылған жазбаша жұмыстарға мектеп Комиссиясы пікір жазады. 9 (10) сыныпта жұмыстар балл қою схемасына сәйкес тексеріледі.

Назар аударғандарыңызға рахмет

11 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет

11 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

Н а з а р а у д а р ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

19 слайд
Н а з а р а у д а р ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

19 слайд

Н а з а р а у д а р ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ