Материалдар / Жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Сараланған мақсаттар:Барлық оқушылар білу керек: Дёберейнер, Ньюлендс, Менделеевтің еңбектерін мысалға ала отырып элементтердің жіктелуімен танысу Оқушылардың көбісі білу керек:И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің элементтерді жіктеуін сипаттау Кейбір оқушылар білу керек: Әрбір теорияның артықшылығы мен кемшілігін салыстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
758
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің периодтық кестесі Ақмола облысы Жақсы ауданы Беловодское орта мектебінің х

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің периодтық кестесі Ақмола облысы Жақсы ауданы Беловодское орта мектебінің химия биология пәнінің мұғалімі:Абдуайтова А.Б Оқу мақсаттары:7.2.1.1 Дёберейнер, Ньюлендс, Менделеевтің еңбектерін мысалға ала отырып элементтердің жіктелуімен танысу және салыстыру Сараланған мақсаттар:Барлық оқушылар білу керек: Дёберейнер, Ньюлендс, Менделеевтің еңбектерін мысалға ала отырып элементтердің жіктелуімен танысу Оқушылардың көбісі білу керек:И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің элементтерді жіктеуін сипаттау Кейбір оқушылар білу керек: Әрбір теорияның артықшылығы мен кемшілігін салыстыру Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты лексика және терминология: блок, тенденция, қасиеттер, топ, периодтық кесте, ядролық белгі, протон, атомдық нөмір Құндылықтарды қалыптастыру:Сапалы білім алуға, өнегелі азамат болып өсуге ынталандыру. Тапсырмалар арқылы шығармашылықпен жұмыс жасауды үйрету. Бірлесе жұмыс жасау

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің периодтық кестесі Ақмола облысы Жақсы ауданы Беловодское орта мектебінің химия биология пәнінің мұғалімі:Абдуайтова А.Б Оқу мақсаттары:7.2.1.1 Дёберейнер, Ньюлендс, Менделеевтің еңбектерін мысалға ала отырып элементтердің жіктелуімен танысу және салыстыру Сараланған мақсаттар:Барлық оқушылар білу керек: Дёберейнер, Ньюлендс, Менделеевтің еңбектерін мысалға ала отырып элементтердің жіктелуімен танысу Оқушылардың көбісі білу керек:И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің элементтерді жіктеуін сипаттау Кейбір оқушылар білу керек: Әрбір теорияның артықшылығы мен кемшілігін салыстыру Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты лексика және терминология: блок, тенденция, қасиеттер, топ, периодтық кесте, ядролық белгі, протон, атомдық нөмір Құндылықтарды қалыптастыру:Сапалы білім алуға, өнегелі азамат болып өсуге ынталандыру. Тапсырмалар арқылы шығармашылықпен жұмыс жасауды үйрету. Бірлесе жұмыс жасау

Миға шабул Пән аралық байланыс:Математика – химиялық элементтердің салыстырмалы атомдық массаларын есептеу.Физика – атом

2 слайд
Миға шабул Пән аралық байланыс:Математика – химиялық элементтердің салыстырмалы атомдық массаларын есептеу.Физика – атом құрылысы Бағалау критериі: Дёберейнер, Ньюлендс, Менделеевтің еңбектерін мысалға ала отырып элементтердің жіктелуімен танысады И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің элементтерді жіктеуін сипаттайды Әрбір теорияның артықшылығы мен кемшілігін салыстырады Алдыңғы білім:7.1 2.2 атом элементтің ең кішкентай бөлшегі екенін білу 7.1.2.3 металдар мен бейметалдарды физикалық қасиеттері бойынша ажырату 7.1 2.4 элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу Әдіс-тәсілдер Топтық жұмыс Ой қозғау Рефлексия Жұптық жұмыс

2 слайд

Миға шабул Пән аралық байланыс:Математика – химиялық элементтердің салыстырмалы атомдық массаларын есептеу.Физика – атом құрылысы Бағалау критериі: Дёберейнер, Ньюлендс, Менделеевтің еңбектерін мысалға ала отырып элементтердің жіктелуімен танысады И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің элементтерді жіктеуін сипаттайды Әрбір теорияның артықшылығы мен кемшілігін салыстырады Алдыңғы білім:7.1 2.2 атом элементтің ең кішкентай бөлшегі екенін білу 7.1.2.3 металдар мен бейметалдарды физикалық қасиеттері бойынша ажырату 7.1 2.4 элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу Әдіс-тәсілдер Топтық жұмыс Ой қозғау Рефлексия Жұптық жұмыс

«Бас бармақ» әдісі арқылы өздерін бағалайды Бағалау Дескриптор: Білім алушы - И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Мендел

3 слайд
«Бас бармақ» әдісі арқылы өздерін бағалайды Бағалау Дескриптор: Білім алушы - И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің элементтерді жіктеуін атауы және мәні бойынша сипаттайды; әрбір теорияның артықшылығы мен кемшілігін салыстырып айта алады; И. Дёберейнердің қосқан үлесін жазады; - Дж.Ньюлендстің қосқан үлесін жазады; - Д.И. Менделеевтің қосқан үлесі жазады. 1-тапсырма И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің элементтерді жіктеуін атауы және мәні бойынша сипаттап, кестені толтырыңыз. Әрбір теорияның артықшылығы мен кемшілігін салыстырыңыз. Химиялық элементтердің периодтық кестесінің жаңашыл түрін жасау үшін әрбір ғалымның қосқан үлесін көрсетіңіз.

3 слайд

«Бас бармақ» әдісі арқылы өздерін бағалайды Бағалау Дескриптор: Білім алушы - И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің элементтерді жіктеуін атауы және мәні бойынша сипаттайды; әрбір теорияның артықшылығы мен кемшілігін салыстырып айта алады; И. Дёберейнердің қосқан үлесін жазады; - Дж.Ньюлендстің қосқан үлесін жазады; - Д.И. Менделеевтің қосқан үлесі жазады. 1-тапсырма И.Дёберейнер, Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің элементтерді жіктеуін атауы және мәні бойынша сипаттап, кестені толтырыңыз. Әрбір теорияның артықшылығы мен кемшілігін салыстырыңыз. Химиялық элементтердің периодтық кестесінің жаңашыл түрін жасау үшін әрбір ғалымның қосқан үлесін көрсетіңіз.