Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша сабақты талдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаңартылған бағдарлама
бойынша сабақты талдау
Орындаған: Рустембекова Д.Р
Тобы: ПМНО-19К
Қабылдаған: Аслямова Т.А
1 слайд
Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақты талдау Орындаған: Рустембекова Д.Р Тобы: ПМНО-19К Қабылдаған: Аслямова Т.А
2 слайд
Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлының
«Қазақстан Республикасында білім беруді және
ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға
арналған мемлекеттік бағдарламасы» бойынша
білім беру үдерісіне енген жаңартылған
бағдарлама бойынша өз білімін жетілдіру
биылғы оқу жылында әрбір бастауыш сынып
мұғалімінің алға қойған мақсаты болып отыр.
«Білімнің бастауы – мектеп болса, келешек
ұрпақтың алғашқы баспалдағы – бастауыш
білім беру саласы» екені баршамызға белгілі.
Қай кезде, қай қоғамда болсын жеке
тұлғаның қалыптасуы ұстаздан басталады.
Білім саласындағы түбегейлі өзгерістер
ұстаздан үлкен жауапкершілікті талап етеді.
2 слайд
Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлының «Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы» бойынша білім беру үдерісіне енген жаңартылған бағдарлама бойынша өз білімін жетілдіру биылғы оқу жылында әрбір бастауыш сынып мұғалімінің алға қойған мақсаты болып отыр. «Білімнің бастауы – мектеп болса, келешек ұрпақтың алғашқы баспалдағы – бастауыш білім беру саласы» екені баршамызға белгілі. Қай кезде, қай қоғамда болсын жеке тұлғаның қалыптасуы ұстаздан басталады. Білім саласындағы түбегейлі өзгерістер ұстаздан үлкен жауапкершілікті талап етеді.
3 слайд
Б а ғд а р л а м а н ы ң м і н д е т т е р і :
1. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымымен,
ондағы материалдардың күрделілігініғң өсу ретімен, мазмұнымен және
мақсаттарымен таныстыру;
2. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес келетін
педагогикалық тәсілдерді түсінуін және қолдана білуін қамтамасыз ету;
3. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасындағы оқу мақсаттарына
қол жеткізу мақсатында критериалды бағалау жүйесін түсініп, қолдана білуін
қамтамасыз ету;
4. Мұғалімдердің бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында пән
бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті
дағдыларды қалыптастыру.
3 слайд
Б а ғд а р л а м а н ы ң м і н д е т т е р і : 1. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымымен, ондағы материалдардың күрделілігініғң өсу ретімен, мазмұнымен және мақсаттарымен таныстыру; 2. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес келетін педагогикалық тәсілдерді түсінуін және қолдана білуін қамтамасыз ету; 3. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізу мақсатында критериалды бағалау жүйесін түсініп, қолдана білуін қамтамасыз ету; 4. Мұғалімдердің бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру.
4 слайд
Жаңартылған білім беру бағдарламасы - озық технологиялардың
барлық қыр-сырларын білуге жетелейді.
Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз мамандығын
шексіз сүйетін, бала үшін өзінің ұстаздық ғұмырын арнайтын
мамандар ғана сапалы да, жемісті еңбек ете алады деп ойлаймын. Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы
- заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың
бағдарлама.
Осыған байланысты ұстаздар алдында оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жаңартып
отыру және технологияларды меңгеру, оны тиімді қолдана білу міндеті тұр.
Қай елдін болсын өсіп-өркендеуі, ғаламдық дүниеде өзіндік орын алуы оның
ұлттық білім жүйесінің деңгейіне, даму бағытына байланысты. «Ұрпағы білімді
халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды» дегендей, жас ұрпаққа сапалы, мән-
мағыналы, өнегелі тәрбие мен білім беру-бүгінгі күннің басты талабы.
4 слайд
Жаңартылған білім беру бағдарламасы - озық технологиялардың барлық қыр-сырларын білуге жетелейді. Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз мамандығын шексіз сүйетін, бала үшін өзінің ұстаздық ғұмырын арнайтын мамандар ғана сапалы да, жемісті еңбек ете алады деп ойлаймын. Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы - заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама. Осыған байланысты ұстаздар алдында оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жаңартып отыру және технологияларды меңгеру, оны тиімді қолдана білу міндеті тұр. Қай елдін болсын өсіп-өркендеуі, ғаламдық дүниеде өзіндік орын алуы оның ұлттық білім жүйесінің деңгейіне, даму бағытына байланысты. «Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды» дегендей, жас ұрпаққа сапалы, мән- мағыналы, өнегелі тәрбие мен білім беру-бүгінгі күннің басты талабы.
5 слайд
•
Жаңартылған білім беру бағдарламасы
оқушының сөйлеу әрекетінің төрт
түрін: тыңдалым, айтылым, оқылым,
жазылымды жетілдіруге бағытталған.
Бұл сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша
түйінді дағдылар оқу жоспарында
«спиральді» тәсілмен берілген.
Қарапайымнан күрделіге қарай, бірте-
бірте білім, білік пен дағдылары
кеңейтіліп қалыптасады. Оқу
мақсаттары оқушылардың зерттеу
дағдыларын, қарапайым бақылауға
тәжірибе арқылы білімі
қалыптасуына, алған білімін қайта
өмірде қолдана білуіне бағытталған.
Оқушы бойында әлеуметтік дағдылар,
жалпы білімнің іргетасы, танымдық
белсенділігі, жүйелі оқу әрекетінің
қалыптасуына бастауыш сынып оқу
бағдарламаларында көңіл бөлінген.
5 слайд
• Жаңартылған білім беру бағдарламасы оқушының сөйлеу әрекетінің төрт түрін: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылымды жетілдіруге бағытталған. Бұл сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша түйінді дағдылар оқу жоспарында «спиральді» тәсілмен берілген. Қарапайымнан күрделіге қарай, бірте- бірте білім, білік пен дағдылары кеңейтіліп қалыптасады. Оқу мақсаттары оқушылардың зерттеу дағдыларын, қарапайым бақылауға тәжірибе арқылы білімі қалыптасуына, алған білімін қайта өмірде қолдана білуіне бағытталған. Оқушы бойында әлеуметтік дағдылар, жалпы білімнің іргетасы, танымдық белсенділігі, жүйелі оқу әрекетінің қалыптасуына бастауыш сынып оқу бағдарламаларында көңіл бөлінген.
6 слайд
Бастауыш сынып пәндеріне арналған оқу бағдарламаларындағы оқу мақсаттары
оқушылардан шынайы проблемаларды анықтап зерттей білуді талап етеді. Жаңартылған
білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді, қолайлы білім беру ортасын
құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ-ны
қолдану, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты,
шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тиімді
оқыту әдіс-тәсілдерді (бірлескен оқу, модельдеу, бағалау жүйесі, бағалаудың тиімді
стратегиялары) қолдана білу. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі –
спиральді қағидатпен берілуі. Оған оқу мақсаттарының жүйесін талқылау барысында көз
жеткіздік. Бағалау жүйесі де түбегейлі өзгеріске ұшырап, критериалдық бағалау жүйесіне
өтеді. Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген
критерийлердің нақты балдары бойынша өлшенеді. Оқушылардың пән бойынша үлгерімі
екі тәсілмен бағаланады: қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау. Критериалды
бағалау, кері байланыс тәсілі ХХІ ғасырдағы қарқынды дамып келе жатқан зияткерлік
және техникалық ортада табысты болу үшін қажетті дағдыларды меңгертуге бағытталған.
Олар оқушыларды сын тұрғысынан ойлау, бірлесіп жұмыс істеу, ақпаратты өңдеу,
проблемаларды шешу сияқты анағұрлым жоғары деңгейдегі көптеген дағдыларды өз
бетінше меңгеруге және зерделеуге дайындайды және ынталандырады.
6 слайд
Бастауыш сынып пәндеріне арналған оқу бағдарламаларындағы оқу мақсаттары оқушылардан шынайы проблемаларды анықтап зерттей білуді талап етеді. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді, қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ-ны қолдану, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тиімді оқыту әдіс-тәсілдерді (бірлескен оқу, модельдеу, бағалау жүйесі, бағалаудың тиімді стратегиялары) қолдана білу. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі – спиральді қағидатпен берілуі. Оған оқу мақсаттарының жүйесін талқылау барысында көз жеткіздік. Бағалау жүйесі де түбегейлі өзгеріске ұшырап, критериалдық бағалау жүйесіне өтеді. Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген критерийлердің нақты балдары бойынша өлшенеді. Оқушылардың пән бойынша үлгерімі екі тәсілмен бағаланады: қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау. Критериалды бағалау, кері байланыс тәсілі ХХІ ғасырдағы қарқынды дамып келе жатқан зияткерлік және техникалық ортада табысты болу үшін қажетті дағдыларды меңгертуге бағытталған. Олар оқушыларды сын тұрғысынан ойлау, бірлесіп жұмыс істеу, ақпаратты өңдеу, проблемаларды шешу сияқты анағұрлым жоғары деңгейдегі көптеген дағдыларды өз бетінше меңгеруге және зерделеуге дайындайды және ынталандырады.
7 слайд
Осы дағдыларды жоғары дәрежеде меңгеру
математика бойынша білім беру
бағдарламасында мәселелерді шешу,
жаратылыстану бойынша білім беру
бағдарламасында бірлескен зерттеу және
ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларына баса
назар аударса, дүниетану пәні аясында ойлау
дағдыларын дамытуды көздейді.
7 слайд
Осы дағдыларды жоғары дәрежеде меңгеру математика бойынша білім беру бағдарламасында мәселелерді шешу, жаратылыстану бойынша білім беру бағдарламасында бірлескен зерттеу және ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларына баса назар аударса, дүниетану пәні аясында ойлау дағдыларын дамытуды көздейді.
8 слайд
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІНЕ АРНАЛҒАН ОҚУ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ ОҚУШЫЛАРДАН
ШЫНАЙЫ ПРОБЛЕМАЛАРДЫ АНЫҚТАП ЗЕРТТЕЙ БІЛУДІ ТАЛАП
ЕТЕДІ. НЕГІЗІНЕН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ ЖҮЙЕСІ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІККЕ ЖӘНЕ САПАҒА БАҒЫТТАЛҒАН БАҒДАРЛАМА.
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУДІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ – ОҚУШЫ
ТҰЛҒАСЫНЫҢ ҮЙЛЕСІМДІ ҚОЛАЙЛЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН
ҚҰРА ОТЫРЫП СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ, ЗЕРТТЕУ
ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ, ТӘЖІРИБЕ ЖАСАУ, АҚТ –НЫ ҚОЛДАНУ,
КОММУНИКАТИВТІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСҚА ТҮСУ, ЖЕКЕ, ЖҰППЕН,
ТОПТА ЖҰМЫС ЖАСАЙ БІЛУ. ЖАҢА БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ҚОЛДАНА
БІЛУДІ ЖӘНЕ ОНЫ ТИІМДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН ҚАЖЕТТІ
ТИІМДІ ОҚЫТУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ (БІРЛЕСКЕН ОҚУ, МОДЕЛЬДЕУ,
БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ, БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ)
ҮЙРЕТЕДІ. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ
ЕРЕКШЕЛІГІ СПИРАЛЬДІ ҚАҒИДАТПЕН БЕРІЛУІ. ОҒАН ОҚУ
МАҚСАТТАРЫН ЗЕРДЕЛЕЙ ОТЫРА ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҚЫСҚА
МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ БАРЫСЫНДА КӨЗ ЖЕТКІЗДІКУ
БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.
8 слайд
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІНЕ АРНАЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ ОҚУШЫЛАРДАН ШЫНАЙЫ ПРОБЛЕМАЛАРДЫ АНЫҚТАП ЗЕРТТЕЙ БІЛУДІ ТАЛАП ЕТЕДІ. НЕГІЗІНЕН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ ЖҮЙЕСІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІККЕ ЖӘНЕ САПАҒА БАҒЫТТАЛҒАН БАҒДАРЛАМА. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУДІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ – ОҚУШЫ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ҮЙЛЕСІМДІ ҚОЛАЙЛЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРА ОТЫРЫП СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ, ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ, ТӘЖІРИБЕ ЖАСАУ, АҚТ –НЫ ҚОЛДАНУ, КОММУНИКАТИВТІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСҚА ТҮСУ, ЖЕКЕ, ЖҰППЕН, ТОПТА ЖҰМЫС ЖАСАЙ БІЛУ. ЖАҢА БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ҚОЛДАНА БІЛУДІ ЖӘНЕ ОНЫ ТИІМДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН ҚАЖЕТТІ ТИІМДІ ОҚЫТУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ (БІРЛЕСКЕН ОҚУ, МОДЕЛЬДЕУ, БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ, БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ) ҮЙРЕТЕДІ. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ СПИРАЛЬДІ ҚАҒИДАТПЕН БЕРІЛУІ. ОҒАН ОҚУ МАҚСАТТАРЫН ЗЕРДЕЛЕЙ ОТЫРА ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ БАРЫСЫНДА КӨЗ ЖЕТКІЗДІКУ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.
9 слайд
Қорытындылай келе, бұл жаңартылған білім
беру бағдарламасы бойынша менің көкейге
түйгенім: алдымызға бір мақсат қоя отырып,
сол мақсатқа жету жолында шәкірттердің
жүрегіне жол тауып, әрекеттендіре білу
шеберлігіне жетсек, егемен елдің ұл-қыздары
білімді де білікті болып шықпақ. Соның
арқасында біз бәсекеге қабілетті, іргесі мықты
ел боламыз!
9 слайд
Қорытындылай келе, бұл жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша менің көкейге түйгенім: алдымызға бір мақсат қоя отырып, сол мақсатқа жету жолында шәкірттердің жүрегіне жол тауып, әрекеттендіре білу шеберлігіне жетсек, егемен елдің ұл-қыздары білімді де білікті болып шықпақ. Соның арқасында біз бәсекеге қабілетті, іргесі мықты ел боламыз!
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!