жаңартылған білім беру бағдарламасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Білім алушы портфолиясы
Дайындаған: Мирзабаев Б
1 слайд
Білім алушы портфолиясы Дайындаған: Мирзабаев Б
2 слайд
Білім алушы портфолиясы
Білім алушының ілгерілеуін қадағалау мақсатында мұғалімдер оқытудың белгілі бір
кезеңінде орындалған жұмыстарды сақтауы қажет. Білім алушылардың
портфолиясы бағалау нәтижелерінің анықтығы мен дәлдігін арттыруға
бағытталған. Портфолио –білім алушылардың мақсатты түрде жинақтаған,
олардың оқудағы нәтижесін, ілгерілеуін, белгілі бір оқу жылындағы бір немесе
бірнеше пәндер бойынша жетістіктерін көрсететін жұмыстары. Портфолио бір оқу
жылына арнап құрылады. Оқу жылы аяқталған соң, оны білім алушыларға, ата-
аналарға беру керек.
2 слайд
Білім алушы портфолиясы Білім алушының ілгерілеуін қадағалау мақсатында мұғалімдер оқытудың белгілі бір кезеңінде орындалған жұмыстарды сақтауы қажет. Білім алушылардың портфолиясы бағалау нәтижелерінің анықтығы мен дәлдігін арттыруға бағытталған. Портфолио –білім алушылардың мақсатты түрде жинақтаған, олардың оқудағы нәтижесін, ілгерілеуін, белгілі бір оқу жылындағы бір немесе бірнеше пәндер бойынша жетістіктерін көрсететін жұмыстары. Портфолио бір оқу жылына арнап құрылады. Оқу жылы аяқталған соң, оны білім алушыларға, ата- аналарға беру керек.
3 слайд
Білім алушы портфолиосына ұсынылған
құрылым:
-Титул беті;
-Пән бойынша бөлгіштер;
-Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша, тоқсандық
жиынтық бағалау жұмыстары, мысалы: бағалау
критерийлері, балл қою кестесімен жазба жұмыстары,
таныстырылымдар, бақылау жұмыстары, эссе, т.б.
-Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейін көрсететін
күнделікті сабақ үдерісінде орындаған жұмыстары;
-Мұғалімнің кері байланысы, пікірлері, ұсыныстары;
-Білім алушының рефлексиясы.
3 слайд
Білім алушы портфолиосына ұсынылған құрылым: -Титул беті; -Пән бойынша бөлгіштер; -Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша, тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстары, мысалы: бағалау критерийлері, балл қою кестесімен жазба жұмыстары, таныстырылымдар, бақылау жұмыстары, эссе, т.б. -Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейін көрсететін күнделікті сабақ үдерісінде орындаған жұмыстары; -Мұғалімнің кері байланысы, пікірлері, ұсыныстары; -Білім алушының рефлексиясы.
4 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын
модерациялау
Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім
алушылардың жазбаша тоқсандық жиынтық бағалау
жұмыстарының нәтижелерін талқылауы үшін модерация
белгіленген. Модерацияда белгілі бір пән бойынша
мұғалімдердің балл қою кестесі бойынша бір ұғымда, түсінікте
болуын қамтамасыз ету үшін жұмысты бағалауды алдын ала
талқылайды.
4 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялау Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім алушылардың жазбаша тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының нәтижелерін талқылауы үшін модерация белгіленген. Модерацияда белгілі бір пән бойынша мұғалімдердің балл қою кестесі бойынша бір ұғымда, түсінікте болуын қамтамасыз ету үшін жұмысты бағалауды алдын ала талқылайды.
5 слайд
Модерация отырысында жиынтық бағалау дұрыс өтті
ме, білім алушылардың барлық жауаптары ескерілді
ме, мұғалімдер арасында бағалау бойынша
келіспеушілік бар ма сияқты мәселелерді түсіну және
талқылау қажет. Модерация қорытындысы
бойынша мұғалімдер балл қою кестесіне
толықтырулар немесе өзгерістер енгізуге қатысты
шешім қабылдайды. Модерацияны аяқтаған соң
барлық шешімдер хаттамада көрсетіледі.
5 слайд
Модерация отырысында жиынтық бағалау дұрыс өтті ме, білім алушылардың барлық жауаптары ескерілді ме, мұғалімдер арасында бағалау бойынша келіспеушілік бар ма сияқты мәселелерді түсіну және талқылау қажет. Модерация қорытындысы бойынша мұғалімдер балл қою кестесіне толықтырулар немесе өзгерістер енгізуге қатысты шешім қабылдайды. Модерацияны аяқтаған соң барлық шешімдер хаттамада көрсетіледі.
6 слайд
Модерация қорытындысы бойынша білім
алушылардың балына өзгеріс енгізу қажет болғанда
жиынтық жұмыстарын қайта тексереді. Мұғалім
мұнда тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерінің
модерация қорытындысы бойынша жоғары сондай-
ақ, төмен деңгейге қарай өзгеруі мүмкін екенін
ескеруі қажет.
6 слайд
Модерация қорытындысы бойынша білім алушылардың балына өзгеріс енгізу қажет болғанда жиынтық жұмыстарын қайта тексереді. Мұғалім мұнда тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерінің модерация қорытындысы бойынша жоғары сондай- ақ, төмен деңгейге қарай өзгеруі мүмкін екенін ескеруі қажет.
7 слайд
Модерацияны өткізу орнын, уақытын алдын ала
қарастыру ұсынылады. Тоқсандық жиынтық
бағалауды өткізу мен модерация өткізудің арасы 3
жұмыс күнінен аспағаны жөн.
7 слайд
Модерацияны өткізу орнын, уақытын алдын ала қарастыру ұсынылады. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу мен модерация өткізудің арасы 3 жұмыс күнінен аспағаны жөн.
8 слайд
Бір отырыста бірнеше пәнге модерация өткізуге
болады.
Модерация отырысына бір параллель сыныпта сабақ
беретін мұғалімдер қатысады.
Модерация төрағасы әдістемелік бірлестіктің
жетекшісі, одан басқа кез келген пән мұғалімі бола
алады.
8 слайд
Бір отырыста бірнеше пәнге модерация өткізуге болады. Модерация отырысына бір параллель сыныпта сабақ беретін мұғалімдер қатысады. Модерация төрағасы әдістемелік бірлестіктің жетекшісі, одан басқа кез келген пән мұғалімі бола алады.
9 слайд
Модерация отырысы үшін мұғалім тексерілген
жиынтық жұмыстардың ішінен: жоғары және төмен
балл қойылған, сондай-ақ, бағалау қиындық
туғызған тек 3 жұмысты іріктеп алады.
9 слайд
Модерация отырысы үшін мұғалім тексерілген жиынтық жұмыстардың ішінен: жоғары және төмен балл қойылған, сондай-ақ, бағалау қиындық туғызған тек 3 жұмысты іріктеп алады.
10 слайд
Модерация кезінде іріктелген жиынтық жұмыстарда
көрсетілген білім алушының аты-жөнін жұмысты
қарастырған кезде нақты бір білім алушыға қатысты
болмауы үшін жасырып қою ұсынылады.
10 слайд
Модерация кезінде іріктелген жиынтық жұмыстарда көрсетілген білім алушының аты-жөнін жұмысты қарастырған кезде нақты бір білім алушыға қатысты болмауы үшін жасырып қою ұсынылады.
11 слайд
Отырыс кезінде ұсынылған жұмыстар балл қою
кестесіне сәйкес қарастырылады.
Осылайша, төмендегідей жағдайларды анықтауға
болады:
-дұрыс жауап есептелмеген, сол сияқты балл қою
кестесінде де көрсетілмеген;
-жауап синонимдес басқа сөзбен берілген, ал ол
жауап балл қою кестесінде көрсетілмеген;
-балл қою кестесінде қателіктер жіберілген;
-жалпы балл саны дұрыс есептелмеген және т.б..
11 слайд
Отырыс кезінде ұсынылған жұмыстар балл қою кестесіне сәйкес қарастырылады. Осылайша, төмендегідей жағдайларды анықтауға болады: -дұрыс жауап есептелмеген, сол сияқты балл қою кестесінде де көрсетілмеген; -жауап синонимдес басқа сөзбен берілген, ал ол жауап балл қою кестесінде көрсетілмеген; -балл қою кестесінде қателіктер жіберілген; -жалпы балл саны дұрыс есептелмеген және т.б..
12 слайд
Модерация қорытындысы бойынша хаттама
жазылады, онда балл қою кестесіне қатысты барлық
өзгерістер мен толықтырулар көрсетіледі.
Модерация қорытындысы бойынша мұғалім білім
алушының жұмысын балл қою кестесінің өзгертілген
(толықтырылған) соңғы нұсқасына сәйкес қайта
қарастырады. Қажет болған жағдайда бағалауға
өзгерістер енгізу басқа түсті қаламсаппен жүзеге
асырылады және соңғы нақты нәтижесі
электрондық журналға қойылады.
12 слайд
Модерация қорытындысы бойынша хаттама жазылады, онда балл қою кестесіне қатысты барлық өзгерістер мен толықтырулар көрсетіледі. Модерация қорытындысы бойынша мұғалім білім алушының жұмысын балл қою кестесінің өзгертілген (толықтырылған) соңғы нұсқасына сәйкес қайта қарастырады. Қажет болған жағдайда бағалауға өзгерістер енгізу басқа түсті қаламсаппен жүзеге асырылады және соңғы нақты нәтижесі электрондық журналға қойылады.
13 слайд
Мұғалімдердің модерация кезіндегі әрекеті
Модерацияға дейін:
-білім алушылардың жиынтық бағалау жұмыстарын
балл қою кестесіне сәйкес бағалайды;
-жиынтық жұмыс үлгілерін іріктеп алады
(максималды, минималды балдармен; бағалауда
қиындық тудыратын жұмыстарды);
-жеке мәліметтерді шифрлайды, білім алушылардың
жұмыстарын модерацияға дайындайды.
13 слайд
Мұғалімдердің модерация кезіндегі әрекеті Модерацияға дейін: -білім алушылардың жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне сәйкес бағалайды; -жиынтық жұмыс үлгілерін іріктеп алады (максималды, минималды балдармен; бағалауда қиындық тудыратын жұмыстарды); -жеке мәліметтерді шифрлайды, білім алушылардың жұмыстарын модерацияға дайындайды.
14 слайд
Модерация кезінде:
-білім алушылардың жұмыс қорытындысын
әріптестермен талқылайды, барлық балдардың
балл қою кестесіне сәйкес қойылғанына көз
жеткізеді;
-қажет болған жағдайда нәтижелерге немесе
балл қою кестесіне өзгерістер енгізеді;
отырыс хаттамасына қол қояды.
14 слайд
Модерация кезінде: -білім алушылардың жұмыс қорытындысын әріптестермен талқылайды, барлық балдардың балл қою кестесіне сәйкес қойылғанына көз жеткізеді; -қажет болған жағдайда нәтижелерге немесе балл қою кестесіне өзгерістер енгізеді; отырыс хаттамасына қол қояды.
15 слайд
Модерациядан кейін:
-модерацияны ескере отырып, өзгеріс енгізу қажет
білім алушылардың барлық жұмыстарын қайта
қарастырады. Мұндай жағдайда жоғарылату немесе
төмендету жағына қарай балдардың өзгеруі де
мүмкін;
-білім алушының жұмысына соңғы нақты балдар
қойылады;
-соңғы нақты балдар электрондық журналға
қойылады.
15 слайд
Модерациядан кейін: -модерацияны ескере отырып, өзгеріс енгізу қажет білім алушылардың барлық жұмыстарын қайта қарастырады. Мұндай жағдайда жоғарылату немесе төмендету жағына қарай балдардың өзгеруі де мүмкін; -білім алушының жұмысына соңғы нақты балдар қойылады; -соңғы нақты балдар электрондық журналға қойылады.