Материалдар / Жаңартылған білім-жаңаша көзқарас

Жаңартылған білім-жаңаша көзқарас

Материал туралы қысқаша түсінік
деңгейлік бітірген әріптестеріммен іс-тәжірибе бөлісу мақсатында апталықта өткізген коучингті жүктеп отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
379
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Семинар-коучингке қош келдіңіздер!

1 слайд
Семинар-коучингке қош келдіңіздер!

1 слайд

Семинар-коучингке қош келдіңіздер!

Тақырыбы: «Жаңартылған білім-жаңаша көзқарас

2 слайд
Тақырыбы: «Жаңартылған білім-жаңаша көзқарас

2 слайд

Тақырыбы: «Жаңартылған білім-жаңаша көзқарас

Мына менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау менің басым, Бәрін осы басқарған. Мынау менің оң қолым, Мынау менің сол қолым,

3 слайд
Мына менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау менің басым, Бәрін осы басқарған. Мынау менің оң қолым, Мынау менің сол қолым, Барлық істі атқарған Шаттық көңіл -күй

3 слайд

Мына менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау менің басым, Бәрін осы басқарған. Мынау менің оң қолым, Мынау менің сол қолым, Барлық істі атқарған Шаттық көңіл -күй

«Мұғалімге қажет...» тренингі Мұғалімдерге 5 қажеттілік туралы жазу ұсынылады. Мұғалімдерге 5 қажеттіліктің ішіндегі бүгінгі б

4 слайд
«Мұғалімге қажет...» тренингі Мұғалімдерге 5 қажеттілік туралы жазу ұсынылады. Мұғалімдерге 5 қажеттіліктің ішіндегі бүгінгі білім жүйесіндегі өзгерістер, яғни өзгеру қажеттігі

4 слайд

«Мұғалімге қажет...» тренингі Мұғалімдерге 5 қажеттілік туралы жазу ұсынылады. Мұғалімдерге 5 қажеттіліктің ішіндегі бүгінгі білім жүйесіндегі өзгерістер, яғни өзгеру қажеттігі

Топқа бөлу 1-топ Жаңару 2-топ Өзгеру 3-топ Жүйелеу

5 слайд
Топқа бөлу 1-топ Жаңару 2-топ Өзгеру 3-топ Жүйелеу

5 слайд

Топқа бөлу 1-топ Жаңару 2-топ Өзгеру 3-топ Жүйелеу

БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖАҢАРТУДЫҢ БАСЫМДЫҚТАРЫ Рухани құндылықтар Дағдылар  Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;  Қар

6 слайд
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖАҢАРТУДЫҢ БАСЫМДЫҚТАРЫ Рухани құндылықтар Дағдылар  Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;  Қарым-қатынас жасау қызметі;  Өзгелердің мәдениетін және көзқарастарына құрметпен қарау;  Жауапкершілік;  Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету:  Сын тұрғысынан ойлау  Білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті  Проблемаларды шешу қабілеті  Ғылыми -зерттеу дағдылары  Қарым-қатынас дағдылары(тілдік дағдыларды қоса алғанда)  Жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті  АКТ саласындағы дағдылар Білім беру бағдарламасы Бағалау Оқыту т ə сілдер Үйлесім:

6 слайд

БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖАҢАРТУДЫҢ БАСЫМДЫҚТАРЫ Рухани құндылықтар Дағдылар  Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;  Қарым-қатынас жасау қызметі;  Өзгелердің мәдениетін және көзқарастарына құрметпен қарау;  Жауапкершілік;  Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету:  Сын тұрғысынан ойлау  Білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті  Проблемаларды шешу қабілеті  Ғылыми -зерттеу дағдылары  Қарым-қатынас дағдылары(тілдік дағдыларды қоса алғанда)  Жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті  АКТ саласындағы дағдылар Білім беру бағдарламасы Бағалау Оқыту т ə сілдер Үйлесім:

Жаңартылған білім беру бағдарламасы *оқу мақсаттарын ортақ тақырыптық бөлімдерге топтастырады; *алдыңғы жұмыспен,

7 слайд
Жаңартылған білім беру бағдарламасы *оқу мақсаттарын ортақ тақырыптық бөлімдерге топтастырады; *алдыңғы жұмыспен, оқу мақсаттарымен өзара байланыс орнатуға және оқытудың одан кейінгі жолдарын белгілеуге мүмкіндік береді; *бөлімдер арасындағы теңестірілген және басқарылатын байланысты орнатуды қамтамасыз етеді * мұғалімдерге өз сабақтарын жоспарлауға қажетті бөліктерді (деталь)ұсынады; * сабақ беруде әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданудағы мүмкіндік жолдарын анықтайды; * оқытудың кіріспе, дамыту мен бекіту тәсілдерін және негізгі ресурстарын ұсынады; * бағалаудың мүмкіндіктерін анықтайды; * тілдік қабілеттерді жетілдіретін талаптарды анықтайды.К үтіл етін н әти ж е Өз жұмысын жоспарлауға, оқушылардың жетістіктерін бағалауға Оқытудың келесі кезеңдерімен ақпараттандырыл уына мүмкіндік береді .Ұзақ мерзімді жоспар: Орта мерзімді жоспар: Қысқа мерзімді жоспар: * оқытуды ұйымдастырудың үдерісін: жаппай оқыту, топтық, жұптық жұмыс, жеке жұмысты анықтайды; * оқытудың әр түрлі тәсілдерін ұсынады * бағалауды ұйымдастыруға мүмкіндік туғызады және оқушының оқу мақсатына жетуі туралы кері байланысын ұсынады.

7 слайд

Жаңартылған білім беру бағдарламасы *оқу мақсаттарын ортақ тақырыптық бөлімдерге топтастырады; *алдыңғы жұмыспен, оқу мақсаттарымен өзара байланыс орнатуға және оқытудың одан кейінгі жолдарын белгілеуге мүмкіндік береді; *бөлімдер арасындағы теңестірілген және басқарылатын байланысты орнатуды қамтамасыз етеді * мұғалімдерге өз сабақтарын жоспарлауға қажетті бөліктерді (деталь)ұсынады; * сабақ беруде әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданудағы мүмкіндік жолдарын анықтайды; * оқытудың кіріспе, дамыту мен бекіту тәсілдерін және негізгі ресурстарын ұсынады; * бағалаудың мүмкіндіктерін анықтайды; * тілдік қабілеттерді жетілдіретін талаптарды анықтайды.К үтіл етін н әти ж е Өз жұмысын жоспарлауға, оқушылардың жетістіктерін бағалауға Оқытудың келесі кезеңдерімен ақпараттандырыл уына мүмкіндік береді .Ұзақ мерзімді жоспар: Орта мерзімді жоспар: Қысқа мерзімді жоспар: * оқытуды ұйымдастырудың үдерісін: жаппай оқыту, топтық, жұптық жұмыс, жеке жұмысты анықтайды; * оқытудың әр түрлі тәсілдерін ұсынады * бағалауды ұйымдастыруға мүмкіндік туғызады және оқушының оқу мақсатына жетуі туралы кері байланысын ұсынады.

СЫНДАРЛЫ ОҚЫТУ –оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайд

8 слайд
СЫНДАРЛЫ ОҚЫТУ –оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білу. Оқушылардың алдыңғы білімдерімен ұштастыра отырып, жаңа білім алуы туралы тұжырымдамаға негізделеді ОҚЫТУ МЕН ОҚУ Ə ДІС-Т Ə СІЛДЕРІ

8 слайд

СЫНДАРЛЫ ОҚЫТУ –оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білу. Оқушылардың алдыңғы білімдерімен ұштастыра отырып, жаңа білім алуы туралы тұжырымдамаға негізделеді ОҚЫТУ МЕН ОҚУ Ə ДІС-Т Ə СІЛДЕРІ

ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ - ( белсенді оқу) белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын к

9 слайд
ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ - ( белсенді оқу) белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. Бұл тәсілдер оқу үдерісі жаттығудың алдында емес, оны орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс екендігін түсіндіреді.

9 слайд

ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ - ( белсенді оқу) белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. Бұл тәсілдер оқу үдерісі жаттығудың алдында емес, оны орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс екендігін түсіндіреді.

Критериалды бағалаудың маңызы Мұғалімдер ОқО Ата- аналар АОқушылар  Сапалы нәтижеге әкелетін критерийлер құрастыруға  Өз іс-

10 слайд
Критериалды бағалаудың маңызы Мұғалімдер ОқО Ата- аналар АОқушылар  Сапалы нәтижеге әкелетін критерийлер құрастыруға  Өз іс-әрекетін саралап және болашаққа жоспарлай алатын мәліметтер алуға  Сабақ берудің сапасын арттыруға  Оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың әр тұлғаға арналған ауқымын жоспарлауға  Оқу бағдарламасын қолжетімді ету үшін ұсыныстар енгі зуге  Танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін пайдалануға  Табысқа жетелейтін бағалау критерийлерін түсінуге  Өзін және өзгелерді бағалау арқылы кері байланысқа түсуге  Сыни ойлауына,еркін ойын айтуына, өзінің білімін көрсетуге  Танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін пайдалануға  Табысқа жетелейтін бағалау критерийлерін түсінуге  Өзін және өзгелерді бағалау арқылы кері байланысқа түсуге  Сыни ойлауына,еркін ойын айтуына, өзінің білімін көрсетуге

10 слайд

Критериалды бағалаудың маңызы Мұғалімдер ОқО Ата- аналар АОқушылар  Сапалы нәтижеге әкелетін критерийлер құрастыруға  Өз іс-әрекетін саралап және болашаққа жоспарлай алатын мәліметтер алуға  Сабақ берудің сапасын арттыруға  Оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың әр тұлғаға арналған ауқымын жоспарлауға  Оқу бағдарламасын қолжетімді ету үшін ұсыныстар енгі зуге  Танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін пайдалануға  Табысқа жетелейтін бағалау критерийлерін түсінуге  Өзін және өзгелерді бағалау арқылы кері байланысқа түсуге  Сыни ойлауына,еркін ойын айтуына, өзінің білімін көрсетуге  Танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін пайдалануға  Табысқа жетелейтін бағалау критерийлерін түсінуге  Өзін және өзгелерді бағалау арқылы кері байланысқа түсуге  Сыни ойлауына,еркін ойын айтуына, өзінің білімін көрсетуге

Қалыптастырушы Қалыптастырушы бағалау ( Formative- күнделікті) Жиынтық Жиынтық бағалау (Summativ/қорытынды) Оқыту барысын

11 слайд
Қалыптастырушы Қалыптастырушы бағалау ( Formative- күнделікті) Жиынтық Жиынтық бағалау (Summativ/қорытынды) Оқыту барысында Тақырыптың немесе тараудың соңында Кері байланыс береді Қорытынды тұжырым береді Оқушыларға өз жұмысына түзетулер жасауға көмектеседі Оқушыларға өздерінің нені үйренгендігін көрсетуге мүмкіндік береді Мұғалімдерге өз жұмысын жоспарлауға көмектеседі Меңгере алмаған тақырып бойынша жоспарлай отырып жұмыс жүргізуге мүмкіндік береді Ата-аналар өз баласының білім деңгейінің нақтылығын байқайды. Білімнің жетістігін, кемшіліктерін байқауға мүмкіндік береді.

11 слайд

Қалыптастырушы Қалыптастырушы бағалау ( Formative- күнделікті) Жиынтық Жиынтық бағалау (Summativ/қорытынды) Оқыту барысында Тақырыптың немесе тараудың соңында Кері байланыс береді Қорытынды тұжырым береді Оқушыларға өз жұмысына түзетулер жасауға көмектеседі Оқушыларға өздерінің нені үйренгендігін көрсетуге мүмкіндік береді Мұғалімдерге өз жұмысын жоспарлауға көмектеседі Меңгере алмаған тақырып бойынша жоспарлай отырып жұмыс жүргізуге мүмкіндік береді Ата-аналар өз баласының білім деңгейінің нақтылығын байқайды. Білімнің жетістігін, кемшіліктерін байқауға мүмкіндік береді.

1-топ Жаңартылған білім- жаңаша көзқарас (Эссе жазу) 2-топ 2017 жылғы білім реформасы: басты өзгерістер қандай ? (Класте

12 слайд
1-топ  Жаңартылған білім- жаңаша   көзқарас  (Эссе жазу) 2-топ  2017 жылғы білім реформасы: басты өзгерістер қандай ? (Кластер құру ) 3-топ  Елбасы жолдауы Білім беру саласын қандай өзгерістер күтіп тұр? ( Ассоциация әдісі)

12 слайд

1-топ  Жаңартылған білім- жаңаша   көзқарас  (Эссе жазу) 2-топ  2017 жылғы білім реформасы: басты өзгерістер қандай ? (Кластер құру ) 3-топ  Елбасы жолдауы Білім беру саласын қандай өзгерістер күтіп тұр? ( Ассоциация әдісі)

13 слайд

13 слайд

1 -тапсырма Ақ қағазға сызылған төртбұрыш іші

14 слайд
1 -тапсырма Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан 2-тапсырма Күн шуағының астында әр ұлт балалары ту ұстап тұрған сюжет  бейнеленген 3-тапсырма. Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген. “ Суреттер сөйлейді” әдісі

14 слайд

1 -тапсырма Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан 2-тапсырма Күн шуағының астында әр ұлт балалары ту ұстап тұрған сюжет  бейнеленген 3-тапсырма. Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген. “ Суреттер сөйлейді” әдісі

1-тапсырма «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңестік. Бұл балаға алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк, сол қаға

15 слайд
1-тапсырма «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңестік. Бұл балаға алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк, сол қағазға ата-анасымен бірге біздер, яғни ұстаздардың салған бейнеміз қаншалықты дұрыс болса, сол нәтижесімен салыстыруға болады» К і л т і

15 слайд

1-тапсырма «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңестік. Бұл балаға алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк, сол қағазға ата-анасымен бірге біздер, яғни ұстаздардың салған бейнеміз қаншалықты дұрыс болса, сол нәтижесімен салыстыруға болады» К і л т і

2-тапсырма «Әр баланың қабілеті әртүрлі болғанымен, бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаз

16 слайд
2-тапсырма «Әр баланың қабілеті әртүрлі болғанымен, бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаз оларға күн сәулесіндей, бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді»

16 слайд

2-тапсырма «Әр баланың қабілеті әртүрлі болғанымен, бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаз оларға күн сәулесіндей, бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді»

3-тапсырма Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғалі

17 слайд
3-тапсырма Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді

17 слайд

3-тапсырма Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді

Кері байланыс

18 слайд
Кері байланыс

18 слайд

Кері байланыс

Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т !

19 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т !

19 слайд

Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ