Жаңартылған білім мазмұны бойынша портфолио түрі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
8-сынып.Ұзақ мерзімді жоспар 8.2А Квадрат теңдеу
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Сабақтың оқу
мақсаттары:
Бағалау
критерийлері
Тілдік мақсат:
пәнге қатысты
сөздік қор мен
терминдер Квадрат теңдеулердің түрлеріне байланысты квадрат
теңдеулерді шешеді. 8.2.2.3 Квадрат теңдеулерді
шешу деу таырыбына есептер шығару
Кейбірі: Квадрат теңдеудің
күрделенген түрін есептей
алады.
Квадрат теңдеудің шығару жолын талдайды,
қорытынды жасайды,квадрат теңдеудің терминдерін қолданып,математикалық тілде
жеткізеді.Барлығы: Квадрат теңдеу
түрлерін біледі, квадрат
теңдеулердің түбірлерін
анықтай алады. Көпшілігі: Квадрат
теңдеудің шешу алгоритімін
құрастырады ,квадрат
теңдеуді тиімді жолымен
орындайды.
Құндылықтарға баулу:Топтық жұмыс арқылы,жұптық жұмыс арқылы мәңгілік елдің
жалпы әлемдік және аймақтық мәселерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің
жаһандық қатысуы құндылығын оқушылардың бойына дарыту . Құндылықтарға
баулу
1 слайд
8-сынып.Ұзақ мерзімді жоспар 8.2А Квадрат теңдеу Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу Сабақ негізделген оқу мақсаттары Сабақтың оқу мақсаттары: Бағалау критерийлері Тілдік мақсат: пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Квадрат теңдеулердің түрлеріне байланысты квадрат теңдеулерді шешеді. 8.2.2.3 Квадрат теңдеулерді шешу деу таырыбына есептер шығару Кейбірі: Квадрат теңдеудің күрделенген түрін есептей алады. Квадрат теңдеудің шығару жолын талдайды, қорытынды жасайды,квадрат теңдеудің терминдерін қолданып,математикалық тілде жеткізеді.Барлығы: Квадрат теңдеу түрлерін біледі, квадрат теңдеулердің түбірлерін анықтай алады. Көпшілігі: Квадрат теңдеудің шешу алгоритімін құрастырады ,квадрат теңдеуді тиімді жолымен орындайды. Құндылықтарға баулу:Топтық жұмыс арқылы,жұптық жұмыс арқылы мәңгілік елдің жалпы әлемдік және аймақтық мәселерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы құндылығын оқушылардың бойына дарыту . Құндылықтарға баулу
2 слайд
Сабақтың басы
«Өкіл» әдісі,
Кесте Нені білдім?
Нені білгім келеді?
Нені үйрендім?
Эпиграф «Математика»
Үй тапсырмасын тексеру
Қалыптастырушы
бағамен,мадақтау арқылы
бағалаймын. «Миға шабуыл» әдісі, «Ашық
және жабық сұрақтар»,
«Әткеншек» әдісі, «Қатені
тап», «Кім жылдам?»
Топтарға саралап бөлу
(Диалог және қолдау көрсету)
№ 1 тапсырма
Өзара бағалау дискрипторға
сүйене отырып бағалайды.
№ 2 тапсырма
Топ басшылары топтарды
дескрипторға сүйене отырып
бағалап шығады.
№ 3 тапсырма
Қалыптастырушы бағалау
басбармақ арқылы
бағалаймын. Тест тапсырмалары
(деңгейі төменнен
жоғары қарай
жасалынған)
«Қарқын» саралау
әдісінің түрі
Кері байланыс ББҮ
Рефлексия « DEAL »
Жұптар бір-бірін
мадақтау арқылы
бағалайды.Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
2 слайд
Сабақтың басы «Өкіл» әдісі, Кесте Нені білдім? Нені білгім келеді? Нені үйрендім? Эпиграф «Математика» Үй тапсырмасын тексеру Қалыптастырушы бағамен,мадақтау арқылы бағалаймын. «Миға шабуыл» әдісі, «Ашық және жабық сұрақтар», «Әткеншек» әдісі, «Қатені тап», «Кім жылдам?» Топтарға саралап бөлу (Диалог және қолдау көрсету) № 1 тапсырма Өзара бағалау дискрипторға сүйене отырып бағалайды. № 2 тапсырма Топ басшылары топтарды дескрипторға сүйене отырып бағалап шығады. № 3 тапсырма Қалыптастырушы бағалау басбармақ арқылы бағалаймын. Тест тапсырмалары (деңгейі төменнен жоғары қарай жасалынған) «Қарқын» саралау әдісінің түрі Кері байланыс ББҮ Рефлексия « DEAL » Жұптар бір-бірін мадақтау арқылы бағалайды.Сабақтың ортасы Сабақтың соңы
3 слайд
Мақсаты: Оқушылар есепті шығаруда
белгілі бір уақытты тиімді пайдалануға
дағдыландырады.
Мақсаты: Оқушылар есептерді шығаруда
дұрыс жауапты анықтауға үйренеді.
Мақсаты: Ашық және жабық сұрақтар
қою арқылы оқушылар сұрақтарға
ойлана отырып, сөйлеуге,өз пікірлерін
айтып жеткізуге үйренеді.
Мақсаты: Оқушылар топпен жұмыс
жасайды,диалогқа түседі,оқушылар
бірігіп талдап, сұрақты таңдап,жұмыс
жасап үйренеді.Сабақта қолданылған белсенді оқыту әдіс-тәсілдері
«Миға шабуыл» Нәтижесі: Оқушылар ашық жабық сұрақтар
арқылы сыни тұрғыдан терең ойлана
алады,сұраққа нақты жауап береді.
Тақырыпты терең түсіну (сұрақтар )
Нәтижесі : Оқушылар топтарда белсене жұмыс
жасайды,өзара диалогқа түседі,топтар
арасында байланыс орнатылады.
Ашық және жабық сұрақ қою
Нәтижесі: Оқушылар топпен есептерді
уақытқа жылдам шығарып үйренеді.
№ 1 тапсырма
Нәтижесі:Оқушылар есептерді шығару
арқылы,жауаптарымен сәйкестіндіре
алады,қатесін таба алады
№ 2 тапсырма«Әткеншек » әдісі
«Кім жылдам?»
«Қатені тап»
«Өкіл» әдісі Мақсаты: Топ басшылары
жауапкершілікті ала тұрып, топ
мүшелерінің тапсырмаларын тексереді. Нәтижесі: Топ басшылары тапсырмаларды
тексеру арқылы орындалған тапсырманың
дұрыс бұрыстығын айтып үйренеді.
Үй тапсырмасын тексеру
3 слайд
Мақсаты: Оқушылар есепті шығаруда белгілі бір уақытты тиімді пайдалануға дағдыландырады. Мақсаты: Оқушылар есептерді шығаруда дұрыс жауапты анықтауға үйренеді. Мақсаты: Ашық және жабық сұрақтар қою арқылы оқушылар сұрақтарға ойлана отырып, сөйлеуге,өз пікірлерін айтып жеткізуге үйренеді. Мақсаты: Оқушылар топпен жұмыс жасайды,диалогқа түседі,оқушылар бірігіп талдап, сұрақты таңдап,жұмыс жасап үйренеді.Сабақта қолданылған белсенді оқыту әдіс-тәсілдері «Миға шабуыл» Нәтижесі: Оқушылар ашық жабық сұрақтар арқылы сыни тұрғыдан терең ойлана алады,сұраққа нақты жауап береді. Тақырыпты терең түсіну (сұрақтар ) Нәтижесі : Оқушылар топтарда белсене жұмыс жасайды,өзара диалогқа түседі,топтар арасында байланыс орнатылады. Ашық және жабық сұрақ қою Нәтижесі: Оқушылар топпен есептерді уақытқа жылдам шығарып үйренеді. № 1 тапсырма Нәтижесі:Оқушылар есептерді шығару арқылы,жауаптарымен сәйкестіндіре алады,қатесін таба алады № 2 тапсырма«Әткеншек » әдісі «Кім жылдам?» «Қатені тап» «Өкіл» әдісі Мақсаты: Топ басшылары жауапкершілікті ала тұрып, топ мүшелерінің тапсырмаларын тексереді. Нәтижесі: Топ басшылары тапсырмаларды тексеру арқылы орындалған тапсырманың дұрыс бұрыстығын айтып үйренеді. Үй тапсырмасын тексеру
4 слайд
Мақсаты: Төменнен жоғары қарай
орналастырылған тест тапырмасын
берілген уақыт ішінде орындау
арқылы шамасын анықтай алады.
Мақсаты: Дарынды оқушылар мен
деңгейі төмен оқушылардың өз
бетінше жұмыс жасай алуға
мүмкіндік береді.
Мақсаты: Оқушылар өзінің қандай
деңгейде тұрғандығын тапсырмалар
арқылы анықтай алады.Сабақта қолданылған саралап оқыту тәсілдері
Топтарға саралап бөлу
Диалог және қолдау
көрсету Нәтижесі: Оқушылар бір-бірін
тыңдауға,пікірлерімен бөлісуге
үйренеді,ортақ шешімге келеді.
Нәтижесі: Деңгейлік тапсырмалар
арқылы шамасына сәйкес есептерді
шығарады.
Нәтижесі: Тест тапсырмасын
орындау арқылы оқушы берілген
уақыт ішінде өзінің шамасын
біледі,уақытты тиімді пайлануға
үйренеді .Деңгейлік тест
тапсырмалары
«Қарқын»
4 слайд
Мақсаты: Төменнен жоғары қарай орналастырылған тест тапырмасын берілген уақыт ішінде орындау арқылы шамасын анықтай алады. Мақсаты: Дарынды оқушылар мен деңгейі төмен оқушылардың өз бетінше жұмыс жасай алуға мүмкіндік береді. Мақсаты: Оқушылар өзінің қандай деңгейде тұрғандығын тапсырмалар арқылы анықтай алады.Сабақта қолданылған саралап оқыту тәсілдері Топтарға саралап бөлу Диалог және қолдау көрсету Нәтижесі: Оқушылар бір-бірін тыңдауға,пікірлерімен бөлісуге үйренеді,ортақ шешімге келеді. Нәтижесі: Деңгейлік тапсырмалар арқылы шамасына сәйкес есептерді шығарады. Нәтижесі: Тест тапсырмасын орындау арқылы оқушы берілген уақыт ішінде өзінің шамасын біледі,уақытты тиімді пайлануға үйренеді .Деңгейлік тест тапсырмалары «Қарқын»
5 слайд
Дескрипторлар арқылы,шапалақпен
топтар бір-бірін,жұптар бір-бірін,топ
басшылары топты бағалайды.Кері байланыс «ББҮ» кестесі
Жұптар бір-бірін,мұғалім оқушыны
мадақтау арқылы,басбармақ арқылы
бағалайды. Бағалау. Қалыптастырушы бағалау
Рефлексия «DEAL» әдісі
D-Describe-баяндау,суреттеу
E-Explain-түсіндіру
A-Anallise-талдау
L –Links-байланыс Оқушының аты-жөні:
Нені білдім? Нені білгім
келеді? Нені
үйрендім?
Рефлексия I
топ II топ III
топ IV
топ
D-Describe-
баяндау,сур
еттеу
E-Explain-
түсіндіру
A-Anallise-
талдау
L –Links-
байланыс
5 слайд
Дескрипторлар арқылы,шапалақпен топтар бір-бірін,жұптар бір-бірін,топ басшылары топты бағалайды.Кері байланыс «ББҮ» кестесі Жұптар бір-бірін,мұғалім оқушыны мадақтау арқылы,басбармақ арқылы бағалайды. Бағалау. Қалыптастырушы бағалау Рефлексия «DEAL» әдісі D-Describe-баяндау,суреттеу E-Explain-түсіндіру A-Anallise-талдау L –Links-байланыс Оқушының аты-жөні: Нені білдім? Нені білгім келеді? Нені үйрендім? Рефлексия I топ II топ III топ IV топ D-Describe- баяндау,сур еттеу E-Explain- түсіндіру A-Anallise- талдау L –Links- байланыс