Жаңартылған білім мазмұны бойынша портфолио түрі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаңартылған білім мазмұны бойынша портфолио түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
Категорияға қажетті сертификаттар жинақтау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
8-сынып.Ұзақ мерзімді жоспар 8.2А Квадрат теңдеу Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу Сабақ негізделген оқу мақсаттары С

#1 слайд
8-сынып.Ұзақ мерзімді жоспар 8.2А Квадрат теңдеу Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу Сабақ негізделген оқу мақсаттары Сабақтың оқу мақсаттары: Бағалау критерийлері Тілдік мақсат: пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Квадрат теңдеулердің түрлеріне байланысты квадрат теңдеулерді шешеді. 8.2.2.3 Квадрат теңдеулерді шешудеу таырыбына есептер шығару Кейбірі: Квадрат теңдеудің күрделенген түрін есептей алады. Квадрат теңдеудің шығару жолын талдайды, қорытынды жасайды,квадрат теңдеудің терминдерін қолданып,математикалық тілде жеткізеді. Барлығы: Квадрат теңдеу түрлерін біледі, квадрат теңдеулердің түбірлерін анықтай алады. Көпшілігі: Квадрат теңдеудің шешу алгоритімін құрастырады ,квадрат теңдеуді тиімді жолымен орындайды. Құндылықтарға баулу:Топтық жұмыс арқылы,жұптық жұмыс арқылы мәңгілік елдің жалпы әлемдік және аймақтық мәселерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы құндылығын оқушылардың бойына дарыту . Құндылықтарға баулу

1 слайд

8-сынып.Ұзақ мерзімді жоспар 8.2А Квадрат теңдеу Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу Сабақ негізделген оқу мақсаттары Сабақтың оқу мақсаттары: Бағалау критерийлері Тілдік мақсат: пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Квадрат теңдеулердің түрлеріне байланысты квадрат теңдеулерді шешеді. 8.2.2.3 Квадрат теңдеулерді шешудеу таырыбына есептер шығару Кейбірі: Квадрат теңдеудің күрделенген түрін есептей алады. Квадрат теңдеудің шығару жолын талдайды, қорытынды жасайды,квадрат теңдеудің терминдерін қолданып,математикалық тілде жеткізеді. Барлығы: Квадрат теңдеу түрлерін біледі, квадрат теңдеулердің түбірлерін анықтай алады. Көпшілігі: Квадрат теңдеудің шешу алгоритімін құрастырады ,квадрат теңдеуді тиімді жолымен орындайды. Құндылықтарға баулу:Топтық жұмыс арқылы,жұптық жұмыс арқылы мәңгілік елдің жалпы әлемдік және аймақтық мәселерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы құндылығын оқушылардың бойына дарыту . Құндылықтарға баулу

Сабақтың басы «Өкіл» әдісі, Кесте Нені білдім? Нені білгім келеді? Нені үйрендім? Эпиграф «Математика»

#2 слайд
Сабақтың басы «Өкіл» әдісі, Кесте Нені білдім? Нені білгім келеді? Нені үйрендім? Эпиграф «Математика» Үй тапсырмасын тексеру Қалыптастырушы бағамен,мадақтау арқылы бағалаймын. «Миға шабуыл» әдісі, «Ашық және жабық сұрақтар», «Әткеншек» әдісі, «Қатені тап», «Кім жылдам?» Топтарға саралап бөлу (Диалог және қолдау көрсету) №1 тапсырма Өзара бағалау дискрипторға сүйене отырып бағалайды. №2 тапсырма Топ басшылары топтарды дескрипторға сүйене отырып бағалап шығады. №3 тапсырма Қалыптастырушы бағалау басбармақ арқылы бағалаймын. Тест тапсырмалары (деңгейі төменнен жоғары қарай жасалынған) «Қарқын» саралау әдісінің түрі Кері байланыс ББҮ Рефлексия «DEAL» Жұптар бір-бірін мадақтау арқылы бағалайды. Сабақтың ортасы Сабақтың соңы

2 слайд

Сабақтың басы «Өкіл» әдісі, Кесте Нені білдім? Нені білгім келеді? Нені үйрендім? Эпиграф «Математика» Үй тапсырмасын тексеру Қалыптастырушы бағамен,мадақтау арқылы бағалаймын. «Миға шабуыл» әдісі, «Ашық және жабық сұрақтар», «Әткеншек» әдісі, «Қатені тап», «Кім жылдам?» Топтарға саралап бөлу (Диалог және қолдау көрсету) №1 тапсырма Өзара бағалау дискрипторға сүйене отырып бағалайды. №2 тапсырма Топ басшылары топтарды дескрипторға сүйене отырып бағалап шығады. №3 тапсырма Қалыптастырушы бағалау басбармақ арқылы бағалаймын. Тест тапсырмалары (деңгейі төменнен жоғары қарай жасалынған) «Қарқын» саралау әдісінің түрі Кері байланыс ББҮ Рефлексия «DEAL» Жұптар бір-бірін мадақтау арқылы бағалайды. Сабақтың ортасы Сабақтың соңы

Мақсаты: Оқушылар есепті шығаруда белгілі бір уақытты тиімді пайдалануға дағдыландырады. Мақсаты: Оқушылар есептерді шығаруда

#3 слайд
Мақсаты: Оқушылар есепті шығаруда белгілі бір уақытты тиімді пайдалануға дағдыландырады. Мақсаты: Оқушылар есептерді шығаруда дұрыс жауапты анықтауға үйренеді. Мақсаты: Ашық және жабық сұрақтар қою арқылы оқушылар сұрақтарға ойлана отырып, сөйлеуге,өз пікірлерін айтып жеткізуге үйренеді. Мақсаты: Оқушылар топпен жұмыс жасайды,диалогқа түседі,оқушылар бірігіп талдап, сұрақты таңдап,жұмыс жасап үйренеді. Сабақта қолданылған белсенді оқыту әдіс-тәсілдері «Миға шабуыл» Нәтижесі: Оқушылар ашық жабық сұрақтар арқылы сыни тұрғыдан терең ойлана алады,сұраққа нақты жауап береді. Тақырыпты терең түсіну (сұрақтар) Нәтижесі: Оқушылар топтарда белсене жұмыс жасайды,өзара диалогқа түседі,топтар арасында байланыс орнатылады. Ашық және жабық сұрақ қою Нәтижесі: Оқушылар топпен есептерді уақытқа жылдам шығарып үйренеді. №1 тапсырма Нәтижесі:Оқушылар есептерді шығару арқылы,жауаптарымен сәйкестіндіре алады,қатесін таба алады №2 тапсырма «Әткеншек » әдісі «Кім жылдам?» «Қатені тап» «Өкіл» әдісі Мақсаты: Топ басшылары жауапкершілікті ала тұрып, топ мүшелерінің тапсырмаларын тексереді. Нәтижесі: Топ басшылары тапсырмаларды тексеру арқылы орындалған тапсырманың дұрыс бұрыстығын айтып үйренеді. Үй тапсырмасын тексеру

3 слайд

Мақсаты: Оқушылар есепті шығаруда белгілі бір уақытты тиімді пайдалануға дағдыландырады. Мақсаты: Оқушылар есептерді шығаруда дұрыс жауапты анықтауға үйренеді. Мақсаты: Ашық және жабық сұрақтар қою арқылы оқушылар сұрақтарға ойлана отырып, сөйлеуге,өз пікірлерін айтып жеткізуге үйренеді. Мақсаты: Оқушылар топпен жұмыс жасайды,диалогқа түседі,оқушылар бірігіп талдап, сұрақты таңдап,жұмыс жасап үйренеді. Сабақта қолданылған белсенді оқыту әдіс-тәсілдері «Миға шабуыл» Нәтижесі: Оқушылар ашық жабық сұрақтар арқылы сыни тұрғыдан терең ойлана алады,сұраққа нақты жауап береді. Тақырыпты терең түсіну (сұрақтар) Нәтижесі: Оқушылар топтарда белсене жұмыс жасайды,өзара диалогқа түседі,топтар арасында байланыс орнатылады. Ашық және жабық сұрақ қою Нәтижесі: Оқушылар топпен есептерді уақытқа жылдам шығарып үйренеді. №1 тапсырма Нәтижесі:Оқушылар есептерді шығару арқылы,жауаптарымен сәйкестіндіре алады,қатесін таба алады №2 тапсырма «Әткеншек » әдісі «Кім жылдам?» «Қатені тап» «Өкіл» әдісі Мақсаты: Топ басшылары жауапкершілікті ала тұрып, топ мүшелерінің тапсырмаларын тексереді. Нәтижесі: Топ басшылары тапсырмаларды тексеру арқылы орындалған тапсырманың дұрыс бұрыстығын айтып үйренеді. Үй тапсырмасын тексеру

Мақсаты: Төменнен жоғары қарай орналастырылған тест тапырмасын берілген уақыт ішінде орындау арқылы шамасын анықтай алады.

#4 слайд
Мақсаты: Төменнен жоғары қарай орналастырылған тест тапырмасын берілген уақыт ішінде орындау арқылы шамасын анықтай алады. Мақсаты: Дарынды оқушылар мен деңгейі төмен оқушылардың өз бетінше жұмыс жасай алуға мүмкіндік береді. Мақсаты: Оқушылар өзінің қандай деңгейде тұрғандығын тапсырмалар арқылы анықтай алады. Сабақта қолданылған саралап оқыту тәсілдері Топтарға саралап бөлу Диалог және қолдау көрсету Нәтижесі: Оқушылар бір-бірін тыңдауға,пікірлерімен бөлісуге үйренеді,ортақ шешімге келеді. Нәтижесі: Деңгейлік тапсырмалар арқылы шамасына сәйкес есептерді шығарады. Нәтижесі: Тест тапсырмасын орындау арқылы оқушы берілген уақыт ішінде өзінің шамасын біледі,уақытты тиімді пайлануға үйренеді. Деңгейлік тест тапсырмалары «Қарқын»

4 слайд

Мақсаты: Төменнен жоғары қарай орналастырылған тест тапырмасын берілген уақыт ішінде орындау арқылы шамасын анықтай алады. Мақсаты: Дарынды оқушылар мен деңгейі төмен оқушылардың өз бетінше жұмыс жасай алуға мүмкіндік береді. Мақсаты: Оқушылар өзінің қандай деңгейде тұрғандығын тапсырмалар арқылы анықтай алады. Сабақта қолданылған саралап оқыту тәсілдері Топтарға саралап бөлу Диалог және қолдау көрсету Нәтижесі: Оқушылар бір-бірін тыңдауға,пікірлерімен бөлісуге үйренеді,ортақ шешімге келеді. Нәтижесі: Деңгейлік тапсырмалар арқылы шамасына сәйкес есептерді шығарады. Нәтижесі: Тест тапсырмасын орындау арқылы оқушы берілген уақыт ішінде өзінің шамасын біледі,уақытты тиімді пайлануға үйренеді. Деңгейлік тест тапсырмалары «Қарқын»

Дескрипторлар арқылы,шапалақпен топтар бір-бірін,жұптар бір-бірін,топ басшылары топты бағалайды. Кері байланыс «ББҮ» кестесі Ж

#5 слайд
Дескрипторлар арқылы,шапалақпен топтар бір-бірін,жұптар бір-бірін,топ басшылары топты бағалайды. Кері байланыс «ББҮ» кестесі Жұптар бір-бірін,мұғалім оқушыны мадақтау арқылы,басбармақ арқылы бағалайды. Бағалау. Қалыптастырушы бағалау Рефлексия «DEAL» әдісі D-Describe-баяндау,суреттеу E-Explain-түсіндіру A-Anallise-талдау L –Links-байланыс Оқушының аты-жөні: Нені білдім?Нені білгім келеді? Нені үйрендім?             РефлексияI топ II топIII топ IV топ D-Describe- баяндау,сур еттеу         E-Explain- түсіндіру         A-Anallise- талдау         L –Links- байланыс        

5 слайд

Дескрипторлар арқылы,шапалақпен топтар бір-бірін,жұптар бір-бірін,топ басшылары топты бағалайды. Кері байланыс «ББҮ» кестесі Жұптар бір-бірін,мұғалім оқушыны мадақтау арқылы,басбармақ арқылы бағалайды. Бағалау. Қалыптастырушы бағалау Рефлексия «DEAL» әдісі D-Describe-баяндау,суреттеу E-Explain-түсіндіру A-Anallise-талдау L –Links-байланыс Оқушының аты-жөні: Нені білдім?Нені білгім келеді? Нені үйрендім?             РефлексияI топ II топIII топ IV топ D-Describe- баяндау,сур еттеу         E-Explain- түсіндіру         A-Anallise- талдау         L –Links- байланыс        

Файл форматы:
pptx
03.01.2019
433
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі