Материалдар / Жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдері

Жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
2017-2018 оқу жылдарында жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдері деген тақырыпта, 6-сынып ата-аналарымен қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «шебер сынып» семинары өтті. Шебер сыныптың мақсаты: ата- аналардың жаңартылған білім беру бағдарламасының идеясына көзқарастарын, рефлексивті ойлау, оқыту үдерісін жоспарлау және оның болашақ педагогикалық тәжірибе мен дағдыларды жетілдіруге ықпал ету болып табылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
568
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс- тәсілдері 6 сынып Алпысбаева К.К. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд
Жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс- тәсілдері 6 сынып Алпысбаева К.К. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс- тәсілдері 6 сынып Алпысбаева К.К. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

2017-2018 оқу жылдарында жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдері деген тақырыпта, 6-сынып ата-аналарымен қазақ тіл

2 слайд
2017-2018 оқу жылдарында жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдері деген тақырыпта, 6-сынып ата-аналарымен қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «шебер сынып» өтті

2 слайд

2017-2018 оқу жылдарында жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдері деген тақырыпта, 6-сынып ата-аналарымен қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «шебер сынып» өтті

Шебер сыныптың мақсаты : ата- аналардың жаңартылған білім беру бағдарламасының идеясына көзқарастарын, рефлексивті ойлау, оқыт

3 слайд
Шебер сыныптың мақсаты : ата- аналардың жаңартылған білім беру бағдарламасының идеясына көзқарастарын, рефлексивті ойлау, оқыту үдерісін жоспарлау және оның болашақ педагогикалық тәжірибе мен дағдыларды жетілдіруге ықпал ету болып табылды.

3 слайд

Шебер сыныптың мақсаты : ата- аналардың жаңартылған білім беру бағдарламасының идеясына көзқарастарын, рефлексивті ойлау, оқыту үдерісін жоспарлау және оның болашақ педагогикалық тәжірибе мен дағдыларды жетілдіруге ықпал ету болып табылды.

Шебер сынып жоспарының құрылымы: • сабақ кезеңдерінің логикалық үйлесімділігі мен тұтастығын Б.Блум таксономиясының негізі. •

4 слайд
Шебер сынып жоспарының құрылымы: • сабақ кезеңдерінің логикалық үйлесімділігі мен тұтастығын Б.Блум таксономиясының негізі. • «Өз бетімен білім алу үйренушінің оқыту үрдісіне белсенді араласуы» деп П. Блек пен Д. Уильям атап көрсеткендей табысты сабақ оның мақсатын дұрыс түсінуінде екендігін түсіндіру. • Түйінді идеяларды білім алушылардың тәжірибелік дағдыларын өзектендір, кері байланысты жүзеге асыру үшін аналитикалық тәсілдерді түрлендіріп жүргізу. • Т.И.Шамова, С.Н.Белова т.б. ғалымдардың бағалау критериилерін таңдауда нені бағалау және қалай бағалау керектігін негізге ала отырып, мұғалімдер бағалаудың үш (пәндік, логикалық, метатанымдық) деңгейінде тапсырманың мәнін түсіне отырып жүргізу • .Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктері арқылы ата-аналардың тапсырманы өз бетінше орындауда көпіршелер тәжірибесін қолдану нәтижесінде құзыреттіліктерін жетілдіру • . Шебер сынып құрылымында жаңартылған бағдарлама идеясының ықпалдастығы мен тәсілдерді тиімді пайдалана білу ата-аналардың бірлесе оқуға деген қызығушылықтарын арттыру

4 слайд

Шебер сынып жоспарының құрылымы: • сабақ кезеңдерінің логикалық үйлесімділігі мен тұтастығын Б.Блум таксономиясының негізі. • «Өз бетімен білім алу үйренушінің оқыту үрдісіне белсенді араласуы» деп П. Блек пен Д. Уильям атап көрсеткендей табысты сабақ оның мақсатын дұрыс түсінуінде екендігін түсіндіру. • Түйінді идеяларды білім алушылардың тәжірибелік дағдыларын өзектендір, кері байланысты жүзеге асыру үшін аналитикалық тәсілдерді түрлендіріп жүргізу. • Т.И.Шамова, С.Н.Белова т.б. ғалымдардың бағалау критериилерін таңдауда нені бағалау және қалай бағалау керектігін негізге ала отырып, мұғалімдер бағалаудың үш (пәндік, логикалық, метатанымдық) деңгейінде тапсырманың мәнін түсіне отырып жүргізу • .Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктері арқылы ата-аналардың тапсырманы өз бетінше орындауда көпіршелер тәжірибесін қолдану нәтижесінде құзыреттіліктерін жетілдіру • . Шебер сынып құрылымында жаңартылған бағдарлама идеясының ықпалдастығы мен тәсілдерді тиімді пайдалана білу ата-аналардың бірлесе оқуға деген қызығушылықтарын арттыру

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Ә.ДҮЙСЕНБИЕВ «К ҮШТІ БОЛСАМ МЕН ЕГЕР»

5 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Ә.ДҮЙСЕНБИЕВ «К ҮШТІ БОЛСАМ МЕН ЕГЕР»

5 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Ә.ДҮЙСЕНБИЕВ «К ҮШТІ БОЛСАМ МЕН ЕГЕР»

ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

6 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

6 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

7 слайд

7 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ