Жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаңартылған білім
мазмұнының тиімді әдіс-
тәсілдері
6 сынып
Алпысбаева К.К.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
1 слайд
Жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс- тәсілдері 6 сынып Алпысбаева К.К. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
2 слайд
2017-2018 оқу жылдарында
жаңартылған білім мазмұнының
тиімді әдіс-тәсілдері деген тақырыпта,
6-сынып ата-аналарымен қазақ тілі
мен әдебиеті пәнінен «шебер сынып»
өтті
2 слайд
2017-2018 оқу жылдарында жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдері деген тақырыпта, 6-сынып ата-аналарымен қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «шебер сынып» өтті
3 слайд
Шебер сыныптың мақсаты : ата- аналардың
жаңартылған білім беру бағдарламасының
идеясына көзқарастарын, рефлексивті ойлау, оқыту
үдерісін жоспарлау және оның болашақ
педагогикалық тәжірибе мен дағдыларды
жетілдіруге ықпал ету болып табылды.
3 слайд
Шебер сыныптың мақсаты : ата- аналардың жаңартылған білім беру бағдарламасының идеясына көзқарастарын, рефлексивті ойлау, оқыту үдерісін жоспарлау және оның болашақ педагогикалық тәжірибе мен дағдыларды жетілдіруге ықпал ету болып табылды.
4 слайд
Шебер сынып жоспарының құрылымы:
• сабақ кезеңдерінің логикалық үйлесімділігі мен
тұтастығын Б.Блум таксономиясының негізі.
• «Өз бетімен білім алу үйренушінің оқыту үрдісіне
белсенді араласуы» деп П. Блек пен Д. Уильям атап
көрсеткендей табысты сабақ оның мақсатын дұрыс
түсінуінде екендігін түсіндіру.
• Түйінді идеяларды білім алушылардың тәжірибелік
дағдыларын өзектендір, кері байланысты жүзеге асыру
үшін аналитикалық тәсілдерді түрлендіріп жүргізу.
• Т.И.Шамова, С.Н.Белова т.б. ғалымдардың бағалау
критериилерін таңдауда нені бағалау және қалай
бағалау керектігін негізге ала отырып, мұғалімдер
бағалаудың үш (пәндік, логикалық, метатанымдық)
деңгейінде тапсырманың мәнін түсіне отырып жүргізу
• .Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың
мүмкіндіктері арқылы ата-аналардың тапсырманы өз
бетінше орындауда көпіршелер тәжірибесін қолдану
нәтижесінде құзыреттіліктерін жетілдіру
• . Шебер сынып құрылымында жаңартылған
бағдарлама идеясының ықпалдастығы мен тәсілдерді
тиімді пайдалана білу ата-аналардың бірлесе оқуға
деген қызығушылықтарын арттыру
4 слайд
Шебер сынып жоспарының құрылымы: • сабақ кезеңдерінің логикалық үйлесімділігі мен тұтастығын Б.Блум таксономиясының негізі. • «Өз бетімен білім алу үйренушінің оқыту үрдісіне белсенді араласуы» деп П. Блек пен Д. Уильям атап көрсеткендей табысты сабақ оның мақсатын дұрыс түсінуінде екендігін түсіндіру. • Түйінді идеяларды білім алушылардың тәжірибелік дағдыларын өзектендір, кері байланысты жүзеге асыру үшін аналитикалық тәсілдерді түрлендіріп жүргізу. • Т.И.Шамова, С.Н.Белова т.б. ғалымдардың бағалау критериилерін таңдауда нені бағалау және қалай бағалау керектігін негізге ала отырып, мұғалімдер бағалаудың үш (пәндік, логикалық, метатанымдық) деңгейінде тапсырманың мәнін түсіне отырып жүргізу • .Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктері арқылы ата-аналардың тапсырманы өз бетінше орындауда көпіршелер тәжірибесін қолдану нәтижесінде құзыреттіліктерін жетілдіру • . Шебер сынып құрылымында жаңартылған бағдарлама идеясының ықпалдастығы мен тәсілдерді тиімді пайдалана білу ата-аналардың бірлесе оқуға деген қызығушылықтарын арттыру
5 слайд
САБАҚТЫҢ
ТАҚЫРЫБЫ:
Ә.ДҮЙСЕНБИЕВ
«К ҮШТІ БОЛСАМ МЕН
ЕГЕР»
5 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Ә.ДҮЙСЕНБИЕВ «К ҮШТІ БОЛСАМ МЕН ЕГЕР»
6 слайд
ЖЕКЕ
ЖҰМЫС
ЖҰПТЫҚ
ЖҰМЫС
ТОПТЫҚ
ЖҰМЫС
6 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
7 слайд
7 слайд