Жаңартылған мазмұнды сабақты қорғау көрсетілімі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілі, өзін –өзі тану Степногорск қаласы
№ 2 ОМ қазақ тілі мен әдебиет пәнінің
мұғалімі Аужанова Айнур Хаметкызы
Сынып: 7
Пән атауы: қазақ әдебиеті
Бөлім: 7.4.3. 1. Ұрпақ тәрбиесі
Сабақтың тақырыбы:
Т.Әбдіков. “Қонақтар” Шығармадағы эпизодтар
мен бейнелерді салыстыру. 7 .А/И1.
Шығармадағы оқиға желісін өзіндік
көзқарас тұрғысынан дамытып
жазу. 7.А/И 4.
Сабақтың мақсаты: Оқу мақсаты:
Шығармадағы эпизодтар мен
бейнелерден сыни ой түйіп,
проблеманы шешу жолдарын
ұсынадыШығармадағы эпизодтар мен
бейнелерді салыстыра
отырып, оқиға желісіне
өзіндік көзқарасын танытады
Шығармадағы оқиға
желісіне сыни ойлау
деңгейінде пікір білдіреді Бағалау
критерийі
Oйлaу
дaғдылары
ның дeңгeйi
Тілдік
мақсаттарБарлық
оқушылар
Кейбір
оқушылар
Көпшілігі
Мәңгілік ел идеясы 6-құндылық
«Тарихтың, мәдениет пен тілдің
ортақтығы» Оқушылар орындай алады:
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары
Шығармадағы эпизодтар мен
бейнелерді салыстырады
Шығармадағы оқиға желісін
өзіндік көзқарас тұрғысынан
дамытып жазады
Жоғары: талдау,
жинақтау, бағалау
Құндылық
тар Пәнаралық
байланыс2017ж
1 слайд
Қазақ тілі, өзін –өзі тану Степногорск қаласы № 2 ОМ қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Аужанова Айнур Хаметкызы Сынып: 7 Пән атауы: қазақ әдебиеті Бөлім: 7.4.3. 1. Ұрпақ тәрбиесі Сабақтың тақырыбы: Т.Әбдіков. “Қонақтар” Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру. 7 .А/И1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. 7.А/И 4. Сабақтың мақсаты: Оқу мақсаты: Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерден сыни ой түйіп, проблеманы шешу жолдарын ұсынадыШығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыра отырып, оқиға желісіне өзіндік көзқарасын танытады Шығармадағы оқиға желісіне сыни ойлау деңгейінде пікір білдіреді Бағалау критерийі Oйлaу дaғдылары ның дeңгeйi Тілдік мақсаттарБарлық оқушылар Кейбір оқушылар Көпшілігі Мәңгілік ел идеясы 6-құндылық «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» Оқушылар орындай алады: Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады Жоғары: талдау, жинақтау, бағалау Құндылық тар Пәнаралық байланыс2017ж
2 слайд
Сындарлы
оқыту
теориясы
Конфуций:
«Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең
– есте сақтаймын, өзіме жасатсаң – үйренемін!»
Белсенді оқыту әдістері «Сындарлы оқытудың мақсаты - оқушының пәнді терең
түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін кез келген
жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету»
Хэтти 2009ж
Мағынаны тану
Қызығушылықты ояту
ҰЖ тапсырма
Шығарма кейіпкерлері сөздерін
( - + белгілері арқылы)
сәйкестендіріңдер.
«Сәйкестікті тап» әдісі
Нәтиже немесе жауап бойынша
саралауға дәйектеме:
Оқушылардың әңгіме кейіпкерлері
жан дүниесінде болып жатқан ішкі
толқуларды анықтауына, адами
қасиеттерді жіктей алуда Блум
таксономиясындағы талдау деңгейіне
жеткізіп, жүзеге асыру. ТЖ тапсырма
Шығарманың негізгі кейіпкерлері
Ерғабыл қарт пен Сапабек бейнелерін
эпизодтар арқылы салыстырыңдар.
Э.Де Боненің
«Ойлаудың 6 қалпағы» әдісі
Тапсырма бойынша саралауға
дәйектеме :
Оқушылардың әңгіменің бас кейіпкерлері
әке мен бала арасындағы ұлттық
құндылыққа нұқсан келтіретін келеңсіз
жайтқа бей – жай қарамай, оқиғаға өзіндік
көзқарастарын білдіріп, өмірмен
байланыстыра алатын функционалдық
сауаттылықтарын арттыру, Блум
таксономиясындағы талдау,
жинақтау деңгейлерін жүзеге асыру. Шығармадағы өз туған шаңырағына
«қонақ» болып отырған ұл (Сапабек)
бейнесіне сыни көзқараспен хат жаз .ЖЖ тапсырма
«Еркін жазу» әдісі
Мазмұн бойынша саралауға
дәйектеме:
Оқушылардың өзіндік пікірлері мен
көзқарастары, ойлары мен идеялары,
ұстанымдары мен пайымдаулары,
тұжырымдары мен қорытындылары,
дәлелдері мен уәждерін арттырып,
ойлау деңгейлерін Блум
таксономиясындағы бағалау деңгейіне
жеткізу.
Рефлексия «Зерде»
Саралау
Ой толғаныс
2 слайд
Сындарлы оқыту теориясы Конфуций: «Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтаймын, өзіме жасатсаң – үйренемін!» Белсенді оқыту әдістері «Сындарлы оқытудың мақсаты - оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту,алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету» Хэтти 2009ж Мағынаны тану Қызығушылықты ояту ҰЖ тапсырма Шығарма кейіпкерлері сөздерін ( - + белгілері арқылы) сәйкестендіріңдер. «Сәйкестікті тап» әдісі Нәтиже немесе жауап бойынша саралауға дәйектеме: Оқушылардың әңгіме кейіпкерлері жан дүниесінде болып жатқан ішкі толқуларды анықтауына, адами қасиеттерді жіктей алуда Блум таксономиясындағы талдау деңгейіне жеткізіп, жүзеге асыру. ТЖ тапсырма Шығарманың негізгі кейіпкерлері Ерғабыл қарт пен Сапабек бейнелерін эпизодтар арқылы салыстырыңдар. Э.Де Боненің «Ойлаудың 6 қалпағы» әдісі Тапсырма бойынша саралауға дәйектеме : Оқушылардың әңгіменің бас кейіпкерлері әке мен бала арасындағы ұлттық құндылыққа нұқсан келтіретін келеңсіз жайтқа бей – жай қарамай, оқиғаға өзіндік көзқарастарын білдіріп, өмірмен байланыстыра алатын функционалдық сауаттылықтарын арттыру, Блум таксономиясындағы талдау, жинақтау деңгейлерін жүзеге асыру. Шығармадағы өз туған шаңырағына «қонақ» болып отырған ұл (Сапабек) бейнесіне сыни көзқараспен хат жаз .ЖЖ тапсырма «Еркін жазу» әдісі Мазмұн бойынша саралауға дәйектеме: Оқушылардың өзіндік пікірлері мен көзқарастары, ойлары мен идеялары, ұстанымдары мен пайымдаулары, тұжырымдары мен қорытындылары, дәлелдері мен уәждерін арттырып, ойлау деңгейлерін Блум таксономиясындағы бағалау деңгейіне жеткізу. Рефлексия «Зерде» Саралау Ой толғаныс
3 слайд
L/O/G/O Критериалды
бағалау Қалыптастырушы бағалау-
Оқушы білімінің қалыптасуы, білім
деңгейі, оқудағы қиындықтарды
анықтау, оқу бағдарламасындағы оқу
мақсаттарына қол жеткізуге
көмектеседі. Блэк пен Уильям Оқу мақсаты
Бағалау критерийлері
Сараланған тапсырмалар,
белсенді әдіс
Белсенді оқу.
ЖЖ.3-тапсырма
Шығармадағы өз туған шаңырағына
«қонақ» болып отырған ұл (Сапабек)
бейнесіне сыни көзқараспен хат жаз.
«Ата- ананың қадірі» бейнеролигі.
«Еркін жазу» әдісіДескриптор
Білім алушы
•
Кейіпкер бейнесін ажыратады
•
Өзіндік көзқарас тұрғысында хат жазадыКері байланыс
Өзін –өзі бағалауы, өзара
бағалауы» Рефлексия
3 слайд
L/O/G/O Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау- Оқушы білімінің қалыптасуы, білім деңгейі, оқудағы қиындықтарды анықтау, оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізуге көмектеседі. Блэк пен Уильям Оқу мақсаты Бағалау критерийлері Сараланған тапсырмалар, белсенді әдіс Белсенді оқу. ЖЖ.3-тапсырма Шығармадағы өз туған шаңырағына «қонақ» болып отырған ұл (Сапабек) бейнесіне сыни көзқараспен хат жаз. «Ата- ананың қадірі» бейнеролигі. «Еркін жазу» әдісіДескриптор Білім алушы • Кейіпкер бейнесін ажыратады • Өзіндік көзқарас тұрғысында хат жазадыКері байланыс Өзін –өзі бағалауы, өзара бағалауы» Рефлексия
4 слайд
Ықшамсабақты жоспарлаудың ықпалы
Тренердің, әріптестің
кері байланысы
Оқу бағдарламасы, оқу мақсаты,
бағалау критерийлері, ойлау
дағдыларының деңгейлерін;
Оқушылардың жеке ерекшеліктеріне
сәйкес тапсырмаларды саралау тәсілдерін; Ойлау деңгейін арттыратын
тапсырмалар
мен дескрипторларды;
Тиімді оқу мен оқыту түрлері,
белсенді оқудың әдіс-тәсілдерін; Бірлескен оқу жұмыс түрлерін
шебер ұйымдастыра білу;
Оқушының өзіндік ізденуіне
жол ашатын зерттеу тапсырмалары; Тәжірибе дамыту
жоспары
Оқушыларды сыни ойлауға үйрету үшін
берілетін тапсырмалар;
Оқушылардың жетістіктері мен
кездескен қиыншылықтарын бақылап
мониторинг түзу;
4 слайд
Ықшамсабақты жоспарлаудың ықпалы Тренердің, әріптестің кері байланысы Оқу бағдарламасы, оқу мақсаты, бағалау критерийлері, ойлау дағдыларының деңгейлерін; Оқушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес тапсырмаларды саралау тәсілдерін; Ойлау деңгейін арттыратын тапсырмалар мен дескрипторларды; Тиімді оқу мен оқыту түрлері, белсенді оқудың әдіс-тәсілдерін; Бірлескен оқу жұмыс түрлерін шебер ұйымдастыра білу; Оқушының өзіндік ізденуіне жол ашатын зерттеу тапсырмалары; Тәжірибе дамыту жоспары Оқушыларды сыни ойлауға үйрету үшін берілетін тапсырмалар; Оқушылардың жетістіктері мен кездескен қиыншылықтарын бақылап мониторинг түзу;