"Жаңару" жаратылыстану - математикалық пәндер ӘБ 1 тоқсан қорытындысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Жаңару” жаратылыстану-
математикалық пәндер
әдістемелік бірлестігінің
тақырыбы:
Жаратылыстану-математикалық пәндердің
негізін меңгерту бағытында жаңа
технология элементтерін пайдалана
отырып, топпен жұмысты енгізу арқылы
жан-жақты дамыған, шығармашыл жеке
тұлға тәрбиелеу.
1 слайд
“ Жаңару” жаратылыстану- математикалық пәндер әдістемелік бірлестігінің тақырыбы: Жаратылыстану-математикалық пәндердің негізін меңгерту бағытында жаңа технология элементтерін пайдалана отырып, топпен жұмысты енгізу арқылы жан-жақты дамыған, шығармашыл жеке тұлға тәрбиелеу.
2 слайд
Жаңару” жаратылыстану-
математикалық пәндер әдістемелік
бірлестігі жұмысының басты
мақсаты:
-
Сабақтың методикалық, теориялық сапасын жоғары
дәрежеге көтеру;
-
Ғылыми жетістіктерді пайдалана отырып, оқушы
білімін тереңдету, практикалық жұмысты орындай
білуге үйрету;
-
Жаратылыстыну ғылымы мен оның өмірге қатысы
туралы қазіргі экологиялық жағдайлар,
оқушылардың табиғатқа деген көзқарасын
қалыптастыру.
2 слайд
Жаңару” жаратылыстану- математикалық пәндер әдістемелік бірлестігі жұмысының басты мақсаты: - Сабақтың методикалық, теориялық сапасын жоғары дәрежеге көтеру; - Ғылыми жетістіктерді пайдалана отырып, оқушы білімін тереңдету, практикалық жұмысты орындай білуге үйрету; - Жаратылыстыну ғылымы мен оның өмірге қатысы туралы қазіргі экологиялық жағдайлар, оқушылардың табиғатқа деген көзқарасын қалыптастыру.
3 слайд
Үнемі
жаңару...
3 слайд
Үнемі жаңару...
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Ж А Ң А Р У
/ Ж аңашыл, А ҚТ қолдана білетін, Н әтижеге жету үшін -
жұмыс жасайтын, А удару әдісін қолданып- үштілділікті
сабақта енгізу, Р ухани жаңғыру құндылықтарын
бағыттайтын, Ү лгілі, ізденімпаз, жаңалыққа жаны
құмар, заманауи ұстаз /
5 слайд
Ж А Ң А Р У / Ж аңашыл, А ҚТ қолдана білетін, Н әтижеге жету үшін - жұмыс жасайтын, А удару әдісін қолданып- үштілділікті сабақта енгізу, Р ухани жаңғыру құндылықтарын бағыттайтын, Ү лгілі, ізденімпаз, жаңалыққа жаны құмар, заманауи ұстаз /
6 слайд
Әдістемелік
отырыстар
мен
семинарлар Ғылыми
практикалық
конференция Әдістемелік кеңесМ ұ ға л ім д е р д ің ш ы ға р м а ш ы л ы қ т о б ы
Өз білімдерін
көтеру“ Жаңару” жаратылыстану-математикалық пәндер
әдістемелік бірлестігіОқу- тәрбие қызметі
Кітапханалық-ақпараттық
қызмет
6 слайд
Әдістемелік отырыстар мен семинарлар Ғылыми практикалық конференция Әдістемелік кеңесМ ұ ға л ім д е р д ің ш ы ға р м а ш ы л ы қ т о б ы Өз білімдерін көтеру“ Жаңару” жаратылыстану-математикалық пәндер әдістемелік бірлестігіОқу- тәрбие қызметі Кітапханалық-ақпараттық қызмет
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Жаратылыстану-математика пәндер бірлестігінің ұстанымы
Бiлуi
Жеке бас қасиетi,
өзiндiк ерекшелiктерi
Қоғамдық саяси
әлеуметтiк тәрбиесi Iскерлiк дағдысы
Сынып белсендiлерiн
ұйымдастыру,берiлген
тапсырмаларды орындау.
Сынып оқушыларын
ұйымдастыру.
Ата-анамен жұмысОқыту әдiстемесi.
Пед агогика .
Психология.
Ата-аналармен
жұмыс, саясат, әдебиет,
тарих,өнер т.б. Тәрбие жұмыс жоспары,
Ұжымдық тәрбие.
Жеке адаммен жұмыс.
Жас,дене
ерекшелiктерiне қарай
жұмыс жүргiзу.
Зерттеушiлiк
Оқушылардың жас
ерекшелiктерiн зерттеу,
жеке тұлғаны тани алу,
Озат тәжiрибенi
пайдалану Педагогикалық техникаКоммуникативтiк
Оқушы-ата-ана,
мұғалiмдермен
қарым-қатынас.
Ұжымдық қатынасын
зерттеу
психологиясын меңгерту Өзiн-өзi басқару,
сөйлеу мәдениетi,
дауыс ырғағы,
мимика,артистизм т.б.
11 слайд
Жаратылыстану-математика пәндер бірлестігінің ұстанымы Бiлуi Жеке бас қасиетi, өзiндiк ерекшелiктерi Қоғамдық саяси әлеуметтiк тәрбиесi Iскерлiк дағдысы Сынып белсендiлерiн ұйымдастыру,берiлген тапсырмаларды орындау. Сынып оқушыларын ұйымдастыру. Ата-анамен жұмысОқыту әдiстемесi. Пед агогика . Психология. Ата-аналармен жұмыс, саясат, әдебиет, тарих,өнер т.б. Тәрбие жұмыс жоспары, Ұжымдық тәрбие. Жеке адаммен жұмыс. Жас,дене ерекшелiктерiне қарай жұмыс жүргiзу. Зерттеушiлiк Оқушылардың жас ерекшелiктерiн зерттеу, жеке тұлғаны тани алу, Озат тәжiрибенi пайдалану Педагогикалық техникаКоммуникативтiк Оқушы-ата-ана, мұғалiмдермен қарым-қатынас. Ұжымдық қатынасын зерттеу психологиясын меңгерту Өзiн-өзi басқару, сөйлеу мәдениетi, дауыс ырғағы, мимика,артистизм т.б.
12 слайд
Мұғалім
міндеті білугеСай болуға
меңгеруге
танысу
қолдану
ақпараттан Педагогикалық этика
Мемлекеттік стандарт
Әдіст. сабақ талдау
Педаг.озық тәжірибе
Тиімді жолда ажырату
пед. ақпараттық жаңалық
12 слайд
Мұғалім міндеті білугеСай болуға меңгеруге танысу қолдану ақпараттан Педагогикалық этика Мемлекеттік стандарт Әдіст. сабақ талдау Педаг.озық тәжірибе Тиімді жолда ажырату пед. ақпараттық жаңалық
13 слайд
Жаңашылдық
технологияларын
меңгеру.
Әдістемелік
кеңес ,
практикалық-
теориялық
семинарлары Бағдарламалар
жасау Тақырыпты
сабақтық
жоспарлау.
Әдістемелер.
Мұғалім
жұмысының
технологиясы.
Өздік талдау. Оқылатын пәннің
сапасы,
оқытылу деңгейі
тәрбиелік деңгейі
әдестемелек
мәселелерді
игерудің
диагностикалық
картасыМұғалімдердің
кәсіби
құзыреттіліктерін
дамыту, жан- жақты
көмек беру Мұғалiмдерiнiң
жаңашылдық
әрекеттерiн
басқару. Мұғалімдердің
шығармашылық
мүмкiндiктерiне
қолайлы жағдай
жасау.
13 слайд
Жаңашылдық технологияларын меңгеру. Әдістемелік кеңес , практикалық- теориялық семинарлары Бағдарламалар жасау Тақырыпты сабақтық жоспарлау. Әдістемелер. Мұғалім жұмысының технологиясы. Өздік талдау. Оқылатын пәннің сапасы, оқытылу деңгейі тәрбиелік деңгейі әдестемелек мәселелерді игерудің диагностикалық картасыМұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту, жан- жақты көмек беру Мұғалiмдерiнiң жаңашылдық әрекеттерiн басқару. Мұғалімдердің шығармашылық мүмкiндiктерiне қолайлы жағдай жасау.
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Оқу үдерісін
талдау
15 слайд
Оқу үдерісін талдау
16 слайд
МАТЕМАТИКА пәні
Білім сапасы
16 слайд
МАТЕМАТИКА пәні Білім сапасы
17 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш
Білім сапасы
17 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш Білім сапасы
18 слайд
ХИМИЯ пәні
Білім сапасы
18 слайд
ХИМИЯ пәні Білім сапасы
19 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш
Білім сапасы
19 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш Білім сапасы
20 слайд
ГЕОГРАФИЯ пәні
Білім сапасы
20 слайд
ГЕОГРАФИЯ пәні Білім сапасы
21 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш
Білім сапасы
21 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш Білім сапасы
22 слайд
БИОЛОГИЯ пәні
Білім сапасы
22 слайд
БИОЛОГИЯ пәні Білім сапасы
23 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш
Білім сапасы
23 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш Білім сапасы
24 слайд
ИНФОРМАТИКА пәні
Білім сапасы
24 слайд
ИНФОРМАТИКА пәні Білім сапасы
25 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш
Білім сапасы
25 слайд
Салыстырмалы көрсеткіш Білім сапасы
26 слайд
Пән мұғалімдері назарына:
Басты міндет деп есептеп, іске
асырылысын -
Білім сапасын арттыру мақсатында
жоспарға сай жүйелі түрде жұмыс
жасалып, білім сапасын нақтылып –
оқушының ерекшелігіне сай
тапсырмалар қарастырылып,
арттырылсын...
26 слайд
Пән мұғалімдері назарына: Басты міндет деп есептеп, іске асырылысын - Білім сапасын арттыру мақсатында жоспарға сай жүйелі түрде жұмыс жасалып, білім сапасын нақтылып – оқушының ерекшелігіне сай тапсырмалар қарастырылып, арттырылсын...
27 слайд
Жаңа
технологияны
меңгеру...
27 слайд
Жаңа технологияны меңгеру...
28 слайд
Топпен жұмыс арқылы –
пәнге деген оқушының
қызығушылығы артады және
САПА жоғарлайды.
Математика, биология және
информатика сабақтарында
оқушыларды қандай тәсілмен
топтарға бөледі.
28 слайд
Топпен жұмыс арқылы – пәнге деген оқушының қызығушылығы артады және САПА жоғарлайды. Математика, биология және информатика сабақтарында оқушыларды қандай тәсілмен топтарға бөледі.
29 слайд
Пән мұғалімдері назарына:
топқа бөлудің тәсілдерін
кеңінен сабаққа енгізу,
БАҚ- на мақала
жариялау...
29 слайд
Пән мұғалімдері назарына: топқа бөлудің тәсілдерін кеңінен сабаққа енгізу, БАҚ- на мақала жариялау...
30 слайд
Іс-тәжірибе
тарату...
30 слайд
Іс-тәжірибе тарату...
31 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Жаңа тақырыпты меңгерту
мақсатында тапсырманы
орындаған соң, бағалау үшін
ұйымдастырылатын КЕРІ
БАЙЛАНЫСТАР
31 слайд
Қалыптастырушы бағалау Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырманы орындаған соң, бағалау үшін ұйымдастырылатын КЕРІ БАЙЛАНЫСТАР
32 слайд
Пән мұғалімдері назарына:
Қалыптастырушы бағалау
түрлері, оның ішінде әдістерін
сабақта қолдану, әріптестермен
іс-тәжірибе тарату, бөлісу
мақсатында әдістемелік
нұсқаулық құрастырып
шығару...
32 слайд
Пән мұғалімдері назарына: Қалыптастырушы бағалау түрлері, оның ішінде әдістерін сабақта қолдану, әріптестермен іс-тәжірибе тарату, бөлісу мақсатында әдістемелік нұсқаулық құрастырып шығару...
33 слайд
Сергіту
сәті
“ Қызыл гүлім-ай ”
33 слайд
Сергіту сәті “ Қызыл гүлім-ай ”
34 слайд
Мұғалім
құзыреттілігін
дамыту ...
34 слайд
Мұғалім құзыреттілігін дамыту ...
35 слайд
Сабақты қорытындылау
Рефлексия
“ Бес бармақ” әдісі
35 слайд
Сабақты қорытындылау Рефлексия “ Бес бармақ” әдісі
36 слайд
Пән мұғалімдері назарына:
-Пән мұғалімдері заманауи әдіс-тәсілдерді
сабақта кеңінен пайдалансын;
- Аудандық семинарға , отырыстарда іс-
тәжірибемен бөлісу басты міндетке
айналсын...
36 слайд
Пән мұғалімдері назарына: -Пән мұғалімдері заманауи әдіс-тәсілдерді сабақта кеңінен пайдалансын; - Аудандық семинарға , отырыстарда іс- тәжірибемен бөлісу басты міндетке айналсын...
37 слайд
Электрондық пошта
М ozhanaru@mail.ru
37 слайд
Электрондық пошта М ozhanaru@mail.ru