Материалдар / Жаңаша оқыту әдістері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңаша оқыту әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық мектеп мұғалімдеріне, педагогикалық саладағы қызметкерлерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Маусым 2020
668
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Екібастұз қаласы. ЖОББМ №17 Ибраева Гульбаршин КудушевнаСынып 4. Тоқсан 3. Бөлім 5. Табиғи құбылыстар. Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
Екібастұз қаласы. ЖОББМ №17 Ибраева Гульбаршин КудушевнаСынып 4. Тоқсан 3. Бөлім 5. Табиғи құбылыстар. Сабақтың тақырыбы: Қыс мерзімі Оқу мақсаттары: 4.4 2.1 Мұғалім көмегімен оқыған, тыңдаған тыңдау-көру материалдары бойынша шағын мәтін жазады . 4.4 2.4 Негізгі, туынды зат есім, сын есім, етістікті анықтау. Тілдік мақсаттар : Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін немесе тыңдау-көру материялы бойынша өз ойын жеткізіп жазады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сұрақ қойып, жауап береді. Негізгі, туынды сөз таптарын қолданып жазады. Сурет боынша қосымша мәлімет береді. Кейбір оқушылар орындай алады : Сурет бойынша қосымша мәлімет береді. Құндылықтарға баулу :  Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық. Өмір бойы білім алу

Белсенді оқу әдістеріСабақ басында “ Даму сатысы ” Сабақ ортасы 1. Графикалық органайзер

2 слайд
Белсенді оқу әдістеріСабақ басында “ Даму сатысы ” Сабақ ортасы 1. Графикалық органайзер 2. “Желпуіш ” әдісі 3. “Сағат тілі” әдісіСабақ соңы “ Стоп кадр” әдісі «Велосипед шынжыры»Тапсырма: Сұраққа жауап беріңіздер. Дескриптор:Сұраққа толық, нақты, дұрыс жауап береді. Қ.б: «Ұлттық бұйым» стикерлерімен марапаттау. Тапсырма: Қыс мезгіліне сөйлем құрастырыңыздар Дескриптор. Қыс мезгіліне қатысты сөздерді біледі, қолданады. Туынды сөз таптарын қолданады. Кері байланыс. Күлегеш

Саралаудың әр түрлі тәсілдері жоспарланған Тапсырмалар, дереккөздер, оқушыларды қолдау “ Шығу парағы” әдісі Тапсырмалар

3 слайд
Саралаудың әр түрлі тәсілдері жоспарланған Тапсырмалар, дереккөздер, оқушыларды қолдау “ Шығу парағы” әдісі Тапсырмалар оқушы қажеттілігін есепке алып сараланғанТұжырымдамалық карта Әр оқушыға мақсатқа жетуге ықпал жасайды

Критериалды бағалау Шапалақ Бас бармақ Күлегештер Жапсырма стикерТапсырма:Оқыңыздар.Жаңа сөздіктермен сөз тіркесін құрастырың

4 слайд
Критериалды бағалау Шапалақ Бас бармақ Күлегештер Жапсырма стикерТапсырма:Оқыңыздар.Жаңа сөздіктермен сөз тіркесін құрастырыңыздар.Туынды сөз таптарын көрсетіңіздер. Дескриптор:Қыс мерзімінің мәнін ашатын сөздерді біліп,қолданады.Туынды сөз табын біледі. Қ.б.: «Шапалақ»

Ықшам сабақтың сабақ жоспарлаудағы әсері  Әріптестердің,тренердің кері байланысын қолдандым  Сабақ жоспарлау тәсілдеріне ық

5 слайд
Ықшам сабақтың сабақ жоспарлаудағы әсері  Әріптестердің,тренердің кері байланысын қолдандым  Сабақ жоспарлау тәсілдеріне ықпал етті Жоспарлауды дамытуға ықпал жасайдыТренер Мен Әріптес