Материалдар / Жаңғырған салт - дәстүр
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңғырған салт - дәстүр

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңғырған салт- дәстүр туралы түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
626
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№122 Ақжар жалпы орта мектебінің музыка пәні мұғалімі Сейтова Құралай Сабақ тақырыбы Жаңғырған салт-дәстүр әндері

1 слайд
№122 Ақжар жалпы орта мектебінің музыка пәні мұғалімі Сейтова Құралай Сабақ тақырыбы Жаңғырған салт-дәстүр әндері

1 слайд

№122 Ақжар жалпы орта мектебінің музыка пәні мұғалімі Сейтова Құралай Сабақ тақырыбы Жаңғырған салт-дәстүр әндері

Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Пәнаралық байланыс 5.1.3.1 – түрлі әндерді орындау барысында

2 слайд
Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Пәнаралық байланыс 5.1.3.1 – түрлі әндерді орындау барысында музыканың көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу; 5.1.3.2 – қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндерінің орындау тәсілдерін заманауи интерпретациясымен салыстыру; Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. информатика, тарих, әдебиет Оқушылар: Түрмыс-салт жырларын («Бесік жырын») талдау және талқылауға сәйкес терминдерді қолданады, өз жұмысына түсініктеме беріп, оны жақсарту үшін ұсыныстар жасай алады. Талқылауға арналған сұрақтар: «Бесік жырын» тыңдау барысында ... секілді сезілді? Ана әлдиі орындалғанда қандай сезімде болдың? Егер де сен «Бесік жырын» айтар болсаң сөз мәтіндерін қалай жақсартар едің?

2 слайд

Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Пәнаралық байланыс 5.1.3.1 – түрлі әндерді орындау барысында музыканың көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу; 5.1.3.2 – қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндерінің орындау тәсілдерін заманауи интерпретациясымен салыстыру; Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. информатика, тарих, әдебиет Оқушылар: Түрмыс-салт жырларын («Бесік жырын») талдау және талқылауға сәйкес терминдерді қолданады, өз жұмысына түсініктеме беріп, оны жақсарту үшін ұсыныстар жасай алады. Талқылауға арналған сұрақтар: «Бесік жырын» тыңдау барысында ... секілді сезілді? Ана әлдиі орындалғанда қандай сезімде болдың? Егер де сен «Бесік жырын» айтар болсаң сөз мәтіндерін қалай жақсартар едің?

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ «Жариялау» әдісі «Серпілген сұрақ» әдісі «Кубизм» әдісі «Қағаз қиындылары» әдісі «Алтын балыққа

3 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ «Жариялау» әдісі «Серпілген сұрақ» әдісі «Кубизм» әдісі «Қағаз қиындылары» әдісі «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі •Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? •Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? •Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? •Сабақта қандай қиындықтар туындады? Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді. «Бесік жыры» «Бала уату» «Қаз-қаз балам» «Жар-жар » «Сыңсу» «Беташар» Топқа біріктіру Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

3 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ «Жариялау» әдісі «Серпілген сұрақ» әдісі «Кубизм» әдісі «Қағаз қиындылары» әдісі «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі •Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? •Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? •Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? •Сабақта қандай қиындықтар туындады? Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді. «Бесік жыры» «Бала уату» «Қаз-қаз балам» «Жар-жар » «Сыңсу» «Беташар» Топқа біріктіру Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

С А Р А Л А У Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, салт-дәстүр әндерін көне және жа

4 слайд
С А Р А Л А У Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, салт-дәстүр әндерін көне және жаңғырған түрінде орындай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Басым бөлігі : Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

4 слайд

С А Р А Л А У Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, салт-дәстүр әндерін көне және жаңғырған түрінде орындай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Басым бөлігі : Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Бағалау критерийі “Бағдаршам” әдісі Бағалау критерийі . Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл Оқушының аты-жөні «Жария л

5 слайд
Бағалау критерийі “Бағдаршам” әдісі Бағалау критерийі . Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл Оқушының аты-жөні «Жария лау» әдісі «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі «Кубизм» әдісі "Серпілген сұрақ» әдісі Балл Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

5 слайд

Бағалау критерийі “Бағдаршам” әдісі Бағалау критерийі . Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл Оқушының аты-жөні «Жария лау» әдісі «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі «Кубизм» әдісі "Серпілген сұрақ» әдісі Балл Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.