Жануардың қандай түрлері болады?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ мақсаты
Бағалау
критерийлері № 57 ЖОББМ
Тлеумбетова Калия Даулетовна Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 1
1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату.
Жабайы жануарларды және үй жануарларын
атай алады және айырмашылықтарын біледі.
- Жануарларды жабайы және үй жануарларына сурет
бойынша топтай алады. Барлық оқушылар:
Жабайы жануар мен үй
жануарларының
түрлерін, мекен ететін
жерлерін атайды. Көптеген
оқушылар:
Үй жануарлары мен
жабайы жануарларын
ерекшелігін түсіндіре
алады. Кейбір
оқушылар:
Жануардың қандай
түрлері бар екендігін
талқылайды және
саралайды..Оқу мақсаты Жануардың қандай түрлері болады?
Тілдік мақсат : Жабайы жануарлар,үй жануарлары,төл.
1 слайд
Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері № 57 ЖОББМ Тлеумбетова Калия Даулетовна Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 1 1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату. Жабайы жануарларды және үй жануарларын атай алады және айырмашылықтарын біледі. - Жануарларды жабайы және үй жануарларына сурет бойынша топтай алады. Барлық оқушылар: Жабайы жануар мен үй жануарларының түрлерін, мекен ететін жерлерін атайды. Көптеген оқушылар: Үй жануарлары мен жабайы жануарларын ерекшелігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Жануардың қандай түрлері бар екендігін талқылайды және саралайды..Оқу мақсаты Жануардың қандай түрлері болады? Тілдік мақсат : Жабайы жануарлар,үй жануарлары,төл.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
Кері байланыс :
«Екі жұлдыз,бір тілек»Сабағымның басын оқушылармен шаттық ұйымдастырып,топқа біріктіремін.
І.Сыныпты топқа біріктіріп
отырғызу.
Төлдер арқылы топқа бөлу.
Слайд көрсету «Жануарлар әлемі»
1- топ ботақан
2-топ қошақан
3-топ құлыншақ
4- топ бұзаухан
ІІ. Үй тапсырмасы : 1 «Серпілген
сауал». әдісі(сұрақ - жауап)
-Үй жануарлары мен жабайы
жануарларды қалай ажыратасың?
-Адамға жануарлардың қандай
пайдасы бар? ІІІ.Оқулықпен жұмыс
« Ойлан-жұптас –бөліс » әдісі
-Қандай үй жануарларын білеміз? - Жабайы жануарларды ата,
Слайд көрсету « Жануарлар әлемі »Топтастыру (Т.Ж)
Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдеңіз.
ІҮ.«Мозайка » әдісі (Ұ.Ж)- Жануарлардың суреттерін қиып
алып, тиісті бағанға топтастырады., суреттерін желімдейді.
Ү. Зерттеу жұмысы (Т.Ж) Жұппен жұмыс «Зертте, дәлелде»
- Оқушылар зерттеу жұмысын жасайды: Жабайы жануар мен үй
жануарларының түрлерін, мекен ететін жерлерін атайды.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Кері байланыс : «Екі жұлдыз,бір тілек»Сабағымның басын оқушылармен шаттық ұйымдастырып,топқа біріктіремін. І.Сыныпты топқа біріктіріп отырғызу. Төлдер арқылы топқа бөлу. Слайд көрсету «Жануарлар әлемі» 1- топ ботақан 2-топ қошақан 3-топ құлыншақ 4- топ бұзаухан ІІ. Үй тапсырмасы : 1 «Серпілген сауал». әдісі(сұрақ - жауап) -Үй жануарлары мен жабайы жануарларды қалай ажыратасың? -Адамға жануарлардың қандай пайдасы бар? ІІІ.Оқулықпен жұмыс « Ойлан-жұптас –бөліс » әдісі -Қандай үй жануарларын білеміз? - Жабайы жануарларды ата, Слайд көрсету « Жануарлар әлемі »Топтастыру (Т.Ж) Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдеңіз. ІҮ.«Мозайка » әдісі (Ұ.Ж)- Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға топтастырады., суреттерін желімдейді. Ү. Зерттеу жұмысы (Т.Ж) Жұппен жұмыс «Зертте, дәлелде» - Оқушылар зерттеу жұмысын жасайды: Жабайы жануар мен үй жануарларының түрлерін, мекен ететін жерлерін атайды.
3 слайд
Саралау әдістері
Диалог және қолдау көрсету тәсілі:
- Жануарлардың қандай түрлері болады?
-Олар бізге не үшін қажет?
- Үй жануарлары мен жабайы
жануарларды қалай ажыратасың?
Қарқын тәсілі:
1/ «Ойлан-жұптас-бөліс » әдісі
Қандай үй жануарларын
білесіңдер,төлдерін ата;
- Жабайы жануарларды ата,үй
жануарларының
ерекшелігі,айырмашылығы қандай?
2/ «Дереккөздер » тәсілі
Жұппен жұмыс «Зертте, дәлелде» Венн диаграммасы. Жабайы және үй
жануарларын айырмашылығы мен
ортақ қасиетін айтады.
ВЕЕН диаграммасы» әдісімен
салыстырады.
Қ.Б :Жарайсың!Бәрекелді!Тамаша!
Керемет! мадақтау сөздері арқылы
бағалаймын. Тапсырма тәсілі
3 слайд
Саралау әдістері Диалог және қолдау көрсету тәсілі: - Жануарлардың қандай түрлері болады? -Олар бізге не үшін қажет? - Үй жануарлары мен жабайы жануарларды қалай ажыратасың? Қарқын тәсілі: 1/ «Ойлан-жұптас-бөліс » әдісі Қандай үй жануарларын білесіңдер,төлдерін ата; - Жабайы жануарларды ата,үй жануарларының ерекшелігі,айырмашылығы қандай? 2/ «Дереккөздер » тәсілі Жұппен жұмыс «Зертте, дәлелде» Венн диаграммасы. Жабайы және үй жануарларын айырмашылығы мен ортақ қасиетін айтады. ВЕЕН диаграммасы» әдісімен салыстырады. Қ.Б :Жарайсың!Бәрекелді!Тамаша! Керемет! мадақтау сөздері арқылы бағалаймын. Тапсырма тәсілі
4 слайд
Критериалды бағалау
Оқу мақсатына жету үшін бағалау
критерийлерін жүзеге асырып отырамын.
Үй тапсырмасы : 1 «Серпілген сауал»
әдісі(сұрақ - жауап)
Қ.Б: от шашу
Оқулықпен жұмыс
« Ойлан-жұптас –бөліс » әдісі
ҚБ: Түрлі-түсті қағаздар
«Мозайка » әдісі (Ұ.Ж)
Топтастыру (Т.Ж)
Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті
бағанға желімдеу.Суреттер сөйлейді
ҚБ:шапалақ ұру
Зерттеу жұмысы (Т.Ж) Жұппен жұмыс
«Зертте, дәлелде»
ҚБ: Түрлі-түсті қағаздар Жабайы жануарлар Үй жануарлары
« Ойлан-жұптас –бөліс » әдісі
Тапсырм а : Жабайы жануарларды ата,
« Жануарлар әлемі »ТоптастыруЖануарлардың
суреттерін қиып алып, тиісті бағанға
желімдеңіз.
Дескриптор:
- Жабайы жануарларды атайды;
-« Жануарлар әлемі » топтастырады;
Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті
бағанға желімдейді.
Қалыптастырушы бағалау: түрлі-түсті
қағаздар бағалаймын.
4 слайд
Критериалды бағалау Оқу мақсатына жету үшін бағалау критерийлерін жүзеге асырып отырамын. Үй тапсырмасы : 1 «Серпілген сауал» әдісі(сұрақ - жауап) Қ.Б: от шашу Оқулықпен жұмыс « Ойлан-жұптас –бөліс » әдісі ҚБ: Түрлі-түсті қағаздар «Мозайка » әдісі (Ұ.Ж) Топтастыру (Т.Ж) Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдеу.Суреттер сөйлейді ҚБ:шапалақ ұру Зерттеу жұмысы (Т.Ж) Жұппен жұмыс «Зертте, дәлелде» ҚБ: Түрлі-түсті қағаздар Жабайы жануарлар Үй жануарлары « Ойлан-жұптас –бөліс » әдісі Тапсырм а : Жабайы жануарларды ата, « Жануарлар әлемі »ТоптастыруЖануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдеңіз. Дескриптор: - Жабайы жануарларды атайды; -« Жануарлар әлемі » топтастырады; Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдейді. Қалыптастырушы бағалау: түрлі-түсті қағаздар бағалаймын.
5 слайд
Курсқа келген алғашқы
күннен бастап
ұйымдастырған ұжымдық ,
топтық жұмыстар кезінде
әріптестермен пікірлесе
отырып ойымда жүрген
көп сұрақтардың жауабын
алдым .
Ықшам сабақ сабақ
жоспарын нәтижелі
жасауға бағытталған
тиімді тәсілдің бірі
екенін, c абақ мақсатын оқу
мақсатымен
сәйкестендіріп, SMART
форматы арқылы жасауды
үйрендім.
Қысқа мерзімді жоспар
құруда оқушылардың
өздігінен оқып,үйренуіне
жетелеуге саралау
тапсырмаларын беруді одан
әрі дамытамын.Сабақтан
кейін үнемі оқушылардан
өтілген сабақ бойынша кері
байланыс арқылы пікір
алып,жоспарлау кезінде
ескеремін және сол бойынша
жұмыстар жүргіземін.Курс
барысында үйренген әдіс-
тәсілдерді,дағдыларды
сабағымда қолданамын және
дамыта түсемін. Өзім өткізген
ықшамсабақтан кейінгі
әріптестерімнің және
тренердің кері байланыс
беруінің арқасында
тапсырмаға сай
дескриптор құруды
үйрендім.
Әріптестеріммен бірлесе
отырып, сабақ мақсатын
SMART форматы
арқылы жоспарлауды
іске асырдым. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы
қорытындылар
5 слайд
Курсқа келген алғашқы күннен бастап ұйымдастырған ұжымдық , топтық жұмыстар кезінде әріптестермен пікірлесе отырып ойымда жүрген көп сұрақтардың жауабын алдым . Ықшам сабақ сабақ жоспарын нәтижелі жасауға бағытталған тиімді тәсілдің бірі екенін, c абақ мақсатын оқу мақсатымен сәйкестендіріп, SMART форматы арқылы жасауды үйрендім. Қысқа мерзімді жоспар құруда оқушылардың өздігінен оқып,үйренуіне жетелеуге саралау тапсырмаларын беруді одан әрі дамытамын.Сабақтан кейін үнемі оқушылардан өтілген сабақ бойынша кері байланыс арқылы пікір алып,жоспарлау кезінде ескеремін және сол бойынша жұмыстар жүргіземін.Курс барысында үйренген әдіс- тәсілдерді,дағдыларды сабағымда қолданамын және дамыта түсемін. Өзім өткізген ықшамсабақтан кейінгі әріптестерімнің және тренердің кері байланыс беруінің арқасында тапсырмаға сай дескриптор құруды үйрендім. Әріптестеріммен бірлесе отырып, сабақ мақсатын SMART форматы арқылы жоспарлауды іске асырдым. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар