Жануарлардың қанайналым жүйесі 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлардың қанайналым жүйесі 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Жануарлардың канайналым жүйесі слаид
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Al-Farabi Bilim mektebi Биология пән мұғалімі: Оразова Тұрсынай Мұхтарқызы 7-сынып

#1 слайд
Al-Farabi Bilim mektebi Биология пән мұғалімі: Оразова Тұрсынай Мұхтарқызы 7-сынып

1 слайд

Al-Farabi Bilim mektebi Биология пән мұғалімі: Оразова Тұрсынай Мұхтарқызы 7-сынып

““Ойлан тап”” •1.Өсімдіктерде қоректік заттар қалай тасымалданады? •2.Заттардың тасымалдануында тамырдың ролі? •3.Заттардың та

#2 слайд
““Ойлан тап”” •1.Өсімдіктерде қоректік заттар қалай тасымалданады? •2.Заттардың тасымалдануында тамырдың ролі? •3.Заттардың тасымалдануында сабақтың маңызы? •4.Жануарларда қоректік заттар мен оттекті не тасымалдайды? Үй жұмысын сұрау

2 слайд

““Ойлан тап”” •1.Өсімдіктерде қоректік заттар қалай тасымалданады? •2.Заттардың тасымалдануында тамырдың ролі? •3.Заттардың тасымалдануында сабақтың маңызы? •4.Жануарларда қоректік заттар мен оттекті не тасымалдайды? Үй жұмысын сұрау

Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың тыныс алу мүшелерінің маңызы. Зерттеу сабақ

#3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың тыныс алу мүшелерінің маңызы. Зерттеу сабақ

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың тыныс алу мүшелерінің маңызы. Зерттеу сабақ

Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен атқаратын қызыметтері туралы білім беру. Оқушылардың биология пәніне қызығушылығын арттыру,бі

#4 слайд
Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен атқаратын қызыметтері туралы білім беру. Оқушылардың биология пәніне қызығушылығын арттыру,білімді талдау,салыстыру,ойлау қаблетін дамыту Өзін-өзі танып білуге,салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

4 слайд

Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен атқаратын қызыметтері туралы білім беру. Оқушылардың биология пәніне қызығушылығын арттыру,білімді талдау,салыстыру,ойлау қаблетін дамыту Өзін-өзі танып білуге,салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

Шұбалшаңның қан айналым жүйесі

#7 слайд
Шұбалшаңның қан айналым жүйесі

7 слайд

Шұбалшаңның қан айналым жүйесі

Ұлулардың қанайналым жүйесі

#8 слайд
Ұлулардың қанайналым жүйесі

8 слайд

Ұлулардың қанайналым жүйесі

Буынаяқтылардың қанайналым жүйесі

#9 слайд
Буынаяқтылардың қанайналым жүйесі

9 слайд

Буынаяқтылардың қанайналым жүйесі

Балықтардың қанайналым жүйесі

#10 слайд
Балықтардың қанайналым жүйесі

10 слайд

Балықтардың қанайналым жүйесі

Сүтқоректілердің қанайналым жүйесі

#11 слайд
Сүтқоректілердің қанайналым жүйесі

11 слайд

Сүтқоректілердің қанайналым жүйесі

«Мозайка»

#12 слайд
«Мозайка»

12 слайд

«Мозайка»

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

«Сәйкестендіру» Ашық қанайналым жүйесі Жануарлар Тұйық қанайналым жүйесі Айқұлақ Өрмекші Шұбалшаң Балық Ит Жүзім ұлуы

#17 слайд
«Сәйкестендіру» Ашық қанайналым жүйесі Жануарлар Тұйық қанайналым жүйесі Айқұлақ Өрмекші Шұбалшаң Балық Ит Жүзім ұлуы

17 слайд

«Сәйкестендіру» Ашық қанайналым жүйесі Жануарлар Тұйық қанайналым жүйесі Айқұлақ Өрмекші Шұбалшаң Балық Ит Жүзім ұлуы

«Бізден сұрақ-сізден жауап»

#18 слайд
«Бізден сұрақ-сізден жауап»

18 слайд

«Бізден сұрақ-сізден жауап»

1.Алғаш қанайналым пайда болды? 2.Жүзім ұлуы мен балықтардың жүрегі неше камерадан тұрады? 3.Ұлудың қанының түсі қандай? 4.Жылы

#19 слайд
1.Алғаш қанайналым пайда болды? 2.Жүзім ұлуы мен балықтардың жүрегі неше камерадан тұрады? 3.Ұлудың қанының түсі қандай? 4.Жылықанды жануарларды ата? 5.Жүректен қанды алып шығатын тамыр? 6.Жүрекке қанды алып келетін тамыр? 7.Сүтқоректілердің қанайналым жүйесі бөлінеді? 8.Жәндіктердің қанайналым жүйесі қатыспайды?

19 слайд

1.Алғаш қанайналым пайда болды? 2.Жүзім ұлуы мен балықтардың жүрегі неше камерадан тұрады? 3.Ұлудың қанының түсі қандай? 4.Жылықанды жануарларды ата? 5.Жүректен қанды алып шығатын тамыр? 6.Жүрекке қанды алып келетін тамыр? 7.Сүтқоректілердің қанайналым жүйесі бөлінеді? 8.Жәндіктердің қанайналым жүйесі қатыспайды?

Сүтқоректілердің жүрегі ............ камерадан тұрады. Көмірқышқыл газына қаныққан вена қаны........ағады. Қанайналм шеңбері

#20 слайд
Сүтқоректілердің жүрегі ............ камерадан тұрады. Көмірқышқыл газына қаныққан вена қаны........ағады. Қанайналм шеңбері ..............және.................қанайналым шеңбері болып бөлінеді.

20 слайд

Сүтқоректілердің жүрегі ............ камерадан тұрады. Көмірқышқыл газына қаныққан вена қаны........ағады. Қанайналм шеңбері ..............және.................қанайналым шеңбері болып бөлінеді.

«Сұрақтары бар қорап». Сұрақтары бар қорап

#21 слайд
«Сұрақтары бар қорап». Сұрақтары бар қорап

21 слайд

«Сұрақтары бар қорап». Сұрақтары бар қорап

#22 слайд

22 слайд

Файл форматы:
ppt
11.11.2024
473
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі