Жануарлардың қандай түрлері болады?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлардың қандай түрлері болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекші
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Пәні: Жаратылыстану Оқу мақсаты: 1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың қандай түрлер

#1 слайд
Пәні: Жаратылыстану Оқу мақсаты: 1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың қандай түрлері болады?Сайрам ауданы Ақсукент ауылы №20 С.Сейфуллин атындағы мектеп – гимназиясы S M A R TБағалау критерийлері: -Үй және жабайы жауарларды таниды,атайды,төлдерін ажыратады. -Жабайы жануарлардың үй жануарларынан айырмашылығын біледі, қалай күту керектігін айтады. -Пайдасы мен зиянын анықтай алады. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: үй және жабайы жануарларды таниды, біледі,ажыратады. Көптеген оқушылар: жабайы жануарлардың үй жануарларынан ерекшелігін біледі. Кейбір оқушылар: жабайы жануарлар мен үй жануарларының пайдасы мен зиянын анықтай алады.

1 слайд

Пәні: Жаратылыстану Оқу мақсаты: 1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың қандай түрлері болады?Сайрам ауданы Ақсукент ауылы №20 С.Сейфуллин атындағы мектеп – гимназиясы S M A R TБағалау критерийлері: -Үй және жабайы жауарларды таниды,атайды,төлдерін ажыратады. -Жабайы жануарлардың үй жануарларынан айырмашылығын біледі, қалай күту керектігін айтады. -Пайдасы мен зиянын анықтай алады. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: үй және жабайы жануарларды таниды, біледі,ажыратады. Көптеген оқушылар: жабайы жануарлардың үй жануарларынан ерекшелігін біледі. Кейбір оқушылар: жабайы жануарлар мен үй жануарларының пайдасы мен зиянын анықтай алады.

Ынтымақтастық атмосферасын «Ыстық алақан » әдісі арқылы жүргіземін Жабайы және үй жануарларының көмегімен екі топқа топта

#2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын «Ыстық алақан » әдісі арқылы жүргіземін Жабайы және үй жануарларының көмегімен екі топқа топтастырамын 1 топ Үй жануарлары 2 топ Жабайы жануарлар

2 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын «Ыстық алақан » әдісі арқылы жүргіземін Жабайы және үй жануарларының көмегімен екі топқа топтастырамын 1 топ Үй жануарлары 2 топ Жабайы жануарлар

№ 1 тапсырма Ұ.Ж «Суретпен жұмыс» Оқушылар суретке қарап суреттегі жануарларды атап оларды салыстырып айырмашылығын айт

#3 слайд
№ 1 тапсырма Ұ.Ж «Суретпен жұмыс» Оқушылар суретке қарап суреттегі жануарларды атап оларды салыстырып айырмашылығын айтады. Қ.Б № 2 тапсырма Т.Ж 1- топ «Не қайда мекендейді?» Зерттеу әдісі Т.Ж 2 – топ «Сәйкестендір» әдісі 1. Жануарлардың мекенін табу. 2. Енелері мен төлдерін көрсет Қ.Б Сергіту сәті Жануарларды даусынан таны Белсенді оқу әдістері

3 слайд

№ 1 тапсырма Ұ.Ж «Суретпен жұмыс» Оқушылар суретке қарап суреттегі жануарларды атап оларды салыстырып айырмашылығын айтады. Қ.Б № 2 тапсырма Т.Ж 1- топ «Не қайда мекендейді?» Зерттеу әдісі Т.Ж 2 – топ «Сәйкестендір» әдісі 1. Жануарлардың мекенін табу. 2. Енелері мен төлдерін көрсет Қ.Б Сергіту сәті Жануарларды даусынан таны Белсенді оқу әдістері

№ 3 тапсырма Ұ.Ж «Микрофон» әдісі Оқушыларға өз пікірлерін айтуға мүмкіндік беріледі. Әр түрлі жануарлардың суреттері көр

#4 слайд
№ 3 тапсырма Ұ.Ж «Микрофон» әдісі Оқушыларға өз пікірлерін айтуға мүмкіндік беріледі. Әр түрлі жануарлардың суреттері көрсетіледі. Қ.Б № 4 тапсырма Саралау тапсырма тәсілі «Зерттейік»әдісі. Екі топқа бір тапсырма беріледі. Жануарлар туралы алған білімдерін, олардан өндірілетін өнімдерді Флипчатқа жинақтайды Қ.Б № 5 тапсырма «Өрмекшінің торы» әдісі Жаңа сабақты пысықтау оқушылар өтілген тақырып бойынша бір біріне сұрақтар қояды. Қ.Б

4 слайд

№ 3 тапсырма Ұ.Ж «Микрофон» әдісі Оқушыларға өз пікірлерін айтуға мүмкіндік беріледі. Әр түрлі жануарлардың суреттері көрсетіледі. Қ.Б № 4 тапсырма Саралау тапсырма тәсілі «Зерттейік»әдісі. Екі топқа бір тапсырма беріледі. Жануарлар туралы алған білімдерін, олардан өндірілетін өнімдерді Флипчатқа жинақтайды Қ.Б № 5 тапсырма «Өрмекшінің торы» әдісі Жаңа сабақты пысықтау оқушылар өтілген тақырып бойынша бір біріне сұрақтар қояды. Қ.Б

Кері байланыс: “ Желкенді кеме” әдісі Кеменің желкенін егер сабақ ұнаса барлық тапсырманы орындауда қиналмаса жасыл түспен

#5 слайд
Кері байланыс: “ Желкенді кеме” әдісі Кеменің желкенін егер сабақ ұнаса барлық тапсырманы орындауда қиналмаса жасыл түспен, Егер сабақта қиындықтар кездессе сары түспен Егер сабақ барысында тапсырмалар қиын болып мұғалімнің көмегі қажет болса желкенді қызыл түске бояды.

5 слайд

Кері байланыс: “ Желкенді кеме” әдісі Кеменің желкенін егер сабақ ұнаса барлық тапсырманы орындауда қиналмаса жасыл түспен, Егер сабақта қиындықтар кездессе сары түспен Егер сабақ барысында тапсырмалар қиын болып мұғалімнің көмегі қажет болса желкенді қызыл түске бояды.

Ықшам сабақты жоспарлауда курста алған білімім, әріптестер мен тренердің ұсынған кері байланыстары қажеттілігіме жарады. Сабақ

#6 слайд
Ықшам сабақты жоспарлауда курста алған білімім, әріптестер мен тренердің ұсынған кері байланыстары қажеттілігіме жарады. Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды нақты,өлшемді,қолжетімді, шынайы мақсаттарға бағыттап үйрендім.Сабақ барысында мұғалімнің не істейтініне емес,оқушының немен айналысатынын басты назарда ұстау керектігін білдім.Тиімді кері байланыс жасап үйрендім.Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым. Жеке тәжірибеде ықшамсабақты жоспарлау көзделген,белсенді оқыту әдістемесін, тиімді оқытуды басты назарда ұстау алдағы негізгі мақсат болып табылады. Курста алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын. «Жаңартылған білім –жаңа болашақтың кепілі»

6 слайд

Ықшам сабақты жоспарлауда курста алған білімім, әріптестер мен тренердің ұсынған кері байланыстары қажеттілігіме жарады. Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды нақты,өлшемді,қолжетімді, шынайы мақсаттарға бағыттап үйрендім.Сабақ барысында мұғалімнің не істейтініне емес,оқушының немен айналысатынын басты назарда ұстау керектігін білдім.Тиімді кері байланыс жасап үйрендім.Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым. Жеке тәжірибеде ықшамсабақты жоспарлау көзделген,белсенді оқыту әдістемесін, тиімді оқытуды басты назарда ұстау алдағы негізгі мақсат болып табылады. Курста алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын. «Жаңартылған білім –жаңа болашақтың кепілі»

Назарларыңызға рахмет!!!

#7 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

7 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
05.04.2019
406
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі