Жапырақ тамырдан нәр алады

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жапырақ тамырдан нәр алады

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

«Күн сәулесі түсті » жаттығуы. Шаттық шеңберін құрып, гүлді бір-біріне беру арқылы өздерін таныстырып, көңіл-күйлерімен бөлісед

#5 слайд
«Күн сәулесі түсті » жаттығуы. Шаттық шеңберін құрып, гүлді бір-біріне беру арқылы өздерін таныстырып, көңіл-күйлерімен бөліседі. Мақсаты: ашықтық, сенімділік деңгейін, эмоционалдық еркіндікті, ортада бірауыздылық орнатуға жағдай жасау.    Шеңбердің ортасында тұрған (алғашында ол адам орнында психолог тұрады) ортақ белгілері бар адамдарға орындарын ауыстыру ұсынысын жасайды. Ортақ белгіні атайды. Мысалы психолог: түсті,түсті 2-ші дәрежедегі психологқа түсті,-деп айтады, сол кезде кімнің 2-ші дәрежесі бар солар орындарын ауыстыруы қажет. Осы сәтте шеңбердің ортасында тұрған адам, орындардың біреуін иеленіп үлгеруі тиіс, ал шеңбердің ортасында орынсыз қалып қалған адам ойынды жалғастырады.     Жаттығу аяқталғаннан кейін жаттықтырушы топқа : «Сіз өзіңізді қалай сезінесіз? Қазіргі көңіл-күйіңіз қандай? деген сұрақтар қойылады.

5 слайд

«Күн сәулесі түсті » жаттығуы. Шаттық шеңберін құрып, гүлді бір-біріне беру арқылы өздерін таныстырып, көңіл-күйлерімен бөліседі. Мақсаты: ашықтық, сенімділік деңгейін, эмоционалдық еркіндікті, ортада бірауыздылық орнатуға жағдай жасау.    Шеңбердің ортасында тұрған (алғашында ол адам орнында психолог тұрады) ортақ белгілері бар адамдарға орындарын ауыстыру ұсынысын жасайды. Ортақ белгіні атайды. Мысалы психолог: түсті,түсті 2-ші дәрежедегі психологқа түсті,-деп айтады, сол кезде кімнің 2-ші дәрежесі бар солар орындарын ауыстыруы қажет. Осы сәтте шеңбердің ортасында тұрған адам, орындардың біреуін иеленіп үлгеруі тиіс, ал шеңбердің ортасында орынсыз қалып қалған адам ойынды жалғастырады.     Жаттығу аяқталғаннан кейін жаттықтырушы топқа : «Сіз өзіңізді қалай сезінесіз? Қазіргі көңіл-күйіңіз қандай? деген сұрақтар қойылады.

2. Тұжырымдамалық карта Бақытты отбасы: түрлі-түсті қағаздан бақытты отбасының суретін дайындап шығарады. Сәтсіз отба

#6 слайд
2. Тұжырымдамалық карта Бақытты отбасы: түрлі-түсті қағаздан бақытты отбасының суретін дайындап шығарады. Сәтсіз отбасы:түрлі шарлармен, маркермен, перчаткамен сәтсіз отбасының макетін қорғап шығады. 10 минут

6 слайд

2. Тұжырымдамалық карта Бақытты отбасы: түрлі-түсті қағаздан бақытты отбасының суретін дайындап шығарады. Сәтсіз отбасы:түрлі шарлармен, маркермен, перчаткамен сәтсіз отбасының макетін қорғап шығады. 10 минут

. Әріптері бар киімдер 4 ұстазға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 ұстаз шақырылады. Ойын

#7 слайд
. Әріптері бар киімдер 4 ұстазға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 ұстаз шақырылады. Ойын шарты мынандай: Ұстаздардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі, сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек. 1)Шай ішетін ыдыс? Кесе 2)Қай жануар ақырады? Есек 3)Сақалы жоқ адам? Көсе 4)Суда жүзеді? Кеме 5)Өндіріс орны өндіреді? Өнім 6)Үйге неден кіреміз? Есік 7)Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл 8)Таста өсетін өсімдік ? Қына 9)Қыста мінетін көлік ? Шана Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз. 1. Адасқан әріптер

7 слайд

. Әріптері бар киімдер 4 ұстазға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 ұстаз шақырылады. Ойын шарты мынандай: Ұстаздардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі, сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек. 1)Шай ішетін ыдыс? Кесе 2)Қай жануар ақырады? Есек 3)Сақалы жоқ адам? Көсе 4)Суда жүзеді? Кеме 5)Өндіріс орны өндіреді? Өнім 6)Үйге неден кіреміз? Есік 7)Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл 8)Таста өсетін өсімдік ? Қына 9)Қыста мінетін көлік ? Шана Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз. 1. Адасқан әріптер

«Менің мінез-құлқым»? жаттығуы Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін тануға деген қабілеттерін анықтау. Төрт бөл

#8 слайд
«Менің мінез-құлқым»? жаттығуы Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін тануға деген қабілеттерін анықтау. Төрт бөлікке бөлінген ақ парақтың бетіне таңдап алынып, жабыстырылған суреттеріңіз арқылы сіздің мінез-құлықтарыңызды айқындау. Күтілетін нәтиже: Алдарына берілген ақ парақта шеңбер сызып және төрт бөлікке бөледі . Осы шеңбердің ішіндегі төрт бөліктің төртеуінеде аңдар мен құстардың суретін жабыстырады. Жабыстырған суреттер арқылы сіздің Үйде, Сабақта, Өзіндік баға, Достарының алдында қандай мінез-құлықта болатынын айқындайды.

8 слайд

«Менің мінез-құлқым»? жаттығуы Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін тануға деген қабілеттерін анықтау. Төрт бөлікке бөлінген ақ парақтың бетіне таңдап алынып, жабыстырылған суреттеріңіз арқылы сіздің мінез-құлықтарыңызды айқындау. Күтілетін нәтиже: Алдарына берілген ақ парақта шеңбер сызып және төрт бөлікке бөледі . Осы шеңбердің ішіндегі төрт бөліктің төртеуінеде аңдар мен құстардың суретін жабыстырады. Жабыстырған суреттер арқылы сіздің Үйде, Сабақта, Өзіндік баға, Достарының алдында қандай мінез-құлықта болатынын айқындайды.

Түйе – Шыдамдылық Ат - Тектілік Қой – Жайдарлылық Ешкі – Ұйымдастырушы қабілеті бар Ит – Адалдық Мысық – биоөрісі басым Тауық –

#9 слайд
Түйе – Шыдамдылық Ат - Тектілік Қой – Жайдарлылық Ешкі – Ұйымдастырушы қабілеті бар Ит – Адалдық Мысық – биоөрісі басым Тауық – шығармашылық қабілет Қаз, үйрек – ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа бейім адамдар Үкі, байғыз – сақтық Қарлығаш – бауырмал адамдар Көгершін, аққу – сезімді жоғары бағалайтын жандар Жыртқыш аңдар: аю,қасқыр,барыс,арыстан,қабылан – қайратты,жігерлі Түлкі – бейімделгіш Жыртқыш құстар: бүркіт, лашын – сұсты адамдар Балық, дельфин – еркіндікті жақсы көретіндер Бұлбұл. Бозторғай – ән айтатын адамдар Тауешкі, марал,ақбөкен – талғамы биік адамдар Маймыл – арттистік қабілеті бар Жылан – салқындылық, сабырлылық Тасбақа – мейрімділік, баяулық Қоян, тиін – елгезек, жұмысты аяғына дейін жеткізбей тастап кетеді Қырғауыл – күйгелек

9 слайд

Түйе – Шыдамдылық Ат - Тектілік Қой – Жайдарлылық Ешкі – Ұйымдастырушы қабілеті бар Ит – Адалдық Мысық – биоөрісі басым Тауық – шығармашылық қабілет Қаз, үйрек – ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа бейім адамдар Үкі, байғыз – сақтық Қарлығаш – бауырмал адамдар Көгершін, аққу – сезімді жоғары бағалайтын жандар Жыртқыш аңдар: аю,қасқыр,барыс,арыстан,қабылан – қайратты,жігерлі Түлкі – бейімделгіш Жыртқыш құстар: бүркіт, лашын – сұсты адамдар Балық, дельфин – еркіндікті жақсы көретіндер Бұлбұл. Бозторғай – ән айтатын адамдар Тауешкі, марал,ақбөкен – талғамы биік адамдар Маймыл – арттистік қабілеті бар Жылан – салқындылық, сабырлылық Тасбақа – мейрімділік, баяулық Қоян, тиін – елгезек, жұмысты аяғына дейін жеткізбей тастап кетеді Қырғауыл – күйгелек

Сетуациялық сұрақтар

#10 слайд
Сетуациялық сұрақтар

10 слайд

Сетуациялық сұрақтар

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
ppt
21.01.2019
713
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі