Материалдар / Жапырақ тамырдан нәр алады
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жапырақ тамырдан нәр алады

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
515
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

« Күн сәулесі түсті » жаттығуы. Шаттық шеңберін құрып, гүлді бір-біріне беру арқылы өздерін таныстырып, көңіл-күйлерімен бөліс

5 слайд
« Күн сәулесі түсті » жаттығуы. Шаттық шеңберін құрып, гүлді бір-біріне беру арқылы өздерін таныстырып, көңіл-күйлерімен бөліседі. Мақсаты: ашықтық, сенімділік деңгейін, эмоционалдық еркіндікті, ортада бірауыздылық орнатуға жағдай жасау.    Шеңбердің ортасында тұрған (алғашында ол адам орнында психолог тұрады) ортақ белгілері бар адамдарға орындарын ауыстыру ұсынысын жасайды. Ортақ белгіні атайды. Мысалы психолог: түсті,түсті 2-ші дәрежедегі психологқа түсті,-деп айтады, сол кезде кімнің 2-ші дәрежесі бар солар орындарын ауыстыруы қажет. Осы сәтте шеңбердің ортасында тұрған адам, орындардың біреуін иеленіп үлгеруі тиіс, ал шеңбердің ортасында орынсыз қалып қалған адам ойынды жалғастырады.     Жаттығу аяқталғаннан кейін жаттықтырушы топқа : «Сіз өзіңізді қалай сезінесіз? Қазіргі көңіл-күйіңіз қандай? деген сұрақтар қойылады.

5 слайд

« Күн сәулесі түсті » жаттығуы. Шаттық шеңберін құрып, гүлді бір-біріне беру арқылы өздерін таныстырып, көңіл-күйлерімен бөліседі. Мақсаты: ашықтық, сенімділік деңгейін, эмоционалдық еркіндікті, ортада бірауыздылық орнатуға жағдай жасау.    Шеңбердің ортасында тұрған (алғашында ол адам орнында психолог тұрады) ортақ белгілері бар адамдарға орындарын ауыстыру ұсынысын жасайды. Ортақ белгіні атайды. Мысалы психолог: түсті,түсті 2-ші дәрежедегі психологқа түсті,-деп айтады, сол кезде кімнің 2-ші дәрежесі бар солар орындарын ауыстыруы қажет. Осы сәтте шеңбердің ортасында тұрған адам, орындардың біреуін иеленіп үлгеруі тиіс, ал шеңбердің ортасында орынсыз қалып қалған адам ойынды жалғастырады.     Жаттығу аяқталғаннан кейін жаттықтырушы топқа : «Сіз өзіңізді қалай сезінесіз? Қазіргі көңіл-күйіңіз қандай? деген сұрақтар қойылады.

2. Тұжырымдамалық карта  Бақытты отбасы: түрлі-түсті қағаздан бақытты отбасының суретін дайындап шығарады.  Сәтсіз от

6 слайд
2. Тұжырымдамалық карта  Бақытты отбасы: түрлі-түсті қағаздан бақытты отбасының суретін дайындап шығарады.  Сәтсіз отбасы:түрлі шарлармен, маркермен, перчаткамен сәтсіз отбасының макетін қорғап шығады. 10 минут

6 слайд

2. Тұжырымдамалық карта  Бақытты отбасы: түрлі-түсті қағаздан бақытты отбасының суретін дайындап шығарады.  Сәтсіз отбасы:түрлі шарлармен, маркермен, перчаткамен сәтсіз отбасының макетін қорғап шығады. 10 минут

. Әріптері бар киімдер 4 ұстазға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 ұстаз шақырылады. Ойын

7 слайд
. Әріптері бар киімдер 4 ұстазға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 ұстаз шақырылады. Ойын шарты мынандай: Ұстаздардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі, сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек. 1) Шай ішетін ыдыс? Кесе 2) Қай жануар ақырады? Есек 3) Сақалы жоқ адам? Көсе 4) Суда жүзеді? Кеме 5) Өндіріс орны өндіреді? Өнім 6) Үйге неден кіреміз? Есік 7) Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл 8) Таста өсетін өсімдік ? Қына 9) Қыста мінетін көлік ? Шана Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз. 1. Адасқан әріптер

7 слайд

. Әріптері бар киімдер 4 ұстазға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 ұстаз шақырылады. Ойын шарты мынандай: Ұстаздардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі, сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек. 1) Шай ішетін ыдыс? Кесе 2) Қай жануар ақырады? Есек 3) Сақалы жоқ адам? Көсе 4) Суда жүзеді? Кеме 5) Өндіріс орны өндіреді? Өнім 6) Үйге неден кіреміз? Есік 7) Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл 8) Таста өсетін өсімдік ? Қына 9) Қыста мінетін көлік ? Шана Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз. 1. Адасқан әріптер

«Менің мінез-құлқым»? жаттығуы Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін тануға деген қабілеттерін анықтау. Төрт б

8 слайд
«Менің мінез-құлқым»? жаттығуы Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін тануға деген қабілеттерін анықтау. Төрт бөлікке бөлінген ақ парақтың бетіне таңдап алынып, жабыстырылған суреттеріңіз арқылы сіздің мінез-құлықтарыңызды айқындау. Күтілетін нәтиже : Алдарына берілген ақ парақта шеңбер сызып және төрт бөлікке бөледі . Осы шеңбердің ішіндегі төрт бөліктің төртеуінеде аңдар мен құстардың суретін жабыстырады. Жабыстырған суреттер арқылы сіздің Үйде, Сабақта, Өзіндік баға, Достарының алдында қандай мінез-құлықта болатынын айқындайды.

8 слайд

«Менің мінез-құлқым»? жаттығуы Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін тануға деген қабілеттерін анықтау. Төрт бөлікке бөлінген ақ парақтың бетіне таңдап алынып, жабыстырылған суреттеріңіз арқылы сіздің мінез-құлықтарыңызды айқындау. Күтілетін нәтиже : Алдарына берілген ақ парақта шеңбер сызып және төрт бөлікке бөледі . Осы шеңбердің ішіндегі төрт бөліктің төртеуінеде аңдар мен құстардың суретін жабыстырады. Жабыстырған суреттер арқылы сіздің Үйде, Сабақта, Өзіндік баға, Достарының алдында қандай мінез-құлықта болатынын айқындайды.

Түйе – Шыдамдылық Ат - Тектілік Қой – Жайдарлылық Ешкі – Ұйымдастырушы қабілеті бар Ит – Адалдық Мысық – биоөрісі басым Тауық –

9 слайд
Түйе – Шыдамдылық Ат - Тектілік Қой – Жайдарлылық Ешкі – Ұйымдастырушы қабілеті бар Ит – Адалдық Мысық – биоөрісі басым Тауық – шығармашылық қабілет Қаз, үйрек – ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа бейім адамдар Үкі, байғыз – сақтық Қарлығаш – бауырмал адамдар Көгершін, аққу – сезімді жоғары бағалайтын жандар Жыртқыш аңдар: аю,қасқыр,барыс,арыстан,қабылан – қайратты,жігерлі Түлкі – бейімделгіш Жыртқыш құстар: бүркіт, лашын – сұсты адамдар Балық, дельфин – еркіндікті жақсы көретіндер Бұлбұл. Бозторғай – ән айтатын адамдар Тауешкі, марал,ақбөкен – талғамы биік адамдар Маймыл – арттистік қабілеті бар Жылан – салқындылық, сабырлылық Тасбақа – мейрімділік, баяулық Қоян, тиін – елгезек, жұмысты аяғына дейін жеткізбей тастап кетеді Қырғауыл – күйгелек

9 слайд

Түйе – Шыдамдылық Ат - Тектілік Қой – Жайдарлылық Ешкі – Ұйымдастырушы қабілеті бар Ит – Адалдық Мысық – биоөрісі басым Тауық – шығармашылық қабілет Қаз, үйрек – ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа бейім адамдар Үкі, байғыз – сақтық Қарлығаш – бауырмал адамдар Көгершін, аққу – сезімді жоғары бағалайтын жандар Жыртқыш аңдар: аю,қасқыр,барыс,арыстан,қабылан – қайратты,жігерлі Түлкі – бейімделгіш Жыртқыш құстар: бүркіт, лашын – сұсты адамдар Балық, дельфин – еркіндікті жақсы көретіндер Бұлбұл. Бозторғай – ән айтатын адамдар Тауешкі, марал,ақбөкен – талғамы биік адамдар Маймыл – арттистік қабілеті бар Жылан – салқындылық, сабырлылық Тасбақа – мейрімділік, баяулық Қоян, тиін – елгезек, жұмысты аяғына дейін жеткізбей тастап кетеді Қырғауыл – күйгелек

Сетуациялық сұрақтар

10 слайд
Сетуациялық сұрақтар

10 слайд

Сетуациялық сұрақтар

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд