"Жақшасыз өрнектер және оны тиімді тәсілмен есептеу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жақшасыз өрнектер және оны тиімді тәсілмен есептеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Жақшасыз өрнектер және оны тиімді тәсілмен есептеу" тақырыбындағы сабаққа арналған презентация.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1 2 3 5 Мұғалімнің аты-жөні: Асқарова Балауса Сабақтың тақырыбы: Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу

#1 слайд
1 2 3 5 Мұғалімнің аты-жөні: Асқарова Балауса Сабақтың тақырыбы: Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу Оқу мақсаты: 2.2.1.2. екі үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерді арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу. 2.1.2.3. тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану. Сабақтың мақсаты: -жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтайды; -өрнектердің мәнін табады; -тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады, тұжырымдайды. Ойлау дағдылары: білу және түсіну, қолдану, талдау, жинақтау.

1 слайд

1 2 3 5 Мұғалімнің аты-жөні: Асқарова Балауса Сабақтың тақырыбы: Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу Оқу мақсаты: 2.2.1.2. екі үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерді арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу. 2.1.2.3. тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану. Сабақтың мақсаты: -жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтайды; -өрнектердің мәнін табады; -тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады, тұжырымдайды. Ойлау дағдылары: білу және түсіну, қолдану, талдау, жинақтау.

1 2 3 5 «Аквариумдағы өрнектер» ойыны. ЖЖ Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану Аквариумдағы суға стақанды сала отырып судың аст

#2 слайд
1 2 3 5 «Аквариумдағы өрнектер» ойыны. ЖЖ Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану Аквариумдағы суға стақанды сала отырып судың астындағы өрнектерді іздеп табу, санды және әріпті өрнекке топтастыру. Бағалау критерийі: Санды немесе әріпті өрнек екенін ажыратады. Дескриптор: Санды өрнекті анықтайды; Әріпті өрнекті анықтайды; ҚБ: «Баскетбол» ойыны 1 балл

2 слайд

1 2 3 5 «Аквариумдағы өрнектер» ойыны. ЖЖ Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану Аквариумдағы суға стақанды сала отырып судың астындағы өрнектерді іздеп табу, санды және әріпті өрнекке топтастыру. Бағалау критерийі: Санды немесе әріпті өрнек екенін ажыратады. Дескриптор: Санды өрнекті анықтайды; Әріпті өрнекті анықтайды; ҚБ: «Баскетбол» ойыны 1 балл

1 2 3 5 Оқулықтағы 2- есеп. Дәптермен, кітаппен, сан сәулесімен жұмыс. ЖЖ Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану. Әр бағандағы қос

#3 слайд
1 2 3 5 Оқулықтағы 2- есеп. Дәптермен, кітаппен, сан сәулесімен жұмыс. ЖЖ Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану. Әр бағандағы қосындыларды салыстыр. Қосындылардың мәнін тап. Әр бағандағы қосындылардың мәндерін салыстыр. 7+9=16 40+5=45 83+7=90 9+7=16 5+40=45 7+83=90 Бағалау критерийі: -Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады, қорытынды жасайды. Дескриптор: Сан сәулесіне салады 1 б. Өрнектердің мәнін табады. 1 б; ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл

3 слайд

1 2 3 5 Оқулықтағы 2- есеп. Дәптермен, кітаппен, сан сәулесімен жұмыс. ЖЖ Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану. Әр бағандағы қосындыларды салыстыр. Қосындылардың мәнін тап. Әр бағандағы қосындылардың мәндерін салыстыр. 7+9=16 40+5=45 83+7=90 9+7=16 5+40=45 7+83=90 Бағалау критерийі: -Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады, қорытынды жасайды. Дескриптор: Сан сәулесіне салады 1 б. Өрнектердің мәнін табады. 1 б; ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл

1 2 3 5 «Кездейсоқ дөңгелек» сергіту сәті. Wordwall платфор- масы арқылы іске асады. Сәйкестендіру. Топтық жұмыс. Ойлау дағдысы:

#4 слайд
1 2 3 5 «Кездейсоқ дөңгелек» сергіту сәті. Wordwall платфор- масы арқылы іске асады. Сәйкестендіру. Топтық жұмыс. Ойлау дағдысы: қолдану,талдау, жинақтау Бағалау критерийі: -Тиімді тәсілді анықтайды, сәйкестендіреді. -Қосудың ауыстырымдылық қасиетін пайдалана отырып, тиімді тәсілмен есептейді. Дескриптор: қосудың ауыстырымдылық қасиетін пайдаланады 1 балл, жақшасыз өрнектерді тиімді тәсілмен есептейді 1 балл. ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл

4 слайд

1 2 3 5 «Кездейсоқ дөңгелек» сергіту сәті. Wordwall платфор- масы арқылы іске асады. Сәйкестендіру. Топтық жұмыс. Ойлау дағдысы: қолдану,талдау, жинақтау Бағалау критерийі: -Тиімді тәсілді анықтайды, сәйкестендіреді. -Қосудың ауыстырымдылық қасиетін пайдалана отырып, тиімді тәсілмен есептейді. Дескриптор: қосудың ауыстырымдылық қасиетін пайдаланады 1 балл, жақшасыз өрнектерді тиімді тәсілмен есептейді 1 балл. ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл

1 2 3 5 ФС тапсырмасы. Саралау тапсырмасы. Ойлау дағдысы: қолдану, талдау, жинақтау Бағалау критерийі: -Диаграммадағы мәліметте

#5 слайд
1 2 3 5 ФС тапсырмасы. Саралау тапсырмасы. Ойлау дағдысы: қолдану, талдау, жинақтау Бағалау критерийі: -Диаграммадағы мәліметтерді жүйелейді. Дескриптор: -Диаграммаға сүйеніп бала санын анықтайды 1 балл; -Тиімді тәсілмен есептейді 1 балл. ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл

5 слайд

1 2 3 5 ФС тапсырмасы. Саралау тапсырмасы. Ойлау дағдысы: қолдану, талдау, жинақтау Бағалау критерийі: -Диаграммадағы мәліметтерді жүйелейді. Дескриптор: -Диаграммаға сүйеніп бала санын анықтайды 1 балл; -Тиімді тәсілмен есептейді 1 балл. ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл

1 2 3 5 ФС тапсырмасы. Топтық жұмыс. ЕБҚ Ойлау дағдысы: қолдану 9+1+15=25 (1 топ) 18+2+6=26 (2 топ) 17+3+25=45 (3 топ) 8+2+65=

#6 слайд
1 2 3 5 ФС тапсырмасы. Топтық жұмыс. ЕБҚ Ойлау дағдысы: қолдану 9+1+15=25 (1 топ) 18+2+6=26 (2 топ) 17+3+25=45 (3 топ) 8+2+65=75 (4 топ) ЕБҚ арналған тапсырма: Берілген заттардың қолдану аясын айтады. ЕБҚ ықтимал жауабы: сызғыш, ұштағышты сабақта қолданамыз, шарды ойнаймыз, жұмыртқа тамақтың түрі. Бағалау критерийі: -Қосудың тиімді тәсілін қолданады; Дескриптор: -Заттарды топтастыра алады; -Тиімді тәсілмен есептейді. 2 балл. ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл

6 слайд

1 2 3 5 ФС тапсырмасы. Топтық жұмыс. ЕБҚ Ойлау дағдысы: қолдану 9+1+15=25 (1 топ) 18+2+6=26 (2 топ) 17+3+25=45 (3 топ) 8+2+65=75 (4 топ) ЕБҚ арналған тапсырма: Берілген заттардың қолдану аясын айтады. ЕБҚ ықтимал жауабы: сызғыш, ұштағышты сабақта қолданамыз, шарды ойнаймыз, жұмыртқа тамақтың түрі. Бағалау критерийі: -Қосудың тиімді тәсілін қолданады; Дескриптор: -Заттарды топтастыра алады; -Тиімді тәсілмен есептейді. 2 балл. ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл

1 2 3 5 Сабақтың соңы. Қорытындылау. Кері байланыс (рефлексия) «Нысана» ойыны арқылы кері байланыс жасату. Сары түсті шеңбер: ма

#7 слайд
1 2 3 5 Сабақтың соңы. Қорытындылау. Кері байланыс (рефлексия) «Нысана» ойыны арқылы кері байланыс жасату. Сары түсті шеңбер: маған бұл тақырып өте қызық болды Қызыл түсті шеңбер: маған бәрі түсінікті Көк түсті шеңбер: маған көмек қажет

7 слайд

1 2 3 5 Сабақтың соңы. Қорытындылау. Кері байланыс (рефлексия) «Нысана» ойыны арқылы кері байланыс жасату. Сары түсті шеңбер: маған бұл тақырып өте қызық болды Қызыл түсті шеңбер: маған бәрі түсінікті Көк түсті шеңбер: маған көмек қажет

Файл форматы:
pptx
20.03.2025
356
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі