"Жақшасыз өрнектер және оны тиімді тәсілмен есептеу"
"Жақшасыз өрнектер және оны тиімді тәсілмен есептеу"

#1 слайд
1
2
3
5
Мұғалімнің аты-жөні: Асқарова Балауса
Сабақтың тақырыбы: Жақшасыз өрнектер және
олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу
Оқу мақсаты:
2.2.1.2. екі үш амалды жақшалы және
жақшасыз өрнектерді арифметикалық амалдардың
орындалу тәртібін
анықтау, олардың мәнін табу.
2.1.2.3. тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,
терімділік қасиеттерін қолдану.
Сабақтың мақсаты:
-жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың
орындалу тәртібін анықтайды;
-өрнектердің мәнін табады;
-тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық қасиетін
қолданады, тұжырымдайды.
Ойлау дағдылары: білу және түсіну, қолдану, талдау, жинақтау.
1 слайд
1 2 3 5 Мұғалімнің аты-жөні: Асқарова Балауса Сабақтың тақырыбы: Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу Оқу мақсаты: 2.2.1.2. екі үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерді арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу. 2.1.2.3. тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану. Сабақтың мақсаты: -жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтайды; -өрнектердің мәнін табады; -тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады, тұжырымдайды. Ойлау дағдылары: білу және түсіну, қолдану, талдау, жинақтау.
#2 слайд
1
2
3
5
«Аквариумдағы өрнектер» ойыны. ЖЖ
Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану
Аквариумдағы суға стақанды сала
отырып судың астындағы
өрнектерді іздеп табу,
санды және әріпті
өрнекке топтастыру.
Бағалау критерийі:
Санды немесе әріпті өрнек
екенін ажыратады.
Дескриптор:
Санды өрнекті
анықтайды;
Әріпті өрнекті
анықтайды;
ҚБ: «Баскетбол» ойыны 1 балл
2 слайд
1 2 3 5 «Аквариумдағы өрнектер» ойыны. ЖЖ Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану Аквариумдағы суға стақанды сала отырып судың астындағы өрнектерді іздеп табу, санды және әріпті өрнекке топтастыру. Бағалау критерийі: Санды немесе әріпті өрнек екенін ажыратады. Дескриптор: Санды өрнекті анықтайды; Әріпті өрнекті анықтайды; ҚБ: «Баскетбол» ойыны 1 балл
#3 слайд
1
2
3
5
Оқулықтағы 2- есеп. Дәптермен, кітаппен, сан
сәулесімен жұмыс. ЖЖ
Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану.
Әр бағандағы қосындыларды салыстыр.
Қосындылардың мәнін тап.
Әр бағандағы қосындылардың мәндерін салыстыр.
7+9=16 40+5=45 83+7=90
9+7=16 5+40=45 7+83=90
Бағалау критерийі:
-Қосудың
ауыстырымдылық
қасиетін қолданады,
қорытынды жасайды.
Дескриптор:
Сан сәулесіне салады 1 б.
Өрнектердің мәнін табады.
1 б;
ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл
3 слайд
1 2 3 5 Оқулықтағы 2- есеп. Дәптермен, кітаппен, сан сәулесімен жұмыс. ЖЖ Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану. Әр бағандағы қосындыларды салыстыр. Қосындылардың мәнін тап. Әр бағандағы қосындылардың мәндерін салыстыр. 7+9=16 40+5=45 83+7=90 9+7=16 5+40=45 7+83=90 Бағалау критерийі: -Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады, қорытынды жасайды. Дескриптор: Сан сәулесіне салады 1 б. Өрнектердің мәнін табады. 1 б; ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл
#4 слайд
1
2
3
5
«Кездейсоқ дөңгелек» сергіту сәті. Wordwall платфор-
масы арқылы іске асады.
Сәйкестендіру. Топтық жұмыс.
Ойлау дағдысы: қолдану,талдау,
жинақтау
Бағалау критерийі:
-Тиімді тәсілді анықтайды,
сәйкестендіреді.
-Қосудың ауыстырымдылық
қасиетін пайдалана
отырып, тиімді тәсілмен
есептейді.
Дескриптор:
қосудың ауыстырымдылық
қасиетін пайдаланады 1 балл,
жақшасыз өрнектерді тиімді
тәсілмен есептейді 1 балл.
ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл
4 слайд
1 2 3 5 «Кездейсоқ дөңгелек» сергіту сәті. Wordwall платфор- масы арқылы іске асады. Сәйкестендіру. Топтық жұмыс. Ойлау дағдысы: қолдану,талдау, жинақтау Бағалау критерийі: -Тиімді тәсілді анықтайды, сәйкестендіреді. -Қосудың ауыстырымдылық қасиетін пайдалана отырып, тиімді тәсілмен есептейді. Дескриптор: қосудың ауыстырымдылық қасиетін пайдаланады 1 балл, жақшасыз өрнектерді тиімді тәсілмен есептейді 1 балл. ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл
#5 слайд
1
2
3
5
ФС тапсырмасы.
Саралау тапсырмасы.
Ойлау дағдысы: қолдану, талдау, жинақтау
Бағалау критерийі:
-Диаграммадағы мәліметтерді
жүйелейді.
Дескриптор:
-Диаграммаға сүйеніп бала
санын анықтайды 1 балл;
-Тиімді тәсілмен есептейді 1
балл.
ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл
5 слайд
1 2 3 5 ФС тапсырмасы. Саралау тапсырмасы. Ойлау дағдысы: қолдану, талдау, жинақтау Бағалау критерийі: -Диаграммадағы мәліметтерді жүйелейді. Дескриптор: -Диаграммаға сүйеніп бала санын анықтайды 1 балл; -Тиімді тәсілмен есептейді 1 балл. ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл
#6 слайд
1
2
3
5
ФС тапсырмасы. Топтық жұмыс.
ЕБҚ
Ойлау дағдысы: қолдану
9+1+15=25 (1 топ)
18+2+6=26 (2 топ)
17+3+25=45 (3 топ)
8+2+65=75 (4 топ)
ЕБҚ арналған тапсырма:
Берілген заттардың қолдану аясын айтады.
ЕБҚ ықтимал жауабы: сызғыш, ұштағышты
сабақта қолданамыз, шарды ойнаймыз, жұмыртқа
тамақтың түрі.
Бағалау критерийі:
-Қосудың тиімді тәсілін
қолданады;
Дескриптор:
-Заттарды топтастыра
алады;
-Тиімді тәсілмен есептейді.
2 балл.
ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл
6 слайд
1 2 3 5 ФС тапсырмасы. Топтық жұмыс. ЕБҚ Ойлау дағдысы: қолдану 9+1+15=25 (1 топ) 18+2+6=26 (2 топ) 17+3+25=45 (3 топ) 8+2+65=75 (4 топ) ЕБҚ арналған тапсырма: Берілген заттардың қолдану аясын айтады. ЕБҚ ықтимал жауабы: сызғыш, ұштағышты сабақта қолданамыз, шарды ойнаймыз, жұмыртқа тамақтың түрі. Бағалау критерийі: -Қосудың тиімді тәсілін қолданады; Дескриптор: -Заттарды топтастыра алады; -Тиімді тәсілмен есептейді. 2 балл. ҚБ: «Баскетбол» ойыны 2 балл
#7 слайд
1
2
3
5
Сабақтың соңы. Қорытындылау.
Кері байланыс (рефлексия)
«Нысана» ойыны арқылы кері байланыс жасату.
Сары түсті шеңбер: маған бұл тақырып өте қызық болды
Қызыл түсті шеңбер: маған бәрі түсінікті
Көк түсті шеңбер: маған көмек қажет
7 слайд
1 2 3 5 Сабақтың соңы. Қорытындылау. Кері байланыс (рефлексия) «Нысана» ойыны арқылы кері байланыс жасату. Сары түсті шеңбер: маған бұл тақырып өте қызық болды Қызыл түсті шеңбер: маған бәрі түсінікті Көк түсті шеңбер: маған көмек қажет
шағым қалдыра аласыз













