"Жақсы деген немене?" "Жаман деген немене?"

Тақырып бойынша 28 материал табылды

"Жақсы деген немене?" "Жаман деген немене?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен "Жақсы деген немене?" "Жаман деген немене?" тақырыбында презентация.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мұғалімнің аты-жөні: Асқарова Балауса Тұрсұнғалиқызы Сабақтың тақырыбы:«Жақсы» - деген немене? «Жаман» - деген немене? Үлгілік

#1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні: Асқарова Балауса Тұрсұнғалиқызы Сабақтың тақырыбы:«Жақсы» - деген немене? «Жаман» - деген немене? Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру. 4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс- әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау Сабақтың мақсаты : 1. шығарманың тақырыбы мен қорытынды бөлімі негізінде 2. сюжеттің дамуын болжайды 3. болжамының себебін түсіндіреді 4. кейіпкердің іс-әрекетінің себептерін бағалайды Ойлау дағдысы: білу және түсіну, қолдану, талдау және жинақтау, бағалау.

1 слайд

Мұғалімнің аты-жөні: Асқарова Балауса Тұрсұнғалиқызы Сабақтың тақырыбы:«Жақсы» - деген немене? «Жаман» - деген немене? Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру. 4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс- әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау Сабақтың мақсаты : 1. шығарманың тақырыбы мен қорытынды бөлімі негізінде 2. сюжеттің дамуын болжайды 3. болжамының себебін түсіндіреді 4. кейіпкердің іс-әрекетінің себептерін бағалайды Ойлау дағдысы: білу және түсіну, қолдану, талдау және жинақтау, бағалау.

Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату. Білім алушылармен амандасу. Нейропсихологиялық жаттығу орындату. https://yout

#2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату. Білім алушылармен амандасу. Нейропсихологиялық жаттығу орындату. https://youtube.com/watch? v=dG5QEcHuaRY&feature=share9

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату. Білім алушылармен амандасу. Нейропсихологиялық жаттығу орындату. https://youtube.com/watch? v=dG5QEcHuaRY&feature=share9

Топқа бөлу. Ортақ тақырып : «Құндылықтар» «Адамгершілік» тобы. «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» мақалын құрастырады. «Қамқорл

#3 слайд
Топқа бөлу. Ортақ тақырып : «Құндылықтар» «Адамгершілік» тобы. «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» мақалын құрастырады. «Қамқорлық» тобы. «Жамандық пайда етпейді, Жақсылық зая кетпейді» «Адалдық» тобы « Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді» «Ізгілік» тобы «Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды.» Бағалау «Ашық журнал» арқылы. Әр берілген дұрыс жауапқа балл беріледі.

3 слайд

Топқа бөлу. Ортақ тақырып : «Құндылықтар» «Адамгершілік» тобы. «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» мақалын құрастырады. «Қамқорлық» тобы. «Жамандық пайда етпейді, Жақсылық зая кетпейді» «Адалдық» тобы « Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді» «Ізгілік» тобы «Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды.» Бағалау «Ашық журнал» арқылы. Әр берілген дұрыс жауапқа балл беріледі.

«Жақсы - жаман, дұрыс – дұрыс емес» көрініс Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану талдау. Шарты: 1 –топ ағаш сындыру, 2-топ үлк

#4 слайд
«Жақсы - жаман, дұрыс – дұрыс емес» көрініс Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану талдау. Шарты: 1 –топ ағаш сындыру, 2-топ үлкенге көмек беру, 3-топ ұрлық жасау, 4-топ үлкенге орын беру іс-әрекеттерін көрініспен көрсетіп, дұрыс-дұрыс емес, жақсы-жаман екенін топтағы оқушылар айтады, ойларын дәлелдейді. Ойларын айтып, дәлелдеу арқылы сабақтың тақырыбын білім алушылар өздері айтады. Сабақтың мақсатымен таныстырады. ҚБ 2 балл  Дескриптор: көрініс қояды; өз ойын айтады; ойын дәлелдейді.  

4 слайд

«Жақсы - жаман, дұрыс – дұрыс емес» көрініс Ойлау дағдысы: білу, түсіну, қолдану талдау. Шарты: 1 –топ ағаш сындыру, 2-топ үлкенге көмек беру, 3-топ ұрлық жасау, 4-топ үлкенге орын беру іс-әрекеттерін көрініспен көрсетіп, дұрыс-дұрыс емес, жақсы-жаман екенін топтағы оқушылар айтады, ойларын дәлелдейді. Ойларын айтып, дәлелдеу арқылы сабақтың тақырыбын білім алушылар өздері айтады. Сабақтың мақсатымен таныстырады. ҚБ 2 балл  Дескриптор: көрініс қояды; өз ойын айтады; ойын дәлелдейді.  

Интерактивті тақтамен жұмыс. Ойлау дағдысы: білу. Бердібек Соқпақбаев туралы видеоролик көрсетіледі. ҚБ 1 балл Дескриптор: - ав

#5 слайд
Интерактивті тақтамен жұмыс. Ойлау дағдысы: білу. Бердібек Соқпақбаев туралы видеоролик көрсетіледі. ҚБ 1 балл Дескриптор: - автор туралы білетін ақпараттарымен бөліседі 1 балл. •https://youtu.be/ a3E7HUByMZU

5 слайд

Интерактивті тақтамен жұмыс. Ойлау дағдысы: білу. Бердібек Соқпақбаев туралы видеоролик көрсетіледі. ҚБ 1 балл Дескриптор: - автор туралы білетін ақпараттарымен бөліседі 1 балл. •https://youtu.be/ a3E7HUByMZU

Оқулықпен жұмыс. Жеке жұмыс. Ойлау дағдысы: білу, түсіну, талдау, жинақтау «Танымдық оқу» мәтіннің жалпы мазмұнын түсінуге бағы

#6 слайд
Оқулықпен жұмыс. Жеке жұмыс. Ойлау дағдысы: білу, түсіну, талдау, жинақтау «Танымдық оқу» мәтіннің жалпы мазмұнын түсінуге бағытталған оқу. •«Еркін микрофон» әдісі арқылы оқиғаның соңын болжайды. ҚБ 2 балл -сауатты оқиды 1 балл -оқиғаның соңын болжайды 1 балл «Төрт қабырға» жаттығуы 12 мин. Әр топ өз кезегінде кейіпкердің іс-әрекеті бойынша тұжырымдама құрастырады да оны айтады, ал қалған қатысушылар тыңдай отырып:   «Толықтай келісемін», «Кішкене келісемін», «Біраз келіспеймін», «Толықтай келіспеймін» дегенді таңдауы керек. ҚБ 1 балл Кейіпкердің іс-әрекетін бағалап, түсіндіреді

6 слайд

Оқулықпен жұмыс. Жеке жұмыс. Ойлау дағдысы: білу, түсіну, талдау, жинақтау «Танымдық оқу» мәтіннің жалпы мазмұнын түсінуге бағытталған оқу. •«Еркін микрофон» әдісі арқылы оқиғаның соңын болжайды. ҚБ 2 балл -сауатты оқиды 1 балл -оқиғаның соңын болжайды 1 балл «Төрт қабырға» жаттығуы 12 мин. Әр топ өз кезегінде кейіпкердің іс-әрекеті бойынша тұжырымдама құрастырады да оны айтады, ал қалған қатысушылар тыңдай отырып:   «Толықтай келісемін», «Кішкене келісемін», «Біраз келіспеймін», «Толықтай келіспеймін» дегенді таңдауы керек. ҚБ 1 балл Кейіпкердің іс-әрекетін бағалап, түсіндіреді

Сергіту сәті «Иә- жоқ» ойыны Шарты: Дұрыс іс-әрекетке айтылса қол шапалақтайсыңдар.Дұрыс емес іс-әрекетке аяқтарыңды тарсылдат

#7 слайд
Сергіту сәті «Иә- жоқ» ойыны Шарты: Дұрыс іс-әрекетке айтылса қол шапалақтайсыңдар.Дұрыс емес іс-әрекетке аяқтарыңды тарсылдатасыңдар. -Кісінің затын рұқсатсыз алған дұрыс емес; -Ұрлық жасаған дұрыс; -Біреудің ар-ұятына тию дұрыс; -Сабаққа кешігіп келу дұрыс емес; -Үлкенді тыңдау дұрыс; - Мектепішілік тәртіпті сақтаған дұрыс.

7 слайд

Сергіту сәті «Иә- жоқ» ойыны Шарты: Дұрыс іс-әрекетке айтылса қол шапалақтайсыңдар.Дұрыс емес іс-әрекетке аяқтарыңды тарсылдатасыңдар. -Кісінің затын рұқсатсыз алған дұрыс емес; -Ұрлық жасаған дұрыс; -Біреудің ар-ұятына тию дұрыс; -Сабаққа кешігіп келу дұрыс емес; -Үлкенді тыңдау дұрыс; - Мектепішілік тәртіпті сақтаған дұрыс.

Саралау тапсырмасы. ЕҚБ тапсырмасы. Ойлау дағдысы: білу, түсіну, талдау «Көргендінің аты – көргенді-ау» сөзінің мағынасын түсінд

#8 слайд
Саралау тапсырмасы. ЕҚБ тапсырмасы. Ойлау дағдысы: білу, түсіну, талдау «Көргендінің аты – көргенді-ау» сөзінің мағынасын түсіндіріп жазады. ҚБ 1 балл -нақыл сөздің мағынасын түсіндіріп жазады ЕБҚҚ тапсырмасы Ойлау дағдысы: білу және түсіну Мәтінге сәйкес суретті таңда. ҚБ 1 балл суретті таңдап, қоршайды 1 балл

8 слайд

Саралау тапсырмасы. ЕҚБ тапсырмасы. Ойлау дағдысы: білу, түсіну, талдау «Көргендінің аты – көргенді-ау» сөзінің мағынасын түсіндіріп жазады. ҚБ 1 балл -нақыл сөздің мағынасын түсіндіріп жазады ЕБҚҚ тапсырмасы Ойлау дағдысы: білу және түсіну Мәтінге сәйкес суретті таңда. ҚБ 1 балл суретті таңдап, қоршайды 1 балл

Дәптермен жұмыс. ФС тапсырмасы. Ойлау дағдысы: білу және түсіну, қолдану, талдау Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін мақал-мәтелді

#9 слайд
Дәптермен жұмыс. ФС тапсырмасы. Ойлау дағдысы: білу және түсіну, қолдану, талдау Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін мақал-мәтелді тауып, көшіріп жаз. «Жақсылық қылсаң бүтін қыл» мақалын өз өмірлерімен байланыстырып айтады. Мен мынандай жақсы істер жасадым....... ҚБ 3 балл -мәтіннің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелді табады 1 балл; -көшіріп жазады 1 балл; - өмірмен байланыстырып жазады 1 балл.

9 слайд

Дәптермен жұмыс. ФС тапсырмасы. Ойлау дағдысы: білу және түсіну, қолдану, талдау Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін мақал-мәтелді тауып, көшіріп жаз. «Жақсылық қылсаң бүтін қыл» мақалын өз өмірлерімен байланыстырып айтады. Мен мынандай жақсы істер жасадым....... ҚБ 3 балл -мәтіннің мазмұнына сәйкес мақал-мәтелді табады 1 балл; -көшіріп жазады 1 балл; - өмірмен байланыстырып жазады 1 балл.

Кері байланыс. «Нысана» ойыны арқылы сабақты қорытындылау. «Жақсы деген немене?» «Жаман деген немене?» деген сұрақтарға жауап

#10 слайд
Кері байланыс. «Нысана» ойыны арқылы сабақты қорытындылау. «Жақсы деген немене?» «Жаман деген немене?» деген сұрақтарға жауап береді. ҚБ 1 балл дұрыс жауап айтады 1 балл https://view.genial.ly/646e704bea4e9800112a065b/interactive-content-darts-quiz Рефлексия «Домбыра, қоржын, торсық»   Домбыра: маған бұл тақырып өте қызық болды Қоржын: маған бәрі түсінікті Торсық: маған көмек қажет Үйге тапсырма беру, нұсқаулық жүргізу. Адамгершілік туралы мақал-мәтел жаз.

10 слайд

Кері байланыс. «Нысана» ойыны арқылы сабақты қорытындылау. «Жақсы деген немене?» «Жаман деген немене?» деген сұрақтарға жауап береді. ҚБ 1 балл дұрыс жауап айтады 1 балл https://view.genial.ly/646e704bea4e9800112a065b/interactive-content-darts-quiz Рефлексия «Домбыра, қоржын, торсық»   Домбыра: маған бұл тақырып өте қызық болды Қоржын: маған бәрі түсінікті Торсық: маған көмек қажет Үйге тапсырма беру, нұсқаулық жүргізу. Адамгершілік туралы мақал-мәтел жаз.

Файл форматы:
pptx
20.03.2025
390
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі