1 слайд
Жақсылық -жан
шуағы
Орындаған: Өзін-өзі тану
пәнінің мұғалімі
Таджиева Саховат
Пархадовна
2 слайд
Саба қтың мақсаты:
-сүйіспеншілік
құндылығы
негізінде,
жақсылықтың-
жан шуағы екенін
дәлелдеу және де
студенттерде
мейірімділік,
жомарттық,
кешірімділік
қасиеттерін
дамыту -жақсылыққа
ұмтылу,
адамгершілік
пен
имандылық,
ізгілік пен
кісілік, сенім
мен
мейірімділік
қасиеттерін
ояту -риясыз
жақсылық жасай
отырып, дұрыс
әрекет еткенде
ғана ішкі
тыныштығымыз
пайда
болатынын
оқушыларға
түсіндіру
3 слайд
Оқушыларға жақсылық
жасаудың адам өміріндегі
мәнін ашу
Оқушылардың жақсылыққа
құштарлығын ояту, адамгершілік пен
имандылық ізгілік пен кісілік, сенім
мейірімділік қасиеттерін дамыту
Оқушыларды жақсылық жасауға
тәрбиелеу жақсылықты-
сүйіспеншілікпен және махаббатпен
атқаруға үйретуСабақтың
міндеті:
4 слайд
I К Е ЗЕ Ң
Б Ү Г ІН Г І С А Б А Қ Қ А
Қ Ы С Қ А Ш А Ш О Л УЖақсылыққа жақсылық әр адамның ісі,
Жамандыққа жақсылық ер адамның ісі.
Жақсылық жасау туралы
қысқаша видиоролик:
5 слайд
I I К Е З Е Ң Т о п т а ж ұ м ы с іс т е у . Т о п т ы қ
ж ұ м ы с :
Б із б ір г е м із ж а т т ы ғ у ы :Мақсаты: топтағы
оқушылардың бір-
біріне деген қарым-
қатынасын жақсарту
және сүйіспеншілік
түсінігін қалыптастыру.
6 слайд
III КЕЗЕҢ
Логиқалық сұрақтар:
Нұсқау: Берілген канверттің
ішінде логикалық сұрақтар
жасырынған оларды топпен
ақылдасып ия немесе жоқ деген
жауап беріледі.
7 слайд
IV К Е З Е Ң
С и т у а ц и я л ы қ
с ұ р а қ т а р :Сенің досың мінезі ауырлау сол
досың бір қиын жағдайға тап болды.
Сенен көмек ретінде көп мөлшерде
қаражат сұрады. Сен оқушысың
табыс таппайсың. Бұл жағдайда сен
досыңа қалай көмектесесің?
Көшеде кетіп бара жатып,
бір қарт кісіні кездестірдің. Қарттың
қолында ауыр сөмкесі бар. Балам,
маған көмектесіп жібересіңбе
айналайын деп сенен көмек сұрады.
Сен өте асығыссың. Сенің іс-
әрекетің?
Сенің сыныптас жан
досың көптен бері сабаққа келмей
жүр. Оның себебі үйінде анасы
сырқаттанып жатыр екен. Үйінде
жалғыз бала. Анасына қарайтын
ешкім жоқ. Досың сабақтарды
түсінбей жүр сенен көмек сұрады.
Сенің бос уақытың жоқ. Сен бұл
ситуациядан қалай шығар едің? Сабаққа кешігіп бара
жатырсың кенеттен досың
қоңырау шалып, қатты ауырып
жатқанын айтып, дәрі алып
келуін өтінді. Бұл жағдайда
қандай әрекет жасар едіңіз?
8 слайд
V КЕЗЕҢ
Логикалық видиороликтер: Бұл кезеңде
оқушыларға кезек-кезекпен логикалық
видиолар көрсетіледі. Оқушылар оларды
көру арқылы видиобаянда көрсетілген
бейнелерге жауап беріп отырады.
9 слайд
Қорытынды:
Жақсылық жасағандай
көрінбе,
Жақсылық жаса бірақ
көрінбе.
Видиоролик көріп
тамащалайық.
10 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а
р а х м е т !
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз