Материалдар / "Жақсылық жан шуағы" тақырыбындағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жақсылық жан шуағы" тақырыбындағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға, студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Маусым 2020
324
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жақсылық -жан шуағы Орындаған: Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Таджиева Саховат Пархадовна

1 слайд
Жақсылық -жан шуағы Орындаған: Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Таджиева Саховат Пархадовна

Саба қтың мақсаты: -сүйіспеншілік құндылығы негізінде, жақсылықтың- жан шуағы екенін дәлелдеу және де студенттерде мейірі

2 слайд
Саба қтың мақсаты: -сүйіспеншілік құндылығы негізінде, жақсылықтың- жан шуағы екенін дәлелдеу және де студенттерде мейірімділік, жомарттық, кешірімділік қасиеттерін дамыту -жақсылыққа ұмтылу, адамгершілік пен имандылық, ізгілік пен кісілік, сенім мен мейірімділік қасиеттерін ояту -риясыз жақсылық жасай отырып, дұрыс әрекет еткенде ғана ішкі тыныштығымыз пайда болатынын оқушыларға түсіндіру

Оқушыларға жақсылық жасаудың адам өміріндегі мәнін ашу Оқушылардың жақсылыққа құштарлығын ояту, адамгершілік пен имандылық

3 слайд
Оқушыларға жақсылық жасаудың адам өміріндегі мәнін ашу Оқушылардың жақсылыққа құштарлығын ояту, адамгершілік пен имандылық ізгілік пен кісілік, сенім мейірімділік қасиеттерін дамыту Оқушыларды жақсылық жасауға тәрбиелеу жақсылықты- сүйіспеншілікпен және махаббатпен атқаруға үйретуСабақтың міндеті:

I К Е ЗЕ Ң Б Ү Г ІН Г І С А Б А Қ Қ А Қ Ы С Қ А Ш А Ш О Л УЖақсылыққа жақсылық әр адамның ісі, Жамандыққа жақсылық ер

4 слайд
I К Е ЗЕ Ң   Б Ү Г ІН Г І С А Б А Қ Қ А Қ Ы С Қ А Ш А Ш О Л УЖақсылыққа жақсылық әр адамның ісі, Жамандыққа жақсылық ер адамның ісі. Жақсылық жасау туралы қысқаша видиоролик:

I I К Е З Е Ң Т о п т а ж ұ м ы с іс т е у . Т о п т ы қ ж ұ м ы с : Б із б ір г е м із ж а т т ы ғ у ы :Мақсаты: то

5 слайд
I I К Е З Е Ң Т о п т а ж ұ м ы с іс т е у . Т о п т ы қ ж ұ м ы с : Б із б ір г е м із ж а т т ы ғ у ы :Мақсаты: топтағы оқушылардың бір- біріне деген қарым- қатынасын жақсарту және сүйіспеншілік түсінігін қалыптастыру.

III КЕЗЕҢ Логиқалық сұрақтар: Нұсқау: Берілген канверттің ішінде логикалық сұрақтар жасырынған оларды топпен ақылдасып и

6 слайд
III КЕЗЕҢ Логиқалық сұрақтар: Нұсқау: Берілген канверттің ішінде логикалық сұрақтар жасырынған оларды топпен ақылдасып ия немесе жоқ деген жауап беріледі.

IV К Е З Е Ң С и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а р :Сенің досың мінезі ауырлау сол досың бір қиын жағдайға тап болды.

7 слайд
IV К Е З Е Ң С и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а р :Сенің досың мінезі ауырлау сол досың бір қиын жағдайға тап болды. Сенен көмек ретінде көп мөлшерде қаражат сұрады. Сен оқушысың табыс таппайсың. Бұл жағдайда сен досыңа қалай көмектесесің? Көшеде кетіп бара жатып, бір қарт кісіні кездестірдің. Қарттың қолында ауыр сөмкесі бар. Балам, маған көмектесіп жібересіңбе айналайын деп сенен көмек сұрады. Сен өте асығыссың. Сенің іс- әрекетің?   Сенің сыныптас жан досың көптен бері сабаққа келмей жүр. Оның себебі үйінде анасы сырқаттанып жатыр екен. Үйінде жалғыз бала. Анасына қарайтын ешкім жоқ. Досың сабақтарды түсінбей жүр сенен көмек сұрады. Сенің бос уақытың жоқ. Сен бұл ситуациядан қалай шығар едің? Сабаққа кешігіп бара жатырсың кенеттен досың қоңырау шалып, қатты ауырып жатқанын айтып, дәрі алып келуін өтінді. Бұл жағдайда қандай әрекет жасар едіңіз?

V КЕЗЕҢ Логикалық видиороликтер: Бұл кезеңде оқушыларға кезек-кезекпен логикалық видиолар көрсетіледі. Оқушылар оларды

8 слайд
V КЕЗЕҢ   Логикалық видиороликтер: Бұл кезеңде оқушыларға кезек-кезекпен логикалық видиолар көрсетіледі. Оқушылар оларды көру арқылы видиобаянда көрсетілген бейнелерге жауап беріп отырады.

Қорытынды: Жақсылық жасағандай көрінбе, Жақсылық жаса бірақ көрінбе. Видиоролик көріп тамащалайық.

9 слайд
Қорытынды: Жақсылық жасағандай көрінбе, Жақсылық жаса бірақ көрінбе. Видиоролик көріп тамащалайық.

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

10 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !