Жақсылық жасай білейік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Жұбымыз жарасқан әріптестерміз”
Педагогтарға арналған
психологиялық тренинг
1 слайд
“ Жұбымыз жарасқан әріптестерміз” Педагогтарға арналған психологиялық тренинг
2 слайд
Мақсаты:
Педагогикалық ұжымды ынтымақтастыруға, қарым-қатынас дағдысын дамытуға, өз-өзіне деген сенімділігін, жағымды қатынасты арттыруға, көңіл-күйлерін көтеру;
Міндеттері:
Топта жағымды психологиялық климат қалыптастыру;
Топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту;
Педагогтардың коммуникативтік біліктілігін арттыру;
2 слайд
Мақсаты: Педагогикалық ұжымды ынтымақтастыруға, қарым-қатынас дағдысын дамытуға, өз-өзіне деген сенімділігін, жағымды қатынасты арттыруға, көңіл-күйлерін көтеру; Міндеттері: Топта жағымды психологиялық климат қалыптастыру; Топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту; Педагогтардың коммуникативтік біліктілігін арттыру;
3 слайд
Сәлемдесу
Барлық қатысушылар дөңгеленіп тұрады, әрбір қатысушы бір-екі сөзбен өздерін таныстырып, бүгін бірінші рет көріп тұрғандай ерекше етіп таныстырады. Мысалы, Менің атым Гулден, мен негізінде заңгермін,
бірақ көңілім сүйіп келген мамандығым қазір мұғаліммін,мен ашықпын, басқалармен қарым-қатынаста әділмін.т.б.
3 слайд
Сәлемдесу Барлық қатысушылар дөңгеленіп тұрады, әрбір қатысушы бір-екі сөзбен өздерін таныстырып, бүгін бірінші рет көріп тұрғандай ерекше етіп таныстырады. Мысалы, Менің атым Гулден, мен негізінде заңгермін, бірақ көңілім сүйіп келген мамандығым қазір мұғаліммін,мен ашықпын, басқалармен қарым-қатынаста әділмін.т.б.
4 слайд
“ Кім екенін тап” ойыны
4 слайд
“ Кім екенін тап” ойыны
5 слайд
“ Ой толғау”
«Шыдаудың өзі ащы болса да, жемісі тәтті.»
«Білім кілті ізденісте»
«Дүниедегі ең оңай нәрсе-біреуге ақыл айту, ең қиын нәрсе-өзіңді -өзің
түсіну»
«Білсе білім-күнде бақыт кісіге,
Үлкен атақ содан келер кішіге»
«Өнерлі ойға ие, өнегелі тұлға қалыптастыру»
«Көкіректе сәулесі жоқтың,көңілінде сенімі жоқ.»
«Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек»
«Сабақ беру-үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны
табатын өнер».«Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегіңмен ақылың екі
жақтап».
«Өмірдің әр сәтінен сабақ ал!»
Жүрекке жол таба білу.
Алынбайтын асу,бағынбайтын белес, шешілмейтін түйін жоқ.
Тәртіпке бағынған құл болмайды.
Желге қарсы жүрсең ғана жетістік туы желбірейді.
Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға.
Біреуді сынамас бұрын өзіңе назар сал.
Жүрексіз істелген жұмыстың нәтижесі жемісті болмайды.
5 слайд
“ Ой толғау” «Шыдаудың өзі ащы болса да, жемісі тәтті.» «Білім кілті ізденісте» «Дүниедегі ең оңай нәрсе-біреуге ақыл айту, ең қиын нәрсе-өзіңді -өзің түсіну» «Білсе білім-күнде бақыт кісіге, Үлкен атақ содан келер кішіге» «Өнерлі ойға ие, өнегелі тұлға қалыптастыру» «Көкіректе сәулесі жоқтың,көңілінде сенімі жоқ.» «Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек» «Сабақ беру-үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер».«Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Еңбегіңмен ақылың екі жақтап». «Өмірдің әр сәтінен сабақ ал!» Жүрекке жол таба білу. Алынбайтын асу,бағынбайтын белес, шешілмейтін түйін жоқ. Тәртіпке бағынған құл болмайды. Желге қарсы жүрсең ғана жетістік туы желбірейді. Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға. Біреуді сынамас бұрын өзіңе назар сал. Жүрексіз істелген жұмыстың нәтижесі жемісті болмайды.
6 слайд
«Су толы тәрелке» жаттығуы
Мақсаты: топта өзара түсінісушілікті қалыптастыру, коммуникативтік дағдыларды арттыру.
Тапсырма: тренигке қатысушылар көздерін жұмып, үндемей отырып шеңбер бойымен отырып су толы тәрелкені бір-біріне береді.
6 слайд
«Су толы тәрелке» жаттығуы Мақсаты: топта өзара түсінісушілікті қалыптастыру, коммуникативтік дағдыларды арттыру. Тапсырма: тренигке қатысушылар көздерін жұмып, үндемей отырып шеңбер бойымен отырып су толы тәрелкені бір-біріне береді.
7 слайд
«Баланс» жаттығуы.
Қатысушылар кағазға шеңбер салады.
Ол шеңберді үш бөлікке бөлу керек. Әр
бөлікке к ә сіби жұмысыңыз, үйдегі
жұмысыңыз, жеке өміріңіз қаншалықты
орын алатынын бөліп көрсету керек.
7 слайд
«Баланс» жаттығуы. Қатысушылар кағазға шеңбер салады. Ол шеңберді үш бөлікке бөлу керек. Әр бөлікке к ә сіби жұмысыңыз, үйдегі жұмысыңыз, жеке өміріңіз қаншалықты орын алатынын бөліп көрсету керек.
8 слайд
«Сурет салайық»
«Қолыңызға дәптер (парақ, қағаз) алыңыз,
оны төбеңізге қойыңыз. Екінші қолыңызға
қалам алыңыз.Параққа үлкен шеңбер
сызыңыз. Осы шеңбердің ортасына
кішткентай арал салыңыз. Аралдың қасына
екі-үш пальма салыңыз. Сол жағына жүріп
қайықтың суретін салыңыз. Енді қайтып
келіп пальманың қасына өзіңізді жатқызып
салыңыз.Сонан соң парақты қолыңызға
алыңыз. Айтылған нұсқауға сәйкес сурет
сала алдыңыз ба? Кімнің суреті нұсқауға сәл
болса да ұқсайды?»
8 слайд
«Сурет салайық» «Қолыңызға дәптер (парақ, қағаз) алыңыз, оны төбеңізге қойыңыз. Екінші қолыңызға қалам алыңыз.Параққа үлкен шеңбер сызыңыз. Осы шеңбердің ортасына кішткентай арал салыңыз. Аралдың қасына екі-үш пальма салыңыз. Сол жағына жүріп қайықтың суретін салыңыз. Енді қайтып келіп пальманың қасына өзіңізді жатқызып салыңыз.Сонан соң парақты қолыңызға алыңыз. Айтылған нұсқауға сәйкес сурет сала алдыңыз ба? Кімнің суреті нұсқауға сәл болса да ұқсайды?»
9 слайд
«Көпшіліктің көңілінен шығу қиын!» аңызы.
Әкесі, баласы, есегі үшеуі күннің ыстық кезінде Кешанның шаң басқан
көшесімен келе жатады. Әкесі есектің үстінде отырады, баласы болса
жетектеп келе жатады. «Бейшара бала, оның кішкене аяқтары есектің
артынан зорға ілесіп келе жатыр.Балаңды аямай қалай ұятың жетіп,
есектің үстінде келе жатырсың» деп бір жолаушы айтады. Әкесі
жолаушының сөзінен кейін есегінен түсіп, баласын отырғызады. Бір
кезде алдарынан тағы бір жолаушы кездесіп «Ұялсаң қайтеді, сұлтан
сияқты есекке отырып алыпсың, кәрі әкең болса артыңнан жаяу келеді»
дейді. Бала бұл сөздерден кейін , әкесін жанына алады. «Мұндай
сұмдықты кім көріпті? Мына жас пен кәрі жатып ішерлер, бейшара
малды аямай, үстіне мініп алыпты» дейді бір жолаушы әйел. Бұл сөзді
естіген әкесі мен баласы есектен түсіп алға жүре бергенде тағы бір
жолаушы «Мынау есектерің әбден жалқауланып бітіпті ғой, ең болмаса
біреуіңді үстіне мінгізіп алып жүрсе болады ғой» дейді. Әкесі бір шөкім
шөпті есегіне береді де, қолын баласының иығына қойып «Біз не істесек
те, кайткен күнде де біздің жасағанымызды жақтырмайтын адамдар
табылады. Сондықтан, не істеу керектігін біз өзіміз шешуіміз керек!».
9 слайд
«Көпшіліктің көңілінен шығу қиын!» аңызы. Әкесі, баласы, есегі үшеуі күннің ыстық кезінде Кешанның шаң басқан көшесімен келе жатады. Әкесі есектің үстінде отырады, баласы болса жетектеп келе жатады. «Бейшара бала, оның кішкене аяқтары есектің артынан зорға ілесіп келе жатыр.Балаңды аямай қалай ұятың жетіп, есектің үстінде келе жатырсың» деп бір жолаушы айтады. Әкесі жолаушының сөзінен кейін есегінен түсіп, баласын отырғызады. Бір кезде алдарынан тағы бір жолаушы кездесіп «Ұялсаң қайтеді, сұлтан сияқты есекке отырып алыпсың, кәрі әкең болса артыңнан жаяу келеді» дейді. Бала бұл сөздерден кейін , әкесін жанына алады. «Мұндай сұмдықты кім көріпті? Мына жас пен кәрі жатып ішерлер, бейшара малды аямай, үстіне мініп алыпты» дейді бір жолаушы әйел. Бұл сөзді естіген әкесі мен баласы есектен түсіп алға жүре бергенде тағы бір жолаушы «Мынау есектерің әбден жалқауланып бітіпті ғой, ең болмаса біреуіңді үстіне мінгізіп алып жүрсе болады ғой» дейді. Әкесі бір шөкім шөпті есегіне береді де, қолын баласының иығына қойып «Біз не істесек те, кайткен күнде де біздің жасағанымызды жақтырмайтын адамдар табылады. Сондықтан, не істеу керектігін біз өзіміз шешуіміз керек!».
10 слайд
Назарларыңызға рахмет
10 слайд
Назарларыңызға рахмет