Материалдар / Жаратылстанудан презентация 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылстанудан презентация 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен 5 сыныпқа арналған презентация,сабақта пайдалану үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
377
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг тақырыбы: Қалыптастырушы бағалау.

1 слайд
Коучинг тақырыбы: Қалыптастырушы бағалау.

1 слайд

Коучинг тақырыбы: Қалыптастырушы бағалау.

Білім берудің қазіргі заман талабы-шығармашылықпен жұмыс жасайтын бәсекеге қабілетті,құзыретті тұлға тәрбиелеу. 

2 слайд
Білім берудің қазіргі заман талабы-шығармашылықпен жұмыс жасайтын бәсекеге қабілетті,құзыретті тұлға тәрбиелеу.     Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не?            Білім беру мазмұнында соңғы жылдары көптеген сапалы өзгерістер орын алуда. Әрине бұл бағалау жүйесіне де әсер етпей қоймады. Дәстүрлі білімдегі "белгілеп "бағалау көптеген кемшіліктерге ие: оқушының оқуындағы жетістіктерді сырттай, мұғалім және мектеп тарапынан бағалау болып табылады; бағалау барысында оқушының өздігінен қалыптасуына толық мүмкіндік бермейді; аз мәліметті болып табылады. Критерийлері анық көрсетілмегендіктен нақты білім деңгейін көрсете алмайды; көбінесе баланы "жазалау" мақсатында қолданылып кетеді немесе бала мен оның ата-анасына "қысым көрсету" құралы болып та кетіп жататыны анық. т.с.с Оқыту барысындағы теріс әсерлерді жою мақсатында оқушылардың жетістіктерін бағалау бүгінгі таңда қажетті болып табылады. Назарбаев Зияткерлік мектептерінде оқушыларды бағалауда Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделі  қолданылып келеді. Білім берудің кіріктірілген бағдарламасына енетін пәндер бойынша оқушының жетістіктерін бағалаудың бірнеше түрін қамтиды. Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделінде бағалаудың үш түрі қолданылады: қалыптастырушы бағалау, ішкі жиынтық бағалау және сыртқы жиынтық бағалау. Қалыптастырушы бағалау осы жоғарыда айтылған мәселелерді жою мақсатында құрастырылған бағалау десе де болады. Қалыптастырушы бағалау  дегеніміз не? Қалыптастырушы бағалау тоқсан ішінде кездесетін іріктелген оқу мақсаттарына негізделіп жасалған. Бұл оқу мақсаттары пән бойынша білімін жан-жақты көрсете алуына мүмкіндік береді. Мұғалім оқушының қандай да бір оқу мақсатына қол жеткізетінін айқындай алады. Қалыптастырушы бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіледі. Оқушыға баға қойылмайды, «жетті» немесе «талпынды» деп мақсатқа жетелейді. Мұғалім оқушыға «жетті » деген шешім шығару үшін, оқу мақсаттарына жету үшін жетістік критерийлерін қолдана алады.

2 слайд

Білім берудің қазіргі заман талабы-шығармашылықпен жұмыс жасайтын бәсекеге қабілетті,құзыретті тұлға тәрбиелеу.     Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не?            Білім беру мазмұнында соңғы жылдары көптеген сапалы өзгерістер орын алуда. Әрине бұл бағалау жүйесіне де әсер етпей қоймады. Дәстүрлі білімдегі "белгілеп "бағалау көптеген кемшіліктерге ие: оқушының оқуындағы жетістіктерді сырттай, мұғалім және мектеп тарапынан бағалау болып табылады; бағалау барысында оқушының өздігінен қалыптасуына толық мүмкіндік бермейді; аз мәліметті болып табылады. Критерийлері анық көрсетілмегендіктен нақты білім деңгейін көрсете алмайды; көбінесе баланы "жазалау" мақсатында қолданылып кетеді немесе бала мен оның ата-анасына "қысым көрсету" құралы болып та кетіп жататыны анық. т.с.с Оқыту барысындағы теріс әсерлерді жою мақсатында оқушылардың жетістіктерін бағалау бүгінгі таңда қажетті болып табылады. Назарбаев Зияткерлік мектептерінде оқушыларды бағалауда Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделі  қолданылып келеді. Білім берудің кіріктірілген бағдарламасына енетін пәндер бойынша оқушының жетістіктерін бағалаудың бірнеше түрін қамтиды. Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделінде бағалаудың үш түрі қолданылады: қалыптастырушы бағалау, ішкі жиынтық бағалау және сыртқы жиынтық бағалау. Қалыптастырушы бағалау осы жоғарыда айтылған мәселелерді жою мақсатында құрастырылған бағалау десе де болады. Қалыптастырушы бағалау  дегеніміз не? Қалыптастырушы бағалау тоқсан ішінде кездесетін іріктелген оқу мақсаттарына негізделіп жасалған. Бұл оқу мақсаттары пән бойынша білімін жан-жақты көрсете алуына мүмкіндік береді. Мұғалім оқушының қандай да бір оқу мақсатына қол жеткізетінін айқындай алады. Қалыптастырушы бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіледі. Оқушыға баға қойылмайды, «жетті» немесе «талпынды» деп мақсатқа жетелейді. Мұғалім оқушыға «жетті » деген шешім шығару үшін, оқу мақсаттарына жету үшін жетістік критерийлерін қолдана алады.

Қалыптастырушы бағалау(формативті бағалау )-бұл баланың оқуын үздіксіз бағалау үдерісі. Қалыптастырушы бағалау- б

3 слайд
Қалыптастырушы бағалау(формативті бағалау )-бұл баланың оқуын үздіксіз бағалау үдерісі. Қалыптастырушы бағалау- бағасыз бағалау болып табылады.Ол критерийлерге сәйкес бағалауға неігізделеді және кері байланысты меңзейді.   Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты -оқу үдерісінің барысында мұғалім ме оқушы қызметін түзету.Қалыптастырушы бағалау оқу нәтижесін жақсартуға бағытталған.

3 слайд

Қалыптастырушы бағалау(формативті бағалау )-бұл баланың оқуын үздіксіз бағалау үдерісі. Қалыптастырушы бағалау- бағасыз бағалау болып табылады.Ол критерийлерге сәйкес бағалауға неігізделеді және кері байланысты меңзейді.   Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты -оқу үдерісінің барысында мұғалім ме оқушы қызметін түзету.Қалыптастырушы бағалау оқу нәтижесін жақсартуға бағытталған.

Қалыптастырушы бағалау үдеріс

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау үдерісі   жоспарлау ұйымдастыру өткізу -оқу бағдарламасы -оқу жоспары -критериалды бағалау бойынша нұсқаулар -критериалды бағалауға арналған тапсырмалар жинағы критериалды бағалау ережесі 1.Оқу мақсаттарын таңдау және оқу бағдарламасына сәйкес бағалау критерилерін анықтау 2.Қолжеткізген нәтижені анықтайтын бағалау құралдарын анықтау 3.Сабақ жоспарын құру Дайындау: -бағалау критерилеріне сәйкес тапсырмалар дайындау -тапсырмаларға дескриптор құрастыру -кері байланыс ұсыну түрлерін анықтау Оқу үдерісін түзетуге қажетті ақпараттарды жинау   Оқушылар мен кері байланысты ұсыну Мұғалімдердің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі түйінді мәселелер Оқушылар оқудың қандай сатысында Оқушылардың даму бағыттары қандай Оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін не істеу керек?

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау үдерісі   жоспарлау ұйымдастыру өткізу -оқу бағдарламасы -оқу жоспары -критериалды бағалау бойынша нұсқаулар -критериалды бағалауға арналған тапсырмалар жинағы критериалды бағалау ережесі 1.Оқу мақсаттарын таңдау және оқу бағдарламасына сәйкес бағалау критерилерін анықтау 2.Қолжеткізген нәтижені анықтайтын бағалау құралдарын анықтау 3.Сабақ жоспарын құру Дайындау: -бағалау критерилеріне сәйкес тапсырмалар дайындау -тапсырмаларға дескриптор құрастыру -кері байланыс ұсыну түрлерін анықтау Оқу үдерісін түзетуге қажетті ақпараттарды жинау   Оқушылар мен кері байланысты ұсыну Мұғалімдердің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі түйінді мәселелер Оқушылар оқудың қандай сатысында Оқушылардың даму бағыттары қандай Оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін не істеу керек?

Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі-білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі,өлше

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі-білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі,өлшем.негіздеме.Критерийлер оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер,атап айтқанда оқушылар жұмыс жасау барысында орындайтын іс-әрекеттер. Дескриптор-оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым. Кері байланыс-қандайда да бір жағдайға немесе әрекетке арналған жауап ,пікір. Тапсырма-оқушының құзыреттілік деңгейін бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай. Түрлі деңгейдегі тапсырмалар-оқушылардың қабілеттерін ескере отырып оқытудағы саралауды ұйымдастыру шін қолданылатын күрделілігі әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар. .    

5 слайд

Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі-білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі,өлшем.негіздеме.Критерийлер оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер,атап айтқанда оқушылар жұмыс жасау барысында орындайтын іс-әрекеттер. Дескриптор-оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым. Кері байланыс-қандайда да бір жағдайға немесе әрекетке арналған жауап ,пікір. Тапсырма-оқушының құзыреттілік деңгейін бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай. Түрлі деңгейдегі тапсырмалар-оқушылардың қабілеттерін ескере отырып оқытудағы саралауды ұйымдастыру шін қолданылатын күрделілігі әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар. .    

Қалыптасырушы бағалаудың 10 негізгі қағидаты: 1.Нақтылы және сындарлы. 2.Уәждемені арттырады. 3.Мақсаттар мен кри

6 слайд
Қалыптасырушы бағалаудың 10 негізгі қағидаты:   1.Нақтылы және сындарлы. 2.Уәждемені арттырады. 3.Мақсаттар мен критерийлерді анықтайды. 4.Жақсаруды бағыттайды. 5.Барлық жетістіктерді көрсетеді. 6.Өзіндік бағалауды дамытады. 7.Жоспарлаумен байланысты. 8.Үйренуге бағытталған. 9.Сыныпта ең маңызды. 10.Кәсіби біліктілік.  

6 слайд

Қалыптасырушы бағалаудың 10 негізгі қағидаты:   1.Нақтылы және сындарлы. 2.Уәждемені арттырады. 3.Мақсаттар мен критерийлерді анықтайды. 4.Жақсаруды бағыттайды. 5.Барлық жетістіктерді көрсетеді. 6.Өзіндік бағалауды дамытады. 7.Жоспарлаумен байланысты. 8.Үйренуге бағытталған. 9.Сыныпта ең маңызды. 10.Кәсіби біліктілік.  

КБ-д ың тиім д ілігі Құрметті әріптестер, бағалаудың түрлерін тиімді пайдаланып,оқушыларымызды терең біліммен қар

7 слайд
КБ-д ың тиім д ілігі Құрметті әріптестер, бағалаудың түрлерін тиімді пайдаланып,оқушыларымызды терең біліммен қаруландырып отырсақ,болашақта сабақтарымыздың сапасы жоғары деңгейге көтерілетініне сенімдімін. Жалпы критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі заман талабына сай бәсекеге қабілетті,білімді,іскер,ойлау жүйесі дамыған,логикалық тұжырым жасауға бейім,еркін ойлай алатын жеке тұлғаны қалыптастырады,оқушылардың білім сапасын арттырады.      

7 слайд

КБ-д ың тиім д ілігі Құрметті әріптестер, бағалаудың түрлерін тиімді пайдаланып,оқушыларымызды терең біліммен қаруландырып отырсақ,болашақта сабақтарымыздың сапасы жоғары деңгейге көтерілетініне сенімдімін. Жалпы критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі заман талабына сай бәсекеге қабілетті,білімді,іскер,ойлау жүйесі дамыған,логикалық тұжырым жасауға бейім,еркін ойлай алатын жеке тұлғаны қалыптастырады,оқушылардың білім сапасын арттырады.      

Критериалды бағалау Критериалды бағалау- критерий,рубрика,дескриптор,қалыптастырушы бағалау, жиынтық ба

8 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау- критерий,рубрика,дескриптор,қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау,қорытынды бағалау. Критериалды бағалау-нақтылық,әділдік,ынталандыру,белсенділік ,жеке тұлға. Критериалды бағалау-алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы,айқындылығы,бағаның әділдігі,өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі Критериалды бағалау: қалыптастырушы бағалау,жиынтық бағалау, білім беру деңгейі бойынша. Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау,жиынтық бағалау, білім беру деңгейі бойынша бағалау.

8 слайд

Критериалды бағалау Критериалды бағалау- критерий,рубрика,дескриптор,қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау,қорытынды бағалау. Критериалды бағалау-нақтылық,әділдік,ынталандыру,белсенділік ,жеке тұлға. Критериалды бағалау-алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы,айқындылығы,бағаның әділдігі,өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі Критериалды бағалау: қалыптастырушы бағалау,жиынтық бағалау, білім беру деңгейі бойынша. Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау,жиынтық бағалау, білім беру деңгейі бойынша бағалау.

Жиынтық бағалау Жиынтық бағалау - мақсатты баға қою және сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тір

9 слайд
Жиынтық бағалау Жиынтық бағалау - мақсатты баға қою және сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару үшін қажет.  Жиынтық бағалау- бұл белгілі уақытта тақырыпты,тарауды үйрену соңында оқушының,білім,білік дағдылары мен құзыреттіліктері қалыптасу деңгейін анықтау. Жиынтық бағалау -белгілі бір табысқа,мақсатқа негізделген бағалау.  

9 слайд

Жиынтық бағалау Жиынтық бағалау - мақсатты баға қою және сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару үшін қажет.  Жиынтық бағалау- бұл белгілі уақытта тақырыпты,тарауды үйрену соңында оқушының,білім,білік дағдылары мен құзыреттіліктері қалыптасу деңгейін анықтау. Жиынтық бағалау -белгілі бір табысқа,мақсатқа негізделген бағалау.  

Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау-ауызша мадақтаулар,мұғалімнің қолдауы,көтермелеуі және жылы сөздер.

10 слайд
Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау-ауызша мадақтаулар,мұғалімнің қолдауы,көтермелеуі және жылы сөздер.  Қалыптастырушы бағалау- «Екі жұлдыз», «Қолмен белгі беру», «Бағдаршам», «Смайликтер»т.б. арқылы бағалау. Қалыптастырушы бағалау-әр түрлі формада іске асады. Қалыптастырушы бағалау-баға,балл қойылмайды,мұғалім мен білім алушы арасында,үздіксіз кері байланыс –қамтамасыз етіледі. Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты-оқу үдерісінің барысында мұғалім мен оқушы қызметін түзету.Қалыптастырушы бағалау оқу нәтижесін жақсартуға бағытталған.  

10 слайд

Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау-ауызша мадақтаулар,мұғалімнің қолдауы,көтермелеуі және жылы сөздер.  Қалыптастырушы бағалау- «Екі жұлдыз», «Қолмен белгі беру», «Бағдаршам», «Смайликтер»т.б. арқылы бағалау. Қалыптастырушы бағалау-әр түрлі формада іске асады. Қалыптастырушы бағалау-баға,балл қойылмайды,мұғалім мен білім алушы арасында,үздіксіз кері байланыс –қамтамасыз етіледі. Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты-оқу үдерісінің барысында мұғалім мен оқушы қызметін түзету.Қалыптастырушы бағалау оқу нәтижесін жақсартуға бағытталған.  

Сұрақтар: 1. Бізге қалыптасытрушы бағалау қажет пе? 2.Қалыптастырушы бағалау сіздің оқыту тәжірибеңізді жақсарту

11 слайд
Сұрақтар: 1. Бізге қалыптасытрушы бағалау қажет пе? 2.Қалыптастырушы бағалау сіздің оқыту тәжірибеңізді жақсартуға көмектесе ме? Оқыту мен оқуды бағалауды не үшін өзгерту қажет?

11 слайд

Сұрақтар: 1. Бізге қалыптасытрушы бағалау қажет пе? 2.Қалыптастырушы бағалау сіздің оқыту тәжірибеңізді жақсартуға көмектесе ме? Оқыту мен оқуды бағалауды не үшін өзгерту қажет?

Рефлексия 3:2:1 арқылы бағалайсыздар,яғни екі жағымды әсерлеріңіз,бір ұсыныстарыңыз. «Екі жұлдыз, бір тілек»

12 слайд
Рефлексия 3:2:1 арқылы бағалайсыздар,яғни екі жағымды әсерлеріңіз,бір ұсыныстарыңыз. «Екі жұлдыз, бір тілек»

12 слайд

Рефлексия 3:2:1 арқылы бағалайсыздар,яғни екі жағымды әсерлеріңіз,бір ұсыныстарыңыз. «Екі жұлдыз, бір тілек»

Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!