Жаратылыстану, 2 сынып. Қандай денелер жарық өткізеді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаратылыстану 2 сынып
Ортақ тақырып:
Қоршаған орта. Бөлім:
Табиғат физикасы. . Сабақ тақырыбы:
Қандай денелер жарық
өткізеді? Оқу мақсаты:
2.5.2.1. Кейбір
денелердің
жарықөткізгіштік
қасиетін зерттеу.
2.1.2.5. Құрылған
жоспарға сәйкес
бақылау жүргізу және
қорытынды жасау.
•
Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттейді, жоспарға
сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды.Барлық оқушылар:
•
Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін бақылай отырып
дәлелдейді.Көптеген оқушылар:
•
Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін кестеге салады,
салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:
1 слайд
Жаратылыстану 2 сынып Ортақ тақырып: Қоршаған орта. Бөлім: Табиғат физикасы. . Сабақ тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді? Оқу мақсаты: 2.5.2.1. Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу. 2.1.2.5. Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау. • Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттейді, жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды.Барлық оқушылар: • Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін бақылай отырып дәлелдейді.Көптеген оқушылар: • Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін кестеге салады, салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:
2 слайд
Белсенді оқу әдістері:
«Бірге ойлаймыз» Бағалау критерийі
Кейбір денелердің
жарықөткізгіштік
қасиетін зерттейды.
Қалыптастырушы
бағалау Саралау тәсілдері:
«Сақина әдісі»
(Т)1-тапсырма: «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы
берілген заттардың жарықөткізгіштік қасиетін
зерттеп, бақыла, қорытынды жаса.
Берілген заттар: целлофан, ағаш, шыны, қағаз, мата,
қол шамы . Дескриптор:
-Заттардың жарықөткізгіштік
қасиетін зерттейді.
- Бақылаулары бойынша
қорытынды жасайды.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері: «Бірге ойлаймыз» Бағалау критерийі Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттейды. Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері: «Сақина әдісі» (Т)1-тапсырма: «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы берілген заттардың жарықөткізгіштік қасиетін зерттеп, бақыла, қорытынды жаса. Берілген заттар: целлофан, ағаш, шыны, қағаз, мата, қол шамы . Дескриптор: -Заттардың жарықөткізгіштік қасиетін зерттейді. - Бақылаулары бойынша қорытынды жасайды.
3 слайд
« Т» кестесі
Жарық
өткізетін Жарық
өткізбейтін
3 слайд
« Т» кестесі Жарық өткізетін Жарық өткізбейтін