Материалдар / Жаратылыстану, 2 сынып. Қандай денелер жарық өткізеді?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану, 2 сынып. Қандай денелер жарық өткізеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып мұғалімдеріне арналған, сабақта белсенді әдіс-тәсілдердің түрлерін қолдануда көмегі тиеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2021
852
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жаратылыстану 2 сынып Ортақ тақырып: Қоршаған орта. Бөлім: Табиғат физикасы. . Сабақ тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді? О

1 слайд
Жаратылыстану 2 сынып Ортақ тақырып: Қоршаған орта. Бөлім: Табиғат физикасы. . Сабақ тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді? Оқу мақсаты: 2.5.2.1. Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу. 2.1.2.5. Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау. • Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттейді, жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды.Барлық оқушылар: • Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін бақылай отырып дәлелдейді.Көптеген оқушылар: • Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін кестеге салады, салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:

1 слайд

Жаратылыстану 2 сынып Ортақ тақырып: Қоршаған орта. Бөлім: Табиғат физикасы. . Сабақ тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді? Оқу мақсаты: 2.5.2.1. Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу. 2.1.2.5. Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау. • Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттейді, жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды.Барлық оқушылар: • Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін бақылай отырып дәлелдейді.Көптеген оқушылар: • Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін кестеге салады, салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:

Белсенді оқу әдістері: «Бірге ойлаймыз» Бағалау критерийі Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттейды. Қалыптастыру

2 слайд
Белсенді оқу әдістері: «Бірге ойлаймыз» Бағалау критерийі Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттейды. Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері: «Сақина әдісі» (Т)1-тапсырма: «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы берілген заттардың жарықөткізгіштік қасиетін зерттеп, бақыла, қорытынды жаса. Берілген заттар: целлофан, ағаш, шыны, қағаз, мата, қол шамы . Дескриптор: -Заттардың жарықөткізгіштік қасиетін зерттейді. - Бақылаулары бойынша қорытынды жасайды.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері: «Бірге ойлаймыз» Бағалау критерийі Кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттейды. Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері: «Сақина әдісі» (Т)1-тапсырма: «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы берілген заттардың жарықөткізгіштік қасиетін зерттеп, бақыла, қорытынды жаса. Берілген заттар: целлофан, ағаш, шыны, қағаз, мата, қол шамы . Дескриптор: -Заттардың жарықөткізгіштік қасиетін зерттейді. - Бақылаулары бойынша қорытынды жасайды.

« Т» кестесі Жарық өткізетін Жарық өткізбейтін

3 слайд
« Т» кестесі Жарық өткізетін Жарық өткізбейтін

3 слайд

« Т» кестесі Жарық өткізетін Жарық өткізбейтін