Материалдар / Жаратылыстану .4 сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану .4 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану. 4сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2024
394
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі» Пәні: Жаратылыстану Педагогтің аты- жөні: Жуба

1 слайд
«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі» Пәні: Жаратылыстану Педагогтің аты- жөні: Жубанканова А.Е. Сынып: 4 «А»Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді?

1 слайд

«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі» Пәні: Жаратылыстану Педагогтің аты- жөні: Жубанканова А.Е. Сынып: 4 «А»Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді?

Ұйымдастыру кезеңі: «Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: «Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: «Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.

« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру Дескриптор: Тест сұрақтарына толық жауап береді-1Б

3 слайд
« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру Дескриптор: Тест сұрақтарына толық жауап береді-1Б

3 слайд

« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру Дескриптор: Тест сұрақтарына толық жауап береді-1Б

Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі Балалар «Күн» парақшаларындағы сөздерді қол шамының көмегімен оқиды.

4 слайд
Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі Балалар «Күн» парақшаларындағы сөздерді қол шамының көмегімен оқиды.

4 слайд

Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі Балалар «Күн» парақшаларындағы сөздерді қол шамының көмегімен оқиды.

Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді? Оқу мақсаты:  4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын т

5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді? Оқу мақсаты:  4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын түсіндіру  4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді? Оқу мақсаты:  4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын түсіндіру  4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

Тірек сөздер. Полюс Экватор Жартышар Солтүстік жартышар Оңтүстік жартышар

6 слайд
Тірек сөздер. Полюс Экватор Жартышар Солтүстік жартышар Оңтүстік жартышар

6 слайд

Тірек сөздер. Полюс Экватор Жартышар Солтүстік жартышар Оңтүстік жартышар

7 слайд

7 слайд

Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель Жасалу жолы: 1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат. 2. Шеңбер бойымен сағат т

8 слайд
Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель Жасалу жолы: 1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат. 2. Шеңбер бойымен сағат тіліне қарсы бағытта баяу қозғал. 3. Толық шеңбер жасап, айналып шық. -Енді, сұрақтарға жауап бер. Бұл модельді қалай атауға болады ? « Ж е р д ің К ү н д і а й н а л у ы » н е м е с е « К ү нн ің Ж е р д і а й н а л у ы » ?

8 слайд

Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель Жасалу жолы: 1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат. 2. Шеңбер бойымен сағат тіліне қарсы бағытта баяу қозғал. 3. Толық шеңбер жасап, айналып шық. -Енді, сұрақтарға жауап бер. Бұл модельді қалай атауға болады ? « Ж е р д ің К ү н д і а й н а л у ы » н е м е с е « К ү нн ің Ж е р д і а й н а л у ы » ?

2. Тәуліктің қай мезгілі:  а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез;  ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез;  б) «Күн» сенің сол

9 слайд
2. Тәуліктің қай мезгілі:  а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез;  ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез;  б) «Күн» сенің сол жағыңда болған кез?  3. Жердің қозғалысын тағы қалай модельдеуге болады? Дескриптор:  Берілген тәжірибені толық түсінеді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б Дәптерге жазады-1Б

9 слайд

2. Тәуліктің қай мезгілі:  а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез;  ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез;  б) «Күн» сенің сол жағыңда болған кез?  3. Жердің қозғалысын тағы қалай модельдеуге болады? Дескриптор:  Берілген тәжірибені толық түсінеді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б Дәптерге жазады-1Б

«MERGE CUBE» АРҚЫЛЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ БОЛАДЫ Дескриптор: Ғаламтор арқылы ««Merge Cube» кубигімен жұмыс іст

10 слайд
«MERGE   CUBE» АРҚЫЛЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ БОЛАДЫ Дескриптор: Ғаламтор арқылы ««Merge Cube» кубигімен жұмыс істейді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б

10 слайд

«MERGE   CUBE» АРҚЫЛЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ БОЛАДЫ Дескриптор: Ғаламтор арқылы ««Merge Cube» кубигімен жұмыс істейді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б

Негеш пен Эвриканың сұрағы.  -Экваторда жыл мезгілі қалай ауысады? Күннің түсуі  -Қай күннің түсуі экватордағы күннің түсуін

11 слайд
Негеш пен Эвриканың сұрағы.  -Экваторда жыл мезгілі қалай ауысады? Күннің түсуі  -Қай күннің түсуі экватордағы күннің түсуіне сәйкес келеді? Дескриптор: Экватордағы жыл мезгілінің қалай ауысатынын айтады -1Б Күннің дұрыс түсуін анықтайды- 1Б

11 слайд

Негеш пен Эвриканың сұрағы.  -Экваторда жыл мезгілі қалай ауысады? Күннің түсуі  -Қай күннің түсуі экватордағы күннің түсуіне сәйкес келеді? Дескриптор: Экватордағы жыл мезгілінің қалай ауысатынын айтады -1Б Күннің дұрыс түсуін анықтайды- 1Б

НЕЙРОЖАТТЫҒУ

12 слайд
НЕЙРОЖАТТЫҒУ

12 слайд

НЕЙРОЖАТТЫҒУ

Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса. Дескриптор: Модельді дұрыс құра алады-1Б Құрған моделі бойынша өз ойын а

13 слайд
Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса. Дескриптор: Модельді дұрыс құра алады-1Б Құрған моделі бойынша өз ойын айтады-1Б

13 слайд

Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса. Дескриптор: Модельді дұрыс құра алады-1Б Құрған моделі бойынша өз ойын айтады-1Б

Бекіту «Бір сөз» әдісі. Сабақта алған білімін бір сөзбен түйіндеп жеткізеді

14 слайд
Бекіту «Бір сөз» әдісі. Сабақта алған білімін бір сөзбен түйіндеп жеткізеді

14 слайд

Бекіту «Бір сөз» әдісі. Сабақта алған білімін бір сөзбен түйіндеп жеткізеді

Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

15 слайд
Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

15 слайд

Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

Кері байланыс Негеш пен Эвриканың сұрағы.  Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілі

16 слайд
Кері байланыс Негеш пен Эвриканың сұрағы.  Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілік қандай болар еді?

16 слайд

Кері байланыс Негеш пен Эвриканың сұрағы.  Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілік қандай болар еді?

«Padlet» тақтасы https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия

17 слайд
«Padlet» тақтасы https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия

17 слайд

«Padlet» тақтасы https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия

 Үйге тапсырма: «Қай елдер Жаңа Жылды жазда қарсы алады?» анықтау.

18 слайд
 Үйге тапсырма: «Қай елдер Жаңа Жылды жазда қарсы алады?» анықтау.  

18 слайд

 Үйге тапсырма: «Қай елдер Жаңа Жылды жазда қарсы алады?» анықтау.  

Назар аударғандарыңызға рақмет!

19 слайд
Назар аударғандарыңызға рақмет!

19 слайд

Назар аударғандарыңызға рақмет!