Жаратылыстану .4 сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы
білім беретін орта мектебі»
Пәні: Жаратылыстану
Педагогтің аты- жөні: Жубанканова А.Е.
Сынып: 4 «А»Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді?
1 слайд
«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі» Пәні: Жаратылыстану Педагогтің аты- жөні: Жубанканова А.Е. Сынып: 4 «А»Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді?
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі:
«Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: «Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.
3 слайд
« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру
Дескриптор:
Тест сұрақтарына
толық жауап береді-1Б
3 слайд
« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру Дескриптор: Тест сұрақтарына толық жауап береді-1Б
4 слайд
Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі
Балалар «Күн»
парақшаларындағы
сөздерді қол
шамының көмегімен
оқиды.
4 слайд
Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі Балалар «Күн» парақшаларындағы сөздерді қол шамының көмегімен оқиды.
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді?
Оқу мақсаты:
4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын түсіндіру
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
Сабақ мақсаты:
Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;
Оның табиғатқа әсерімен танысады.
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді? Оқу мақсаты: 4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын түсіндіру 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну Сабақ мақсаты: Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі; Оның табиғатқа әсерімен танысады.
6 слайд
Тірек сөздер.
Полюс
Экватор
Жартышар
Солтүстік жартышар
Оңтүстік жартышар
6 слайд
Тірек сөздер. Полюс Экватор Жартышар Солтүстік жартышар Оңтүстік жартышар
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель
Жасалу жолы:
1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат.
2. Шеңбер бойымен сағат тіліне қарсы бағытта баяу қозғал.
3. Толық шеңбер жасап, айналып шық.
-Енді, сұрақтарға жауап бер.
Бұл модельді қалай атауға болады ?
« Ж е р д ің К ү н д і а й н а л у ы » н е м е с е
« К ү нн ің Ж е р д і а й н а л у ы » ?
8 слайд
Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель Жасалу жолы: 1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат. 2. Шеңбер бойымен сағат тіліне қарсы бағытта баяу қозғал. 3. Толық шеңбер жасап, айналып шық. -Енді, сұрақтарға жауап бер. Бұл модельді қалай атауға болады ? « Ж е р д ің К ү н д і а й н а л у ы » н е м е с е « К ү нн ің Ж е р д і а й н а л у ы » ?
9 слайд
2. Тәуліктің қай мезгілі:
а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез;
ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез;
б) «Күн» сенің сол жағыңда болған кез?
3. Жердің қозғалысын тағы қалай модельдеуге
болады?
Дескриптор:
Берілген тәжірибені толық түсінеді-1Б
Сұрақтарға жауап береді-1Б
Дәптерге жазады-1Б
9 слайд
2. Тәуліктің қай мезгілі: а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез; ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез; б) «Күн» сенің сол жағыңда болған кез? 3. Жердің қозғалысын тағы қалай модельдеуге болады? Дескриптор: Берілген тәжірибені толық түсінеді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б Дәптерге жазады-1Б
10 слайд
«MERGE CUBE» АРҚЫЛЫ
ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ
БОЛАДЫ
Дескриптор:
Ғаламтор арқылы
««Merge Cube» кубигімен жұмыс
істейді-1Б
Сұрақтарға жауап береді-1Б
10 слайд
«MERGE CUBE» АРҚЫЛЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ БОЛАДЫ Дескриптор: Ғаламтор арқылы ««Merge Cube» кубигімен жұмыс істейді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б
11 слайд
Негеш пен Эвриканың сұрағы.
-Экваторда жыл мезгілі қалай
ауысады?
Күннің түсуі
-Қай күннің түсуі экватордағы
күннің түсуіне сәйкес келеді?
Дескриптор:
Экватордағы жыл мезгілінің қалай
ауысатынын айтады -1Б
Күннің дұрыс түсуін анықтайды- 1Б
11 слайд
Негеш пен Эвриканың сұрағы. -Экваторда жыл мезгілі қалай ауысады? Күннің түсуі -Қай күннің түсуі экватордағы күннің түсуіне сәйкес келеді? Дескриптор: Экватордағы жыл мезгілінің қалай ауысатынын айтады -1Б Күннің дұрыс түсуін анықтайды- 1Б
12 слайд
НЕЙРОЖАТТЫҒУ
12 слайд
НЕЙРОЖАТТЫҒУ
13 слайд
Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса.
Дескриптор:
Модельді дұрыс құра
алады-1Б
Құрған моделі бойынша
өз ойын айтады-1Б
13 слайд
Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса. Дескриптор: Модельді дұрыс құра алады-1Б Құрған моделі бойынша өз ойын айтады-1Б
14 слайд
Бекіту
«Бір сөз» әдісі.
Сабақта алған білімін бір сөзбен
түйіндеп жеткізеді
14 слайд
Бекіту «Бір сөз» әдісі. Сабақта алған білімін бір сөзбен түйіндеп жеткізеді
15 слайд
Сабақ мақсаты:
Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті
біледі;
Оның табиғатқа әсерімен танысады.
15 слайд
Сабақ мақсаты: Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі; Оның табиғатқа әсерімен танысады.
16 слайд
Кері байланыс
Негеш пен Эвриканың сұрағы.
Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып
жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілік қандай болар еді?
16 слайд
Кері байланыс Негеш пен Эвриканың сұрағы. Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілік қандай болар еді?
17 слайд
«Padlet» тақтасы
https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия
17 слайд
«Padlet» тақтасы https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия
18 слайд
Үйге тапсырма:
«Қай елдер Жаңа Жылды
жазда қарсы алады?» анықтау.
18 слайд
Үйге тапсырма: «Қай елдер Жаңа Жылды жазда қарсы алады?» анықтау.
19 слайд
Назар
аударғандарыңызға
рақмет!
19 слайд
Назар аударғандарыңызға рақмет!