Жаратылыстану .4 сынып.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану .4 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану. 4сынып.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі» Пәні: Жаратылыстану Педагогтің аты- жөні: Жуба

#1 слайд
«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі» Пәні: Жаратылыстану Педагогтің аты- жөні: Жубанканова А.Е. Сынып: 4 «А»Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді?

1 слайд

«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі» Пәні: Жаратылыстану Педагогтің аты- жөні: Жубанканова А.Е. Сынып: 4 «А»Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді?

Ұйымдастыру кезеңі: «Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.

#2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: «Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: «Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.

« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру Дескриптор: Тест сұрақтарына толық жауап береді-1Б

#3 слайд
« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру Дескриптор: Тест сұрақтарына толық жауап береді-1Б

3 слайд

« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру Дескриптор: Тест сұрақтарына толық жауап береді-1Б

Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі Балалар «Күн» парақшаларындағы сөздерді қол шамының көмегімен оқиды.

#4 слайд
Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі Балалар «Күн» парақшаларындағы сөздерді қол шамының көмегімен оқиды.

4 слайд

Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі Балалар «Күн» парақшаларындағы сөздерді қол шамының көмегімен оқиды.

Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді? Оқу мақсаты:  4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын т

#5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді? Оқу мақсаты:  4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын түсіндіру  4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді? Оқу мақсаты:  4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын түсіндіру  4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

Тірек сөздер. Полюс Экватор Жартышар Солтүстік жартышар Оңтүстік жартышар

#6 слайд
Тірек сөздер. Полюс Экватор Жартышар Солтүстік жартышар Оңтүстік жартышар

6 слайд

Тірек сөздер. Полюс Экватор Жартышар Солтүстік жартышар Оңтүстік жартышар

#7 слайд

7 слайд

Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель Жасалу жолы: 1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат. 2. Шеңбер бойымен сағат т

#8 слайд
Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель Жасалу жолы: 1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат. 2. Шеңбер бойымен сағат тіліне қарсы бағытта баяу қозғал. 3. Толық шеңбер жасап, айналып шық. -Енді, сұрақтарға жауап бер. Бұл модельді қалай атауға болады ? « Ж е р д ің К ү н д і а й н а л у ы » н е м е с е « К ү нн ің Ж е р д і а й н а л у ы » ?

8 слайд

Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель Жасалу жолы: 1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат. 2. Шеңбер бойымен сағат тіліне қарсы бағытта баяу қозғал. 3. Толық шеңбер жасап, айналып шық. -Енді, сұрақтарға жауап бер. Бұл модельді қалай атауға болады ? « Ж е р д ің К ү н д і а й н а л у ы » н е м е с е « К ү нн ің Ж е р д і а й н а л у ы » ?

2. Тәуліктің қай мезгілі:  а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез;  ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез;  б) «Күн» сенің сол

#9 слайд
2. Тәуліктің қай мезгілі:  а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез;  ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез;  б) «Күн» сенің сол жағыңда болған кез?  3. Жердің қозғалысын тағы қалай модельдеуге болады? Дескриптор:  Берілген тәжірибені толық түсінеді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б Дәптерге жазады-1Б

9 слайд

2. Тәуліктің қай мезгілі:  а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез;  ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез;  б) «Күн» сенің сол жағыңда болған кез?  3. Жердің қозғалысын тағы қалай модельдеуге болады? Дескриптор:  Берілген тәжірибені толық түсінеді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б Дәптерге жазады-1Б

«MERGE CUBE» АРҚЫЛЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ БОЛАДЫ Дескриптор: Ғаламтор арқылы ««Merge Cube» кубигімен жұмыс іст

#10 слайд
«MERGE   CUBE» АРҚЫЛЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ БОЛАДЫ Дескриптор: Ғаламтор арқылы ««Merge Cube» кубигімен жұмыс істейді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б

10 слайд

«MERGE   CUBE» АРҚЫЛЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ БОЛАДЫ Дескриптор: Ғаламтор арқылы ««Merge Cube» кубигімен жұмыс істейді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б

Негеш пен Эвриканың сұрағы.  -Экваторда жыл мезгілі қалай ауысады? Күннің түсуі  -Қай күннің түсуі экватордағы күннің түсуін

#11 слайд
Негеш пен Эвриканың сұрағы.  -Экваторда жыл мезгілі қалай ауысады? Күннің түсуі  -Қай күннің түсуі экватордағы күннің түсуіне сәйкес келеді? Дескриптор: Экватордағы жыл мезгілінің қалай ауысатынын айтады -1Б Күннің дұрыс түсуін анықтайды- 1Б

11 слайд

Негеш пен Эвриканың сұрағы.  -Экваторда жыл мезгілі қалай ауысады? Күннің түсуі  -Қай күннің түсуі экватордағы күннің түсуіне сәйкес келеді? Дескриптор: Экватордағы жыл мезгілінің қалай ауысатынын айтады -1Б Күннің дұрыс түсуін анықтайды- 1Б

НЕЙРОЖАТТЫҒУ

#12 слайд
НЕЙРОЖАТТЫҒУ

12 слайд

НЕЙРОЖАТТЫҒУ

Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса. Дескриптор: Модельді дұрыс құра алады-1Б Құрған моделі бойынша өз ойын а

#13 слайд
Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса. Дескриптор: Модельді дұрыс құра алады-1Б Құрған моделі бойынша өз ойын айтады-1Б

13 слайд

Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса. Дескриптор: Модельді дұрыс құра алады-1Б Құрған моделі бойынша өз ойын айтады-1Б

Бекіту «Бір сөз» әдісі. Сабақта алған білімін бір сөзбен түйіндеп жеткізеді

#14 слайд
Бекіту «Бір сөз» әдісі. Сабақта алған білімін бір сөзбен түйіндеп жеткізеді

14 слайд

Бекіту «Бір сөз» әдісі. Сабақта алған білімін бір сөзбен түйіндеп жеткізеді

Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

#15 слайд
Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

15 слайд

Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

Кері байланыс Негеш пен Эвриканың сұрағы.  Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілі

#16 слайд
Кері байланыс Негеш пен Эвриканың сұрағы.  Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілік қандай болар еді?

16 слайд

Кері байланыс Негеш пен Эвриканың сұрағы.  Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілік қандай болар еді?

«Padlet» тақтасы https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия

#17 слайд
«Padlet» тақтасы https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия

17 слайд

«Padlet» тақтасы https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия

 Үйге тапсырма: «Қай елдер Жаңа Жылды жазда қарсы алады?» анықтау.

#18 слайд
 Үйге тапсырма: «Қай елдер Жаңа Жылды жазда қарсы алады?» анықтау.  

18 слайд

 Үйге тапсырма: «Қай елдер Жаңа Жылды жазда қарсы алады?» анықтау.  

Назар аударғандарыңызға рақмет!

#19 слайд
Назар аударғандарыңызға рақмет!

19 слайд

Назар аударғандарыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
17.02.2024
682
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі