Материалдар / Жаратылыстану .4 сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану .4 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану. 4сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2024
212
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі» Пәні: Жаратылыстану Педагогтің аты- жөні: Жуба

1 слайд
«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі» Пәні: Жаратылыстану Педагогтің аты- жөні: Жубанканова А.Е. Сынып: 4 «А»Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді?

Ұйымдастыру кезеңі: «Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: «Зымыранды ұшыр-қондыр» ойыны.

« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру Дескриптор: Тест сұрақтарына толық жауап береді-1Б

3 слайд
« Wordwall » арқылы үй тапсырмасын тексеру Дескриптор: Тест сұрақтарына толық жауап береді-1Б

Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі Балалар «Күн» парақшаларындағы сөздерді қол шамының көмегімен оқиды.

4 слайд
Жаңа тақырыпты ашу: «Шам жағу» әдісі Балалар «Күн» парақшаларындағы сөздерді қол шамының көмегімен оқиды.

Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді? Оқу мақсаты:  4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын т

5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жер Күнді айналғанда не өзгереді? Оқу мақсаты:  4.4.3.1.Жердің орбиталық айналуының салдарын түсіндіру  4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

Тірек сөздер. Полюс Экватор Жартышар Солтүстік жартышар Оңтүстік жартышар

6 слайд
Тірек сөздер. Полюс Экватор Жартышар Солтүстік жартышар Оңтүстік жартышар

7 слайд

Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель Жасалу жолы: 1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат. 2. Шеңбер бойымен сағат т

8 слайд
Тәжірибелік жұмыс: Жанды модель Жасалу жолы: 1. Үстел шамын Күн орнына қолдан, бетіңді «Күнге» қарат. 2. Шеңбер бойымен сағат тіліне қарсы бағытта баяу қозғал. 3. Толық шеңбер жасап, айналып шық. -Енді, сұрақтарға жауап бер. Бұл модельді қалай атауға болады ? « Ж е р д ің К ү н д і а й н а л у ы » н е м е с е « К ү нн ің Ж е р д і а й н а л у ы » ?

2. Тәуліктің қай мезгілі:  а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез;  ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез;  б) «Күн» сенің сол

9 слайд
2. Тәуліктің қай мезгілі:  а) сен «Күнге» қарсы қарап тұрған кез;  ә) «Күн» арқаңа түсіп тұрған кез;  б) «Күн» сенің сол жағыңда болған кез?  3. Жердің қозғалысын тағы қалай модельдеуге болады? Дескриптор:  Берілген тәжірибені толық түсінеді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б Дәптерге жазады-1Б

«MERGE CUBE» АРҚЫЛЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ БОЛАДЫ Дескриптор: Ғаламтор арқылы ««Merge Cube» кубигімен жұмыс іст

10 слайд
«MERGE   CUBE» АРҚЫЛЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІ 3D ФОРМАТТА КӨРУ ГЕ БОЛАДЫ Дескриптор: Ғаламтор арқылы ««Merge Cube» кубигімен жұмыс істейді-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б

Негеш пен Эвриканың сұрағы.  -Экваторда жыл мезгілі қалай ауысады? Күннің түсуі  -Қай күннің түсуі экватордағы күннің түсуін

11 слайд
Негеш пен Эвриканың сұрағы.  -Экваторда жыл мезгілі қалай ауысады? Күннің түсуі  -Қай күннің түсуі экватордағы күннің түсуіне сәйкес келеді? Дескриптор: Экватордағы жыл мезгілінің қалай ауысатынын айтады -1Б Күннің дұрыс түсуін анықтайды- 1Б

НЕЙРОЖАТТЫҒУ

12 слайд
НЕЙРОЖАТТЫҒУ

Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса. Дескриптор: Модельді дұрыс құра алады-1Б Құрған моделі бойынша өз ойын а

13 слайд
Жердің Күнді айнала қозғалуының моделін жаса. Дескриптор: Модельді дұрыс құра алады-1Б Құрған моделі бойынша өз ойын айтады-1Б

Бекіту «Бір сөз» әдісі. Сабақта алған білімін бір сөзбен түйіндеп жеткізеді

14 слайд
Бекіту «Бір сөз» әдісі. Сабақта алған білімін бір сөзбен түйіндеп жеткізеді

Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

15 слайд
Сабақ мақсаты:  Жердің Күнді айналған кездегі өзгерісті біледі;  Оның табиғатқа әсерімен танысады.

Кері байланыс Негеш пен Эвриканың сұрағы.  Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілі

16 слайд
Кері байланыс Негеш пен Эвриканың сұрағы.  Егер Жер өз осінен айналмай, тек Күнді ғана айналып жүрсе, ғаламшарымыздағы тіршілік қандай болар еді?

«Padlet» тақтасы https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия

17 слайд
«Padlet» тақтасы https://ru.padlet.com/akbota9119/4-4r7tcn932agoveas Рефлексия

 Үйге тапсырма: «Қай елдер Жаңа Жылды жазда қарсы алады?» анықтау.

18 слайд
 Үйге тапсырма: «Қай елдер Жаңа Жылды жазда қарсы алады?» анықтау.  

Назар аударғандарыңызға рақмет!

19 слайд
Назар аударғандарыңызға рақмет!