Жаратылыстану 4 сынып №4 сабақ Өсімдікке гүл не үшін қажет?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№4 сабақ.
Өсімдікке гүл не үшін қажет?
1 слайд
№4 сабақ. Өсімдікке гүл не үшін қажет?
2 слайд
Психологиялық ахуал.
Гүлдер туралы өлеңдер оқыту
2 слайд
Психологиялық ахуал. Гүлдер туралы өлеңдер оқыту
3 слайд
Үй тапсырмасы
•Өсімдіктің даму кезеңдерінің суретін салып келу. Ол туралы
түсіндіру
Дескриптор:
Өсімдіктің даму кезеңі туралы айта алады-1б
Өз бетінше жұмыс жасайды-1б
3 слайд
Үй тапсырмасы •Өсімдіктің даму кезеңдерінің суретін салып келу. Ол туралы түсіндіру Дескриптор: Өсімдіктің даму кезеңі туралы айта алады-1б Өз бетінше жұмыс жасайды-1б
4 слайд
Жедел жауап
•Өсімдіктің қай мүшесінде жеміс пайда болады?
•Жеміс қай кезде жетіледі?
•Гүлдейтін өсімдіктерді ата.
Жаңа тақырып
•«Гүлдің құрылысы» бейнебаянын көрсету
•Гүлдің құрылысымен таныстыру
Жауабы:
•Жапырақша, тостағанша, жатын, тозаңқап, күлте жапырақша
Дескриптор:
Гүл құрылысын атай алады-1б
Мұғалім тапсырмасын түсінеді, орындайды-1б
4 слайд
Жедел жауап •Өсімдіктің қай мүшесінде жеміс пайда болады? •Жеміс қай кезде жетіледі? •Гүлдейтін өсімдіктерді ата. Жаңа тақырып •«Гүлдің құрылысы» бейнебаянын көрсету •Гүлдің құрылысымен таныстыру Жауабы: •Жапырақша, тостағанша, жатын, тозаңқап, күлте жапырақша Дескриптор: Гүл құрылысын атай алады-1б Мұғалім тапсырмасын түсінеді, орындайды-1б
5 слайд
Анықта
•Берілген сөйлемдерді оқы. Гүлдің қай бөлігінің қызметі
жасырылғанын анықта.
•1. Біз алыстан көзге түсеміз, ашық реңді, түрлі түстіміз.
•2. Біз гүлді сыртынан қоршап, қорғаймыз.
•3. Мен гүлдің дәл ортасында тұрамын. Менде жеміс түзіледі.
•4. Біз көппіз әрі қапшыққа ұқсаймыз.
Жауабы:
•Тостағанша жапырақшалар.Дескриптор:
Жасырылған бөлікті табады-1б
Гүлдің өсімдік үшін пайдасын біледі-1б
5 слайд
Анықта •Берілген сөйлемдерді оқы. Гүлдің қай бөлігінің қызметі жасырылғанын анықта. •1. Біз алыстан көзге түсеміз, ашық реңді, түрлі түстіміз. •2. Біз гүлді сыртынан қоршап, қорғаймыз. •3. Мен гүлдің дәл ортасында тұрамын. Менде жеміс түзіледі. •4. Біз көппіз әрі қапшыққа ұқсаймыз. Жауабы: •Тостағанша жапырақшалар.Дескриптор: Жасырылған бөлікті табады-1б Гүлдің өсімдік үшін пайдасын біледі-1б
6 слайд
•ТАПСЫРМА
•Гүл құрылысының суретін салу және оларды атау
•ТАПСЫРМА
•Гүлдің суретін салып, оның өсімдікке тигізер пайдасын атайды
Дескриптор:
Гүл құрылысын біледі-1б
Гүл сыртын қоршаған қабығын атай алады-1б
6 слайд
•ТАПСЫРМА •Гүл құрылысының суретін салу және оларды атау •ТАПСЫРМА •Гүлдің суретін салып, оның өсімдікке тигізер пайдасын атайды Дескриптор: Гүл құрылысын біледі-1б Гүл сыртын қоршаған қабығын атай алады-1б
7 слайд
Білімді бекіту: « Сұрақ-жауап» әдісі
Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қою.
•1.Өсімдіктің қай мүшесіне жеміс пайда болады? (Жатында)
•2.Тұқым қай жерде түзіледі?(гүлде)
•3. Гүл тұқымдарын қалай жинап аламыз?(Өз ойларын айтады)
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді-1б
Өсімдіктер туралы айта алады-1б
7 слайд
Білімді бекіту: « Сұрақ-жауап» әдісі Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қою. •1.Өсімдіктің қай мүшесіне жеміс пайда болады? (Жатында) •2.Тұқым қай жерде түзіледі?(гүлде) •3. Гүл тұқымдарын қалай жинап аламыз?(Өз ойларын айтады) Дескриптор Сұрақтарға жауап береді-1б Өсімдіктер туралы айта алады-1б
8 слайд
ФС тапсырмасы. Модель жаса
Гүлдің моделін жаса.
• Өз моделіңнің көмегімен гүлдің құрылысын және әрбір
бөлігінің қызметін түсіндір.
8 слайд
ФС тапсырмасы. Модель жаса Гүлдің моделін жаса. • Өз моделіңнің көмегімен гүлдің құрылысын және әрбір бөлігінің қызметін түсіндір.
9 слайд
Үй тапсырмасы
•Гүлдер туралы қызықты мәліметтер жинақтап келу
9 слайд
Үй тапсырмасы •Гүлдер туралы қызықты мәліметтер жинақтап келу
10 слайд
Кері байланыс «Еркін
микрофон» әдісі
10 слайд
Кері байланыс «Еркін микрофон» әдісі