Материалдар / Жаратылыстану ашық сабақ. "Желді пайдасы мен зияны"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану ашық сабақ. "Желді пайдасы мен зияны"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге, жел жайлы ақпарат береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2020
523
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жоғары мотивация Зерекпіз, алғырмыз Білімге тоймаймыз Арманы асқақ Мақсаты айқын Биіктерге самғаймыз

1 слайд
Жоғары мотивация Зерекпіз, алғырмыз Білімге тоймаймыз Арманы асқақ Мақсаты айқын Биіктерге самғаймыз

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) • (Ұ) «Қар кесегі» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. • 1. Ауа деге

2 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) • (Ұ) «Қар кесегі» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. • 1. Ауа деген не? Ауаның қандай қасиеттері бар? • 2. Жылтқыштан шыққан жылы ауа қалай қозғалады? • 3. Салқын ауа мен жылы ауа қалай орын алмастырады? • ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Видио жаңа тақырып бойынша (дыбыс)

3 слайд
Видио жаңа тақырып бойынша (дыбыс)

Жаңа сабақ тақырыбы: Желдің зияны мен пайдасы Оқу мақсаты • 4.3.2.5. Адам тіршілігінің түрлі салаларында ауаны ,желді қолд

4 слайд
Жаңа сабақ тақырыбы: Желдің зияны мен пайдасы Оқу мақсаты • 4.3.2.5. Адам тіршілігінің түрлі салаларында ауаны ,желді қолдану жолдарын анықтау. Желдің пайдасы мен зияны туралы мысал келтіру • 4.1.2.2 Алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Бағалау критерийлері: күтілетін нәтиже • -заттардың қасиеттері мен оларды қолдану аясы туралы әңгімелейді; • -ауаның орын ау

5 слайд
Бағалау критерийлері: күтілетін нәтиже • -заттардың қасиеттері мен оларды қолдану аясы туралы әңгімелейді; • -ауаның орын ауыстыру үдерісін сипаттайды; • -желдің пайда мен зиян тигізуіне мысал келтіреді;

Жел пайдалы ма, зиянды ма? ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

6 слайд
Жел пайдалы ма, зиянды ма? ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Мұғалім: Жел сарқылмайтын қуат көзі. Жер бетіндегі су айналымының нағыз қозғаушы күші. Жел жер бетіндегі ауаның бір бағыттан

7 слайд
Мұғалім: Жел сарқылмайтын қуат көзі. Жер бетіндегі су айналымының нағыз қозғаушы күші. Жел жер бетіндегі ауаның бір бағыттан екінші бағытқа қарай ойысуынан пайда болатын табиғат құбылысы. Ол қалай қалыпта адболады. Жел көкжиектің қай бағытынан соқса ,сол бағыттың атымен аталады. Мысалы солтүстіктен соқса солтүстік желі. Солтүстік батыстан соқса –солтүстік батыс желі деген сияқты аталады, т.с.с. Желдің түрлері бар, амға сады? Жел қысымнан пайда болады. Ол қандай қысым? Жылы мен салқын, яғни жоғары температура мен төменгі температураның орын ауысуынан пайда болады. Жел бағытын флюгер немесе желбағар анықтайды, ал жылдамдығын анометр анықтайды. Желдің бағыты әр түрлі жағатын, ұнайтыны болады. Адамға зияны тиетін қатты, суық желдер де бар.

Мәтінмен жұмыс • « Айналмалы бекет» әдісімен топ болып мәтінді оқу. Мәтінді үш топқа бөліп беремін Сұрақ –жауап : 1 .Желдің

8 слайд
Мәтінмен жұмыс • « Айналмалы бекет» әдісімен топ болып мәтінді оқу. Мәтінді үш топқа бөліп беремін Сұрақ –жауап : 1 .Желдің қандай пайдасын білдіңдер? 2 . Жел арқылы не тазарады деп ойлайсың? 3 .Қазіргі уақытта желді не үшін пайдалануға болады екен? 4. Ол энергия нені үнемдеуге мүмкіндік туғызып отыр? 5. Желдің қандай зиянын білдіңдер? 6. Мұхиттар мен теңіздерде қандай жағдайлар туғызады екен? Орманда ше? 7. Желдің жылдамдығы мен бағыты неліктен өзгеріп отырады деп ойлайсыңдар? 8. Желдің бағыты мен күшін анықтау кімдереге пайдасын тигізеді? 9. Желдің бағытын қандай құрал анықтайды деп ойлайсың? Ол қандай болады? • ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау •

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

9 слайд
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Топтық жұмыс: Зерттеу тәәжірибесін жүргізу Шығармашылық жұмыс,ізденіс . • 1-топ: «Сұңқарлар» (қызыл түсті) • Ыдыстағы су, қағаз кеме және шаш кептіргіш • 2-топ: «Кілең керім» (сары түсті) • Ағаш макеті, шаш кептіргіш • 3-топ: « Тұлпарлар» (жасыл түсті) • Желбағар жасауға қажетті заттар: пластик стакан, плпстик түтік,түрлі қағаз,қайшы, желім,кеңсе шегесі, скоч. шаш кептіргіш

Дескриптор • Қағаздан бірнеше кеме жасап жүздіреді, жел тұрғызу арқылы не болатынын бақылайды, зерттеу жүргізеді, сол арқылы қ

10 слайд
Дескриптор • Қағаздан бірнеше кеме жасап жүздіреді, жел тұрғызу арқылы не болатынын бақылайды, зерттеу жүргізеді, сол арқылы қорытынды жасап айтады. • • Ағашты отырғызады, бақылайды, жел тұрғызып көреді, бақылайды; тұжырым жасайды, өз пікірін жеткізеді. • • Желбағар жасайды, жел тұрғызады, жел бағытын анықтайды, бағытын жазады, қорытынды жасап пікірін айтады •

Қорытынды • Дауылдар ақпараттық видио

11 слайд
Қорытынды • Дауылдар ақпараттық видио

Кері байланыс (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

12 слайд
Кері байланыс (жеке,жұпта,топта, ұжымда)