1 слайд
Жоғары мотивация
Зерекпіз, алғырмыз
Білімге тоймаймыз
Арманы асқақ
Мақсаты айқын
Биіктерге самғаймыз
2 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру
(жеке,жұпта,топта, ұжымда)
•
(Ұ) «Қар кесегі» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.
•
1. Ауа деген не? Ауаның қандай қасиеттері бар?
•
2. Жылтқыштан шыққан жылы ауа қалай қозғалады?
•
3. Салқын ауа мен жылы ауа қалай орын алмастырады?
•
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
3 слайд
Видио жаңа тақырып бойынша
(дыбыс)
4 слайд
Жаңа сабақ тақырыбы:
Желдің зияны мен пайдасы
Оқу мақсаты
•
4.3.2.5. Адам тіршілігінің түрлі салаларында
ауаны ,желді қолдану жолдарын анықтау.
Желдің пайдасы мен зияны туралы мысал
келтіру
•
4.1.2.2 Алынған нәтижені оқушы таңдаған
формада ұсыну
5 слайд
Бағалау критерийлері: күтілетін
нәтиже
•
-заттардың қасиеттері мен
оларды қолдану аясы туралы
әңгімелейді;
•
-ауаның орын ауыстыру үдерісін
сипаттайды;
•
-желдің пайда мен зиян тигізуіне
мысал келтіреді;
6 слайд
Жел пайдалы ма, зиянды ма?
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
7 слайд
Мұғалім: Жел сарқылмайтын қуат көзі. Жер бетіндегі су айналымының нағыз қозғаушы күші. Жел жер бетіндегі ауаның
бір бағыттан екінші бағытқа қарай ойысуынан пайда болатын табиғат құбылысы. Ол қалай қалыпта адболады. Жел
көкжиектің қай бағытынан соқса ,сол бағыттың атымен аталады. Мысалы солтүстіктен соқса солтүстік желі.
Солтүстік батыстан соқса –солтүстік батыс желі деген сияқты аталады, т.с.с. Желдің түрлері бар, амға сады? Жел
қысымнан пайда болады. Ол қандай қысым? Жылы мен салқын, яғни жоғары температура мен төменгі температураның
орын ауысуынан пайда болады. Жел бағытын флюгер немесе желбағар анықтайды, ал жылдамдығын анометр анықтайды.
Желдің бағыты әр түрлі жағатын, ұнайтыны болады. Адамға зияны тиетін қатты, суық желдер де бар.
8 слайд
Мәтінмен жұмыс
•
« Айналмалы бекет» әдісімен топ болып мәтінді оқу. Мәтінді
үш топқа бөліп беремін
Сұрақ –жауап : 1 .Желдің қандай пайдасын білдіңдер? 2 . Жел арқылы не
тазарады деп ойлайсың? 3 .Қазіргі уақытта желді не үшін пайдалануға болады
екен? 4. Ол энергия нені үнемдеуге мүмкіндік туғызып отыр? 5. Желдің қандай
зиянын білдіңдер? 6. Мұхиттар мен теңіздерде қандай жағдайлар туғызады
екен? Орманда ше? 7. Желдің жылдамдығы мен бағыты неліктен өзгеріп
отырады деп ойлайсыңдар? 8. Желдің бағыты мен күшін анықтау кімдереге
пайдасын тигізеді? 9. Желдің бағытын қандай құрал анықтайды деп ойлайсың?
Ол қандай болады?
•
ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау
•
9 слайд
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.
Топтық жұмыс: Зерттеу тәәжірибесін жүргізу
Шығармашылық жұмыс,ізденіс .
•
1-топ: «Сұңқарлар» (қызыл түсті)
•
Ыдыстағы су, қағаз кеме және шаш кептіргіш
•
2-топ: «Кілең керім» (сары түсті)
•
Ағаш макеті, шаш кептіргіш
•
3-топ: « Тұлпарлар» (жасыл түсті)
•
Желбағар жасауға қажетті заттар: пластик стакан, плпстик
түтік,түрлі қағаз,қайшы, желім,кеңсе шегесі, скоч. шаш
кептіргіш
10 слайд
Дескриптор
•
Қағаздан бірнеше кеме жасап жүздіреді, жел тұрғызу арқылы не
болатынын бақылайды, зерттеу жүргізеді, сол арқылы қорытынды
жасап айтады.
•
•
Ағашты отырғызады, бақылайды, жел тұрғызып көреді, бақылайды;
тұжырым жасайды, өз пікірін жеткізеді.
•
•
Желбағар жасайды, жел тұрғызады, жел бағытын анықтайды, бағытын
жазады, қорытынды жасап пікірін айтады
•
11 слайд
Қорытынды
•
Дауылдар ақпараттық видио
12 слайд
Кері байланыс
(жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз