Материалдар / Жаратылыстану пәндерінен сайыс сабақ презентациясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану пәндерінен сайыс сабақ презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығын арттыру үшін таптырмас презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2020
1311
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Жаратылыстану жүйрігі” білімділік сайысы “ Жаратылыстану жүйрігі” білімділік сайысы Өткізген: Теңізова Шынарай Мырзагелдіқыз

1 слайд
“ Жаратылыстану жүйрігі” білімділік сайысы “ Жаратылыстану жүйрігі” білімділік сайысы Өткізген: Теңізова Шынарай МырзагелдіқызыАқмола облысы Жарқайың ауданы Тасөткел негізгі мектебі

1 слайд

“ Жаратылыстану жүйрігі” білімділік сайысы “ Жаратылыстану жүйрігі” білімділік сайысы Өткізген: Теңізова Шынарай МырзагелдіқызыАқмола облысы Жарқайың ауданы Тасөткел негізгі мектебі

•Өткен материа лдардан алған білімде рін оқушы санасын а бекіту. Ойын элемент терін пай даланы п оқушыл ардың біліпмд

2 слайд
•Өткен материа лдардан алған білімде рін оқушы санасын а бекіту. Ойын элемент терін пай даланы п оқушыл ардың біліпмд ерін жүйеле у , жа лпы л ау.Б ілімділігі: •Іскерлік терін, ойлау қабілетт ерін арттыру, топпен жұмыс істеуге дағдыла ндыру. Дамытушылығы: •Оқушыл ардың пәнге деген қызығу шылығ ын арттыру, өзара жолдаст ық көмек көрсетуг е, ойын тиянақт ы дәл айта білуге үйрету. Тәрбиелігі: Іс-шараның мақсаты:

2 слайд

•Өткен материа лдардан алған білімде рін оқушы санасын а бекіту. Ойын элемент терін пай даланы п оқушыл ардың біліпмд ерін жүйеле у , жа лпы л ау.Б ілімділігі: •Іскерлік терін, ойлау қабілетт ерін арттыру, топпен жұмыс істеуге дағдыла ндыру. Дамытушылығы: •Оқушыл ардың пәнге деген қызығу шылығ ын арттыру, өзара жолдаст ық көмек көрсетуг е, ойын тиянақт ы дәл айта білуге үйрету. Тәрбиелігі: Іс-шараның мақсаты:

С а й ы с т ы ң ө ту ке з е ң д е р і 1. Таныстыру 2. «Шапшаң жаратылыстану» білімділік сұрақтар(аралас сұрақтар) 3. «Білгі

3 слайд
С а й ы с т ы ң ө ту ке з е ң д е р і 1. Таныстыру 2. «Шапшаң жаратылыстану» білімділік сұрақтар(аралас сұрақтар) 3. «Білгір биолог»(биология)(жануарлардың дыбысы) 4. «Тапқыр химик»(химия) 5. «Сиқырлы ұяшықтар»(география)(ең ең ең)

3 слайд

С а й ы с т ы ң ө ту ке з е ң д е р і 1. Таныстыру 2. «Шапшаң жаратылыстану» білімділік сұрақтар(аралас сұрақтар) 3. «Білгір биолог»(биология)(жануарлардың дыбысы) 4. «Тапқыр химик»(химия) 5. «Сиқырлы ұяшықтар»(география)(ең ең ең)

Залмен бірге сергіту сәті: Жаратылыстану ғылымдарына қол соғу

4 слайд
Залмен бірге сергіту сәті: Жаратылыстану ғылымдарына қол соғу

4 слайд

Залмен бірге сергіту сәті: Жаратылыстану ғылымдарына қол соғу

І кезең -Таныстыру1- то п • “ А л ғ ы р л а р ” 2- то п • “ Б і л гі р л е р ” 3- то п • “ Т а п қ ы р л а р ”

5 слайд
І кезең -Таныстыру1- то п • “ А л ғ ы р л а р ” 2- то п • “ Б і л гі р л е р ” 3- то п • “ Т а п қ ы р л а р ”

5 слайд

І кезең -Таныстыру1- то п • “ А л ғ ы р л а р ” 2- то п • “ Б і л гі р л е р ” 3- то п • “ Т а п қ ы р л а р ”

ІІ кезең «шапшаң жаратылыстану» І топтың сұрақтары Салыстырмалы атомдық массасы 1-ге тең элементті ата? Атомның планетарлық мо

6 слайд
ІІ кезең «шапшаң жаратылыстану» І топтың сұрақтары Салыстырмалы атомдық массасы 1-ге тең элементті ата? Атомның планетарлық моделін құрастырған кім? Периодтық кестеде металдық қасиет жоғарыдан төмен қарай қалай өзгереді? Әлемдегі ең ұзын өзенді ата? Қазақстан жер көлемі жөнінен әлем бойынша нешінші орын алады? Тау жыныстары құрылымына қарай неше топқа бөлінеді? Егер тырна бір аяғымен тұрса 3- кг болды,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? Қатар тұрған ұш санның қосындысы да көбейтіндісі де 6 ға тең.Ол қандай сан? Құрылымы мен қасиеті ортақ жасушалар тобы қалай аталады? Қаны 4-топқа жататын адмның қанын қандай қан топтарына ие адамдарға құюға болады?

6 слайд

ІІ кезең «шапшаң жаратылыстану» І топтың сұрақтары Салыстырмалы атомдық массасы 1-ге тең элементті ата? Атомның планетарлық моделін құрастырған кім? Периодтық кестеде металдық қасиет жоғарыдан төмен қарай қалай өзгереді? Әлемдегі ең ұзын өзенді ата? Қазақстан жер көлемі жөнінен әлем бойынша нешінші орын алады? Тау жыныстары құрылымына қарай неше топқа бөлінеді? Егер тырна бір аяғымен тұрса 3- кг болды,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? Қатар тұрған ұш санның қосындысы да көбейтіндісі де 6 ға тең.Ол қандай сан? Құрылымы мен қасиеті ортақ жасушалар тобы қалай аталады? Қаны 4-топқа жататын адмның қанын қандай қан топтарына ие адамдарға құюға болады?

І I топтың сұрақтары Салыстырмалы атомдық массасы 16-ға тең элементті ата? Химиялық периодтық кестенің авторы кім? Периодтық ке

7 слайд
І I топтың сұрақтары Салыстырмалы атомдық массасы 16-ға тең элементті ата? Химиялық периодтық кестенің авторы кім? Периодтық кестеде металдық қасиет солдан оңға қарай қалай өзгереді? Әлемдегі ең биік тау жүйесін ата? Халық саны бойынша әлемде 1-орын алатын ел? Қазақстандағы 10-шы соңғы ашылған қорықты ата? Бір жұмыртқа үш минутта піссе,төрт жұмыртқа қанша минутта піседі? Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? Қаны 1-топқа жататын адамның қанын қандай қан топтарына ие адамдарға құюға болады? Барлық жасушаларға ортақ міндетті органоид?

7 слайд

І I топтың сұрақтары Салыстырмалы атомдық массасы 16-ға тең элементті ата? Химиялық периодтық кестенің авторы кім? Периодтық кестеде металдық қасиет солдан оңға қарай қалай өзгереді? Әлемдегі ең биік тау жүйесін ата? Халық саны бойынша әлемде 1-орын алатын ел? Қазақстандағы 10-шы соңғы ашылған қорықты ата? Бір жұмыртқа үш минутта піссе,төрт жұмыртқа қанша минутта піседі? Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? Қаны 1-топқа жататын адамның қанын қандай қан топтарына ие адамдарға құюға болады? Барлық жасушаларға ортақ міндетті органоид?

І II топтың сұрақтары Салыстырмалы атомдық массасы 12-ге тең элементті ата? Зат массасының сақталу заңын тұжырымдаған кім? Пер

8 слайд
І II топтың сұрақтары Салыстырмалы атомдық массасы 12-ге тең элементті ата? Зат массасының сақталу заңын тұжырымдаған кім? Периодтық кестеде бейметалдық қасиет төменнен жоғараға қалай өзгереді? Әлемдегі ең үлкен көлді ата? Халық саны бойынша әлемде екінші орын алатын елді ата? Қазақстандағы ең үлкен қорықты ата? Столдың төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышты кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? Тәулік қай кезде қысқарақ, қыста ма әлде жазда ма? Жасушаның “энергия қоры” саналатын органоид? Қаны 2-топқа жататын адамның қанын қандай қан топқа ие адамдарға құюға болады?

8 слайд

І II топтың сұрақтары Салыстырмалы атомдық массасы 12-ге тең элементті ата? Зат массасының сақталу заңын тұжырымдаған кім? Периодтық кестеде бейметалдық қасиет төменнен жоғараға қалай өзгереді? Әлемдегі ең үлкен көлді ата? Халық саны бойынша әлемде екінші орын алатын елді ата? Қазақстандағы ең үлкен қорықты ата? Столдың төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышты кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? Тәулік қай кезде қысқарақ, қыста ма әлде жазда ма? Жасушаның “энергия қоры” саналатын органоид? Қаны 2-топқа жататын адамның қанын қандай қан топқа ие адамдарға құюға болады?

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

IV «Тап қ ыр химик»

22 слайд
IV «Тап қ ыр химик»

22 слайд

IV «Тап қ ыр химик»

“ Достық шеңбері”

23 слайд
“ Достық шеңбері”

23 слайд

“ Достық шеңбері”