Жаратылыстану сабағында оқушылардың зерттеу дағдысын қалыптастыру
Жаратылыстану сабағында оқушылардың зерттеу дағдысын қалыптастыру

#1 слайд
Жаратылыстану сабағында
оқушылардың зерттеу дағдысын
қалыптастыру
Бастауыш сынып мұғалімі:
Каликулова А.Б
1 слайд
Жаратылыстану сабағында оқушылардың зерттеу дағдысын қалыптастыру Бастауыш сынып мұғалімі: Каликулова А.Б
#2 слайд
Мақсаты:
Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсініп,
ойлауға және бақылауға дағдыланады
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсінеді,
ойлауға және бақылауға дағдыланады
2 слайд
Мақсаты: Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсініп, ойлауға және бақылауға дағдыланады Күтілетін нәтиже: Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсінеді, ойлауға және бақылауға дағдыланады
#3 слайд
Жаратылыстану пәнінің ерекшелігі: бала тапсырманы өздігінен ізденіп
орындауына және дұрыс тұжырым жасауына бағыттайды, баланың ойлау
қабілетін дамытып, ғылыммен айналысуына ықыласын туғызады.
Қорыта айтқанда жаратылыстану пәнінен мынандай нәтижеге қол
жеткізуге болады:
- Оқушы қоршаған әлем туралы мағлұмат алады және қоршаған ортада
өзінің орнын білетін дәрежеге ие болды;
- Кез келген жаратылыстану әлеміндегі заттарды зерттеп, зерделей алады.
- Өз бетімен жұмыс жасау дағдысы артып, өзіне деген сенім пайда болады.
- Табиғаттағы өлі және тірі заттармен танысады да олардың адам үшін
қажеттілігін іс жүзінде біледі; жергілікті жердің табиғаты туралы
мағлұмат алады;
-
3 слайд
Жаратылыстану пәнінің ерекшелігі: бала тапсырманы өздігінен ізденіп орындауына және дұрыс тұжырым жасауына бағыттайды, баланың ойлау қабілетін дамытып, ғылыммен айналысуына ықыласын туғызады. Қорыта айтқанда жаратылыстану пәнінен мынандай нәтижеге қол жеткізуге болады: - Оқушы қоршаған әлем туралы мағлұмат алады және қоршаған ортада өзінің орнын білетін дәрежеге ие болды; - Кез келген жаратылыстану әлеміндегі заттарды зерттеп, зерделей алады. - Өз бетімен жұмыс жасау дағдысы артып, өзіне деген сенім пайда болады. - Табиғаттағы өлі және тірі заттармен танысады да олардың адам үшін қажеттілігін іс жүзінде біледі; жергілікті жердің табиғаты туралы мағлұмат алады; -
#4 слайд
Мұғалім әдіс-тәсілді таңдағанда осы ерекшелікті
тақырыпқа сай ескере отырып таңдау керек.
10% - ын оқығанда,
20% - ын тыңдағанда,
30% - ын көзбен көргенде,
50% - ын зерттегенде
70% - ын пікір таластырғанда,
80% - ын тәжірибе жасағанда
95%-ын басқаларды үйреткенде игереді екен.
4 слайд
Мұғалім әдіс-тәсілді таңдағанда осы ерекшелікті тақырыпқа сай ескере отырып таңдау керек. 10% - ын оқығанда, 20% - ын тыңдағанда, 30% - ын көзбен көргенде, 50% - ын зерттегенде 70% - ын пікір таластырғанда, 80% - ын тәжірибе жасағанда 95%-ын басқаларды үйреткенде игереді екен.
#5 слайд
Қытай философы Конфуций айтқан:
«Маған айтып берсең-ұмытып қаламын,
көрсетсең-есте сақтаймын, өзіме жасатсаң-
үйренемін»
5 слайд
Қытай философы Конфуций айтқан: «Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең-есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін»
#6 слайд
Мен зерттеушімін
6 слайд
Мен зерттеушімін
#7 слайд
Мақсаты:
Оқушылар заттарды бақылауды, зерттеу
ді жоспарлауды,өз ойларымен бөлісуді
үйренеді
Бұл әдістің тиімділігі:
Оқушылардың зерттеу,бақылау, ақпарат
жинау дағдылары қалыптасады
7 слайд
Мақсаты: Оқушылар заттарды бақылауды, зерттеу ді жоспарлауды,өз ойларымен бөлісуді үйренеді Бұл әдістің тиімділігі: Оқушылардың зерттеу,бақылау, ақпарат жинау дағдылары қалыптасады
#8 слайд
Паспорт жасау
8 слайд
Паспорт жасау
#9 слайд
Мақсаты:
Оқушылар жоспар бойынша зерттелетін
құбылыстың жалпылама сипаттамасын
құрастыруды үйренеді
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар алған білімдерін жүйелеу
және жалпылау үшін зерттелетін
құбылыстың сипаттамасын құрастырады.
9 слайд
Мақсаты: Оқушылар жоспар бойынша зерттелетін құбылыстың жалпылама сипаттамасын құрастыруды үйренеді Күтілетін нәтиже: Оқушылар алған білімдерін жүйелеу және жалпылау үшін зерттелетін құбылыстың сипаттамасын құрастырады.
шағым қалдыра аласыз













