Жаратылыстану сабағында оқушылардың зерттеу дағдысын қалыптастыру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жаратылыстану сабағында оқушылардың зерттеу дағдысын қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсініп, ойлауға және бақылауға дағдыланады. Күтілетін нәтиже: Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсінеді, ойлауға және бақылауға дағдыланады сабағында оқушылардың зерттеу дағдысын қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жаратылыстану сабағында оқушылардың зерттеу дағдысын қалыптастыру Бастауыш сынып мұғалімі: Каликулова А.Б

#1 слайд
Жаратылыстану сабағында оқушылардың зерттеу дағдысын қалыптастыру Бастауыш сынып мұғалімі: Каликулова А.Б

1 слайд

Жаратылыстану сабағында оқушылардың зерттеу дағдысын қалыптастыру Бастауыш сынып мұғалімі: Каликулова А.Б

Мақсаты: Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсініп, ойлауға және бақылауға дағдыланады Күтілетін нәтиже: Оқушылар зерттеу тәсілдерін

#2 слайд
Мақсаты: Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсініп, ойлауға және бақылауға дағдыланады Күтілетін нәтиже: Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсінеді, ойлауға және бақылауға дағдыланады

2 слайд

Мақсаты: Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсініп, ойлауға және бақылауға дағдыланады Күтілетін нәтиже: Оқушылар зерттеу тәсілдерін түсінеді, ойлауға және бақылауға дағдыланады

Жаратылыстану пәнінің ерекшелігі: бала тапсырманы өздігінен ізденіп орындауына және дұрыс тұжырым жасауына бағыттайды, баланы

#3 слайд
Жаратылыстану пәнінің ерекшелігі: бала тапсырманы өздігінен ізденіп орындауына және дұрыс тұжырым жасауына бағыттайды, баланың ойлау қабілетін дамытып, ғылыммен айналысуына ықыласын туғызады. Қорыта айтқанда жаратылыстану пәнінен мынандай нәтижеге қол жеткізуге болады: - Оқушы қоршаған әлем туралы мағлұмат алады және қоршаған ортада өзінің орнын білетін дәрежеге ие болды; - Кез келген жаратылыстану әлеміндегі заттарды зерттеп, зерделей алады. - Өз бетімен жұмыс жасау дағдысы артып, өзіне деген сенім пайда болады. - Табиғаттағы өлі және тірі заттармен танысады да олардың адам үшін қажеттілігін іс жүзінде біледі; жергілікті жердің табиғаты туралы мағлұмат алады; -

3 слайд

Жаратылыстану пәнінің ерекшелігі: бала тапсырманы өздігінен ізденіп орындауына және дұрыс тұжырым жасауына бағыттайды, баланың ойлау қабілетін дамытып, ғылыммен айналысуына ықыласын туғызады. Қорыта айтқанда жаратылыстану пәнінен мынандай нәтижеге қол жеткізуге болады: - Оқушы қоршаған әлем туралы мағлұмат алады және қоршаған ортада өзінің орнын білетін дәрежеге ие болды; - Кез келген жаратылыстану әлеміндегі заттарды зерттеп, зерделей алады. - Өз бетімен жұмыс жасау дағдысы артып, өзіне деген сенім пайда болады. - Табиғаттағы өлі және тірі заттармен танысады да олардың адам үшін қажеттілігін іс жүзінде біледі; жергілікті жердің табиғаты туралы мағлұмат алады; -

Мұғалім әдіс-тәсілді таңдағанда осы ерекшелікті тақырыпқа сай ескере отырып таңдау керек. 10% - ын оқығанда, 20% - ын тыңдағанд

#4 слайд
Мұғалім әдіс-тәсілді таңдағанда осы ерекшелікті тақырыпқа сай ескере отырып таңдау керек. 10% - ын оқығанда, 20% - ын тыңдағанда, 30% - ын көзбен көргенде, 50% - ын зерттегенде 70% - ын пікір таластырғанда, 80% - ын тәжірибе жасағанда 95%-ын басқаларды үйреткенде игереді екен.

4 слайд

Мұғалім әдіс-тәсілді таңдағанда осы ерекшелікті тақырыпқа сай ескере отырып таңдау керек. 10% - ын оқығанда, 20% - ын тыңдағанда, 30% - ын көзбен көргенде, 50% - ын зерттегенде 70% - ын пікір таластырғанда, 80% - ын тәжірибе жасағанда 95%-ын басқаларды үйреткенде игереді екен.

Қытай философы Конфуций айтқан: «Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең-есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін»

#5 слайд
Қытай философы Конфуций айтқан: «Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең-есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін»

5 слайд

Қытай философы Конфуций айтқан: «Маған айтып берсең-ұмытып қаламын, көрсетсең-есте сақтаймын, өзіме жасатсаң- үйренемін»

Мен зерттеушімін

#6 слайд
Мен зерттеушімін

6 слайд

Мен зерттеушімін

Мақсаты: Оқушылар заттарды бақылауды, зерттеу ді жоспарлауды,өз ойларымен бөлісуді үйренеді Бұл әдістің тиімділігі: Оқушылар

#7 слайд
Мақсаты: Оқушылар заттарды бақылауды, зерттеу ді жоспарлауды,өз ойларымен бөлісуді үйренеді Бұл әдістің тиімділігі: Оқушылардың зерттеу,бақылау, ақпарат жинау дағдылары қалыптасады

7 слайд

Мақсаты: Оқушылар заттарды бақылауды, зерттеу ді жоспарлауды,өз ойларымен бөлісуді үйренеді Бұл әдістің тиімділігі: Оқушылардың зерттеу,бақылау, ақпарат жинау дағдылары қалыптасады

Паспорт жасау

#8 слайд
Паспорт жасау

8 слайд

Паспорт жасау

Мақсаты: Оқушылар жоспар бойынша зерттелетін құбылыстың жалпылама сипаттамасын құрастыруды үйренеді Күтілетін нәтиже: Оқушылар

#9 слайд
Мақсаты: Оқушылар жоспар бойынша зерттелетін құбылыстың жалпылама сипаттамасын құрастыруды үйренеді Күтілетін нәтиже: Оқушылар алған білімдерін жүйелеу және жалпылау үшін зерттелетін құбылыстың сипаттамасын құрастырады.

9 слайд

Мақсаты: Оқушылар жоспар бойынша зерттелетін құбылыстың жалпылама сипаттамасын құрастыруды үйренеді Күтілетін нәтиже: Оқушылар алған білімдерін жүйелеу және жалпылау үшін зерттелетін құбылыстың сипаттамасын құрастырады.

Файл форматы:
pptx
20.03.2025
175
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі