"Жарқын болашақ иесі- бүгінгі жас маман" кеңес
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұжыммен жүргізілетін Ұжыммен жүргізілетін
жұмыс түрлеріжұмыс түрлеріҰжыммен жүргізілетін Ұжыммен жүргізілетін
жұмыс түрлеріжұмыс түрлері
1 слайд
Ұжыммен жүргізілетін Ұжыммен жүргізілетін жұмыс түрлеріжұмыс түрлеріҰжыммен жүргізілетін Ұжыммен жүргізілетін жұмыс түрлеріжұмыс түрлері
2 слайд
Жарқын болашақ
иесі -бүгінгі жас
маман
2 слайд
Жарқын болашақ иесі -бүгінгі жас маман
3 слайд
Мектеп атмосферасындағы микроклиматты анықтауға сауалнама Мектеп атмосферасындағы микроклиматты анықтауға сауалнама
жүргізу.жүргізу.
1.Егер мамандықты қайта таңдар болсаң, қандай мамандықты таңдаған 1.Егер мамандықты қайта таңдар болсаң, қандай мамандықты таңдаған
болар едің?болар едің?
2.Неліктен мұғалімдік мамандықты қаладың?2.Неліктен мұғалімдік мамандықты қаладың?
3.Мұғалім маманд. бизнес жасауға болады ма?3.Мұғалім маманд. бизнес жасауға болады ма?
4.Басқа жұмыстқа ауысу мүмкіндігі болса, сенің әрекетің?4.Басқа жұмыстқа ауысу мүмкіндігі болса, сенің әрекетің?
5.Мектебіміздің атмосферасын қалай бағалайсың?5.Мектебіміздің атмосферасын қалай бағалайсың?
6.Жас мамандарға әріптестер, әкімшілік тарапынан қысымшылық, 6.Жас мамандарға әріптестер, әкімшілік тарапынан қысымшылық,
келеңсіздіктер болды ма?келеңсіздіктер болды ма?
7.Әдістемелік көмек, бағыт-бағдар, моральдық қолдауларды қажет етесің 7.Әдістемелік көмек, бағыт-бағдар, моральдық қолдауларды қажет етесің
бе?бе?
3 слайд
Мектеп атмосферасындағы микроклиматты анықтауға сауалнама Мектеп атмосферасындағы микроклиматты анықтауға сауалнама жүргізу.жүргізу. 1.Егер мамандықты қайта таңдар болсаң, қандай мамандықты таңдаған 1.Егер мамандықты қайта таңдар болсаң, қандай мамандықты таңдаған болар едің?болар едің? 2.Неліктен мұғалімдік мамандықты қаладың?2.Неліктен мұғалімдік мамандықты қаладың? 3.Мұғалім маманд. бизнес жасауға болады ма?3.Мұғалім маманд. бизнес жасауға болады ма? 4.Басқа жұмыстқа ауысу мүмкіндігі болса, сенің әрекетің?4.Басқа жұмыстқа ауысу мүмкіндігі болса, сенің әрекетің? 5.Мектебіміздің атмосферасын қалай бағалайсың?5.Мектебіміздің атмосферасын қалай бағалайсың? 6.Жас мамандарға әріптестер, әкімшілік тарапынан қысымшылық, 6.Жас мамандарға әріптестер, әкімшілік тарапынан қысымшылық, келеңсіздіктер болды ма?келеңсіздіктер болды ма? 7.Әдістемелік көмек, бағыт-бағдар, моральдық қолдауларды қажет етесің 7.Әдістемелік көмек, бағыт-бағдар, моральдық қолдауларды қажет етесің бе?бе?
4 слайд
(мектептің әдістемелік отырысы)
«Жас ұстаздардардың мектепке бейімделуі»
сауалнамасына
Анықтама
Мақсаты: Жас ұстаздардардың мектепке бейімделуін, мектеп
атмосферасына үйреніп, қалыптасуын анықтау
Қатысқандар: жас ұстаздар
Саны:
Өткізілген уақыты:
Қорытынды:
Ұсынба: 1.жас ұстаздарға әдістемелік көмек, бағыт-бағдар беру
қажет
2.тәжірибелі ұстаздардан іс-тәжірибе алмасу
3.тәлімгерлерін тағайындап, байланыста болу.
4 слайд
(мектептің әдістемелік отырысы) «Жас ұстаздардардың мектепке бейімделуі» сауалнамасына Анықтама Мақсаты: Жас ұстаздардардың мектепке бейімделуін, мектеп атмосферасына үйреніп, қалыптасуын анықтау Қатысқандар: жас ұстаздар Саны: Өткізілген уақыты: Қорытынды: Ұсынба: 1.жас ұстаздарға әдістемелік көмек, бағыт-бағдар беру қажет 2.тәжірибелі ұстаздардан іс-тәжірибе алмасу 3.тәлімгерлерін тағайындап, байланыста болу.
5 слайд
Анкета 1
Мақсаты: мұғалімнің өзін -өзі жетілдіру қабілетін анықтау.
Нұсқау: төмендегі сұрақтарды мынадай баллдармен бағалай отырып,
жауап беріңіз.
5 – егер берілген жауап шындыққа толығымен жанасады;
4 – көп жағдайда сәйкес келеді;
3 – кейде ия,кейде жоқ;
2 – көбіне сәйкес келмейді;
1 – сәйкес келмейді.
1. Мен өз -өзімді зерттеуге тырысамын.
2. Қызметім мен үй жұмыстары көп уақыт алсада, мен өзімді
жетілдіруге уақыт табамын.
3. Менің белсенділігімді кездескен қарсылықтар шыңдай түседі.
4. Мен өз -өзімді танып бағалауда кері байланысты пайдалана аламын.
5. Арнайы уақыт тауып, мен өз жұмыстарымды рефлексиялық түрде
реттеп қоямын.
6. Мен өз тәжірибем мен сезімдерімді талдап оты рамын.
7. Мен көп оқимын.
8. Өзімді қызықтыратын сұрақтар жөнінде жиі пікірталас тудырып
отырамын.
9. Мен өз қабілетіме сенемін.
10. Мен ашық, ақжарқын болуға ұмтыламын
11. Өзімді қоршаған адамдардың ықпалын жақсы сезінемін.
12. Мен маман ретінде өз дамуымды реттей алып одан жақсы
нәтижелер алып отырамын.
13. Жаңалықтарды игеруден ләззат аламын.
14. Қызмет бабында жоғары көтерілуге оң қараймын.
Анкета 2
Мақсаты: Мұғалімнің өзін -өзі жетілдіруіне, оқуына кері және жақсы әсер
ететін факторларды анықтау .
Нұсқау: Сіздің біліміңізді көтеруге және өз -өзіңізді жетілдіруіңізге кері
және жақсы әсер ететін факторларды 5 баллдық жүйемен белгілеп
отырыңыз.
5 – ия/кері немесе жақсы әсер/; 3 – кейде ия,кейде жоқ;
4 – көбіне солай; 2 – көбіне олай емес1 -жоқ.
Кері әсер ететін факторлар:
1. Өз инерциям
2. Бұрын болған сәтсіздіктердің нәтижесінде пайда болған өкініш
3. Әкімшілік тараптың қолдаудың болмауы
4. Сіздің жаңашылдыққа деген ұмтылысыңызға айналадағылардың
жауапкершілік көзқарасы/қызғану, көре алмау/
5. Коллектив мүшелерімен және әкімшілікпен адекватты емес кері
байланыс, өзім жайында обьективті ақпартаттың жоқтығы
6. Денсаулық жағдайым
7. Уақыттың жетіспеуі
8. Ресурстардың аздығы, тұрмыстық жағдайдың көтермеуі
Жақсы әсер ететін факторлар:
1. Мектептегі әдістемелік жұмыстар
2. Ку рстарда оқу
3. Ұжымдастардың ықпалы мен үлгісі
4. Әкімшіліктің ықпалы мен үлгісі
5. Мектептегі жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері
6. Белгілі проблемаға әкімшіліктің көзқарасы
7. Сенім
8. Іс-тәжірибедегі жаңалықтар, оларды қолданып көру мүмкіндіктері,
жұмыс істеуге туғызыл ған жағдайлар
9. Өзін -өзі жетілдірумен айналысу
5 слайд
Анкета 1 Мақсаты: мұғалімнің өзін -өзі жетілдіру қабілетін анықтау. Нұсқау: төмендегі сұрақтарды мынадай баллдармен бағалай отырып, жауап беріңіз. 5 – егер берілген жауап шындыққа толығымен жанасады; 4 – көп жағдайда сәйкес келеді; 3 – кейде ия,кейде жоқ; 2 – көбіне сәйкес келмейді; 1 – сәйкес келмейді. 1. Мен өз -өзімді зерттеуге тырысамын. 2. Қызметім мен үй жұмыстары көп уақыт алсада, мен өзімді жетілдіруге уақыт табамын. 3. Менің белсенділігімді кездескен қарсылықтар шыңдай түседі. 4. Мен өз -өзімді танып бағалауда кері байланысты пайдалана аламын. 5. Арнайы уақыт тауып, мен өз жұмыстарымды рефлексиялық түрде реттеп қоямын. 6. Мен өз тәжірибем мен сезімдерімді талдап оты рамын. 7. Мен көп оқимын. 8. Өзімді қызықтыратын сұрақтар жөнінде жиі пікірталас тудырып отырамын. 9. Мен өз қабілетіме сенемін. 10. Мен ашық, ақжарқын болуға ұмтыламын 11. Өзімді қоршаған адамдардың ықпалын жақсы сезінемін. 12. Мен маман ретінде өз дамуымды реттей алып одан жақсы нәтижелер алып отырамын. 13. Жаңалықтарды игеруден ләззат аламын. 14. Қызмет бабында жоғары көтерілуге оң қараймын. Анкета 2 Мақсаты: Мұғалімнің өзін -өзі жетілдіруіне, оқуына кері және жақсы әсер ететін факторларды анықтау . Нұсқау: Сіздің біліміңізді көтеруге және өз -өзіңізді жетілдіруіңізге кері және жақсы әсер ететін факторларды 5 баллдық жүйемен белгілеп отырыңыз. 5 – ия/кері немесе жақсы әсер/; 3 – кейде ия,кейде жоқ; 4 – көбіне солай; 2 – көбіне олай емес1 -жоқ. Кері әсер ететін факторлар: 1. Өз инерциям 2. Бұрын болған сәтсіздіктердің нәтижесінде пайда болған өкініш 3. Әкімшілік тараптың қолдаудың болмауы 4. Сіздің жаңашылдыққа деген ұмтылысыңызға айналадағылардың жауапкершілік көзқарасы/қызғану, көре алмау/ 5. Коллектив мүшелерімен және әкімшілікпен адекватты емес кері байланыс, өзім жайында обьективті ақпартаттың жоқтығы 6. Денсаулық жағдайым 7. Уақыттың жетіспеуі 8. Ресурстардың аздығы, тұрмыстық жағдайдың көтермеуі Жақсы әсер ететін факторлар: 1. Мектептегі әдістемелік жұмыстар 2. Ку рстарда оқу 3. Ұжымдастардың ықпалы мен үлгісі 4. Әкімшіліктің ықпалы мен үлгісі 5. Мектептегі жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері 6. Белгілі проблемаға әкімшіліктің көзқарасы 7. Сенім 8. Іс-тәжірибедегі жаңалықтар, оларды қолданып көру мүмкіндіктері, жұмыс істеуге туғызыл ған жағдайлар 9. Өзін -өзі жетілдірумен айналысу
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Қ/с Қандай дәрежеге сіз қанағаттанасыз Баға
1 Мектептегі өз жұмысыңызбен
2 Ұжымдағы өз қарым-қатынасыңызбен /достық, жолдастық/
3 Сіздің қажетіңізді басшыларыңыздың қанағаттандыруымен
4 Әріптестеріңіздің жұмыста көмек беруге даярлығы
5 Ұжымдағы көңіл-күйіңіз /оның ұжымдағы жарқын жүзділігі/
6 Мәдени және интеллектуалды жағдай
7 Мектеп жұмыстарына байланысты сіздің жасаған ескертулеріңіз бен ұсыныстарыңызға әкімшіліктің қаншалықты деңгейде
құлақ түретіндігі
8 Бірлескен демалыс, жалпы мәдени кешендер
9 Сіздің жұмысыңыздың қаншалықты тілектестікпен және әділ бағалануы
10 Ұжымның жұмысқа қарым-қатынасы
11 Мектептегі жұмыстардың ұйымдастырылуы мен тәртібі
12 Ұжымдағы шығармашылық жағдай
13 Сіздің әкімшілікпен өз-ара қарым-қатынасыңыз
14 Педагогтардың бірлескен әрекеті мен өзара келісімі
15 Оқушының сабаққа қатысуы
16 Оқушының тәртіптілігі
17 Жұмыста сіздің күшіңіз бен уақытыңыздың қаншалықты тиімді қолданылуы
18 Мектептің оқу материалдар базасы
19 Жұмыста жалғандық пен қазбалаушылықтың жоқтығы
20 Айлық, жалақы Ұжымдағы психологиялық ахуал
Мақсаты: Ұжымдағы жалпы қарым-қатынас пен мұғалімдердің өз-ара
психологиялық ахуалын анықтау.
Нұсқау: Құрметті ұстаздар, төмендегі сұрақтарға бес ұпайлық жүйемен
жауап берулеріңіз сұралады.
« 5 » өте жақсы қанағаттанамын « 2 » орташа қанағаттанамын
« 4 » жақсы қанағаттанамын « 1 » қанағаттанбаймын
« 3 » білмеймін
7 слайд
Қ/с Қандай дәрежеге сіз қанағаттанасыз Баға 1 Мектептегі өз жұмысыңызбен 2 Ұжымдағы өз қарым-қатынасыңызбен /достық, жолдастық/ 3 Сіздің қажетіңізді басшыларыңыздың қанағаттандыруымен 4 Әріптестеріңіздің жұмыста көмек беруге даярлығы 5 Ұжымдағы көңіл-күйіңіз /оның ұжымдағы жарқын жүзділігі/ 6 Мәдени және интеллектуалды жағдай 7 Мектеп жұмыстарына байланысты сіздің жасаған ескертулеріңіз бен ұсыныстарыңызға әкімшіліктің қаншалықты деңгейде құлақ түретіндігі 8 Бірлескен демалыс, жалпы мәдени кешендер 9 Сіздің жұмысыңыздың қаншалықты тілектестікпен және әділ бағалануы 10 Ұжымның жұмысқа қарым-қатынасы 11 Мектептегі жұмыстардың ұйымдастырылуы мен тәртібі 12 Ұжымдағы шығармашылық жағдай 13 Сіздің әкімшілікпен өз-ара қарым-қатынасыңыз 14 Педагогтардың бірлескен әрекеті мен өзара келісімі 15 Оқушының сабаққа қатысуы 16 Оқушының тәртіптілігі 17 Жұмыста сіздің күшіңіз бен уақытыңыздың қаншалықты тиімді қолданылуы 18 Мектептің оқу материалдар базасы 19 Жұмыста жалғандық пен қазбалаушылықтың жоқтығы 20 Айлық, жалақы Ұжымдағы психологиялық ахуал Мақсаты: Ұжымдағы жалпы қарым-қатынас пен мұғалімдердің өз-ара психологиялық ахуалын анықтау. Нұсқау: Құрметті ұстаздар, төмендегі сұрақтарға бес ұпайлық жүйемен жауап берулеріңіз сұралады. « 5 » өте жақсы қанағаттанамын « 2 » орташа қанағаттанамын « 4 » жақсы қанағаттанамын « 1 » қанағаттанбаймын « 3 » білмеймін
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Құрметті ұстаз! Ұстаз еңбегін бағалайтын да, сынайтын да таразы ол Құрметті ұстаз! Ұстаз еңбегін бағалайтын да, сынайтын да таразы ол
ұжым.Төмендегі номинациялар бойынша лайықты да әділ таңдауыңызды ұжым.Төмендегі номинациялар бойынша лайықты да әділ таңдауыңызды
жасаңыз. Әр номинацияның тұсына өз таңдауыңыз бойынша бір жасаңыз. Әр номинацияның тұсына өз таңдауыңыз бойынша бір
мұғалімнің аты-жөнін жазыңызмұғалімнің аты-жөнін жазыңыз
Педагогикалық ОскарПедагогикалық Оскар
1.Сөзге шешен ұстаз___________________________________1.Сөзге шешен ұстаз___________________________________
2.Жаңашыл ұстаз______________________________________2.Жаңашыл ұстаз______________________________________
3.Тәрбие сағаттарын өткізудің шебер ұстазы________________3.Тәрбие сағаттарын өткізудің шебер ұстазы________________
4.Мәдениетті ұстаз______________________________________4.Мәдениетті ұстаз______________________________________
5.Сабырлы ұстаз________________________________________5.Сабырлы ұстаз________________________________________
6.Өз пәнін шебер меңгерген ұстаз_________________________6.Өз пәнін шебер меңгерген ұстаз_________________________
7.Әзілқой ұстаз_________________________________________7.Әзілқой ұстаз_________________________________________
8.Оқушылармен өзін тең ұстайтын, оқушылар арасында беделді ұстаз 8.Оқушылармен өзін тең ұстайтын, оқушылар арасында беделді ұстаз
____________________________________________________________________________________________________________
9.Талғампаз ұстаз______________________________________9.Талғампаз ұстаз______________________________________
10.Іскер шебер ұйымдастырушы ұстаз_____________________10.Іскер шебер ұйымдастырушы ұстаз_____________________
Құрметті ұстаз! Ұстаз еңбегін бағалайтын да, сынайтын да таразы ол Құрметті ұстаз! Ұстаз еңбегін бағалайтын да, сынайтын да таразы ол
ұжым.Төмендегі номинациялар бойынша лайықты да әділ таңдауыңызды ұжым.Төмендегі номинациялар бойынша лайықты да әділ таңдауыңызды
жасаңыз. Әр номинацияның тұсына өз таңдауыңыз бойынша бір жасаңыз. Әр номинацияның тұсына өз таңдауыңыз бойынша бір
мұғалімнің аты-жөнін жазыңызмұғалімнің аты-жөнін жазыңыз
Педагогикалық ОскарПедагогикалық Оскар
1.Сөзге шешен ұстаз___________________________________1.Сөзге шешен ұстаз___________________________________
2.Жаңашыл ұстаз______________________________________2.Жаңашыл ұстаз______________________________________
3.Тәрбие сағаттарын өткізудің шебер ұстазы________________3.Тәрбие сағаттарын өткізудің шебер ұстазы________________
4.Мәдениетті ұстаз______________________________________4.Мәдениетті ұстаз______________________________________
5.Сабырлы ұстаз________________________________________5.Сабырлы ұстаз________________________________________
6.Өз пәнін шебер меңгерген ұстаз_________________________6.Өз пәнін шебер меңгерген ұстаз_________________________
7.Әзілқой ұстаз_________________________________________7.Әзілқой ұстаз_________________________________________
8.Оқушылармен өзін тең ұстайтын, оқушылар арасында беделді ұстаз 8.Оқушылармен өзін тең ұстайтын, оқушылар арасында беделді ұстаз
____________________________________________________________________________________________________________
9.Талғампаз ұстаз______________________________________9.Талғампаз ұстаз______________________________________
10.Іскер шебер ұйымдастырушы ұстаз_____________________10.Іскер шебер ұйымдастырушы ұстаз_____________________
9 слайд
Құрметті ұстаз! Ұстаз еңбегін бағалайтын да, сынайтын да таразы ол Құрметті ұстаз! Ұстаз еңбегін бағалайтын да, сынайтын да таразы ол ұжым.Төмендегі номинациялар бойынша лайықты да әділ таңдауыңызды ұжым.Төмендегі номинациялар бойынша лайықты да әділ таңдауыңызды жасаңыз. Әр номинацияның тұсына өз таңдауыңыз бойынша бір жасаңыз. Әр номинацияның тұсына өз таңдауыңыз бойынша бір мұғалімнің аты-жөнін жазыңызмұғалімнің аты-жөнін жазыңыз Педагогикалық ОскарПедагогикалық Оскар 1.Сөзге шешен ұстаз___________________________________1.Сөзге шешен ұстаз___________________________________ 2.Жаңашыл ұстаз______________________________________2.Жаңашыл ұстаз______________________________________ 3.Тәрбие сағаттарын өткізудің шебер ұстазы________________3.Тәрбие сағаттарын өткізудің шебер ұстазы________________ 4.Мәдениетті ұстаз______________________________________4.Мәдениетті ұстаз______________________________________ 5.Сабырлы ұстаз________________________________________5.Сабырлы ұстаз________________________________________ 6.Өз пәнін шебер меңгерген ұстаз_________________________6.Өз пәнін шебер меңгерген ұстаз_________________________ 7.Әзілқой ұстаз_________________________________________7.Әзілқой ұстаз_________________________________________ 8.Оқушылармен өзін тең ұстайтын, оқушылар арасында беделді ұстаз 8.Оқушылармен өзін тең ұстайтын, оқушылар арасында беделді ұстаз ____________________________________________________________________________________________________________ 9.Талғампаз ұстаз______________________________________9.Талғампаз ұстаз______________________________________ 10.Іскер шебер ұйымдастырушы ұстаз_____________________10.Іскер шебер ұйымдастырушы ұстаз_____________________ Құрметті ұстаз! Ұстаз еңбегін бағалайтын да, сынайтын да таразы ол Құрметті ұстаз! Ұстаз еңбегін бағалайтын да, сынайтын да таразы ол ұжым.Төмендегі номинациялар бойынша лайықты да әділ таңдауыңызды ұжым.Төмендегі номинациялар бойынша лайықты да әділ таңдауыңызды жасаңыз. Әр номинацияның тұсына өз таңдауыңыз бойынша бір жасаңыз. Әр номинацияның тұсына өз таңдауыңыз бойынша бір мұғалімнің аты-жөнін жазыңызмұғалімнің аты-жөнін жазыңыз Педагогикалық ОскарПедагогикалық Оскар 1.Сөзге шешен ұстаз___________________________________1.Сөзге шешен ұстаз___________________________________ 2.Жаңашыл ұстаз______________________________________2.Жаңашыл ұстаз______________________________________ 3.Тәрбие сағаттарын өткізудің шебер ұстазы________________3.Тәрбие сағаттарын өткізудің шебер ұстазы________________ 4.Мәдениетті ұстаз______________________________________4.Мәдениетті ұстаз______________________________________ 5.Сабырлы ұстаз________________________________________5.Сабырлы ұстаз________________________________________ 6.Өз пәнін шебер меңгерген ұстаз_________________________6.Өз пәнін шебер меңгерген ұстаз_________________________ 7.Әзілқой ұстаз_________________________________________7.Әзілқой ұстаз_________________________________________ 8.Оқушылармен өзін тең ұстайтын, оқушылар арасында беделді ұстаз 8.Оқушылармен өзін тең ұстайтын, оқушылар арасында беделді ұстаз ____________________________________________________________________________________________________________ 9.Талғампаз ұстаз______________________________________9.Талғампаз ұстаз______________________________________ 10.Іскер шебер ұйымдастырушы ұстаз_____________________10.Іскер шебер ұйымдастырушы ұстаз_____________________
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Мектеп әкімшілігі құрамының жұмыс барысына ұжым мүшелерінің бағалары
Жалпы мұғалімдер саны-
5-11 сыныпға сабақ беретін мұғалімдер саны-
Өткізілген уақыты:
Жоғары-5 Орташа- 4 Төмен-3
11 слайд
Мектеп әкімшілігі құрамының жұмыс барысына ұжым мүшелерінің бағалары Жалпы мұғалімдер саны- 5-11 сыныпға сабақ беретін мұғалімдер саны- Өткізілген уақыты: Жоғары-5 Орташа- 4 Төмен-3