Материалдар / "Жас маман, алға бас қадам" жас мамандарға арналған тренинг сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жас маман, алға бас қадам" жас мамандарға арналған тренинг сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға арналған жаттығулар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2020
1580
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мақсаты: Жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Айналамыздағы адамдармен қар

2 слайд
Мақсаты: Жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Айналамыздағы адамдармен қарым – қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді өзіміз танимыз ба?, – деген сұрақтарға жауап іздеп, тұлғаның адами көзқарасын анықтау.

2 слайд

Мақсаты: Жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Айналамыздағы адамдармен қарым – қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді өзіміз танимыз ба?, – деген сұрақтарға жауап іздеп, тұлғаның адами көзқарасын анықтау.

«Мен ің болашағым »  Тыныштық сәті . Әуенді музыка ойнап тұрады. Қатысушылар көздерін жұмып , еркін және ыңғайлы отырады.Мәт

3 слайд
«Мен ің болашағым »  Тыныштық сәті . Әуенді музыка ойнап тұрады. Қатысушылар көздерін жұмып , еркін және ыңғайлы отырады.Мәтін оқылады.  Талдау: Қандай күйде болдыңыз? Жемісті еңбекке қалай қол жеткіздіңіз?

3 слайд

«Мен ің болашағым »  Тыныштық сәті . Әуенді музыка ойнап тұрады. Қатысушылар көздерін жұмып , еркін және ыңғайлы отырады.Мәтін оқылады.  Талдау: Қандай күйде болдыңыз? Жемісті еңбекке қалай қол жеткіздіңіз?

“ Танысу сәті”  Әркім өз есімін және есімдерінің бастапқы үш әрпінен тұратын өз бойындағы үш қасиетін айту керек.

4 слайд
“ Танысу сәті”  Әркім өз есімін және есімдерінің бастапқы үш әрпінен тұратын өз бойындағы үш қасиетін айту керек.

4 слайд

“ Танысу сәті”  Әркім өз есімін және есімдерінің бастапқы үш әрпінен тұратын өз бойындағы үш қасиетін айту керек.

Арыстандай айбатты , Жолбарыстай қайратты. Қырандай күшті қанатты Мен жастарға сенемін! М.Жұм

5 слайд
Арыстандай айбатты , Жолбарыстай қайратты. Қырандай күшті қанатты Мен жастарға сенемін! М.Жұмабаев

5 слайд

Арыстандай айбатты , Жолбарыстай қайратты. Қырандай күшті қанатты Мен жастарға сенемін! М.Жұмабаев

Тапсырмалар орындау.  № 1 тапсырма:  Жарқын шуағын төккен күн астында әр нәсілдің үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген

6 слайд
Тапсырмалар орындау.  № 1 тапсырма:  Жарқын шуағын төккен күн астында әр нәсілдің үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген суретті көз алдыңызға елестетіңіз. «Сыртқы түстері әртүрлі болғанмен бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаздар оларға күн сәулесіндей бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді….»  Сіз қандай мұғалімсіз?

6 слайд

Тапсырмалар орындау.  № 1 тапсырма:  Жарқын шуағын төккен күн астында әр нәсілдің үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген суретті көз алдыңызға елестетіңіз. «Сыртқы түстері әртүрлі болғанмен бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаздар оларға күн сәулесіндей бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді….»  Сіз қандай мұғалімсіз?

Тапсырмалар орындау.  № 2 тапсырма.  Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, Жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген суретті көз алды

7 слайд
Тапсырмалар орындау.  № 2 тапсырма.  Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, Жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген суретті көз алдыңызға елестетіңіз «Түн. Айнала жым – жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ, ояу бір кісі бар. Ол – мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанмен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді….»  Сіз қандай мұғалімсіз?

7 слайд

Тапсырмалар орындау.  № 2 тапсырма.  Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, Жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген суретті көз алдыңызға елестетіңіз «Түн. Айнала жым – жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ, ояу бір кісі бар. Ол – мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанмен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді….»  Сіз қандай мұғалімсіз?

Тапсырмалар орындау.  № 3 тапсырма.  Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақ. «Біз сұқ саусағымызбен өзгені көрсетіп тұрғанда өзге

8 слайд
Тапсырмалар орындау.  № 3 тапсырма.  Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақ. «Біз сұқ саусағымызбен өзгені көрсетіп тұрғанда өзге үш саусағымызбен өзімізді көрсеткенімізді аңғара бермейміз. Ендеше, біз әлдекімді кінәлағанда, өзіміздің кінәміз бар ма, жоқ па, осы жағына көңіл бөлуіміз қажет. Әрбір ағаттық үшін кінәні өзгеден емес, өзімізден іздеу керек шығар….»  Сіз қандай мұғалімсіз?

8 слайд

Тапсырмалар орындау.  № 3 тапсырма.  Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақ. «Біз сұқ саусағымызбен өзгені көрсетіп тұрғанда өзге үш саусағымызбен өзімізді көрсеткенімізді аңғара бермейміз. Ендеше, біз әлдекімді кінәлағанда, өзіміздің кінәміз бар ма, жоқ па, осы жағына көңіл бөлуіміз қажет. Әрбір ағаттық үшін кінәні өзгеден емес, өзімізден іздеу керек шығар….»  Сіз қандай мұғалімсіз?

«Жаңбыр» сергіту жаттығуы.  Нұсқау. Барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Тренер шеңберде тұрғандарға жаттығу береді, қаты

9 слайд
«Жаңбыр» сергіту жаттығуы.  Нұсқау. Барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Тренер шеңберде тұрғандарға жаттығу береді, қатысушылар қимылды кезекпен қайталау керек.  1 шеңбер – алақанды бір – біріне жеңіл ысқылайды (ұсақ жаңбыр)  2 шеңбер – саусақпен алақанды шерту (өткір жаңбыр соққысы)  3 шеңбер – алақанмен тізені шапалақтау (жеңіл отыра)  4 шеңбер – тізені алақанмен ұрғылау және жерді аяқпен тарсылдату (жаңбырдың өте қатты дыбысы)  5 шеңбер – алақанмен тізені шапалақтау (жаңбыр азаяды)  6 шеңбер – саусақпен шерту  7 шеңбер – алақанды ысқылау  8 шеңбер – қолды жай жіберу (жаңбыр тоқтайды)  Жаңбыр біздің ашуымыз сияқты жайлап басталып, ары қарай құйынға айналып, соңынан басылады.

9 слайд

«Жаңбыр» сергіту жаттығуы.  Нұсқау. Барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Тренер шеңберде тұрғандарға жаттығу береді, қатысушылар қимылды кезекпен қайталау керек.  1 шеңбер – алақанды бір – біріне жеңіл ысқылайды (ұсақ жаңбыр)  2 шеңбер – саусақпен алақанды шерту (өткір жаңбыр соққысы)  3 шеңбер – алақанмен тізені шапалақтау (жеңіл отыра)  4 шеңбер – тізені алақанмен ұрғылау және жерді аяқпен тарсылдату (жаңбырдың өте қатты дыбысы)  5 шеңбер – алақанмен тізені шапалақтау (жаңбыр азаяды)  6 шеңбер – саусақпен шерту  7 шеңбер – алақанды ысқылау  8 шеңбер – қолды жай жіберу (жаңбыр тоқтайды)  Жаңбыр біздің ашуымыз сияқты жайлап басталып, ары қарай құйынға айналып, соңынан басылады.

« МЮНСТЕРБЕРГ » ӘДІСТЕМЕСІ Бұл әдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады. Нұсқау: Көптеген әріптердің арас

10 слайд
« МЮНСТЕРБЕРГ » ӘДІСТЕМЕСІ Бұл әдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады. Нұсқау: Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.

10 слайд

« МЮНСТЕРБЕРГ » ӘДІСТЕМЕСІ Бұл әдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады. Нұсқау: Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.

Жұмыс уақыты-2 минут.  Аашпгоппартаивнртерезевнаа пташыопккарталыгксағатлыгс абақоыгборпыаукесікрвнбасба лдақинакпотақтагыеоқуш

11 слайд
Жұмыс уақыты-2 минут.  Аашпгоппартаивнртерезевнаа пташыопккарталыгксағатлыгс абақоыгборпыаукесікрвнбасба лдақинакпотақтагыеоқушыоан мұғалімрыгадиректорвпыкуқы зметкерапецуранлвгкдәптерш ввр…….  Қанша сөз құрай алдыңыз: ____

11 слайд

Жұмыс уақыты-2 минут.  Аашпгоппартаивнртерезевнаа пташыопккарталыгксағатлыгс абақоыгборпыаукесікрвнбасба лдақинакпотақтагыеоқушыоан мұғалімрыгадиректорвпыкуқы зметкерапецуранлвгкдәптерш ввр…….  Қанша сөз құрай алдыңыз: ____

ТЕСТ – ПСИХОДИАГНОСТИКА ҚҰРАЛЫ. Сіз қандай мұғалімсіз? Жалпы диагностикалық, кәсіби лайықтылықты анықтау. 1.Мұғалімдік

12 слайд
ТЕСТ – ПСИХОДИАГНОСТИКА ҚҰРАЛЫ. Сіз қандай мұғалімсіз? Жалпы диагностикалық, кәсіби лайықтылықты анықтау. 1.Мұғалімдік қызметке қалай келдіңіз? а) жүрек қалауымен ә) кездейсоқ б) лажым жоқтықтан 2. Сіз үшін мұғалімнің жұмысы: а) керемет жұмыс ә) күнкөріс үшін б) бас қатыру Оқушылардың сіздің біліміңізге көзқарасы а) өте сауатты деп есептейді ә) қанағаттанарлық б) олардың көзқарасында жұмысым жоқ 4. Оқушылар арасында жарыс болатын болса: а) міндетті түрде менен көмек сұрайды ә) кейде б) маңыма мүлде жоламайды 5. Сіздің сабақ өту тәсіліңіз қандай? а) оқулықтан тыс қызықты материалды жиі пайдаланамын ә) сирек қолданамын б) оқулықпен шектелемін

12 слайд

ТЕСТ – ПСИХОДИАГНОСТИКА ҚҰРАЛЫ. Сіз қандай мұғалімсіз? Жалпы диагностикалық, кәсіби лайықтылықты анықтау. 1.Мұғалімдік қызметке қалай келдіңіз? а) жүрек қалауымен ә) кездейсоқ б) лажым жоқтықтан 2. Сіз үшін мұғалімнің жұмысы: а) керемет жұмыс ә) күнкөріс үшін б) бас қатыру Оқушылардың сіздің біліміңізге көзқарасы а) өте сауатты деп есептейді ә) қанағаттанарлық б) олардың көзқарасында жұмысым жоқ 4. Оқушылар арасында жарыс болатын болса: а) міндетті түрде менен көмек сұрайды ә) кейде б) маңыма мүлде жоламайды 5. Сіздің сабақ өту тәсіліңіз қандай? а) оқулықтан тыс қызықты материалды жиі пайдаланамын ә) сирек қолданамын б) оқулықпен шектелемін

6. Сіздің қатеңізді озат оқушыңыз тапты: а) қатені мойындап, кешірім өтінемін ә) үндемей құтыламын б) өзімдікі дұрыс деп, жеңіс

13 слайд
6. Сіздің қатеңізді озат оқушыңыз тапты: а) қатені мойындап, кешірім өтінемін ә) үндемей құтыламын б) өзімдікі дұрыс деп, жеңістік бермеймін 7. Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруда а) оқушылар арасында жиі-жиі жарыстар ұйымдастырамын ә) басшылар ескерткенде ғана б) бас ауыртқым келмейді 8. Оқушыға қол жұмсайсыз ба? а) мүлде қол жұмсамаймын ә) анда-санда б) «Аюға намаз үйреткен – таяқ» деп есептеймін 9. Мұғалім болғаныңызға а) ризасыз ә) сізге бәрібір б) өкінесіз 10. Ұжым арасында беделіңіз: а) өте жоғары ә) жақсы б) орташа

13 слайд

6. Сіздің қатеңізді озат оқушыңыз тапты: а) қатені мойындап, кешірім өтінемін ә) үндемей құтыламын б) өзімдікі дұрыс деп, жеңістік бермеймін 7. Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруда а) оқушылар арасында жиі-жиі жарыстар ұйымдастырамын ә) басшылар ескерткенде ғана б) бас ауыртқым келмейді 8. Оқушыға қол жұмсайсыз ба? а) мүлде қол жұмсамаймын ә) анда-санда б) «Аюға намаз үйреткен – таяқ» деп есептеймін 9. Мұғалім болғаныңызға а) ризасыз ә) сізге бәрібір б) өкінесіз 10. Ұжым арасында беделіңіз: а) өте жоғары ә) жақсы б) орташа

Бағалау “ А” жауабына “ Ә” жауабына “ Б” жауабына 5 ұпай 3 ұпай 1 ұпай

14 слайд
Бағалау “ А” жауабына “ Ә” жауабына “ Б” жауабына 5 ұпай 3 ұпай 1 ұпай

14 слайд

Бағалау “ А” жауабына “ Ә” жауабына “ Б” жауабына 5 ұпай 3 ұпай 1 ұпай

Психогеометриялық тест 1. Адамның тұлғалық типін тез арада анықтауға; 2. Кез келген адамға толық мінездемені оған түсінікті тү

15 слайд
Психогеометриялық тест 1. Адамның тұлғалық типін тез арада анықтауға; 2. Кез келген адамға толық мінездемені оған түсінікті түрде жеткізуге; 3. Күнделікті жағдайдағы мінез-құлықтың сценарийін жасауға мүмкіндік береді. Психогеометриялық тест әдістемесі арқылы жасалған диагностиканың дәлдігі – 85%!

15 слайд

Психогеометриялық тест 1. Адамның тұлғалық типін тез арада анықтауға; 2. Кез келген адамға толық мінездемені оған түсінікті түрде жеткізуге; 3. Күнделікті жағдайдағы мінез-құлықтың сценарийін жасауға мүмкіндік береді. Психогеометриялық тест әдістемесі арқылы жасалған диагностиканың дәлдігі – 85%!

Мына түстердің бірін таңдаңыз

16 слайд
Мына түстердің бірін таңдаңыз

16 слайд

Мына түстердің бірін таңдаңыз

АҚ – ақкөңіл, ақжарқын, елгезек адамдар. Көп істері адал болады. Балалық мінездерінен әлі қоштаса алмаған адамдар. КҮЛГІН – еш

17 слайд
АҚ – ақкөңіл, ақжарқын, елгезек адамдар. Көп істері адал болады. Балалық мінездерінен әлі қоштаса алмаған адамдар. КҮЛГІН – ешкімге ұқсамайтын шығармашыл тұлғалар. ҚЫЗЫЛ – шапшаң мінезді, жұмсақ жүректі, жұмысты дәл кезінде орындайтын, тәуекелшіл, қарсыласуға дайын тұратын адамдар. САРЫ – қиялға бай, сенімді, қайсар, болашақтан көп үміт күтетін адамдар. КӨК – салқын қанды, өзіне сенімді, басқалардың ренжіткенін қаламайтын, тыныштық сүйетін адамдар. ЖАСЫЛ – қайсар мінезді, жұмсақ жүректі, ақкөңіл, қайырымды адамдар. Олар сенімді, тұрақты адамдар.

17 слайд

АҚ – ақкөңіл, ақжарқын, елгезек адамдар. Көп істері адал болады. Балалық мінездерінен әлі қоштаса алмаған адамдар. КҮЛГІН – ешкімге ұқсамайтын шығармашыл тұлғалар. ҚЫЗЫЛ – шапшаң мінезді, жұмсақ жүректі, жұмысты дәл кезінде орындайтын, тәуекелшіл, қарсыласуға дайын тұратын адамдар. САРЫ – қиялға бай, сенімді, қайсар, болашақтан көп үміт күтетін адамдар. КӨК – салқын қанды, өзіне сенімді, басқалардың ренжіткенін қаламайтын, тыныштық сүйетін адамдар. ЖАСЫЛ – қайсар мінезді, жұмсақ жүректі, ақкөңіл, қайырымды адамдар. Олар сенімді, тұрақты адамдар.

«Достар, біз сіздерге тілейміз...»

18 слайд
«Достар, біз сіздерге тілейміз...»

18 слайд

«Достар, біз сіздерге тілейміз...»