Материалдар / Жас маман портфолио
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жас маман портфолио

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұмыска жаңадан кірген жас мамандарга портфолио жасау ушин үлгі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
1695
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ағылшын пәнінің мұғалімі: Медешқызы Көзім Портфолио

1 слайд
Ағылшын пәнінің мұғалімі: Медешқызы Көзім Портфолио

1 слайд

Ағылшын пәнінің мұғалімі: Медешқызы Көзім Портфолио

1 – блок мұғалім туралы жалпы мағлұмат

2 слайд
1 – блок мұғалім туралы жалпы мағлұмат

2 слайд

1 – блок мұғалім туралы жалпы мағлұмат

Шет тілі пәнінің мұғалімі Медешқызы Көзім Туған жылы: 12.12.1995ж. Білімі: Орта Бітірген оқу орны: Есік гуманитарлық –

3 слайд
Шет тілі пәнінің мұғалімі Медешқызы Көзім Туған жылы: 12.12.1995ж. Білімі: Орта Бітірген оқу орны: Есік гуманитарлық – экономикалық колледжі 2011-2015жж. Мамандығы: «Шетел тілінен бастауыш білім беру мұғалімі» Еңбек өтілі: 3 ай

3 слайд

Шет тілі пәнінің мұғалімі Медешқызы Көзім Туған жылы: 12.12.1995ж. Білімі: Орта Бітірген оқу орны: Есік гуманитарлық – экономикалық колледжі 2011-2015жж. Мамандығы: «Шетел тілінен бастауыш білім беру мұғалімі» Еңбек өтілі: 3 ай

ӨМІРБАЯН Мен Медешқызы Көзім, 1995жылы желтоқсанның 1-ші жұлдызында Алматы облысы

4 слайд
ӨМІРБАЯН Мен Медешқызы Көзім, 1995жылы желтоқсанның 1-ші жұлдызында Алматы облысы Кербұлақ ауданы Сарыөзек кентінде дүниеге келдім. 2002 жылы Сарыөзек кентіндегі №49 орта мектебін алғаш табалдырығын аттап, 2011 жылы 9-шы сынып тәмамдап, содан кейін Есік қаласындағы Есік Гуманитарлық – Экономикалық Колледжге оқуға түстім. Мамандығым «бастауыш шет тілі мұғалімі». 2015 жылы аталған оқу орнын аяқтадым. Осы жылы Кербұлақ ауданы Шанханай ауылына Шанханай орта мектебіне өз мамандығым бойынша мұғалім болып жұмысқа орналастым.

4 слайд

ӨМІРБАЯН Мен Медешқызы Көзім, 1995жылы желтоқсанның 1-ші жұлдызында Алматы облысы Кербұлақ ауданы Сарыөзек кентінде дүниеге келдім. 2002 жылы Сарыөзек кентіндегі №49 орта мектебін алғаш табалдырығын аттап, 2011 жылы 9-шы сынып тәмамдап, содан кейін Есік қаласындағы Есік Гуманитарлық – Экономикалық Колледжге оқуға түстім. Мамандығым «бастауыш шет тілі мұғалімі». 2015 жылы аталған оқу орнын аяқтадым. Осы жылы Кербұлақ ауданы Шанханай ауылына Шанханай орта мектебіне өз мамандығым бойынша мұғалім болып жұмысқа орналастым.

Мектептің өзекті мәселесі «ОҚУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІНДЕ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ АРҚЫЛЫ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ». Мұғал

5 слайд
Мектептің өзекті мәселесі «ОҚУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІНДЕ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ АРҚЫЛЫ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ». Мұғалімнің өзекті мәселесі « Жаңа технология элементтерін сабақта қолдана отырып, оқушының шығармашылық қабілетін дамыта отырып, сауаттылығын арттыру, теориялық білімді практикада қолдану».

5 слайд

Мектептің өзекті мәселесі «ОҚУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІНДЕ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ АРҚЫЛЫ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ». Мұғалімнің өзекті мәселесі « Жаңа технология элементтерін сабақта қолдана отырып, оқушының шығармашылық қабілетін дамыта отырып, сауаттылығын арттыру, теориялық білімді практикада қолдану».

Мамандығын растайтын құжат

6 слайд
Мамандығын растайтын құжат

6 слайд

Мамандығын растайтын құжат

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер»

9 слайд
«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер» Ж.Аймауытов

9 слайд

«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер» Ж.Аймауытов

2 – блок марапатталуы

10 слайд
2 – блок марапатталуы

10 слайд

2 – блок марапатталуы

3 – блок мұғалімнің жетістіктері (баспасөздердегі мақалалары)

11 слайд
3 – блок мұғалімнің жетістіктері (баспасөздердегі мақалалары)

11 слайд

3 – блок мұғалімнің жетістіктері (баспасөздердегі мақалалары)

4 – блок өз білімін көтеру (сертификаттар, куәліктер)

12 слайд
4 – блок өз білімін көтеру (сертификаттар, куәліктер)

12 слайд

4 – блок өз білімін көтеру (сертификаттар, куәліктер)

5 – блок ғылыми – педагогикалық әдістемелік жұмысының мазмұны

13 слайд
5 – блок ғылыми – педагогикалық әдістемелік жұмысының мазмұны

13 слайд

5 – блок ғылыми – педагогикалық әдістемелік жұмысының мазмұны

«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер»

14 слайд
«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер»

14 слайд

«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер»

Өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады Оқушы Ойлау қабілеті Жиналған ұпай саны Жеке қабілеті анықталады Өз деңгейіне,

15 слайд
Өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады Оқушы Ойлау қабілеті Жиналған ұпай саны Жеке қабілеті анықталады Өз деңгейіне, қабілетіне қарай бағаланады. Өзінің алатын бағасын біліп отырады. 1-деңгей – «3» 2-деңгей – «4» 3-деңгей – «5»

15 слайд

Өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады Оқушы Ойлау қабілеті Жиналған ұпай саны Жеке қабілеті анықталады Өз деңгейіне, қабілетіне қарай бағаланады. Өзінің алатын бағасын біліп отырады. 1-деңгей – «3» 2-деңгей – «4» 3-деңгей – «5»

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

OPEN LESSON 2015 - 2016 Medeshkyzy Kozim

18 слайд
OPEN LESSON 2015 - 2016 Medeshkyzy Kozim

18 слайд

OPEN LESSON 2015 - 2016 Medeshkyzy Kozim

oСабақтың тақырыбы : 6 - сынып How much juice? How many apples? Са

19 слайд
oСабақтың тақырыбы : 6 - сынып How much juice? How many apples? Сабақтың мақсаты : 1. Білімділігі: How many? How much? Сұрақтарын білу. Much, many, a lot of, a few, a little белгісіз есімдіктерінің қолданылуын түсіндіру. 2. Дамытушылығы : ағылшын тіліндегі дыбыстарды дұрыс  дыбыстау, сөздерді дұрыс,  нақты айту, сөз қорын байыту. 3. Тәрбиелігі:  Өз тілін қастерлей отырып өзге тілдің мәдениетін сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Шет тіліне деген қызығушылықтарын арттыру . Сабақ әдісі: Сұрақ-жауап Сабақ типі: Жаңа білімді меңгерту Көрнекілігі: грамматикалық таблица Пән аралық байланыс : Орыс тілі

19 слайд

oСабақтың тақырыбы : 6 - сынып How much juice? How many apples? Сабақтың мақсаты : 1. Білімділігі: How many? How much? Сұрақтарын білу. Much, many, a lot of, a few, a little белгісіз есімдіктерінің қолданылуын түсіндіру. 2. Дамытушылығы : ағылшын тіліндегі дыбыстарды дұрыс  дыбыстау, сөздерді дұрыс,  нақты айту, сөз қорын байыту. 3. Тәрбиелігі:  Өз тілін қастерлей отырып өзге тілдің мәдениетін сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Шет тіліне деген қызығушылықтарын арттыру . Сабақ әдісі: Сұрақ-жауап Сабақ типі: Жаңа білімді меңгерту Көрнекілігі: грамматикалық таблица Пән аралық байланыс : Орыс тілі

Сабақ барысы: I. Org moment А) амандасу Б) жоқтарды белгелеу II. Warm – up I like vegetables, I like juice, I l

20 слайд
Сабақ барысы: I. Org moment А) амандасу Б) жоқтарды белгелеу II. Warm – up I like vegetables, I like juice, I like bananas, I like fruits I eat good things every day   III. Phonetic – drill Pronunciation Practice Listen and read [∂] [θ] this three that third they think these thank

20 слайд

Сабақ барысы: I. Org moment А) амандасу Б) жоқтарды белгелеу II. Warm – up I like vegetables, I like juice, I like bananas, I like fruits I eat good things every day   III. Phonetic – drill Pronunciation Practice Listen and read [∂] [θ] this three that third they think these thank

IV. Checking the home work What was your home work today? Who wants to read? _____________________ V. Presentation. Our

21 слайд
IV. Checking the home work What was your home work today? Who wants to read? _____________________ V. Presentation. Our theme in our lesson is “How much juice? How many apples?” Much and manу 1. Much сұраулы және болымсыз сөйлемдерде саналмайтын зат есімдермен қолданылады. How much cheese is there in the in the fridge? I haven't got much money. 2. Many сұраулы және болымсыз сөйлемдерде саналатын зат есімдермен ғана қолданылады How many children have they got? There aren't many people in the room. There are a lot of apples

21 слайд

IV. Checking the home work What was your home work today? Who wants to read? _____________________ V. Presentation. Our theme in our lesson is “How much juice? How many apples?” Much and manу 1. Much сұраулы және болымсыз сөйлемдерде саналмайтын зат есімдермен қолданылады. How much cheese is there in the in the fridge? I haven't got much money. 2. Many сұраулы және болымсыз сөйлемдерде саналатын зат есімдермен ғана қолданылады How many children have they got? There aren't many people in the room. There are a lot of apples

22 слайд

22 слайд

New words Tomato [tә’ma:tәu]қызанақ Egg [eg] жұмыртқа Water [wͻ:tә(r)] су Potato [pәteitәu] картоп Cheese [t i:z] ірімшік ᶴ

23 слайд
New words Tomato [tә’ma:tәu]қызанақ Egg [eg] жұмыртқа Water [wͻ:tә(r)] су Potato [pәteitәu] картоп Cheese [t i:z] ірімшік ᶴ Carrot [kәerәt]сәбіз Bread [bred] нан Banana [bәnanә] банан Milk [milk] сүт Lemon [lemәn] лимон Meat [mi:t] ет Sugar [ ugar] қант ᶴ Apple [æpl] алма

23 слайд

New words Tomato [tә’ma:tәu]қызанақ Egg [eg] жұмыртқа Water [wͻ:tә(r)] су Potato [pәteitәu] картоп Cheese [t i:z] ірімшік ᶴ Carrot [kәerәt]сәбіз Bread [bred] нан Banana [bәnanә] банан Milk [milk] сүт Lemon [lemәn] лимон Meat [mi:t] ет Sugar [ ugar] қант ᶴ Apple [æpl] алма

24 слайд

24 слайд

Cards

25 слайд
Cards

25 слайд

Cards

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

 VI.Practice Exercise 3 Listen and practise. Asel: Do you need anything else? Zauresh: Let's have a look. We've got

28 слайд
 VI.Practice Exercise 3 Listen and practise. Asel: Do you need anything else? Zauresh: Let's have a look. We've got some pears, but aren't any plums. And there isn't any butter we've got some cheese. Asel: Is there any apple juice left? Zauresh: There's a little, but there isn't much, so we need more. Asel: And vegetables? Have we got many vegetable Zauresh: Well, I can see a'few potatoes, but there aren't carrots. Asel: Oh, and we need a lot of crisps. My little sister coming tomorrow. Zauresh: I think that's everything. Let's go!   VII.Production Exercise 4 Tick the correct columns. Look at the exercise 3   We use With CN With UN In positive sentences Some       Any       Much       Many       A lot of       A few       A little      

28 слайд

 VI.Practice Exercise 3 Listen and practise. Asel: Do you need anything else? Zauresh: Let's have a look. We've got some pears, but aren't any plums. And there isn't any butter we've got some cheese. Asel: Is there any apple juice left? Zauresh: There's a little, but there isn't much, so we need more. Asel: And vegetables? Have we got many vegetable Zauresh: Well, I can see a'few potatoes, but there aren't carrots. Asel: Oh, and we need a lot of crisps. My little sister coming tomorrow. Zauresh: I think that's everything. Let's go!   VII.Production Exercise 4 Tick the correct columns. Look at the exercise 3   We use With CN With UN In positive sentences Some       Any       Much       Many       A lot of       A few       A little      

Еxercise 5 read Exercise 1,3 write VIII. Giving the home work:

29 слайд
Еxercise 5 read Exercise 1,3 write VIII. Giving the home work:

29 слайд

Еxercise 5 read Exercise 1,3 write VIII. Giving the home work:

The Lesson is over. Good bye! Thank you for your attention.

30 слайд
The Lesson is over. Good bye! Thank you for your attention.

30 слайд

The Lesson is over. Good bye! Thank you for your attention.