Жас маман портфолио
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ағылшын пәнінің мұғалімі:
Медешқызы
Көзім
Портфолио
1 слайд
Ағылшын пәнінің мұғалімі: Медешқызы Көзім Портфолио
2 слайд
1 – блок
мұғалім туралы
жалпы мағлұмат
2 слайд
1 – блок мұғалім туралы жалпы мағлұмат
3 слайд
Шет тілі пәнінің мұғалімі
Медешқызы Көзім
Туған жылы: 12.12.1995ж.
Білімі: Орта
Бітірген оқу орны: Есік
гуманитарлық – экономикалық
колледжі 2011-2015жж.
Мамандығы: «Шетел тілінен
бастауыш білім беру мұғалімі»
Еңбек өтілі: 3 ай
3 слайд
Шет тілі пәнінің мұғалімі Медешқызы Көзім Туған жылы: 12.12.1995ж. Білімі: Орта Бітірген оқу орны: Есік гуманитарлық – экономикалық колледжі 2011-2015жж. Мамандығы: «Шетел тілінен бастауыш білім беру мұғалімі» Еңбек өтілі: 3 ай
4 слайд
ӨМІРБАЯН
Мен Медешқызы Көзім, 1995жылы
желтоқсанның 1-ші жұлдызында Алматы облысы
Кербұлақ ауданы Сарыөзек кентінде дүниеге келдім.
2002 жылы Сарыөзек кентіндегі №49 орта мектебін
алғаш табалдырығын аттап, 2011 жылы 9-шы сынып
тәмамдап, содан кейін Есік қаласындағы Есік
Гуманитарлық – Экономикалық Колледжге оқуға
түстім. Мамандығым «бастауыш шет тілі мұғалімі».
2015 жылы аталған оқу орнын аяқтадым. Осы жылы
Кербұлақ ауданы Шанханай ауылына Шанханай
орта мектебіне өз мамандығым бойынша мұғалім
болып жұмысқа орналастым.
4 слайд
ӨМІРБАЯН Мен Медешқызы Көзім, 1995жылы желтоқсанның 1-ші жұлдызында Алматы облысы Кербұлақ ауданы Сарыөзек кентінде дүниеге келдім. 2002 жылы Сарыөзек кентіндегі №49 орта мектебін алғаш табалдырығын аттап, 2011 жылы 9-шы сынып тәмамдап, содан кейін Есік қаласындағы Есік Гуманитарлық – Экономикалық Колледжге оқуға түстім. Мамандығым «бастауыш шет тілі мұғалімі». 2015 жылы аталған оқу орнын аяқтадым. Осы жылы Кербұлақ ауданы Шанханай ауылына Шанханай орта мектебіне өз мамандығым бойынша мұғалім болып жұмысқа орналастым.
5 слайд
Мектептің өзекті мәселесі
«ОҚУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІНДЕ
ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ
АРҚЫЛЫ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ
ҚАЛЫПТАСТЫРУ».
Мұғалімнің өзекті
мәселесі
« Жаңа технология элементтерін
сабақта қолдана отырып, оқушының
шығармашылық қабілетін дамыта
отырып, сауаттылығын арттыру,
теориялық білімді практикада
қолдану».
5 слайд
Мектептің өзекті мәселесі «ОҚУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІНДЕ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ АРҚЫЛЫ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ». Мұғалімнің өзекті мәселесі « Жаңа технология элементтерін сабақта қолдана отырып, оқушының шығармашылық қабілетін дамыта отырып, сауаттылығын арттыру, теориялық білімді практикада қолдану».
6 слайд
Мамандығын
растайтын құжат
6 слайд
Мамандығын растайтын құжат
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
«Сабақ беру – үйреншікті
жай ғана шеберлік емес, ол
үнемі жетілдіруді қажет
ететін үнемі жаңадан
жаңаны табатын өнер»
Ж.Аймауытов
9 слайд
«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер» Ж.Аймауытов
10 слайд
2 – блок
марапатталуы
10 слайд
2 – блок марапатталуы
11 слайд
3 – блок мұғалімнің
жетістіктері
(баспасөздердегі
мақалалары)
11 слайд
3 – блок мұғалімнің жетістіктері (баспасөздердегі мақалалары)
12 слайд
4 – блок өз білімін көтеру
(сертификаттар, куәліктер)
12 слайд
4 – блок өз білімін көтеру (сертификаттар, куәліктер)
13 слайд
5 – блок ғылыми –
педагогикалық әдістемелік
жұмысының мазмұны
13 слайд
5 – блок ғылыми – педагогикалық әдістемелік жұмысының мазмұны
14 слайд
«Сабақ беру – үйреншікті жай
ғана шеберлік емес, ол үнемі
жетілдіруді қажет ететін үнемі
жаңадан жаңаны табатын өнер»
14 слайд
«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер»
15 слайд
Өздігінен
жұмыс
істеуге
дағдыланады
Оқушы
Ойлау
қабілеті
Жиналған
ұпай саны
Жеке
қабілеті
анықталады
Өз деңгейіне,
қабілетіне
қарай
бағаланады.
Өзінің
алатын
бағасын
біліп
отырады.
1-деңгей – «3»
2-деңгей – «4»
3-деңгей – «5»
15 слайд
Өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады Оқушы Ойлау қабілеті Жиналған ұпай саны Жеке қабілеті анықталады Өз деңгейіне, қабілетіне қарай бағаланады. Өзінің алатын бағасын біліп отырады. 1-деңгей – «3» 2-деңгей – «4» 3-деңгей – «5»
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
OPEN LESSON
2015 - 2016
Medeshkyzy Kozim
18 слайд
OPEN LESSON 2015 - 2016 Medeshkyzy Kozim
19 слайд
oСабақтың тақырыбы : 6 - сынып
How much juice? How many apples?
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі: How many? How much? Сұрақтарын
білу. Much, many, a lot of, a few, a little белгісіз
есімдіктерінің қолданылуын түсіндіру.
2. Дамытушылығы : ағылшын тіліндегі дыбыстарды
дұрыс дыбыстау, сөздерді дұрыс, нақты айту, сөз қорын
байыту.
3. Тәрбиелігі: Өз тілін қастерлей отырып өзге тілдің
мәдениетін сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Шет
тіліне деген қызығушылықтарын арттыру .
Сабақ әдісі: Сұрақ-жауап
Сабақ типі: Жаңа білімді меңгерту
Көрнекілігі: грамматикалық таблица
Пән аралық байланыс : Орыс тілі
19 слайд
oСабақтың тақырыбы : 6 - сынып How much juice? How many apples? Сабақтың мақсаты : 1. Білімділігі: How many? How much? Сұрақтарын білу. Much, many, a lot of, a few, a little белгісіз есімдіктерінің қолданылуын түсіндіру. 2. Дамытушылығы : ағылшын тіліндегі дыбыстарды дұрыс дыбыстау, сөздерді дұрыс, нақты айту, сөз қорын байыту. 3. Тәрбиелігі: Өз тілін қастерлей отырып өзге тілдің мәдениетін сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Шет тіліне деген қызығушылықтарын арттыру . Сабақ әдісі: Сұрақ-жауап Сабақ типі: Жаңа білімді меңгерту Көрнекілігі: грамматикалық таблица Пән аралық байланыс : Орыс тілі
20 слайд
Сабақ барысы:
I. Org moment
А) амандасу
Б) жоқтарды белгелеу
II. Warm – up
I like vegetables, I like juice,
I like bananas, I like fruits
I eat good things every day
III. Phonetic – drill
Pronunciation Practice
Listen and read
[∂] [θ]
this three
that third
they think
these thank
20 слайд
Сабақ барысы: I. Org moment А) амандасу Б) жоқтарды белгелеу II. Warm – up I like vegetables, I like juice, I like bananas, I like fruits I eat good things every day III. Phonetic – drill Pronunciation Practice Listen and read [∂] [θ] this three that third they think these thank
21 слайд
IV. Checking the home work
What was your home work today?
Who wants to read?
_____________________
V. Presentation. Our theme in our lesson is “How much
juice? How many apples?”
Much and manу
1. Much сұраулы және болымсыз сөйлемдерде саналмайтын
зат есімдермен қолданылады.
How much cheese is there in the in the fridge?
I haven't got much money.
2. Many сұраулы және болымсыз сөйлемдерде саналатын зат
есімдермен ғана қолданылады
How many children have they got?
There aren't many people in the room.
There are a lot of apples
21 слайд
IV. Checking the home work What was your home work today? Who wants to read? _____________________ V. Presentation. Our theme in our lesson is “How much juice? How many apples?” Much and manу 1. Much сұраулы және болымсыз сөйлемдерде саналмайтын зат есімдермен қолданылады. How much cheese is there in the in the fridge? I haven't got much money. 2. Many сұраулы және болымсыз сөйлемдерде саналатын зат есімдермен ғана қолданылады How many children have they got? There aren't many people in the room. There are a lot of apples
22 слайд
22 слайд
23 слайд
New words
Tomato [tә’ma:tәu]қызанақ
Egg [eg] жұмыртқа
Water [wͻ:tә(r)] су
Potato [pәteitәu] картоп
Cheese [t i:z] ірімшік
ᶴ
Carrot [kәerәt]сәбіз
Bread [bred] нан
Banana [bәnanә] банан
Milk [milk] сүт
Lemon [lemәn] лимон
Meat [mi:t] ет
Sugar [ ugar] қант
ᶴ
Apple [æpl] алма
23 слайд
New words Tomato [tә’ma:tәu]қызанақ Egg [eg] жұмыртқа Water [wͻ:tә(r)] су Potato [pәteitәu] картоп Cheese [t i:z] ірімшік ᶴ Carrot [kәerәt]сәбіз Bread [bred] нан Banana [bәnanә] банан Milk [milk] сүт Lemon [lemәn] лимон Meat [mi:t] ет Sugar [ ugar] қант ᶴ Apple [æpl] алма
24 слайд
24 слайд
25 слайд
Cards
25 слайд
Cards
26 слайд
26 слайд
27 слайд
27 слайд
28 слайд
VI.Practice
Exercise 3 Listen and practise.
Asel: Do you need anything else?
Zauresh: Let's have a look. We've got some pears, but aren't any plums. And there isn't any butter we've got some
cheese.
Asel: Is there any apple juice left?
Zauresh: There's a little, but there isn't much, so we need more.
Asel: And vegetables? Have we got many vegetable
Zauresh: Well, I can see a'few potatoes, but there aren't carrots.
Asel: Oh, and we need a lot of crisps. My little sister coming tomorrow.
Zauresh: I think that's everything. Let's go!
VII.Production
Exercise 4 Tick the correct columns. Look at the exercise 3
We use With CN With UN In positive sentences
Some
Any
Much
Many
A lot of
A few
A little
28 слайд
VI.Practice Exercise 3 Listen and practise. Asel: Do you need anything else? Zauresh: Let's have a look. We've got some pears, but aren't any plums. And there isn't any butter we've got some cheese. Asel: Is there any apple juice left? Zauresh: There's a little, but there isn't much, so we need more. Asel: And vegetables? Have we got many vegetable Zauresh: Well, I can see a'few potatoes, but there aren't carrots. Asel: Oh, and we need a lot of crisps. My little sister coming tomorrow. Zauresh: I think that's everything. Let's go! VII.Production Exercise 4 Tick the correct columns. Look at the exercise 3 We use With CN With UN In positive sentences Some Any Much Many A lot of A few A little
29 слайд
Еxercise 5 read
Exercise 1,3 write
VIII. Giving the home work:
29 слайд
Еxercise 5 read Exercise 1,3 write VIII. Giving the home work:
30 слайд
The Lesson is over.
Good bye!
Thank you for
your attention.
30 слайд
The Lesson is over. Good bye! Thank you for your attention.