Материалдар / Жас маман портфолиосы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жас маман портфолиосы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамааға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2020
4482
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САЗАНОВА АЛМА ЖАС МАМАН АҒЫЛШЫН ПӘНІ МҰҒАЛІМІ «Д» СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ

1 слайд
САЗАНОВА АЛМА ЖАС МАМАН АҒЫЛШЫН ПӘНІ МҰҒАЛІМІ «Д» СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ

1 слайд

САЗАНОВА АЛМА ЖАС МАМАН АҒЫЛШЫН ПӘНІ МҰҒАЛІМІ «Д» СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ

ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕСІ: 1. Ағылшын тілі сабағында, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және функцио- налдық дағдыларды қо

2 слайд
ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕСІ: 1. Ағылшын тілі сабағында, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және функцио- налдық дағдыларды қолдану:айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым Нәтижесінде: сын тұрғысынан ойлайтын тұлға қалыптастыру,.  Мен 10.12 . 1993 ж дүниеге келдім  Ұлты:_Қазақ Руы:Жалайыр ____ 2 (ағасы) и әпкесі(жоқ).  Бітірген оқу орны : 1. Абай атындағы КазНПУ  Мамандығы: Бастауыш оқыту педагогикасы мен  әдістемесі және ағылшын тілі  2. Абылайхан атындағы Әлем тілдері  және Халықаралық қатынастар  Университеті ( Туризм )  Жалпы пед. өтілі: 2 жыл  Курс: 2018 жыл ЖББ “Өрлеу” БАҰО ,  ACTIV INSPIRE  Мадақтамасы: мектепішілік мақтау қағаздары;  интербелсенді әдістерді тиімді  пайдаланғаны үшін Өрлеу БАҰО  АЛҒЫС хаты. Enret press ,  Oxford баспа сертификаттары,  Жас маман ІІ орын Үздік сынып жетекші ІІ орын

2 слайд

ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕСІ: 1. Ағылшын тілі сабағында, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және функцио- налдық дағдыларды қолдану:айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым Нәтижесінде: сын тұрғысынан ойлайтын тұлға қалыптастыру,.  Мен 10.12 . 1993 ж дүниеге келдім  Ұлты:_Қазақ Руы:Жалайыр ____ 2 (ағасы) и әпкесі(жоқ).  Бітірген оқу орны : 1. Абай атындағы КазНПУ  Мамандығы: Бастауыш оқыту педагогикасы мен  әдістемесі және ағылшын тілі  2. Абылайхан атындағы Әлем тілдері  және Халықаралық қатынастар  Университеті ( Туризм )  Жалпы пед. өтілі: 2 жыл  Курс: 2018 жыл ЖББ “Өрлеу” БАҰО ,  ACTIV INSPIRE  Мадақтамасы: мектепішілік мақтау қағаздары;  интербелсенді әдістерді тиімді  пайдаланғаны үшін Өрлеу БАҰО  АЛҒЫС хаты. Enret press ,  Oxford баспа сертификаттары,  Жас маман ІІ орын Үздік сынып жетекші ІІ орын

3 слайд

3 слайд

МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕТІСТІГІ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ТИІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҮЛГІЛЕРІ » ӨРЛЕУ ЖИНАҚ КІТАБЫНА THE WE

4 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕТІСТІГІ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ТИІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҮЛГІЛЕРІ » ӨРЛЕУ ЖИНАҚ КІТАБЫНА THE WEATHER «» NF0SHS,SYLF САБАҚ ЖОСПАРЫМ ЖАРИЯЛАНДЫ.

4 слайд

МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕТІСТІГІ ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ТИІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҮЛГІЛЕРІ » ӨРЛЕУ ЖИНАҚ КІТАБЫНА THE WEATHER «» NF0SHS,SYLF САБАҚ ЖОСПАРЫМ ЖАРИЯЛАНДЫ.

ОҚУШЫНЫҢ ЖЕТІСТІГІ Дарынды оқушыларым: Урумбай Дамир, Журкабаева Дарынды оқушыларым: Урумбай Дамир, Журкабаева Перизат, Б

5 слайд
ОҚУШЫНЫҢ ЖЕТІСТІГІ Дарынды оқушыларым: Урумбай Дамир, Журкабаева Дарынды оқушыларым: Урумбай Дамир, Журкабаева Перизат, Бақтали Алишер, Жұмағали Әділжан, Өтеген Арай Қашықтық олимпиадасы: Усенулы Марлен 4 Ә ІІ орын ІІІ тоқсанда Ауданның 3 мектеп арасындағы жарыс алаңына әріптесім Мизамбек .Д екеуіміз мектебіміздің 6 дарынды оқушыларды жинақтап, оларға «Witty friends» атаумен, ұран дайындап, команданы дайындау жауапкершілігі түсті.

5 слайд

ОҚУШЫНЫҢ ЖЕТІСТІГІ Дарынды оқушыларым: Урумбай Дамир, Журкабаева Дарынды оқушыларым: Урумбай Дамир, Журкабаева Перизат, Бақтали Алишер, Жұмағали Әділжан, Өтеген Арай Қашықтық олимпиадасы: Усенулы Марлен 4 Ә ІІ орын ІІІ тоқсанда Ауданның 3 мектеп арасындағы жарыс алаңына әріптесім Мизамбек .Д екеуіміз мектебіміздің 6 дарынды оқушыларды жинақтап, оларға «Witty friends» атаумен, ұран дайындап, команданы дайындау жауапкершілігі түсті.

Қараша айында Талдықорғанда « Назарбаев зияткерлік мектебі » « NIS » ұйымдастырған тәрбие жұмысы бойынша методикалық кеңе

6 слайд
Қараша айында Талдықорғанда « Назарбаев зияткерлік мектебі » « NIS » ұйымдастырған тәрбие жұмысы бойынша методикалық кеңес беру семинарына қатысып көптеген адамдардың білімімен танысып, түрлі кеңес алдым. Тәжірибе ретінде , сынып бойынша үзілістің бірін кітап оқу уақыты деп жарияламақпын және дүйсенбі күнгі сынып сағатымды « АҚЫЛДЫ СЕНБІ » бағдарламасымен сынып сағатында таныстырдым.

6 слайд

Қараша айында Талдықорғанда « Назарбаев зияткерлік мектебі » « NIS » ұйымдастырған тәрбие жұмысы бойынша методикалық кеңес беру семинарына қатысып көптеген адамдардың білімімен танысып, түрлі кеңес алдым. Тәжірибе ретінде , сынып бойынша үзілістің бірін кітап оқу уақыты деп жарияламақпын және дүйсенбі күнгі сынып сағатымды « АҚЫЛДЫ СЕНБІ » бағдарламасымен сынып сағатында таныстырдым.

СЫНЫП ЖЕТІСТІКТЕРІ • Сыныбыммен 2 жылға жуық сынып жетекшілік атқардым. Сыныбымда өнерлі, білімді, дарынды оқушыларым баршылы

7 слайд
СЫНЫП ЖЕТІСТІКТЕРІ • Сыныбыммен 2 жылға жуық сынып жетекшілік атқардым. Сыныбымда өнерлі, білімді, дарынды оқушыларым баршылық. Республикалық жарыстарда, облыстық жарыстарда орын алып келеді. • Ал мектепте 5-6 сыныптар арасындағы ұлттар сайысында топ жарып 2 орын иелендік.

7 слайд

СЫНЫП ЖЕТІСТІКТЕРІ • Сыныбыммен 2 жылға жуық сынып жетекшілік атқардым. Сыныбымда өнерлі, білімді, дарынды оқушыларым баршылық. Республикалық жарыстарда, облыстық жарыстарда орын алып келеді. • Ал мектепте 5-6 сыныптар арасындағы ұлттар сайысында топ жарып 2 орын иелендік.

Будущая карьера  (Введите имя учащегося) хочет стать ____________, когда вырастет, так как ____________________________.

8 слайд
Будущая карьера  (Введите имя учащегося) хочет стать ____________, когда вырастет, так как ____________________________.

8 слайд

Будущая карьера  (Введите имя учащегося) хочет стать ____________, когда вырастет, так как ____________________________.

САБАҚТАРДАН КӨРІНІС І жартыжылдықта ағылшын апталығында 2«г» сыынбымен, Ал ІІ жартыжылдықта «Жас мамандар апталығы» іс шар

9 слайд
САБАҚТАРДАН КӨРІНІС І жартыжылдықта ағылшын апталығында 2«г» сыынбымен, Ал ІІ жартыжылдықта «Жас мамандар апталығы» іс шараларында 2«в» сыынбымен, ашық сабақ бердім. «The sun and the north wind» ертегі «WEATHER» тарауы бойынша граматикалық тапсырмаларды да қамти отырып , тарау бойынша шолу жасадым.

9 слайд

САБАҚТАРДАН КӨРІНІС І жартыжылдықта ағылшын апталығында 2«г» сыынбымен, Ал ІІ жартыжылдықта «Жас мамандар апталығы» іс шараларында 2«в» сыынбымен, ашық сабақ бердім. «The sun and the north wind» ертегі «WEATHER» тарауы бойынша граматикалық тапсырмаларды да қамти отырып , тарау бойынша шолу жасадым.

БҰҰ Алматыдағы пәтерінде ұйымдастырылған «Әйел ғалымдар күні» орай ұйымдастырылған іс-шараға сыныбымның қыздарымен барып,

10 слайд
БҰҰ Алматыдағы пәтерінде ұйымдастырылған «Әйел ғалымдар күні» орай ұйымдастырылған іс-шараға сыныбымның қыздарымен барып, конференцияға қатысып келдік..Біздің елімізде де ғылым жолында жұмыс жасауға мүмкіндіктер мен жаңа жаңалықтардың барына көзіміз жете түсті. Болашақта теориялық және кәсіби біліктілігімді арттырып, жоғары санаттағы мұғалім болып, улкен белестерді бағындырып, мақсатыма жеткім келеді және мақсатыма жетуге деген сенімім мол.

10 слайд

БҰҰ Алматыдағы пәтерінде ұйымдастырылған «Әйел ғалымдар күні» орай ұйымдастырылған іс-шараға сыныбымның қыздарымен барып, конференцияға қатысып келдік..Біздің елімізде де ғылым жолында жұмыс жасауға мүмкіндіктер мен жаңа жаңалықтардың барына көзіміз жете түсті. Болашақта теориялық және кәсіби біліктілігімді арттырып, жоғары санаттағы мұғалім болып, улкен белестерді бағындырып, мақсатыма жеткім келеді және мақсатыма жетуге деген сенімім мол.

Настройте этот шаблон Инструкции по редактированию шаблона и обратная связь

11 слайд
Настройте этот шаблон Инструкции по редактированию шаблона и обратная связь

11 слайд

Настройте этот шаблон Инструкции по редактированию шаблона и обратная связь