Материалдар / Жас математиктер сайысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жас математиктер сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,сонымен бірге логикалық ойлау қабілеттерін дамытады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2018
505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сайыстың мақсаты: 1. Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру,білімдерін тереңдете түсу;  2. Қиялын ұштап,қа

2 слайд
Сайыстың мақсаты: 1. Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру,білімдерін тереңдете түсу;  2. Қиялын ұштап,қабілетін шыңдап,ақыл – ой белсенділігін,ойлау қабілетін дамыту. 3. Өз пікірін ашық білдіруге,өзін-өзі дұрыс ұстап,білгенін айтып беруге тәрбиелеу.

2 слайд

Сайыстың мақсаты: 1. Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру,білімдерін тереңдете түсу;  2. Қиялын ұштап,қабілетін шыңдап,ақыл – ой белсенділігін,ойлау қабілетін дамыту. 3. Өз пікірін ашық білдіруге,өзін-өзі дұрыс ұстап,білгенін айтып беруге тәрбиелеу.

Көрнекіліктері: Слайд ;  Топтау стратегиясы;  Плакаттар;  Эмблемалар; Пәнаралық байланыс:геометрия,сызу,қ азақ тілі

3 слайд
Көрнекіліктері: Слайд ;  Топтау стратегиясы;  Плакаттар;  Эмблемалар; Пәнаралық байланыс:геометрия,сызу,қ азақ тілі,орыс тілі,шет тілі.

3 слайд

Көрнекіліктері: Слайд ;  Топтау стратегиясы;  Плакаттар;  Эмблемалар; Пәнаралық байланыс:геометрия,сызу,қ азақ тілі,орыс тілі,шет тілі.

Сайыстың бағдарламасы: I

4 слайд
Сайыстың бағдарламасы: I

4 слайд

Сайыстың бағдарламасы: I

I-топ Алғырлар II –топ Тапқырлар

5 слайд
I-топ Алғырлар II –топ Тапқырлар

5 слайд

I-топ Алғырлар II –топ Тапқырлар

І- тур Таныстыру

6 слайд
І- тур Таныстыру

6 слайд

І- тур Таныстыру

  II-тур.  Кім алғыр? (логикалық сұрақтар)  

7 слайд
  II-тур.  Кім алғыр? (логикалық сұрақтар)   II-тур.  Кім алғыр? (логикалық сұрақтар)

7 слайд

  II-тур.  Кім алғыр? (логикалық сұрақтар)   II-тур.  Кім алғыр? (логикалық сұрақтар)

8 слайд

8 слайд

Дұрыс жауабы: 2 сағат ойнайды.

9 слайд
Дұрыс жауабы: 2 сағат ойнайды.

9 слайд

Дұрыс жауабы: 2 сағат ойнайды.

 2. Үш түйеқұс ұшып келе жатты.Аңшы олардың бірін атып алды.Олардың қаншасы қалды?

10 слайд
 2. Үш түйеқұс ұшып келе жатты.Аңшы олардың бірін атып алды.Олардың қаншасы қалды?

10 слайд

 2. Үш түйеқұс ұшып келе жатты.Аңшы олардың бірін атып алды.Олардың қаншасы қалды?

 Дұрыс жауабы: түйеқұс ұшпайды

11 слайд
 Дұрыс жауабы: түйеқұс ұшпайды

11 слайд

 Дұрыс жауабы: түйеқұс ұшпайды

3. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг тартады,ал екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша болады?

12 слайд
3. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг тартады,ал екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша болады?

12 слайд

3. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг тартады,ал екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша болады?

  Дұрыс жауабы: 3 кг

13 слайд
  Дұрыс жауабы: 3 кг

13 слайд

  Дұрыс жауабы: 3 кг

 4.Төрт қойдың неше аяғы бар?

14 слайд
 4.Төрт қойдың неше аяғы бар?

14 слайд

 4.Төрт қойдың неше аяғы бар?

 Дұрыс жауабы: 16 аяқ

15 слайд
 Дұрыс жауабы: 16 аяқ

15 слайд

 Дұрыс жауабы: 16 аяқ

5. Бір көйлек жылы ма ,әлде бір көйлектің қалыңдығындай үш көйлек жылы ма?

16 слайд
5. Бір көйлек жылы ма ,әлде бір көйлектің қалыңдығындай үш көйлек жылы ма?

16 слайд

5. Бір көйлек жылы ма ,әлде бір көйлектің қалыңдығындай үш көйлек жылы ма?

 Дұрыс жауабы: бірдей

17 слайд
 Дұрыс жауабы: бірдей

17 слайд

 Дұрыс жауабы: бірдей

6. Ұшақ Астанадан Алматыға 1 сағ 40 минут ұшады ,ал кері қайтқанда 100 минутта ұшып келеді.Айырмашылығы бар ма?

18 слайд
6. Ұшақ Астанадан Алматыға 1 сағ 40 минут ұшады ,ал кері қайтқанда 100 минутта ұшып келеді.Айырмашылығы бар ма?

18 слайд

6. Ұшақ Астанадан Алматыға 1 сағ 40 минут ұшады ,ал кері қайтқанда 100 минутта ұшып келеді.Айырмашылығы бар ма?

 Дұрыс жауабы: Жоқ,бірдей уақытта ұшып келеді. 

19 слайд
 Дұрыс жауабы: Жоқ,бірдей уақытта ұшып келеді. 

19 слайд

 Дұрыс жауабы: Жоқ,бірдей уақытта ұшып келеді. 

7. Үстел беті төртбұрышы оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ,неше бұрыш қалады?

20 слайд
7. Үстел беті төртбұрышы оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ,неше бұрыш қалады?

20 слайд

7. Үстел беті төртбұрышы оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ,неше бұрыш қалады?

21 слайд

21 слайд

8.Үш май шам жанып тұрады,екеуін сөндірсе,нешеуі қалады?

22 слайд
8.Үш май шам жанып тұрады,екеуін сөндірсе,нешеуі қалады?

22 слайд

8.Үш май шам жанып тұрады,екеуін сөндірсе,нешеуі қалады?

Дұрыс жауабы: 2-уі қалады.

23 слайд
Дұрыс жауабы: 2-уі қалады.

23 слайд

Дұрыс жауабы: 2-уі қалады.

9. Қайсысы ауыр? 1 тонна мақта ма,10 центнер темір ауыр ма?

24 слайд
9. Қайсысы ауыр? 1 тонна мақта ма,10 центнер темір ауыр ма?

24 слайд

9. Қайсысы ауыр? 1 тонна мақта ма,10 центнер темір ауыр ма?

 Дұрыс жауабы: екеуі тең

25 слайд
 Дұрыс жауабы: екеуі тең

25 слайд

 Дұрыс жауабы: екеуі тең

10. Бір жанұядағы 5 ұлдың бір-бірден қарындасы бар .Жанұяда барлығы қанша бала бар?

26 слайд
10. Бір жанұядағы 5 ұлдың бір-бірден қарындасы бар .Жанұяда барлығы қанша бала бар?

26 слайд

10. Бір жанұядағы 5 ұлдың бір-бірден қарындасы бар .Жанұяда барлығы қанша бала бар?

 Дұрыс жауабы: 6 бала бар.

27 слайд
 Дұрыс жауабы: 6 бала бар.

27 слайд

 Дұрыс жауабы: 6 бала бар.

III-тур  Кім жылдам шешеді?

28 слайд
III-тур  Кім жылдам шешеді?

28 слайд

III-тур  Кім жылдам шешеді?

IV- тур   Кім тапқыр? (жұмбақтарды шешу және шешуін үш тілде айту)

29 слайд
IV- тур   Кім тапқыр? (жұмбақтарды шешу және шешуін үш тілде айту)

29 слайд

IV- тур   Кім тапқыр? (жұмбақтарды шешу және шешуін үш тілде айту)

30 слайд

30 слайд

 Дұрыс жауабы: ( бор,мель,ch alk)

31 слайд
 Дұрыс жауабы: ( бор,мель,ch alk)

31 слайд

 Дұрыс жауабы: ( бор,мель,ch alk)

  2. Аяғы біреу ,қолы жоқ  Шиыр-шиыр жолы көп

32 слайд
  2. Аяғы біреу ,қолы жоқ  Шиыр-шиыр жолы көп

32 слайд

  2. Аяғы біреу ,қолы жоқ  Шиыр-шиыр жолы көп

 Дұрыс жауабы: (қарандаш,карандаш, penc el)

33 слайд
 Дұрыс жауабы: (қарандаш,карандаш, penc el)

33 слайд

 Дұрыс жауабы: (қарандаш,карандаш, penc el)

3. Екі найзасы бар  Төрт сылдырмағы бар  Бір сыпытқысы бар

34 слайд
3. Екі найзасы бар  Төрт сылдырмағы бар  Бір сыпытқысы бар

34 слайд

3. Екі найзасы бар  Төрт сылдырмағы бар  Бір сыпытқысы бар

Дұрыс жауабы: (сиыр,корова,co w)

35 слайд
Дұрыс жауабы: (сиыр,корова,co w)

35 слайд

Дұрыс жауабы: (сиыр,корова,co w)

4. Жоқ өзінде бас та,қас та ,мойында.  Ұзындығы жазулы тұр бойында.

36 слайд
4. Жоқ өзінде бас та,қас та ,мойында.  Ұзындығы жазулы тұр бойында.

36 слайд

4. Жоқ өзінде бас та,қас та ,мойында.  Ұзындығы жазулы тұр бойында.

Дұрыс жауабы: (сызғыш,линейка, rul er)

37 слайд
Дұрыс жауабы: (сызғыш,линейка, rul er)

37 слайд

Дұрыс жауабы: (сызғыш,линейка, rul er)

 5. Атадан он баламыз  Бір-бір жастан арамыз  Қосылып кейде аламыз  Азайып кейде басымыз 

38 слайд
 5. Атадан он баламыз  Бір-бір жастан арамыз  Қосылып кейде аламыз  Азайып кейде басымыз  Бөлініп кейде арамыз  Көбейіп те аламыз

38 слайд

 5. Атадан он баламыз  Бір-бір жастан арамыз  Қосылып кейде аламыз  Азайып кейде басымыз  Бөлініп кейде арамыз  Көбейіп те аламыз

 Дұрыс жауабы:  (сандар,цифрлар, nume rals)

39 слайд
 Дұрыс жауабы:  (сандар,цифрлар, nume rals)

39 слайд

 Дұрыс жауабы:  (сандар,цифрлар, nume rals)

V- тур Кім шапшаң?

40 слайд
V- тур Кім шапшаң?

40 слайд

V- тур Кім шапшаң?

VI- тур Мен жаңылмайм ын!

41 слайд
VI- тур Мен жаңылмайм ын!

41 слайд

VI- тур Мен жаңылмайм ын!

 Тапқырлар тобына:  30-дан 1-ге дейін сана; Алғырлар тобына: 20-дан 1-ге дейін сана;

42 слайд
 Тапқырлар тобына:  30-дан 1-ге дейін сана; Алғырлар тобына: 20-дан 1-ге дейін сана;

42 слайд

 Тапқырлар тобына:  30-дан 1-ге дейін сана; Алғырлар тобына: 20-дан 1-ге дейін сана;

 4- ке еселік сандарды ата?  5-ке еселік сандарды ата?

43 слайд
 4- ке еселік сандарды ата?  5-ке еселік сандарды ата?

43 слайд

 4- ке еселік сандарды ата?  5-ке еселік сандарды ата?

VII- тур   Кім жылдам санайды?

44 слайд
VII- тур   Кім жылдам санайды?

44 слайд

VII- тур   Кім жылдам санайды?

Қанша үшбұрыш бар?

45 слайд
Қанша үшбұрыш бар?

45 слайд

Қанша үшбұрыш бар?

Қорытындылау Біз не үйрендік ?  Ұйымшылдықты Алғырлықты Жылдамдықты Тапқырлықты Шапшаңдықты Жаңылмау

46 слайд
Қорытындылау Біз не үйрендік ?  Ұйымшылдықты Алғырлықты Жылдамдықты Тапқырлықты Шапшаңдықты Жаңылмауды Тез ойлауды

46 слайд

Қорытындылау Біз не үйрендік ?  Ұйымшылдықты Алғырлықты Жылдамдықты Тапқырлықты Шапшаңдықты Жаңылмауды Тез ойлауды

VIII- тур  Марапатт ау

47 слайд
VIII- тур  Марапатт ау

47 слайд

VIII- тур  Марапатт ау

Назар аударғандарыңы зға рахмет!

48 слайд
Назар аударғандарыңы зға рахмет!

48 слайд

Назар аударғандарыңы зға рахмет!