Материалдар / ЖАС ҰСТАЗДАРҒА АРНАЛҒАН семинар- практикум

ЖАС ҰСТАЗДАРҒА АРНАЛҒАН семинар- практикум

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маиандарға арналған семинар-практикум
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақтөбе қаласы №53 орта мектебі «Жа ңа Қазақстан- салауатты білімді ұрпақтың бастауы » Жаратылыстану апталығы

1 слайд
Ақтөбе қаласы №53 орта мектебі «Жа ңа Қазақстан- салауатты білімді ұрпақтың бастауы » Жаратылыстану апталығы

1 слайд

Ақтөбе қаласы №53 орта мектебі «Жа ңа Қазақстан- салауатты білімді ұрпақтың бастауы » Жаратылыстану апталығы

Жас ұстаздарға арналған семинар-практикум Тақырыбы : « Ғажайып үштік»

2 слайд
Жас ұстаздарға арналған семинар-практикум Тақырыбы : « Ғажайып үштік»

2 слайд

Жас ұстаздарға арналған семинар-практикум Тақырыбы : « Ғажайып үштік»

Елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастау керек. А.Байтұрсынұлы

3 слайд
Елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастау керек. А.Байтұрсынұлы

3 слайд

Елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастау керек. А.Байтұрсынұлы

Семинар-практикум тақырыбы: Ғажайып үштік Семинар-практикум мақсаты: Оқытуды барысындағы негізгі үш талапты айқындау,олар

4 слайд
Семинар-практикум тақырыбы: Ғажайып үштік Семинар-практикум мақсаты: Оқытуды барысындағы негізгі үш талапты айқындау,оларды орындау бағытында нақты білім мен дағдылар қалыптастыру . Тәжербие алмасу Күтілетін нәтиже: * Жас ұстаздарда жаңа білім мен дағды қалыптасады * Жас ұстаз бойында сенімділік пайда болады *Ізденуге ұмтылады

4 слайд

Семинар-практикум тақырыбы: Ғажайып үштік Семинар-практикум мақсаты: Оқытуды барысындағы негізгі үш талапты айқындау,оларды орындау бағытында нақты білім мен дағдылар қалыптастыру . Тәжербие алмасу Күтілетін нәтиже: * Жас ұстаздарда жаңа білім мен дағды қалыптасады * Жас ұстаз бойында сенімділік пайда болады *Ізденуге ұмтылады

Ғажайып үштік 1. Сабаққа қойылатың талаптар 2. Мұғалімге қойылатың талаптар 3. Әдіс-тәсілдер шеберханасы

5 слайд
Ғажайып үштік 1. Сабаққа қойылатың талаптар 2. Мұғалімге қойылатың талаптар 3. Әдіс-тәсілдер шеберханасы

5 слайд

Ғажайып үштік 1. Сабаққа қойылатың талаптар 2. Мұғалімге қойылатың талаптар 3. Әдіс-тәсілдер шеберханасы

Ұйымдастыру бөлімі Өз аттарын айтып—таныстырып топқа бөлу Көбелекпен жұмыс .... оң қанатқа не күтетіңізді жазыңыз...... с

6 слайд
Ұйымдастыру бөлімі Өз аттарын айтып—таныстырып топқа бөлу Көбелекпен жұмыс .... оң қанатқа не күтетіңізді жазыңыз...... сол қанатқа семинар соңында жазамыз

6 слайд

Ұйымдастыру бөлімі Өз аттарын айтып—таныстырып топқа бөлу Көбелекпен жұмыс .... оң қанатқа не күтетіңізді жазыңыз...... сол қанатқа семинар соңында жазамыз

1. Сабақтың қойылатың талаптар бөлімінде Сабақтың құрылымымен жұмыс жасаймыз Берілгнен уақыт ішінде Дәстүрлі және жаңа форм

7 слайд
1. Сабақтың қойылатың талаптар бөлімінде Сабақтың құрылымымен жұмыс жасаймыз Берілгнен уақыт ішінде Дәстүрлі және жаңа формадағы сабақтың құрылымын құрастыру қажет \ 3 мин \

7 слайд

1. Сабақтың қойылатың талаптар бөлімінде Сабақтың құрылымымен жұмыс жасаймыз Берілгнен уақыт ішінде Дәстүрлі және жаңа формадағы сабақтың құрылымын құрастыру қажет \ 3 мин \

8 слайд

8 слайд

2. Мұғалімге қойылатың талаптар бөлімінде Арнайы педагог-ғалымдардың даярлаған талаптар парақшасына сүйене отырып Нақты қо

9 слайд
2. Мұғалімге қойылатың талаптар бөлімінде Арнайы педагог-ғалымдардың даярлаған талаптар парақшасына сүйене отырып Нақты қойылатын талаптарды меңгеру\ дұрыс орналастыру\

9 слайд

2. Мұғалімге қойылатың талаптар бөлімінде Арнайы педагог-ғалымдардың даярлаған талаптар парақшасына сүйене отырып Нақты қойылатын талаптарды меңгеру\ дұрыс орналастыру\

Мұғалімге қойылатың талаптар

10 слайд
Мұғалімге қойылатың талаптар    

10 слайд

Мұғалімге қойылатың талаптар    

«Педагогикалық талаптар  өз пәнін сүйетін, терең білімді, шығармашылықпен жұмыс істейтін, ізденгіш, әдіскер болуы

11 слайд
  «Педагогикалық талаптар  өз пәнін сүйетін, терең білімді, шығармашылықпен жұмыс істейтін, ізденгіш, әдіскер болуы  өз пәнін талдай алатын теориялық білімі мол, сауатты болуы  мұғалім шебер ұйымдастырушы , өз пәніне қызықтыра білуі.

11 слайд

  «Педагогикалық талаптар  өз пәнін сүйетін, терең білімді, шығармашылықпен жұмыс істейтін, ізденгіш, әдіскер болуы  өз пәнін талдай алатын теориялық білімі мол, сауатты болуы  мұғалім шебер ұйымдастырушы , өз пәніне қызықтыра білуі.

Психологиялық талаптар  Шәкірттермен қарым - қатынасының жоғары мәдениеттілігі қойған талапты зорлықпен емес, саналылықпе

12 слайд
  Психологиялық талаптар  Шәкірттермен қарым - қатынасының жоғары мәдениеттілігі қойған талапты зорлықпен емес, саналылықпен орындау  Түрлі психикалық, эмоциялық көңіл - күйлеріне ерік бермей өзін дұрыс ұстай білуі  Оқушылардың жеке басын танып, зерттеу арқылы сабақ үстінде оларды мадақтап, қолдап, көмек беріп және сол сияқты сабаққа үнемі қатысып отыруын ұйымдастыру  

12 слайд

  Психологиялық талаптар  Шәкірттермен қарым - қатынасының жоғары мәдениеттілігі қойған талапты зорлықпен емес, саналылықпен орындау  Түрлі психикалық, эмоциялық көңіл - күйлеріне ерік бермей өзін дұрыс ұстай білуі  Оқушылардың жеке басын танып, зерттеу арқылы сабақ үстінде оларды мадақтап, қолдап, көмек беріп және сол сияқты сабаққа үнемі қатысып отыруын ұйымдастыру  

Гигиеналық талаптар  сынып бөлмесіндегі гигиеналық талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол болын қадағал

13 слайд
  Гигиеналық талаптар  сынып бөлмесіндегі гигиеналық талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол болын қадағалау  оқушыларға шектен тыс физикалық немесе миға, жүйкеге салмақ салатындай ауыр тапсырмаларды бермеу.  дененің әр түрлі сезім мүшелері бірдей жұмыс түрлерін ұсыну.  

13 слайд

  Гигиеналық талаптар  сынып бөлмесіндегі гигиеналық талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол болын қадағалау  оқушыларға шектен тыс физикалық немесе миға, жүйкеге салмақ салатындай ауыр тапсырмаларды бермеу.  дененің әр түрлі сезім мүшелері бірдей жұмыс түрлерін ұсыну.  

Әдіс-тәсілдер шеберханасы • Сызбада бірнеше әдіс-тәсіл берілген • Тапсырма әдіс-тәсілді анықтап... Әр жас маман өз пәндері бой

14 слайд
Әдіс-тәсілдер шеберханасы • Сызбада бірнеше әдіс-тәсіл берілген • Тапсырма әдіс-тәсілді анықтап... Әр жас маман өз пәндері бойынша сабақтың қай бөлімінде қолдануға болатының ұсыну қажет    

14 слайд

Әдіс-тәсілдер шеберханасы • Сызбада бірнеше әдіс-тәсіл берілген • Тапсырма әдіс-тәсілді анықтап... Әр жас маман өз пәндері бойынша сабақтың қай бөлімінде қолдануға болатының ұсыну қажет    

Көбелекпен жұмысты аяқтаймыз .... Сол жақ қанатқа семинардан алған әсерімізді жазамыз Көбелектерді көгалға жа

15 слайд
    Көбелекпен жұмысты аяқтаймыз .... Сол жақ қанатқа семинардан алған әсерімізді жазамыз Көбелектерді көгалға жайғастырамыз

15 слайд

    Көбелекпен жұмысты аяқтаймыз .... Сол жақ қанатқа семинардан алған әсерімізді жазамыз Көбелектерді көгалға жайғастырамыз

Назарларыңызға рахмет!

16 слайд
Назарларыңызға рахмет!    

16 слайд

Назарларыңызға рахмет!    

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ