ЖАС ҰСТАЗДАРҒА АРНАЛҒАН семинар- практикум
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақтөбе қаласы №53 орта мектебі
«Жа ңа Қазақстан-
салауатты білімді
ұрпақтың бастауы »
Жаратылыстану апталығы
1 слайд
Ақтөбе қаласы №53 орта мектебі «Жа ңа Қазақстан- салауатты білімді ұрпақтың бастауы » Жаратылыстану апталығы
2 слайд
Жас ұстаздарға арналған
семинар-практикум
Тақырыбы :
« Ғажайып үштік»
2 слайд
Жас ұстаздарға арналған семинар-практикум Тақырыбы : « Ғажайып үштік»
3 слайд
Елді түзетуді бала
оқыту ісін түзетуден
бастау керек.
А.Байтұрсынұлы
3 слайд
Елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастау керек. А.Байтұрсынұлы
4 слайд
Семинар-практикум тақырыбы:
Ғажайып үштік
Семинар-практикум мақсаты:
Оқытуды барысындағы негізгі үш талапты
айқындау,оларды орындау бағытында нақты
білім мен дағдылар қалыптастыру . Тәжербие
алмасу
Күтілетін нәтиже:
* Жас ұстаздарда жаңа білім мен дағды
қалыптасады
* Жас ұстаз бойында сенімділік пайда болады
*Ізденуге ұмтылады
4 слайд
Семинар-практикум тақырыбы: Ғажайып үштік Семинар-практикум мақсаты: Оқытуды барысындағы негізгі үш талапты айқындау,оларды орындау бағытында нақты білім мен дағдылар қалыптастыру . Тәжербие алмасу Күтілетін нәтиже: * Жас ұстаздарда жаңа білім мен дағды қалыптасады * Жас ұстаз бойында сенімділік пайда болады *Ізденуге ұмтылады
5 слайд
Ғажайып үштік
1. Сабаққа қойылатың талаптар
2. Мұғалімге қойылатың талаптар
3. Әдіс-тәсілдер шеберханасы
5 слайд
Ғажайып үштік 1. Сабаққа қойылатың талаптар 2. Мұғалімге қойылатың талаптар 3. Әдіс-тәсілдер шеберханасы
6 слайд
Ұйымдастыру бөлімі
Өз аттарын айтып—таныстырып
топқа бөлу
Көбелекпен жұмыс .... оң қанатқа
не күтетіңізді жазыңыз...... сол
қанатқа семинар соңында
жазамыз
6 слайд
Ұйымдастыру бөлімі Өз аттарын айтып—таныстырып топқа бөлу Көбелекпен жұмыс .... оң қанатқа не күтетіңізді жазыңыз...... сол қанатқа семинар соңында жазамыз
7 слайд
1. Сабақтың қойылатың талаптар
бөлімінде
Сабақтың құрылымымен жұмыс
жасаймыз
Берілгнен уақыт ішінде
Дәстүрлі және жаңа формадағы
сабақтың құрылымын құрастыру
қажет \ 3 мин \
7 слайд
1. Сабақтың қойылатың талаптар бөлімінде Сабақтың құрылымымен жұмыс жасаймыз Берілгнен уақыт ішінде Дәстүрлі және жаңа формадағы сабақтың құрылымын құрастыру қажет \ 3 мин \
8 слайд
8 слайд
9 слайд
2. Мұғалімге қойылатың
талаптар бөлімінде
Арнайы педагог-ғалымдардың
даярлаған талаптар
парақшасына сүйене отырып
Нақты қойылатын талаптарды
меңгеру\ дұрыс орналастыру\
9 слайд
2. Мұғалімге қойылатың талаптар бөлімінде Арнайы педагог-ғалымдардың даярлаған талаптар парақшасына сүйене отырып Нақты қойылатын талаптарды меңгеру\ дұрыс орналастыру\
10 слайд
Мұғалімге қойылатың
талаптар
10 слайд
Мұғалімге қойылатың талаптар
11 слайд
«Педагогикалық талаптар
өз пәнін сүйетін, терең білімді,
шығармашылықпен жұмыс істейтін,
ізденгіш, әдіскер болуы
өз пәнін талдай алатын теориялық
білімі мол, сауатты болуы
мұғалім шебер ұйымдастырушы , өз
пәніне қызықтыра білуі.
11 слайд
«Педагогикалық талаптар өз пәнін сүйетін, терең білімді, шығармашылықпен жұмыс істейтін, ізденгіш, әдіскер болуы өз пәнін талдай алатын теориялық білімі мол, сауатты болуы мұғалім шебер ұйымдастырушы , өз пәніне қызықтыра білуі.
12 слайд
Психологиялық талаптар
Шәкірттермен қарым - қатынасының жоғары
мәдениеттілігі қойған талапты зорлықпен емес,
саналылықпен орындау
Түрлі психикалық, эмоциялық көңіл - күйлеріне ерік
бермей өзін дұрыс ұстай білуі
Оқушылардың жеке басын танып, зерттеу арқылы
сабақ үстінде оларды мадақтап, қолдап, көмек беріп
және сол сияқты сабаққа үнемі қатысып отыруын
ұйымдастыру
12 слайд
Психологиялық талаптар Шәкірттермен қарым - қатынасының жоғары мәдениеттілігі қойған талапты зорлықпен емес, саналылықпен орындау Түрлі психикалық, эмоциялық көңіл - күйлеріне ерік бермей өзін дұрыс ұстай білуі Оқушылардың жеке басын танып, зерттеу арқылы сабақ үстінде оларды мадақтап, қолдап, көмек беріп және сол сияқты сабаққа үнемі қатысып отыруын ұйымдастыру
13 слайд
Гигиеналық талаптар
сынып бөлмесіндегі гигиеналық талаптардың
сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың
мол болын қадағалау
оқушыларға шектен тыс физикалық немесе
миға, жүйкеге салмақ салатындай ауыр
тапсырмаларды бермеу.
дененің әр түрлі сезім мүшелері бірдей
жұмыс түрлерін ұсыну.
13 слайд
Гигиеналық талаптар сынып бөлмесіндегі гигиеналық талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол болын қадағалау оқушыларға шектен тыс физикалық немесе миға, жүйкеге салмақ салатындай ауыр тапсырмаларды бермеу. дененің әр түрлі сезім мүшелері бірдей жұмыс түрлерін ұсыну.
14 слайд
Әдіс-тәсілдер
шеберханасы
•
Сызбада бірнеше әдіс-тәсіл берілген
•
Тапсырма әдіс-тәсілді анықтап... Әр жас
маман өз пәндері бойынша сабақтың қай
бөлімінде қолдануға болатының ұсыну
қажет
14 слайд
Әдіс-тәсілдер шеберханасы • Сызбада бірнеше әдіс-тәсіл берілген • Тапсырма әдіс-тәсілді анықтап... Әр жас маман өз пәндері бойынша сабақтың қай бөлімінде қолдануға болатының ұсыну қажет
15 слайд
Көбелекпен жұмысты аяқтаймыз ....
Сол жақ қанатқа семинардан алған
әсерімізді жазамыз
Көбелектерді көгалға
жайғастырамыз
15 слайд
Көбелекпен жұмысты аяқтаймыз .... Сол жақ қанатқа семинардан алған әсерімізді жазамыз Көбелектерді көгалға жайғастырамыз
16 слайд
Назарларыңызға рахмет!
16 слайд
Назарларыңызға рахмет!