ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖАҢА МҮМКІНДІКТЕР МЕН ИННОВАЦИЯЛАР
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ARTIFICIAL
INTELLIGENCE
ЖАСАНДЫ
ИНТЕЛЛЕКТ:
ЖАҢА
МҮМКІНДІКТЕР МЕН
ИННОВАЦИЯЛАР
1 слайд
ARTIFICIAL INTELLIGENCE ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: ЖАҢА МҮМКІНДІКТЕР МЕН ИННОВАЦИЯЛАР
2 слайд
ЖИ
алгоритмі1. ЖИ (жасанды интеллект) алгоритмдері — компьютерлерге
адам сияқты ойлау, үйрену және шешім қабылдау қабілеттерін
беру үшін қолданылатын математикалық модельдер мен әдістер
жиынтығы.
2. Бинарлық кодтың негізінде ақпаратты өңдеу үшін әрбір 1 мен
0 бір-біріне сәйкес келетін нәрселерді білдіреді. Мысалы:
- 1: Жарық қосулы, немесе ақпарат бар.
- 0: Жарық өшірулі, немесе ақпарат жоқ.
3. Компьютерде ақпаратты сақтау және өңдеу биттермен (1
мен 0-мен) өлшенеді.
- 8 бит = 1 байт (мысалы, 1 символ)
- 128 бит: 16 байт, 128 түрлі комбинацияларды қамтиды.
- 256 бит: 32 байт, 256 түрлі комбинацияларды қамтиды.
- 512 бит: 64 байт, 512 түрлі комбинацияларды қамтиды.
- 1024 бит: 128 байт, 1024 түрлі комбинацияларды қамтиды.
4. Мысалы, 1 бит тек екі комбинацияны (0 және 1) ұсынады, ал
2 бит 4 комбинацияны (00, 01, 10, 11) және т.с.с. білдіреді.
5.Әрбір жаңа бит қосылған сайын, компьютер ақпаратты
әлдеқайда көп комбинацияда сақтап, өңдей алады.
ARTIFICIAL
INTELLIGENCE
700 млрд бит
2 слайд
ЖИ алгоритмі1. ЖИ (жасанды интеллект) алгоритмдері — компьютерлерге адам сияқты ойлау, үйрену және шешім қабылдау қабілеттерін беру үшін қолданылатын математикалық модельдер мен әдістер жиынтығы. 2. Бинарлық кодтың негізінде ақпаратты өңдеу үшін әрбір 1 мен 0 бір-біріне сәйкес келетін нәрселерді білдіреді. Мысалы: - 1: Жарық қосулы, немесе ақпарат бар. - 0: Жарық өшірулі, немесе ақпарат жоқ. 3. Компьютерде ақпаратты сақтау және өңдеу биттермен (1 мен 0-мен) өлшенеді. - 8 бит = 1 байт (мысалы, 1 символ) - 128 бит: 16 байт, 128 түрлі комбинацияларды қамтиды. - 256 бит: 32 байт, 256 түрлі комбинацияларды қамтиды. - 512 бит: 64 байт, 512 түрлі комбинацияларды қамтиды. - 1024 бит: 128 байт, 1024 түрлі комбинацияларды қамтиды. 4. Мысалы, 1 бит тек екі комбинацияны (0 және 1) ұсынады, ал 2 бит 4 комбинацияны (00, 01, 10, 11) және т.с.с. білдіреді. 5.Әрбір жаңа бит қосылған сайын, компьютер ақпаратты әлдеқайда көп комбинацияда сақтап, өңдей алады. ARTIFICIAL INTELLIGENCE 700 млрд бит
3 слайд
1.Жылдам жұмыс істейді: ЖИ үлкен көлемдегі ақпаратты адамдарға қарағанда тез
өңдейді.
2.Қайталанатын жұмыстарды өзі атқарады: Біртипті, жиі қайталанатын жұмыстарды
автоматты түрде орындайды.
3.Дәл шешімдер қабылдайды: Деректерге сүйеніп, шешімдерді нақты әрі сенімді түрде
қабылдайды.
4.Көп нәрсені үйрене алады: ЖИ жаңа ақпаратты талдап, тәжірибеден сабақ ала
отырып, жұмысын жақсартады.
5.Жаңа мүмкіндіктер ашады: ЖИ арқылы бұрын қолжетімсіз болған қызметтер мен
өнімдер пайда болады, мысалы, онлайн аудармашылар немесе дауыспен басқарылатын
құрылғылар және т.б.
ARTIFICIAL
INTELLIGENCE
ЖИ қалай жұмыс
жасайды?
Жасанды интеллект (ЖИ) – адамдардың
құзыретіндегі ерекше шығармашылық
әрекеттерді орындайтын интеллектуалды
машина.
3 слайд
1.Жылдам жұмыс істейді: ЖИ үлкен көлемдегі ақпаратты адамдарға қарағанда тез өңдейді. 2.Қайталанатын жұмыстарды өзі атқарады: Біртипті, жиі қайталанатын жұмыстарды автоматты түрде орындайды. 3.Дәл шешімдер қабылдайды: Деректерге сүйеніп, шешімдерді нақты әрі сенімді түрде қабылдайды. 4.Көп нәрсені үйрене алады: ЖИ жаңа ақпаратты талдап, тәжірибеден сабақ ала отырып, жұмысын жақсартады. 5.Жаңа мүмкіндіктер ашады: ЖИ арқылы бұрын қолжетімсіз болған қызметтер мен өнімдер пайда болады, мысалы, онлайн аудармашылар немесе дауыспен басқарылатын құрылғылар және т.б. ARTIFICIAL INTELLIGENCE ЖИ қалай жұмыс жасайды? Жасанды интеллект (ЖИ) – адамдардың құзыретіндегі ерекше шығармашылық әрекеттерді орындайтын интеллектуалды машина.
4 слайд
Жасанды интеллект: Білім берудегі
революция
ARTIFICIAL
INTELLIGENCE
1. УАҚЫТТЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ: ЖИ РУТИНДІ
ТАПСЫРМАЛАРДЫ АВТОМАТТАНДЫРУ АРҚЫЛЫ
ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ УАҚЫТЫН ҮНЕМДЕУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ,
ОСЫЛАЙША ОЛАР БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ КӨБІРЕК НАЗАР АУДАРА
АЛАДЫ.
2. СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ТҮСІНУ: ЖИ
ОҚЫТУШЫЛАРҒА СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ПРОГРЕСІ МЕН
ҚАБІЛЕТТЕРІН БАҒАЛАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ, БҰЛ БІЛІМ БЕРУ
ӘДІСТЕМЕЛЕРІН БЕЙІМДЕУДІ ЖЕҢІЛДЕТЕДІ.
3. КӘСІБИ ДАМУ: ЖИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ
ОҚЫТУШЫЛАР ЖАҢА ӘДІСТЕМЕЛЕР МЕН ҚҰРАЛДАРДЫ МЕҢГЕРІП,
ӨЗДЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРА АЛАДЫ.
4. МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ КОНТЕНТ ЖАСАУ: ЖИ
ОҚЫТУШЫЛАРҒА ҚЫЗЫҚТЫ ЖӘНЕ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚУ
МАТЕРИАЛДАРЫН ЖАСАУҒА КӨМЕКТЕСЕДІ, БҰЛ СТУДЕНТТЕРДІҢ
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРАДЫ.
5. ОҚЫТУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ: ЖИ АРҚЫЛЫ ОҚУ ПРОЦЕСІН
ОҢТАЙЛАНДЫРЫП, СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ АЛУ САПАСЫН
ЖАҚСАРТУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ, БҰЛ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ
НӘТИЖЕЛЕРІНЕ ДЕ ӘСЕР ЕТЕДІ.
Оқытушы
үшін:
Студент үшін:
1. ЖЕКЕЛГЕН ОҚУ ТӘЖІРИБЕСІ: ЖИ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ
СТИЛДЕРІ МЕН ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІНЕ СӘЙКЕС ОҚЫТУ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. БҰЛ ОЛАР
ҮШІН ТИІМДІРЕК ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫРАҚ ОҚУ ТӘЖІРИБЕСІН
ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ.
2. ЖЫЛДАМ КЕРІ БАЙЛАНЫС: ЖИ НЕГІЗІНДЕГІ ПЛАТФОРМАЛАР
СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ МЕН ТЕСТТЕРІНЕ ЖЫЛДАМ ЖӘНЕ
НАҚТЫ ЖАУАПТАР БЕРЕДІ. БҰЛ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДЕРІНІҢ КҮШТІ
ЖӘНЕ ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫН ЖЫЛДАМ АНЫҚТАП, ЖЕТІЛДІРУІ ҮШІН
ПАЙДАЛЫ.
3. КЕҢЕЙТІЛГЕН РЕСУРСТАР: ЖИ СТУДЕНТТЕРГЕ ОҚУ
МАТЕРИАЛДАРЫН, БЕЙНЕМАЗМҰНДЫ ЖӘНЕ ИНТЕРАКТИВТІ
ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҰСЫНУ АРҚЫЛЫ ОҚУ РЕСУРСТАРЫНА
ҚОЛЖЕТІМДІЛІКТІ АРТТЫРАДЫ. БҰЛ ОЛАРҒА БІЛІМДЕРІН
ТЕРЕҢДЕТУГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ.
4. ДЕРЕКТЕРГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ОҚЫТУ: ЖИ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ
ПРОЦЕСІН ТАЛДАЙ ОТЫРЫП, ӘРБІР СТУДЕНТТІҢ ПРОГРЕСІН
БАҚЫЛАУҒА ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ЕСКЕРУГЕ
МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. БҰЛ ОЛАРҒА ҮЗДІКСІЗ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУГЕ
ЖОЛ АШАДЫ.
5. ГЛОБАЛИЗАЦИЯ: ЖИ АРҚЫЛЫ ОНЛАЙН КУРСТАР МЕН
ПЛАТФОРМАЛАРҒА ҚОЛЖЕТІМДІЛІК АРТАДЫ, БҰЛ СТУДЕНТТЕРГЕ
ӘЛЕМНІҢ КЕЗ КЕЛГЕН ЖЕРІНЕН САПАЛЫ БІЛІМ АЛУҒА МҮМКІНДІК
БЕРЕДІ.
4 слайд
Жасанды интеллект: Білім берудегі революция ARTIFICIAL INTELLIGENCE 1. УАҚЫТТЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ: ЖИ РУТИНДІ ТАПСЫРМАЛАРДЫ АВТОМАТТАНДЫРУ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ УАҚЫТЫН ҮНЕМДЕУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ, ОСЫЛАЙША ОЛАР БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ КӨБІРЕК НАЗАР АУДАРА АЛАДЫ. 2. СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ТҮСІНУ: ЖИ ОҚЫТУШЫЛАРҒА СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ПРОГРЕСІ МЕН ҚАБІЛЕТТЕРІН БАҒАЛАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ, БҰЛ БІЛІМ БЕРУ ӘДІСТЕМЕЛЕРІН БЕЙІМДЕУДІ ЖЕҢІЛДЕТЕДІ. 3. КӘСІБИ ДАМУ: ЖИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУШЫЛАР ЖАҢА ӘДІСТЕМЕЛЕР МЕН ҚҰРАЛДАРДЫ МЕҢГЕРІП, ӨЗДЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРА АЛАДЫ. 4. МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ КОНТЕНТ ЖАСАУ: ЖИ ОҚЫТУШЫЛАРҒА ҚЫЗЫҚТЫ ЖӘНЕ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚУ МАТЕРИАЛДАРЫН ЖАСАУҒА КӨМЕКТЕСЕДІ, БҰЛ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРАДЫ. 5. ОҚЫТУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ: ЖИ АРҚЫЛЫ ОҚУ ПРОЦЕСІН ОҢТАЙЛАНДЫРЫП, СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ АЛУ САПАСЫН ЖАҚСАРТУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ, БҰЛ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІНЕ ДЕ ӘСЕР ЕТЕДІ. Оқытушы үшін: Студент үшін: 1. ЖЕКЕЛГЕН ОҚУ ТӘЖІРИБЕСІ: ЖИ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ СТИЛДЕРІ МЕН ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІНЕ СӘЙКЕС ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. БҰЛ ОЛАР ҮШІН ТИІМДІРЕК ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫРАҚ ОҚУ ТӘЖІРИБЕСІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ. 2. ЖЫЛДАМ КЕРІ БАЙЛАНЫС: ЖИ НЕГІЗІНДЕГІ ПЛАТФОРМАЛАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ МЕН ТЕСТТЕРІНЕ ЖЫЛДАМ ЖӘНЕ НАҚТЫ ЖАУАПТАР БЕРЕДІ. БҰЛ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДЕРІНІҢ КҮШТІ ЖӘНЕ ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫН ЖЫЛДАМ АНЫҚТАП, ЖЕТІЛДІРУІ ҮШІН ПАЙДАЛЫ. 3. КЕҢЕЙТІЛГЕН РЕСУРСТАР: ЖИ СТУДЕНТТЕРГЕ ОҚУ МАТЕРИАЛДАРЫН, БЕЙНЕМАЗМҰНДЫ ЖӘНЕ ИНТЕРАКТИВТІ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҰСЫНУ АРҚЫЛЫ ОҚУ РЕСУРСТАРЫНА ҚОЛЖЕТІМДІЛІКТІ АРТТЫРАДЫ. БҰЛ ОЛАРҒА БІЛІМДЕРІН ТЕРЕҢДЕТУГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. 4. ДЕРЕКТЕРГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ОҚЫТУ: ЖИ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ПРОЦЕСІН ТАЛДАЙ ОТЫРЫП, ӘРБІР СТУДЕНТТІҢ ПРОГРЕСІН БАҚЫЛАУҒА ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ЕСКЕРУГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. БҰЛ ОЛАРҒА ҮЗДІКСІЗ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУГЕ ЖОЛ АШАДЫ. 5. ГЛОБАЛИЗАЦИЯ: ЖИ АРҚЫЛЫ ОНЛАЙН КУРСТАР МЕН ПЛАТФОРМАЛАРҒА ҚОЛЖЕТІМДІЛІК АРТАДЫ, БҰЛ СТУДЕНТТЕРГЕ ӘЛЕМНІҢ КЕЗ КЕЛГЕН ЖЕРІНЕН САПАЛЫ БІЛІМ АЛУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ.
5 слайд
ARTIFICIAL
INTELLIGENCE
Білім саласында ЖИ
ұсынатын
артықшылықтар:
АДАМ МЕН МАШИНА СИМБИОЗЫ-АДАМЗАТТЫҢ ДАМУ
ЖОЛДАРЫНЫҢ БІРІ
1. ОҚЫТУДЫ ЖЕКЕЛЕНДІРУ: ГЕНЕРАТИВТІ ЖИ ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫНА САЙ ЖЕКЕ ОҚУ
ЖОСПАРЛАРЫН ҚҰРУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ, БҰЛ ОЛАРДЫҢ
ӘЛЕУЕТІН ТИІМДІ АШАДЫ.
2. Интерактивті оқу материалдарының интеграциясы: жи
оқу процесіне ғаламдық ғылыми жетістіктерді енгізе отырып,
деректер негізінде мазмұнды жедел түрде жаңартып,
оқушылардың қызығушылығын арттырады.
3. Виртуалды көмекшілер: оқушылар кез келген сұраққа
толық әрі түсінікті жауап алып, білімге оңай қол жеткізе алады,
бұл білім беруді қолжетімді етеді.
4. Оқушыларды әділ бағалау: жи оқушылардың шынайы
жетістіктеріне қарай объективті баға беріп, оқыту процесін
тиімдірек басқаруға көмектеседі.
5. Сын тұрғысынан ойлау мен мәселені шешу дағдыларын
дамыту: жи арқылы күрделі және шынайы өмірге жақын
сценарийлер ұсынылып, оқушылардың аналитикалық және сын
тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамытады.
5 слайд
ARTIFICIAL INTELLIGENCE Білім саласында ЖИ ұсынатын артықшылықтар: АДАМ МЕН МАШИНА СИМБИОЗЫ-АДАМЗАТТЫҢ ДАМУ ЖОЛДАРЫНЫҢ БІРІ 1. ОҚЫТУДЫ ЖЕКЕЛЕНДІРУ: ГЕНЕРАТИВТІ ЖИ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫНА САЙ ЖЕКЕ ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ҚҰРУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ, БҰЛ ОЛАРДЫҢ ӘЛЕУЕТІН ТИІМДІ АШАДЫ. 2. Интерактивті оқу материалдарының интеграциясы: жи оқу процесіне ғаламдық ғылыми жетістіктерді енгізе отырып, деректер негізінде мазмұнды жедел түрде жаңартып, оқушылардың қызығушылығын арттырады. 3. Виртуалды көмекшілер: оқушылар кез келген сұраққа толық әрі түсінікті жауап алып, білімге оңай қол жеткізе алады, бұл білім беруді қолжетімді етеді. 4. Оқушыларды әділ бағалау: жи оқушылардың шынайы жетістіктеріне қарай объективті баға беріп, оқыту процесін тиімдірек басқаруға көмектеседі. 5. Сын тұрғысынан ойлау мен мәселені шешу дағдыларын дамыту: жи арқылы күрделі және шынайы өмірге жақын сценарийлер ұсынылып, оқушылардың аналитикалық және сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамытады.
6 слайд
1.CHATGPT ОҚЫТУШЫЛАРҒА ОҚУ МАТЕРИАЛДАРЫН
ӘЗІРЛЕУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ.
2. ОҚЫТУШЫЛАР ЖЕКЕЛЕНДІРІЛГЕН ОҚУ
ЖОСПАРЛАРЫН ЖАСАЙ АЛАДЫ.
3.СТУДЕНТТЕРДІҢ СҰРАҚТАРЫНА ЖЫЛДАМ ЖАУАП
БЕРЕДІ.
4.ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫ
БАҚЫЛАУҒА КӨМЕКТЕСЕДІ.
5.ОҚУ ПРОЦЕСІН ИНТЕРАКТИВТІ ЕТУГЕ ЫҚПАЛ
ЕТЕДІ.
6 слайд
1.CHATGPT ОҚЫТУШЫЛАРҒА ОҚУ МАТЕРИАЛДАРЫН ӘЗІРЛЕУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ. 2. ОҚЫТУШЫЛАР ЖЕКЕЛЕНДІРІЛГЕН ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖАСАЙ АЛАДЫ. 3.СТУДЕНТТЕРДІҢ СҰРАҚТАРЫНА ЖЫЛДАМ ЖАУАП БЕРЕДІ. 4.ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫ БАҚЫЛАУҒА КӨМЕКТЕСЕДІ. 5.ОҚУ ПРОЦЕСІН ИНТЕРАКТИВТІ ЕТУГЕ ЫҚПАЛ ЕТЕДІ.
7 слайд
ПРЕЗЕНТАЦИЯ ЖАСАУҒА АРНАЛҒАН ЖИ
ҚҰРАЛДАРЫ:
Tome-презентация құрылымын
құрайды және слайдтар
жасайды
Gamma-қызықты орналасуы
бар слайдтар жасайды
Magisslides — GPT for Slides) -
"Google
презентацияларына"көмектесе
ді
Prezo-мәтін мен әдемі
иллюстрациялар жасайды
Wepik-қарапайым
презентацияларды қажетсіз
нақтылаусыз жасайды.
Slidebean-презентацияларды
қайта құруға көмектеседі.
Сізге тек тақырыпты және жоспардың негізгі тармақтарын жазып,
содан кейін мәтін жасайды, суреттерді таңдайды, тақырыптар
жасайды және қажет болған жағдайда слайдтарды анимациялайды.
7 слайд
ПРЕЗЕНТАЦИЯ ЖАСАУҒА АРНАЛҒАН ЖИ ҚҰРАЛДАРЫ: Tome-презентация құрылымын құрайды және слайдтар жасайды Gamma-қызықты орналасуы бар слайдтар жасайды Magisslides — GPT for Slides) - "Google презентацияларына"көмектесе ді Prezo-мәтін мен әдемі иллюстрациялар жасайды Wepik-қарапайым презентацияларды қажетсіз нақтылаусыз жасайды. Slidebean-презентацияларды қайта құруға көмектеседі. Сізге тек тақырыпты және жоспардың негізгі тармақтарын жазып, содан кейін мәтін жасайды, суреттерді таңдайды, тақырыптар жасайды және қажет болған жағдайда слайдтарды анимациялайды.
8 слайд
lens.org
Copy.ai
PlotDigitzer
Contents
Botowski
SciSpace
ДИССЕРТАЦИЯ
НЕМЕСЕ ҒЫЛЫМИ
МАҚАЛА ЖАЗУ
8 слайд
lens.org Copy.ai PlotDigitzer Contents Botowski SciSpace ДИССЕРТАЦИЯ НЕМЕСЕ ҒЫЛЫМИ МАҚАЛА ЖАЗУ
9 слайд
QR ЖАСАУ ҚҰРАЛЫ
QR-КОДТЫ ЖАСАУ ҮШІН
QRCODE-AI.COM САЙТ ЖИ
ТЕХНОЛОГИЯСЫН
ПАЙДАЛАНЫП, ДИЗАЙНДЫ
ОҢАЙ БАПТАУҒА МҮМКІНДІК
БЕРЕДІ.
9 слайд
QR ЖАСАУ ҚҰРАЛЫ QR-КОДТЫ ЖАСАУ ҮШІН QRCODE-AI.COM САЙТ ЖИ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНЫП, ДИЗАЙНДЫ ОҢАЙ БАПТАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ.
10 слайд
D ID Studio
D ID Studio - бұл жасанды интеллектке негізделген видео
және аватарлар жасауға арналған платформа, ол
оқытушылар мен студенттерге білім беру үрдісін жақсартуға
көмектесетін бірқатар мүмкіндіктер береді. Олардың ішінде:
Оқытушылар үшін мүмкіндіктер:
Жасанды интеллект арқылы бейнемазмұн жасау:
Оқытушылар алдын ала дайындалған мәтіндерді
пайдаланып, виртуалды оқыту материалдарын жасап,
студенттерге түсінікті етіп жеткізе алады. Мысалы,
күрделі тақырыптарды визуализациялау арқылы
оңайырақ түсіндіреді.
Виртуалды аватарлар құру:
D ID Studio оқытушыларға жеке аватар жасап, оны оқу
материалдарына біріктіруге мүмкіндік береді. Бұл
виртуалды қатынасты күшейтіп, сабақтарды
интерактивті ете алады.
10 слайд
D ID Studio D ID Studio - бұл жасанды интеллектке негізделген видео және аватарлар жасауға арналған платформа, ол оқытушылар мен студенттерге білім беру үрдісін жақсартуға көмектесетін бірқатар мүмкіндіктер береді. Олардың ішінде: Оқытушылар үшін мүмкіндіктер: Жасанды интеллект арқылы бейнемазмұн жасау: Оқытушылар алдын ала дайындалған мәтіндерді пайдаланып, виртуалды оқыту материалдарын жасап, студенттерге түсінікті етіп жеткізе алады. Мысалы, күрделі тақырыптарды визуализациялау арқылы оңайырақ түсіндіреді. Виртуалды аватарлар құру: D ID Studio оқытушыларға жеке аватар жасап, оны оқу материалдарына біріктіруге мүмкіндік береді. Бұл виртуалды қатынасты күшейтіп, сабақтарды интерактивті ете алады.
11 слайд
YOUTUBE-БЕЙНЕДӘРІС
ЛЕЦИЯСЫ
1.Сілтеме алдына study.new/ мәтінін
қоямыз
2. Нәтижесі
11 слайд
YOUTUBE-БЕЙНЕДӘРІС ЛЕЦИЯСЫ 1.Сілтеме алдына study.new/ мәтінін қоямыз 2. Нәтижесі
12 слайд
ELICIT AI
1.ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫН ҚОЙЫҢЫЗ ЖӘНЕ БІЗДІҢ 125 МИЛЛИОН ДЕРЕКҚОРЫМЫЗДАН ТИІСТІ
МАҚАЛАЛАРДЫҢ ТІЗІМІН АЛЫҢЫЗ.
2.БІР СӨЙЛЕМГЕ ҚЫСҚАША АННОТАЦИЯ АЛЫҢЫЗ
3.СӘЙКЕС МАҚАЛАЛАРДЫ ТАҢДАП, ҰҚСАС МАҚАЛАЛАРДЫ ТАБЫҢЫЗ.
4.ҚҰЖАТТАРДАН ДЕРЕКТЕРДІ ҰЙЫМДАСҚАН КЕСТЕГЕ ШЫҒАРЫҢЫЗ.
2 МИЛЛИОННАН АСТАМ ЗЕРТТЕУШІЛЕР ELICIT-ТІ
ҚОЛДАНДЫ. АРТЫҚШЫЛЫҒЫ :
1.ӘДЕБИЕТКЕ ШОЛУДЫ ЖЕДЕЛДЕТУ
2.БАСҚА ЖЕРДЕН ТАБА АЛМАҒАН ҚҰЖАТТАРДЫ
ТАБЫҢЫЗ
3.ЖҮЙЕЛІ ШОЛУЛАР МЕН МЕТА АНАЛИЗДЕРДІ
АВТОМАТТАНДЫРУ
4.ELICIT ӘДЕТТЕ ЭКСПЕРИМЕНТТЕР МЕН НАҚТЫ
НӘТИЖЕЛЕРДІ ҚАМТИТЫН ЭМПИРИКАЛЫҚ АЙМАҚТАР
ҮШІН ЖАҚСЫ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ. ЗЕРТТЕУДІҢ БҰЛ ТҮРІ
БИОМЕДИЦИНАДА ЖӘНЕ МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУДА КЕҢ
ТАРАЛҒАН.
12 слайд
ELICIT AI 1.ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫН ҚОЙЫҢЫЗ ЖӘНЕ БІЗДІҢ 125 МИЛЛИОН ДЕРЕКҚОРЫМЫЗДАН ТИІСТІ МАҚАЛАЛАРДЫҢ ТІЗІМІН АЛЫҢЫЗ. 2.БІР СӨЙЛЕМГЕ ҚЫСҚАША АННОТАЦИЯ АЛЫҢЫЗ 3.СӘЙКЕС МАҚАЛАЛАРДЫ ТАҢДАП, ҰҚСАС МАҚАЛАЛАРДЫ ТАБЫҢЫЗ. 4.ҚҰЖАТТАРДАН ДЕРЕКТЕРДІ ҰЙЫМДАСҚАН КЕСТЕГЕ ШЫҒАРЫҢЫЗ. 2 МИЛЛИОННАН АСТАМ ЗЕРТТЕУШІЛЕР ELICIT-ТІ ҚОЛДАНДЫ. АРТЫҚШЫЛЫҒЫ : 1.ӘДЕБИЕТКЕ ШОЛУДЫ ЖЕДЕЛДЕТУ 2.БАСҚА ЖЕРДЕН ТАБА АЛМАҒАН ҚҰЖАТТАРДЫ ТАБЫҢЫЗ 3.ЖҮЙЕЛІ ШОЛУЛАР МЕН МЕТА АНАЛИЗДЕРДІ АВТОМАТТАНДЫРУ 4.ELICIT ӘДЕТТЕ ЭКСПЕРИМЕНТТЕР МЕН НАҚТЫ НӘТИЖЕЛЕРДІ ҚАМТИТЫН ЭМПИРИКАЛЫҚ АЙМАҚТАР ҮШІН ЖАҚСЫ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ. ЗЕРТТЕУДІҢ БҰЛ ТҮРІ БИОМЕДИЦИНАДА ЖӘНЕ МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУДА КЕҢ ТАРАЛҒАН.
13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ
А РАХМЕТ!!!
www.reallygreatsite.com
13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАХМЕТ!!! www.reallygreatsite.com