ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН РОБОТОТЕХНИКА

Тақырып бойынша 20 материал табылды

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН РОБОТОТЕХНИКА

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасанды интеллект (ЖИ) – компьютерлік жүйелердің адам интеллектісіне тән қабілеттерді (ойлау, үйрену, шешім қабылдау, сөйлеуді тану) имитациялауын зерттейтін сала. Ал робототехника – автоматтандырылған құрылғылар мен роботтарды жасаумен айналысатын ғылым мен техника саласы. ЖИ мен робототехниканың үйлесуі интеллектуалды жүйелер мен автономды құрылғылардың дамуына ықпал етеді. Мақсаттары: Автоматтандыруды дамыту: Адам еңбегін жеңілдететін және өндіріс тиімділігін арттыратын технологиялар жасау. Күнделікті өмірді жақсарту: Денсаулық сақтау, білім беру, көлік, тұрмыстық қызметтер сияқты салаларда интеллектуалды жүйелерді қолдану. Өнеркәсіптік және ғылыми жаңалықтар: Интеллектуалды роботтарды пайдалану арқылы жаңа өнімдер мен қызметтерді дамыту. Қауіпсіздік пен қорғаныс: Роботтар мен жасанды интеллект негізіндегі жүйелерді апаттардың алдын алу мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
TECHAI ZHOLBARYS.K ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН РОБОТОТЕХНИКА PAGE 01 ЖАЙЫҚ БЕКТУРОВ АТЫНДАҒЫ № 3 АҚКӨЛ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕ

#1 слайд
TECHAI ZHOLBARYS.K ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН РОБОТОТЕХНИКА PAGE 01 ЖАЙЫҚ БЕКТУРОВ АТЫНДАҒЫ № 3 АҚКӨЛ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ Физика-информатика пән мұғалімі: Қыпшақбай Жолбарыс

1 слайд

TECHAI ZHOLBARYS.K ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН РОБОТОТЕХНИКА PAGE 01 ЖАЙЫҚ БЕКТУРОВ АТЫНДАҒЫ № 3 АҚКӨЛ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ Физика-информатика пән мұғалімі: Қыпшақбай Жолбарыс

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЕКТ ? PAGE 02 ZHOLBARYS.K

#2 слайд
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЕКТ ? PAGE 02 ZHOLBARYS.K

2 слайд

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЕКТ ? PAGE 02 ZHOLBARYS.K

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЕКТ ! PAGE 02 бұл әдетте адамның интеллектуалды қабілетін қажет ететін тапсырмаларды орындауға қабілетті бағда

#3 слайд
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЕКТ ! PAGE 02 бұл әдетте адамның интеллектуалды қабілетін қажет ететін тапсырмаларды орындауға қабілетті бағдарламалар мен жүйелерді құрумен айналысатын технологиялық құрал. Жасанды интеллект оқытуды, логиканы, жоспарлауды, сөйлеуді тануды, қабылдауды және т.б. қоса алғанда, есептерді шешуді имитациялауға және талдауға тырысады. ZHOLBARYS.K

3 слайд

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЕКТ ! PAGE 02 бұл әдетте адамның интеллектуалды қабілетін қажет ететін тапсырмаларды орындауға қабілетті бағдарламалар мен жүйелерді құрумен айналысатын технологиялық құрал. Жасанды интеллект оқытуды, логиканы, жоспарлауды, сөйлеуді тануды, қабылдауды және т.б. қоса алғанда, есептерді шешуді имитациялауға және талдауға тырысады. ZHOLBARYS.K

LEARNING MACHINE PAGE 03 1 МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ мәселені тікелей шешу емес, көптеген ұқсас мәселелерге шешім қолдану процесінде ж

#4 слайд
LEARNING MACHINE PAGE 03 1 МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ мәселені тікелей шешу емес, көптеген ұқсас мәселелерге шешім қолдану процесінде жаттығу болып табылады. 2 . НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕР бұл адам миының жұмысын еліктейтін математикалық модельдер, ол компьютерлерге деректерден үйренуге және шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. Олар бірнеше қабаттан тұратын жасанды нейрондардан құралады, әр қабаттағы нейрондар белгілі бір есептерді шешу үшін өзара байланысқан. 3 ТАБИҒИ ТІЛДЕРДІ ӨҢДЕУ Табиғи тілдерді өңдеу (Natural Language Processing, NLP) – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы мәтіндік және ауызша тілді түсіну, талдау және өндіру әдістерін зерттейтін бағыт. ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЕКТ ZHOLBARYS.K

4 слайд

LEARNING MACHINE PAGE 03 1 МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУ мәселені тікелей шешу емес, көптеген ұқсас мәселелерге шешім қолдану процесінде жаттығу болып табылады. 2 . НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕР бұл адам миының жұмысын еліктейтін математикалық модельдер, ол компьютерлерге деректерден үйренуге және шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. Олар бірнеше қабаттан тұратын жасанды нейрондардан құралады, әр қабаттағы нейрондар белгілі бір есептерді шешу үшін өзара байланысқан. 3 ТАБИҒИ ТІЛДЕРДІ ӨҢДЕУ Табиғи тілдерді өңдеу (Natural Language Processing, NLP) – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы мәтіндік және ауызша тілді түсіну, талдау және өндіру әдістерін зерттейтін бағыт. ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЕКТ ZHOLBARYS.K

MACHINE TEACHABLE PAGE 04 Teachable Machine — бұл бағдарламалау тәжірибесі жоқ кез келген адамға машиналық оқыту модельдерін

#5 слайд
MACHINE TEACHABLE PAGE 04 Teachable Machine — бұл бағдарламалау тәжірибесі жоқ кез келген адамға машиналық оқыту модельдерін жасауға мүмкіндік беретін веб-құрал. Ол икемді және кескіндер, дыбыстар немесе қалыптар бойынша модельдерді оқыту үшін пайдалануға болады. Teachable Machine пайдалану үшін жай ғана жоба құрып, деректеріңізді таңбалауды бастауыңыз қажет. Сіз өз деректеріңізді жүктей аласыз немесе оларды веб-камера немесе микрофон арқылы тікелей жазып ала аласыз. Деректеріңізді таңбалағаннан кейін, Teachable Machine сіз үшін модельді оқытады. ZHOLBARYS.K

5 слайд

MACHINE TEACHABLE PAGE 04 Teachable Machine — бұл бағдарламалау тәжірибесі жоқ кез келген адамға машиналық оқыту модельдерін жасауға мүмкіндік беретін веб-құрал. Ол икемді және кескіндер, дыбыстар немесе қалыптар бойынша модельдерді оқыту үшін пайдалануға болады. Teachable Machine пайдалану үшін жай ғана жоба құрып, деректеріңізді таңбалауды бастауыңыз қажет. Сіз өз деректеріңізді жүктей аласыз немесе оларды веб-камера немесе микрофон арқылы тікелей жазып ала аласыз. Деректеріңізді таңбалағаннан кейін, Teachable Machine сіз үшін модельді оқытады. ZHOLBARYS.K

MACHINETEACHABLE PAGE 04 ZHOLBARYS.K

#6 слайд
MACHINETEACHABLE PAGE 04 ZHOLBARYS.K

6 слайд

MACHINETEACHABLE PAGE 04 ZHOLBARYS.K

Жасанды интеллект пен робототехника білім беру үдерісін жаңғыртуға және оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік

#7 слайд
Жасанды интеллект пен робототехника білім беру үдерісін жаңғыртуға және оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Негізгі бағыттары: •Жекелендірілген оқыту – ЖИ негізінде құрылған платформалар әр оқушының қабілетіне қарай оқу материалын бейімдейді. •Автоматтандырылған бағалау – ЖИ тапсырмаларды тексеріп, мұғалімнің жүктемесін азайтады. •Практикалық дағдыларды дамыту – Робототехника оқушыларды инженерлік, алгоритмдік ойлауға баулиды. •Инклюзивті білім беру – Мүгедектігі бар оқушыларға арнайы ЖИ құралдары арқылы білім алуға мүмкіндік беріледі. ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН РОБОТОТЕХНИКАНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МАҢЫЗЫ PAGE 05 ZHOLBARYS.K

7 слайд

Жасанды интеллект пен робототехника білім беру үдерісін жаңғыртуға және оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Негізгі бағыттары: •Жекелендірілген оқыту – ЖИ негізінде құрылған платформалар әр оқушының қабілетіне қарай оқу материалын бейімдейді. •Автоматтандырылған бағалау – ЖИ тапсырмаларды тексеріп, мұғалімнің жүктемесін азайтады. •Практикалық дағдыларды дамыту – Робототехника оқушыларды инженерлік, алгоритмдік ойлауға баулиды. •Инклюзивті білім беру – Мүгедектігі бар оқушыларға арнайы ЖИ құралдары арқылы білім алуға мүмкіндік беріледі. ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН РОБОТОТЕХНИКАНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МАҢЫЗЫ PAGE 05 ZHOLBARYS.K

РОБОТОТЕХНИК А PAGE 07 1.МЕХАНИКА Механика – роботтың физикалық құрылымын жасауға жауапты бөлім. Роботтың сенімді және тиі

#8 слайд
РОБОТОТЕХНИК А PAGE 07 1.МЕХАНИКА Механика – роботтың физикалық құрылымын жасауға жауапты бөлім. Роботтың сенімді және тиімді жұмыс істеуі оның механикалық бөліктерінің дұрыс жобалануына байланысты. 2.ЭЛЕКТРОНИКА Қозғалтқыштар мен сенсорлар Электроника роботтың әртүрлі бөлшектерін біріктіріп, оларды басқаруға мүмкіндік береді. 3.БАҒДАРЛАМАЛАУ Бағдарламалау – роботтың іс-әрекетін басқаратын негізгі бөлім. Робот сенсорлардан ақпарат алып, белгілі бір алгоритмге сәйкес әрекет етуі үшін бағдарламалау қажет. РОБОТОТЕХНИКА НЕГІЗДЕРІ ZHOLBARYS.K

8 слайд

РОБОТОТЕХНИК А PAGE 07 1.МЕХАНИКА Механика – роботтың физикалық құрылымын жасауға жауапты бөлім. Роботтың сенімді және тиімді жұмыс істеуі оның механикалық бөліктерінің дұрыс жобалануына байланысты. 2.ЭЛЕКТРОНИКА Қозғалтқыштар мен сенсорлар Электроника роботтың әртүрлі бөлшектерін біріктіріп, оларды басқаруға мүмкіндік береді. 3.БАҒДАРЛАМАЛАУ Бағдарламалау – роботтың іс-әрекетін басқаратын негізгі бөлім. Робот сенсорлардан ақпарат алып, белгілі бір алгоритмге сәйкес әрекет етуі үшін бағдарламалау қажет. РОБОТОТЕХНИКА НЕГІЗДЕРІ ZHOLBARYS.K

1. 2. ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР (МОТОРЛАР) роботтың қозғалуын қамтамасыз етеді (дөңгелектерді айналдыру, қолдарын қозғалту). ZHOLBARYS.

#9 слайд
1. 2. ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР (МОТОРЛАР) роботтың қозғалуын қамтамасыз етеді (дөңгелектерді айналдыру, қолдарын қозғалту). ZHOLBARYS.K МЕХАНИКА PAGE 08 РАМКА (ҚҰРЫЛЫМ) Рамка (құрылым) – роботтың қаңқасы, ол металл, пластик немесе 3D баспа материалдарынан жасалады. МЕХАНИКАЛЫҚ БӨЛІКТЕРІ: 3 ШАРНИРЛЕР МЕН ҚОСЫЛЫСТАР роботтың қозғалысын икемді етуге көмектеседі. Механика роботтың тұрақтылығы мен беріктігін қамтамасыз етеді, сонымен қатар оның нақты міндеттерді орындауын жеңілдетеді.

9 слайд

1. 2. ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР (МОТОРЛАР) роботтың қозғалуын қамтамасыз етеді (дөңгелектерді айналдыру, қолдарын қозғалту). ZHOLBARYS.K МЕХАНИКА PAGE 08 РАМКА (ҚҰРЫЛЫМ) Рамка (құрылым) – роботтың қаңқасы, ол металл, пластик немесе 3D баспа материалдарынан жасалады. МЕХАНИКАЛЫҚ БӨЛІКТЕРІ: 3 ШАРНИРЛЕР МЕН ҚОСЫЛЫСТАР роботтың қозғалысын икемді етуге көмектеседі. Механика роботтың тұрақтылығы мен беріктігін қамтамасыз етеді, сонымен қатар оның нақты міндеттерді орындауын жеңілдетеді.

1. 2. ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР (МОТОРЛАР) роботтың қозғалуын қамтамасыз етеді (дөңгелектерді айналдыру, қолдарын қозғалту). ZHOLBARYS.

#10 слайд
1. 2. ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР (МОТОРЛАР) роботтың қозғалуын қамтамасыз етеді (дөңгелектерді айналдыру, қолдарын қозғалту). ZHOLBARYS.K МЕХАНИКА PAGE 08 РАМКА (ҚҰРЫЛЫМ) Рамка (құрылым) – роботтың қаңқасы, ол металл, пластик немесе 3D баспа материалдарынан жасалады. МЕХАНИКАЛЫҚ БӨЛІКТЕРІ: 3 ШАРНИРЛЕР МЕН ҚОСЫЛЫСТАР роботтың қозғалысын икемді етуге көмектеседі. Механика роботтың тұрақтылығы мен беріктігін қамтамасыз етеді, сонымен қатар оның нақты міндеттерді орындауын жеңілдетеді.

10 слайд

1. 2. ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР (МОТОРЛАР) роботтың қозғалуын қамтамасыз етеді (дөңгелектерді айналдыру, қолдарын қозғалту). ZHOLBARYS.K МЕХАНИКА PAGE 08 РАМКА (ҚҰРЫЛЫМ) Рамка (құрылым) – роботтың қаңқасы, ол металл, пластик немесе 3D баспа материалдарынан жасалады. МЕХАНИКАЛЫҚ БӨЛІКТЕРІ: 3 ШАРНИРЛЕР МЕН ҚОСЫЛЫСТАР роботтың қозғалысын икемді етуге көмектеседі. Механика роботтың тұрақтылығы мен беріктігін қамтамасыз етеді, сонымен қатар оның нақты міндеттерді орындауын жеңілдетеді.

1. 2. СЕНСОРЛАР – РОБОТТЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ҚАБЫЛДАУЫНА КӨМЕКТЕСЕДІ: •Жарық сенсоры – жарық деңгейін анықтайды. •Ультрадыбыст

#11 слайд
1. 2. СЕНСОРЛАР – РОБОТТЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ҚАБЫЛДАУЫНА КӨМЕКТЕСЕДІ: •Жарық сенсоры – жарық деңгейін анықтайды. •Ультрадыбыстық сенсор – қашықтықты өлшейді. •Инфрақызыл сенсор – кедергілерді анықтайды. •Түймешік сенсорлар (контакт сенсоры) – механикалық жанасуды сезеді. ЭЛЕКТРОНИК А PAGE 08 ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР (МОТОРЛАР) – РОБОТТЫҢ ҚОЗҒАЛЫСЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ •Сервоқозғалтқыштар (бұрыштық қозғалысқа арналған) •Қадамдық қозғалтқыштар (нақты бұрышпен айналдыруға арналған) •Айнымалы ток (DC) қозғалтқыштар (дөңгелектерді айналдыруға арналған) ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР МЕН СЕНСОРЛАР Электроникасыз робот өздігінен әрекет ете алмайды. Сенсорлар оған ақпарат берсе, қозғалтқыштар оны орындайды.

11 слайд

1. 2. СЕНСОРЛАР – РОБОТТЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ҚАБЫЛДАУЫНА КӨМЕКТЕСЕДІ: •Жарық сенсоры – жарық деңгейін анықтайды. •Ультрадыбыстық сенсор – қашықтықты өлшейді. •Инфрақызыл сенсор – кедергілерді анықтайды. •Түймешік сенсорлар (контакт сенсоры) – механикалық жанасуды сезеді. ЭЛЕКТРОНИК А PAGE 08 ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР (МОТОРЛАР) – РОБОТТЫҢ ҚОЗҒАЛЫСЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ •Сервоқозғалтқыштар (бұрыштық қозғалысқа арналған) •Қадамдық қозғалтқыштар (нақты бұрышпен айналдыруға арналған) •Айнымалы ток (DC) қозғалтқыштар (дөңгелектерді айналдыруға арналған) ҚОЗҒАЛТҚЫШТАР МЕН СЕНСОРЛАР Электроникасыз робот өздігінен әрекет ете алмайды. Сенсорлар оған ақпарат берсе, қозғалтқыштар оны орындайды.

БАҒДАРЛАМАЛАУ PAGE 08 РОБОТТЫ БАСҚАРУ АЛГОРИТМДЕРІ Бағдарламалауды үйрену оқушыларға логикалық ойлау мен алгоритмдік дағдылар

#12 слайд
БАҒДАРЛАМАЛАУ PAGE 08 РОБОТТЫ БАСҚАРУ АЛГОРИТМДЕРІ Бағдарламалауды үйрену оқушыларға логикалық ойлау мен алгоритмдік дағдыларды меңгеруге көмектеседі.

12 слайд

БАҒДАРЛАМАЛАУ PAGE 08 РОБОТТЫ БАСҚАРУ АЛГОРИТМДЕРІ Бағдарламалауды үйрену оқушыларға логикалық ойлау мен алгоритмдік дағдыларды меңгеруге көмектеседі.

БАҒДАРЛАМАЛАУ PAGE 08 РОБОТТЫ БАСҚАРУ АЛГОРИТМДЕРІ Бағдарламалауды үйрену оқушыларға логикалық ойлау мен алгоритмдік дағдылар

#13 слайд
БАҒДАРЛАМАЛАУ PAGE 08 РОБОТТЫ БАСҚАРУ АЛГОРИТМДЕРІ Бағдарламалауды үйрену оқушыларға логикалық ойлау мен алгоритмдік дағдыларды меңгеруге көмектеседі.

13 слайд

БАҒДАРЛАМАЛАУ PAGE 08 РОБОТТЫ БАСҚАРУ АЛГОРИТМДЕРІ Бағдарламалауды үйрену оқушыларға логикалық ойлау мен алгоритмдік дағдыларды меңгеруге көмектеседі.

INTEGRATION ROBOTICS PAGE 06ZHOLBARYS.K

#14 слайд
INTEGRATION ROBOTICS PAGE 06ZHOLBARYS.K

14 слайд

INTEGRATION ROBOTICS PAGE 06ZHOLBARYS.K

ARDUINO ПЛАТФОРМАСЫНДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ (ЖИ) ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ PAGE 08 ARDUINO МЕН ЖИ ИНТЕГРАЦИЯСЫ Автоматтандыру және ин

#15 слайд
ARDUINO ПЛАТФОРМАСЫНДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ (ЖИ) ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ PAGE 08 ARDUINO МЕН ЖИ ИНТЕГРАЦИЯСЫ Автоматтандыру және интеллектуалды басқару Arduino мен ЖИ біріктірілген құрылғылар адам араласуынсыз жұмыс істей алады. Мысалы: •Ақылды үй жүйелері – қозғалысты анықтау, жарықты автоматты қосу. •Өнеркәсіптік автоматтандыру – қателерді анықтау, өндірісті оңтайландыру. ОҚУ ЖӘНЕ ТӘЖІРИБЕЛІК БІЛІМ АЛУ Оқу және тәжірибелік білім алу ЖИ-ді Arduino арқылы қолдану бағдарламалау, электроника және деректерді өңдеу дағдыларын үйренуге көмектеседі. Бұл әсіресе STEM-білім беру және жобалық оқыту әдістеріне өте тиімді. Arduino – микроконтроллер негізіндегі ашық бастапқы платформасы, ол электроника мен бағдарламалауды үйренуге арналған. Жасанды интеллектті (ЖИ) Arduino-мен біріктіру құрылғыларды смарт етуге мүмкіндік береді.

15 слайд

ARDUINO ПЛАТФОРМАСЫНДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ (ЖИ) ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ PAGE 08 ARDUINO МЕН ЖИ ИНТЕГРАЦИЯСЫ Автоматтандыру және интеллектуалды басқару Arduino мен ЖИ біріктірілген құрылғылар адам араласуынсыз жұмыс істей алады. Мысалы: •Ақылды үй жүйелері – қозғалысты анықтау, жарықты автоматты қосу. •Өнеркәсіптік автоматтандыру – қателерді анықтау, өндірісті оңтайландыру. ОҚУ ЖӘНЕ ТӘЖІРИБЕЛІК БІЛІМ АЛУ Оқу және тәжірибелік білім алу ЖИ-ді Arduino арқылы қолдану бағдарламалау, электроника және деректерді өңдеу дағдыларын үйренуге көмектеседі. Бұл әсіресе STEM-білім беру және жобалық оқыту әдістеріне өте тиімді. Arduino – микроконтроллер негізіндегі ашық бастапқы платформасы, ол электроника мен бағдарламалауды үйренуге арналған. Жасанды интеллектті (ЖИ) Arduino-мен біріктіру құрылғыларды смарт етуге мүмкіндік береді.

PAGE 12 YOU! THAN K ЖАЙЫҚ БЕКТУРОВ АТЫНДАҒЫ № 3 АҚКӨЛ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ

#16 слайд
PAGE 12 YOU! THAN K ЖАЙЫҚ БЕКТУРОВ АТЫНДАҒЫ № 3 АҚКӨЛ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ

16 слайд

PAGE 12 YOU! THAN K ЖАЙЫҚ БЕКТУРОВ АТЫНДАҒЫ № 3 АҚКӨЛ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ

Файл форматы:
pptx
19.03.2025
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі