Жасанды және табиғи экожүйелер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жасанды және табиғи экожүйелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғи және жасанды экожүйені салыстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар оқытушымен және бір-бірімен амандасады, сыныпта ынтымақтасу атмосферасын қалыптастыру,

#1 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі.  Оқушылар оқытушымен және бір-бірімен амандасады, сыныпта ынтымақтасу атмосферасын қалыптастыру, оқушыларды сабаққа даярлығын қадағалау.   «Flippity» платформасы арқылы топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Сұрақтар ағыны» әдісі. «WORDWALL» платформасы арқылы үй тапсырмасы сұралады. 1. Биотоп дегеніміз не? 2. Ортаның биотикалық факторларына не жатады? 3. Антропогендік фактор дегеніміз не? Мысал келтір. 4. Биоценоз дегеніміз не? 5. Экожүйе дегеніміз не? ІІІ. Жаңа сабақ.  «Пазл» құрастыру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

1 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі.  Оқушылар оқытушымен және бір-бірімен амандасады, сыныпта ынтымақтасу атмосферасын қалыптастыру, оқушыларды сабаққа даярлығын қадағалау.   «Flippity» платформасы арқылы топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Сұрақтар ағыны» әдісі. «WORDWALL» платформасы арқылы үй тапсырмасы сұралады. 1. Биотоп дегеніміз не? 2. Ортаның биотикалық факторларына не жатады? 3. Антропогендік фактор дегеніміз не? Мысал келтір. 4. Биоценоз дегеніміз не? 5. Экожүйе дегеніміз не? ІІІ. Жаңа сабақ.  «Пазл» құрастыру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Сабақтың тақырыбы: Жасанды және табиғи экожүйелер Оқу мақсаты: Жасанды және табиғи экожүйелерді салыстыру.

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жасанды және табиғи экожүйелер Оқу мақсаты: Жасанды және табиғи экожүйелерді салыстыру.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жасанды және табиғи экожүйелер Оқу мақсаты: Жасанды және табиғи экожүйелерді салыстыру.

«Кинометафора» әдісі Бейнематериал көру. https://youtu.be/ewkwGDbINHI

#3 слайд
«Кинометафора» әдісі Бейнематериал көру. https://youtu.be/ewkwGDbINHI

3 слайд

«Кинометафора» әдісі Бейнематериал көру. https://youtu.be/ewkwGDbINHI

#4 слайд

4 слайд

Ұжымдық жұмыс.Терминдермен жұмыс. Терминдерді атау, дәптерге жазу.

#5 слайд
Ұжымдық жұмыс.Терминдермен жұмыс. Терминдерді атау, дәптерге жазу.

5 слайд

Ұжымдық жұмыс.Терминдермен жұмыс. Терминдерді атау, дәптерге жазу.

Топтық жұмыс. 1-топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Берілген суреттерден экожүйе құрастыру және түсіндіру . 2 топ «Топтастыру»

#6 слайд
Топтық жұмыс. 1-топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Берілген суреттерден экожүйе құрастыру және түсіндіру . 2 топ «Топтастыру» әдісі. Берілген суреттер арқылы табиғи және жасанды экожүйені топтастыру және айырмашылығын түсіндіру. Табиғи Жасанды

6 слайд

Топтық жұмыс. 1-топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Берілген суреттерден экожүйе құрастыру және түсіндіру . 2 топ «Топтастыру» әдісі. Берілген суреттер арқылы табиғи және жасанды экожүйені топтастыру және айырмашылығын түсіндіру. Табиғи Жасанды

Жұптық жұмыс. 1-тапсырма. «Ойлан да тап» әдісі «Flippity» платформасы арқылы жасырылған сөзді табу. 2-тапсырма. «Ой қозға

#7 слайд
Жұптық жұмыс.   1-тапсырма. «Ойлан да тап» әдісі «Flippity» платформасы арқылы жасырылған сөзді табу. 2-тапсырма. «Ой қозғау» әдісі. «Flippity» платформасы арқылы дұрыс сөзді табу.

7 слайд

Жұптық жұмыс.   1-тапсырма. «Ойлан да тап» әдісі «Flippity» платформасы арқылы жасырылған сөзді табу. 2-тапсырма. «Ой қозғау» әдісі. «Flippity» платформасы арқылы дұрыс сөзді табу.

Жеке жұмыс 1-тапсырма. Биологиялық диктант. Жаңа сабақ бойынша сойлемдерді толықтырады. Өсімдіктер барлық тіршілікке қажет

#8 слайд
Жеке жұмыс 1-тапсырма. Биологиялық диктант.    Жаңа сабақ бойынша сойлемдерді толықтырады. Өсімдіктер барлық тіршілікке қажет _______________ бөліп шығарады. Бұғы, қоян, дала тышқаны ______________________________ , қабығымен, шөппен; құстар олардың _______________ ; ________ гүлдің шырынымен; __________________________ ағаштың сүрегімен қоректенеді.   2-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі 1. Экожүйе терминін қай жылы кім енгізді? 2. Өсімдіктер дүниесін зерттейтін ғылым 3. Экожүйе нешеге бөлінеді?   3-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі 4. Биоценоз терминін қай жылы кім енгізді? 5. Адамның күтімінсіз тіршілік ете алмайтын экожүйе 6. Табиғи экожүйеге мысал келтір.

8 слайд

Жеке жұмыс 1-тапсырма. Биологиялық диктант.    Жаңа сабақ бойынша сойлемдерді толықтырады. Өсімдіктер барлық тіршілікке қажет _______________ бөліп шығарады. Бұғы, қоян, дала тышқаны ______________________________ , қабығымен, шөппен; құстар олардың _______________ ; ________ гүлдің шырынымен; __________________________ ағаштың сүрегімен қоректенеді.   2-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі 1. Экожүйе терминін қай жылы кім енгізді? 2. Өсімдіктер дүниесін зерттейтін ғылым 3. Экожүйе нешеге бөлінеді?   3-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі 4. Биоценоз терминін қай жылы кім енгізді? 5. Адамның күтімінсіз тіршілік ете алмайтын экожүйе 6. Табиғи экожүйеге мысал келтір.

«Online-Mektep» платформасы арқылы сабақты қорытындылау. Бағалау. «Бір ауыз сөз» әдісі

#9 слайд
«Online-Mektep» платформасы арқылы сабақты қорытындылау. Бағалау. «Бір ауыз сөз» әдісі. Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Кері байланыс « SMS хабарлама» Оқушылар мұғалімге SMS - терін жолдайды Үй жұмысы: Табиғи экожүйе мен жасанды экожүйе туралы мазмұнын айту. Экожүйеге байланысты сұрақтар дайындап келу.

9 слайд

«Online-Mektep» платформасы арқылы сабақты қорытындылау. Бағалау. «Бір ауыз сөз» әдісі. Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Кері байланыс « SMS хабарлама» Оқушылар мұғалімге SMS - терін жолдайды Үй жұмысы: Табиғи экожүйе мен жасанды экожүйе туралы мазмұнын айту. Экожүйеге байланысты сұрақтар дайындап келу.

Б) Бе рілге н ағзаларды сызбанұсқаға сә йке с орналастырыңыз: Омыртқалылар Омыртқасыздар 1. Шыбы

#10 слайд
Б) Бе рілге н ағзаларды сызбанұсқаға сә йке с орналастырыңыз: Омыртқалылар Омыртқасыздар 1. Шыбын 6. Шегіртке 2. Маса 7.Аю 3. Керік 8. Шұбалшаң 4. Қоян 9. Көбелек 5. Ара 10. Қасқыр

10 слайд

Б) Бе рілге н ағзаларды сызбанұсқаға сә йке с орналастырыңыз: Омыртқалылар Омыртқасыздар 1. Шыбын 6. Шегіртке 2. Маса 7.Аю 3. Керік 8. Шұбалшаң 4. Қоян 9. Көбелек 5. Ара 10. Қасқыр

«Терминдерге анықтама бер » • Омыртқалылар – • Омыртқасыздар – • Саңырауқұлақтар – • Өсімдіктер – • Жануарлар – • Біржасуша

#11 слайд
«Терминдерге анықтама бер » • Омыртқалылар – • Омыртқасыздар – • Саңырауқұлақтар – • Өсімдіктер – • Жануарлар – • Біржасушалылар – • Көпжасушалылар –

11 слайд

«Терминдерге анықтама бер » • Омыртқалылар – • Омыртқасыздар – • Саңырауқұлақтар – • Өсімдіктер – • Жануарлар – • Біржасушалылар – • Көпжасушалылар –

Файл форматы:
pptx
07.00.2023
1318
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі