Жасанды және табиғи экожүйелер
Жасанды және табиғи экожүйелер

#1 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылар оқытушымен және бір-бірімен амандасады, сыныпта
ынтымақтасу атмосферасын қалыптастыру, оқушыларды сабаққа
даярлығын қадағалау.
«Flippity» платформасы арқылы топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Сұрақтар ағыны» әдісі. «WORDWALL»
платформасы арқылы үй тапсырмасы сұралады.
1. Биотоп дегеніміз не?
2. Ортаның биотикалық факторларына не жатады?
3. Антропогендік фактор дегеніміз не? Мысал келтір.
4. Биоценоз дегеніміз не?
5. Экожүйе дегеніміз не?
ІІІ. Жаңа сабақ.
«Пазл» құрастыру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
1 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар оқытушымен және бір-бірімен амандасады, сыныпта ынтымақтасу атмосферасын қалыптастыру, оқушыларды сабаққа даярлығын қадағалау. «Flippity» платформасы арқылы топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Сұрақтар ағыны» әдісі. «WORDWALL» платформасы арқылы үй тапсырмасы сұралады. 1. Биотоп дегеніміз не? 2. Ортаның биотикалық факторларына не жатады? 3. Антропогендік фактор дегеніміз не? Мысал келтір. 4. Биоценоз дегеніміз не? 5. Экожүйе дегеніміз не? ІІІ. Жаңа сабақ. «Пазл» құрастыру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
#2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Жасанды және табиғи
экожүйелер
Оқу мақсаты:
Жасанды және табиғи
экожүйелерді салыстыру.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жасанды және табиғи экожүйелер Оқу мақсаты: Жасанды және табиғи экожүйелерді салыстыру.
#3 слайд
«Кинометафора» әдісі Бейнематериал көру.
https://youtu.be/ewkwGDbINHI
3 слайд
«Кинометафора» әдісі Бейнематериал көру. https://youtu.be/ewkwGDbINHI
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Ұжымдық жұмыс.Терминдермен жұмыс.
Терминдерді атау, дәптерге жазу.
5 слайд
Ұжымдық жұмыс.Терминдермен жұмыс. Терминдерді атау, дәптерге жазу.
#6 слайд
Топтық жұмыс.
1-топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі.
Берілген суреттерден экожүйе
құрастыру және түсіндіру .
2 топ
«Топтастыру» әдісі.
Берілген суреттер арқылы табиғи
және жасанды экожүйені топтастыру
және айырмашылығын түсіндіру.
Табиғи
Жасанды
6 слайд
Топтық жұмыс. 1-топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Берілген суреттерден экожүйе құрастыру және түсіндіру . 2 топ «Топтастыру» әдісі. Берілген суреттер арқылы табиғи және жасанды экожүйені топтастыру және айырмашылығын түсіндіру. Табиғи Жасанды
#7 слайд
Жұптық жұмыс.
1-тапсырма.
«Ойлан да тап» әдісі
«Flippity» платформасы арқылы жасырылған сөзді табу.
2-тапсырма. «Ой қозғау» әдісі.
«Flippity» платформасы арқылы дұрыс сөзді табу.
7 слайд
Жұптық жұмыс. 1-тапсырма. «Ойлан да тап» әдісі «Flippity» платформасы арқылы жасырылған сөзді табу. 2-тапсырма. «Ой қозғау» әдісі. «Flippity» платформасы арқылы дұрыс сөзді табу.
#8 слайд
Жеке жұмыс
1-тапсырма. Биологиялық диктант.
Жаңа сабақ бойынша сойлемдерді толықтырады.
Өсімдіктер барлық тіршілікке қажет _______________ бөліп шығарады. Бұғы,
қоян, дала тышқаны ______________________________ , қабығымен,
шөппен; құстар олардың _______________ ; ________ гүлдің шырынымен;
__________________________ ағаштың сүрегімен қоректенеді.
2-тапсырма.
«Сұрақ-жауап» әдісі
1. Экожүйе терминін қай жылы кім енгізді?
2. Өсімдіктер дүниесін зерттейтін ғылым
3. Экожүйе нешеге бөлінеді?
3-тапсырма.
«Сұрақ-жауап» әдісі
4. Биоценоз терминін қай жылы кім енгізді?
5. Адамның күтімінсіз тіршілік ете алмайтын экожүйе
6. Табиғи экожүйеге мысал келтір.
8 слайд
Жеке жұмыс 1-тапсырма. Биологиялық диктант. Жаңа сабақ бойынша сойлемдерді толықтырады. Өсімдіктер барлық тіршілікке қажет _______________ бөліп шығарады. Бұғы, қоян, дала тышқаны ______________________________ , қабығымен, шөппен; құстар олардың _______________ ; ________ гүлдің шырынымен; __________________________ ағаштың сүрегімен қоректенеді. 2-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі 1. Экожүйе терминін қай жылы кім енгізді? 2. Өсімдіктер дүниесін зерттейтін ғылым 3. Экожүйе нешеге бөлінеді? 3-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі 4. Биоценоз терминін қай жылы кім енгізді? 5. Адамның күтімінсіз тіршілік ете алмайтын экожүйе 6. Табиғи экожүйеге мысал келтір.
#9 слайд
«Online-Mektep» платформасы арқылы сабақты
қорытындылау.
Бағалау.
«Бір ауыз сөз» әдісі.
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз
ойларын түсіндіріп береді.
Кері байланыс « SMS хабарлама»
Оқушылар мұғалімге SMS - терін жолдайды
Үй жұмысы: Табиғи экожүйе мен жасанды экожүйе
туралы мазмұнын айту. Экожүйеге байланысты
сұрақтар дайындап келу.
9 слайд
«Online-Mektep» платформасы арқылы сабақты қорытындылау. Бағалау. «Бір ауыз сөз» әдісі. Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Кері байланыс « SMS хабарлама» Оқушылар мұғалімге SMS - терін жолдайды Үй жұмысы: Табиғи экожүйе мен жасанды экожүйе туралы мазмұнын айту. Экожүйеге байланысты сұрақтар дайындап келу.
#10 слайд
Б) Бе рілге н ағзаларды сызбанұсқаға сә йке с
орналастырыңыз:
Омыртқалылар Омыртқасыздар
1. Шыбын 6. Шегіртке
2. Маса 7.Аю
3. Керік 8. Шұбалшаң
4. Қоян 9. Көбелек
5. Ара 10. Қасқыр
10 слайд
Б) Бе рілге н ағзаларды сызбанұсқаға сә йке с орналастырыңыз: Омыртқалылар Омыртқасыздар 1. Шыбын 6. Шегіртке 2. Маса 7.Аю 3. Керік 8. Шұбалшаң 4. Қоян 9. Көбелек 5. Ара 10. Қасқыр
#11 слайд
«Терминдерге анықтама бер »
• Омыртқалылар –
• Омыртқасыздар –
• Саңырауқұлақтар –
• Өсімдіктер –
• Жануарлар –
• Біржасушалылар –
• Көпжасушалылар –
11 слайд
«Терминдерге анықтама бер » • Омыртқалылар – • Омыртқасыздар – • Саңырауқұлақтар – • Өсімдіктер – • Жануарлар – • Біржасушалылар – • Көпжасушалылар –
шағым қалдыра аласыз













