Материалдар / Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
- Жарықтың күнделікті өмірде қажет екенін біледі -Жарықтың көздерін анықтайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2024
195
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі «№ жалпы орта білім беретін мектебі» Ашық сабақ Пән:Жаратылыстану Сынып: 1 Пән

1 слайд
Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі «№ жалпы орта білім беретін мектебі» Ашық сабақ Пән:Жаратылыстану Сынып: 1 Пән мұғалімі:

1 слайд

Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі «№ жалпы орта білім беретін мектебі» Ашық сабақ Пән:Жаратылыстану Сынып: 1 Пән мұғалімі:

Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! І.Психологиялық дайындық Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай.

2 слайд
Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы!   І.Психологиялық дайындық Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай. Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай.

2 слайд

Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы!   І.Психологиялық дайындық Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай. Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай.

Ойшылдар Білгірлер Топ атауларын анықтау. Тапқырлар

3 слайд
Ойшылдар Білгірлер Топ атауларын анықтау. Тапқырлар

3 слайд

Ойшылдар Білгірлер Топ атауларын анықтау. Тапқырлар

Викторина әдісі арқылы Өткен сабақты пысықтау Сұрақтар: 1Жасанды жарық көзі дегеніміз не? 2. Электр энергиясын қайдан аламыз?

4 слайд
Викторина әдісі арқылы Өткен сабақты пысықтау Сұрақтар: 1Жасанды жарық көзі дегеніміз не? 2. Электр энергиясын қайдан аламыз? 3. Табиғи жарық көзі дегеніміз не? 4. Жарық көзі неше түрлі болады? 5. Жарық не үшін қажет? 6. Жер бетіндегі ең басты жарық көзі?   Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Күн шуағы арқылы қолдап отыру

4 слайд

Викторина әдісі арқылы Өткен сабақты пысықтау Сұрақтар: 1Жасанды жарық көзі дегеніміз не? 2. Электр энергиясын қайдан аламыз? 3. Табиғи жарық көзі дегеніміз не? 4. Жарық көзі неше түрлі болады? 5. Жарық не үшін қажет? 6. Жер бетіндегі ең басты жарық көзі?   Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Күн шуағы арқылы қолдап отыру

Тақырыпты ашу Миға шабул әдісі Жұмбақтардың шешуін табыңыздар 1)Мұздай мөлдір жұмыртқа Жарық берген ымыртта.

5 слайд
Тақырыпты ашу Миға шабул әдісі Жұмбақтардың шешуін табыңыздар 1)Мұздай мөлдір жұмыртқа Жарық берген ымыртта. (Аспалы шам) 2)Қараңғыда жымыңдайды, жанады, Жарық түссе бірден сөніп қалады. (Жұлдыз) 3)Күндіз жанбайды, Түнде маздайды. (Майшам) 4)Салып ем шыны сарайды, Тілінен жарық тарайды. (Шам) 5)Қимылы оңдырмас, Кішкене қоңырбас. (Сіріңке) Дескриптор: Жұмбақтарды шешеді Күн шуағы арқылы қолдап отыру

5 слайд

Тақырыпты ашу Миға шабул әдісі Жұмбақтардың шешуін табыңыздар 1)Мұздай мөлдір жұмыртқа Жарық берген ымыртта. (Аспалы шам) 2)Қараңғыда жымыңдайды, жанады, Жарық түссе бірден сөніп қалады. (Жұлдыз) 3)Күндіз жанбайды, Түнде маздайды. (Майшам) 4)Салып ем шыны сарайды, Тілінен жарық тарайды. (Шам) 5)Қимылы оңдырмас, Кішкене қоңырбас. (Сіріңке) Дескриптор: Жұмбақтарды шешеді Күн шуағы арқылы қолдап отыру

Жаңа сабақ Сабақтың тақырыбы: 29-сабақ « Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі» Сабақтың мақсаты түсіндіріледі. Оқу мақсаты

6 слайд
Жаңа сабақ Сабақтың тақырыбы: 29-сабақ « Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі» Сабақтың мақсаты түсіндіріледі. Оқу мақсаты 1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау; Сабақ мақсаты - Жарықтың күнделікті өмірде қажет екенін біледі -Жарықтың көздерін анықтайды

6 слайд

Жаңа сабақ Сабақтың тақырыбы: 29-сабақ « Жасанды жарық көздерінің қажеттілігі» Сабақтың мақсаты түсіндіріледі. Оқу мақсаты 1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау; Сабақ мақсаты - Жарықтың күнделікті өмірде қажет екенін біледі -Жарықтың көздерін анықтайды

7 слайд

7 слайд

Оқулықпен жұмыс. Кадр әдісі Оқулықтағы суретттерді кадр әдісі арқылы таныстырамын Қолдау Жарайсың! Керемет Дескриптор:

8 слайд
Оқулықпен жұмыс. Кадр әдісі Оқулықтағы суретттерді кадр әдісі арқылы таныстырамын   Қолдау Жарайсың! Керемет   Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Жарықтың маңызы туралы айтады Жарық көздерін атайды Күн шуағы арқылы қолдап отыру

8 слайд

Оқулықпен жұмыс. Кадр әдісі Оқулықтағы суретттерді кадр әдісі арқылы таныстырамын   Қолдау Жарайсың! Керемет   Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Жарықтың маңызы туралы айтады Жарық көздерін атайды Күн шуағы арқылы қолдап отыру

Дәптермен жұмыс. Тақтамен жұмыс. Тірек сөздерді жазады. Жарықтандыр,безендіру,белсенді тіршілік етіу,қолайлы өмір сүру Жарық көз

9 слайд
Дәптермен жұмыс. Тақтамен жұмыс. Тірек сөздерді жазады. Жарықтандыр,безендіру,белсенді тіршілік етіу,қолайлы өмір сүру Жарық көзін дұрыс,үнемді пайдалану керек.   Мұғалімнің көмегімен орындайды Дескриптор: - Тірек сөздерді жазады. -Көркем жазады Күн шуағы арқылы қолдап отыру

9 слайд

Дәптермен жұмыс. Тақтамен жұмыс. Тірек сөздерді жазады. Жарықтандыр,безендіру,белсенді тіршілік етіу,қолайлы өмір сүру Жарық көзін дұрыс,үнемді пайдалану керек.   Мұғалімнің көмегімен орындайды Дескриптор: - Тірек сөздерді жазады. -Көркем жазады Күн шуағы арқылы қолдап отыру

Сергіту сәті

10 слайд
Сергіту сәті

10 слайд

Сергіту сәті

Топтық жұмыс ұйымдастырамын 1-топ Шам әдісі сұрақ-жауап арқылы 2-топ Сәйкестендіру әдісі (сурет арқылы) 3-т

11 слайд
Топтық жұмыс ұйымдастырамын   1-топ Шам әдісі сұрақ-жауап арқылы 2-топ Сәйкестендіру әдісі (сурет арқылы) 3-топ Фонарик әдісі(сурет арқылы)       Дескриптор 1. Сұрақ-жауап арқылы сұрақтарға жауап береді. 3. Суреттерді пайдаланып сәйкестендіреді 4. Табиғи және жасанды жарық көздерін ажыратады Күн шуағы арқылы қолдап отыру

11 слайд

Топтық жұмыс ұйымдастырамын   1-топ Шам әдісі сұрақ-жауап арқылы 2-топ Сәйкестендіру әдісі (сурет арқылы) 3-топ Фонарик әдісі(сурет арқылы)       Дескриптор 1. Сұрақ-жауап арқылы сұрақтарға жауап береді. 3. Суреттерді пайдаланып сәйкестендіреді 4. Табиғи және жасанды жарық көздерін ажыратады Күн шуағы арқылы қолдап отыру

Қорытынды Жұптық жұмыс «Бірлесіп орында» әдісі Дескриптор Суреттерге қарап айырмашылғын табады Күн шуа

12 слайд
Қорытынды Жұптық жұмыс «Бірлесіп орында» әдісі Дескриптор Суреттерге қарап айырмашылғын табады Күн шуағы арқылы қолдап отыру

12 слайд

Қорытынды Жұптық жұмыс «Бірлесіп орында» әдісі Дескриптор Суреттерге қарап айырмашылғын табады Күн шуағы арқылы қолдап отыру

Үйге тапсырма. Мазмұндау. Рефлексия « Қыздыру шам» әдісі Көк түс - сабақты түсіндім Сары түс – әлі де түсінбегенім бар Қызыл

13 слайд
Үйге тапсырма. Мазмұндау. Рефлексия   « Қыздыру шам» әдісі Көк түс - сабақты түсіндім Сары түс – әлі де түсінбегенім бар Қызыл түс – бұл тақырыпты түсіне алмадым

13 слайд

Үйге тапсырма. Мазмұндау. Рефлексия   « Қыздыру шам» әдісі Көк түс - сабақты түсіндім Сары түс – әлі де түсінбегенім бар Қызыл түс – бұл тақырыпты түсіне алмадым

Назарларыңызға рақмет!

14 слайд
Назарларыңызға рақмет!

14 слайд

Назарларыңызға рақмет!