Материалдар / "Жасөспірім және ата-ана"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жасөспірім және ата-ана"

Материал туралы қысқаша түсінік
ана-анаға жаднама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
1742
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жасөспірім және ата-ана

1 слайд
Жасөспірім және ата-ана

1 слайд

Жасөспірім және ата-ана

• Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп,

2 слайд
• Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп, қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім-жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н. Ә. Назарбаев

2 слайд

• Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп, қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім-жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н. Ә. Назарбаев

Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі болып өсуіне берекелі отбасының әсері мол. От

3 слайд
Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі болып өсуіне берекелі отбасының әсері мол. Отбасының әрбір мүшесі, өзара сөйлесіп, не болмаса ата-ананың, баланың міндетін атқару ғана емес, береке-бірлік, сүйіспеншілікпен араласса, босағасы берік, шаңырағы биік отбасына айналары сөзсіз. Ата мен ана – бала тәрбиесінің қамқоршысы, өнегесі..

3 слайд

Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі болып өсуіне берекелі отбасының әсері мол. Отбасының әрбір мүшесі, өзара сөйлесіп, не болмаса ата-ананың, баланың міндетін атқару ғана емес, береке-бірлік, сүйіспеншілікпен араласса, босағасы берік, шаңырағы биік отбасына айналары сөзсіз. Ата мен ана – бала тәрбиесінің қамқоршысы, өнегесі..

• • -бала тәрбиесінде отбасы ықпалы басқа тәрбиелік ықпалдарға қарағанда ең басым болып келуі; • -өркениетті, зайырлы, құқықт

4 слайд
• • -бала тәрбиесінде отбасы ықпалы басқа тәрбиелік ықпалдарға қарағанда ең басым болып келуі; • -өркениетті, зайырлы, құқықты қоғамның азаматын тәрбиелеуде отбасы мемлекеттің негізгі буыны; • -отбасы – болашақ ұрпақтың бойында ең құнды адамгершілік қасиеттерді қалыптастыратын қоғамның ажырмайтын басты тірек – арқауы; • -отбасы – жеке тұлғаны әлеуметтендіру міндетін жүзеге асырушы. - Ол болашақ жас азаматтың дене жетілеуіне, шынығуына, рухани және адами дамуына, ең құнды жалпы адамзаттық құндылықтарды және ұлттық рухани байлықты бағалауға, еңбек ету дағдысын тәрбиелеуге ықпал жасаушы; • - отбасы бала тәрбиесінде адамзат қоғамның тарихындағы ғасырлар сынынан мүдірмей өткен ұлттық дәстүрлі жалғастырушы; • - отбасының әлеуметтік міндеттерінің өзегі тәуелсіздікке ие болған Қазақстан Республикасының мемлекеттік заңдарын құрметтеуші, елжанды азамат тәрбиелеу; • - отбасы баланың мамандықты еркін және саналы таңдауына ықпал жасаушы; • - отбасы өзінің ұрпағын болашақ отбасылық өмірге дайындаушы; Отбасындағы бала тәрбиесінің ролі

4 слайд

• • -бала тәрбиесінде отбасы ықпалы басқа тәрбиелік ықпалдарға қарағанда ең басым болып келуі; • -өркениетті, зайырлы, құқықты қоғамның азаматын тәрбиелеуде отбасы мемлекеттің негізгі буыны; • -отбасы – болашақ ұрпақтың бойында ең құнды адамгершілік қасиеттерді қалыптастыратын қоғамның ажырмайтын басты тірек – арқауы; • -отбасы – жеке тұлғаны әлеуметтендіру міндетін жүзеге асырушы. - Ол болашақ жас азаматтың дене жетілеуіне, шынығуына, рухани және адами дамуына, ең құнды жалпы адамзаттық құндылықтарды және ұлттық рухани байлықты бағалауға, еңбек ету дағдысын тәрбиелеуге ықпал жасаушы; • - отбасы бала тәрбиесінде адамзат қоғамның тарихындағы ғасырлар сынынан мүдірмей өткен ұлттық дәстүрлі жалғастырушы; • - отбасының әлеуметтік міндеттерінің өзегі тәуелсіздікке ие болған Қазақстан Республикасының мемлекеттік заңдарын құрметтеуші, елжанды азамат тәрбиелеу; • - отбасы баланың мамандықты еркін және саналы таңдауына ықпал жасаушы; • - отбасы өзінің ұрпағын болашақ отбасылық өмірге дайындаушы; Отбасындағы бала тәрбиесінің ролі

“ Бір гүл дәнегі қалай суға, ауаға, жарыққа және топыраққа мұқтаж болса, бала да махаббат пен мейірімге құнарланға

5 слайд
“ Бір гүл дәнегі қалай суға, ауаға, жарыққа және топыраққа мұқтаж болса, бала да махаббат пен мейірімге құнарланған бақытты отбасы топырағына мұқтаж.”

5 слайд

“ Бір гүл дәнегі қалай суға, ауаға, жарыққа және топыраққа мұқтаж болса, бала да махаббат пен мейірімге құнарланған бақытты отбасы топырағына мұқтаж.”

“ Ата-ана үміті”. М.Әлімбаев Қипақтайды қит етсе анаң, әкең: Қайтсем ғана осыны адам етем? Басқалард

6 слайд
“ Ата-ана үміті”. М.Әлімбаев Қипақтайды қит етсе анаң, әкең: Қайтсем ғана осыны адам етем? Басқалардың осындай балалары Тап осындай жаңғалақ, шала ма екен? Ойым емес, оллахи, біздікінің Енжарлығы елде жоқ ала бөтен Туа сала тұлпардың жалын тартқан Қырғиларға қызығып қарап өтем. Жарық сыйлап, маңына жылу силап, Бұ да бір күн алаудай жанар ма екен? Ел қатарлы елеулі еңбек етсе-ау, Болмаса да топ жарған дара бөтен Мүше тістеп мықтылар той жасаса, Жерге қарап мен сорлы қалар ма екем? Үміт пен күдіктің ортасында Ата-ананың үміті талады екен.

6 слайд

“ Ата-ана үміті”. М.Әлімбаев Қипақтайды қит етсе анаң, әкең: Қайтсем ғана осыны адам етем? Басқалардың осындай балалары Тап осындай жаңғалақ, шала ма екен? Ойым емес, оллахи, біздікінің Енжарлығы елде жоқ ала бөтен Туа сала тұлпардың жалын тартқан Қырғиларға қызығып қарап өтем. Жарық сыйлап, маңына жылу силап, Бұ да бір күн алаудай жанар ма екен? Ел қатарлы елеулі еңбек етсе-ау, Болмаса да топ жарған дара бөтен Мүше тістеп мықтылар той жасаса, Жерге қарап мен сорлы қалар ма екем? Үміт пен күдіктің ортасында Ата-ананың үміті талады екен.

М ы ң н ы ң т ү с ін б іл г е н ш е , б ір д ің а т ы н б іл А т ы - ж ө н ің із : 3 с ы н е с

7 слайд
М ы ң н ы ң т ү с ін б іл г е н ш е , б ір д ің а т ы н б іл А т ы - ж ө н ің із : 3 с ы н е с ім Ж а қ с ы к ө р е т ін з а т ы Ж е т іс т іг і А р м а н ы Т а н ы с б о л а й ы қ !

7 слайд

М ы ң н ы ң т ү с ін б іл г е н ш е , б ір д ің а т ы н б іл А т ы - ж ө н ің із : 3 с ы н е с ім Ж а қ с ы к ө р е т ін з а т ы Ж е т іс т іг і А р м а н ы Т а н ы с б о л а й ы қ !

8 слайд

8 слайд

Төртке бөлінген бір бет қағаз таратылады. Осы төрт сөздің ішінен қажет бір сөзді сызып тастайды. Т р е н и н г Ашық Жабық

9 слайд
Төртке бөлінген бір бет қағаз таратылады. Осы төрт сөздің ішінен қажет бір сөзді сызып тастайды. Т р е н и н г Ашық Жабық Арена Соқыр

9 слайд

Төртке бөлінген бір бет қағаз таратылады. Осы төрт сөздің ішінен қажет бір сөзді сызып тастайды. Т р е н и н г Ашық Жабық Арена Соқыр

• « Ашық» сөзі сызылса – «Менің білгенімді басқалар да білсін дейді». • «Жабық» сөзі сызылса – «Өзім де, өзге де бі

10 слайд
• « Ашық» сөзі сызылса – «Менің білгенімді басқалар да білсін дейді». • «Жабық» сөзі сызылса – «Өзім де, өзге де білмей-ақ қойсын дейтін адам». • «Арена» – «Өзім ғана білем, өзгелер білмей-ақ қойсын деген адам». • «Соқыр» – «мені ешкім байқамаса екен».

10 слайд

• « Ашық» сөзі сызылса – «Менің білгенімді басқалар да білсін дейді». • «Жабық» сөзі сызылса – «Өзім де, өзге де білмей-ақ қойсын дейтін адам». • «Арена» – «Өзім ғана білем, өзгелер білмей-ақ қойсын деген адам». • «Соқыр» – «мені ешкім байқамаса екен».

Әңгімені талдау, пікір айту 1. Ана туралы аңыз 2.Байлыққа басы айналған бала 3.Өгей шеше қылығы

11 слайд
Әңгімені талдау, пікір айту 1. Ана туралы аңыз 2.Байлыққа басы айналған бала 3.Өгей шеше қылығы

11 слайд

Әңгімені талдау, пікір айту 1. Ана туралы аңыз 2.Байлыққа басы айналған бала 3.Өгей шеше қылығы

Музыка әлемінде Күй тыңдау Күй тыңдағанда көздеріңізге не елестеді? Қандай әсер алдыңыздар? Осы сезімдеріңізді сурет арқылы жет

12 слайд
Музыка әлемінде Күй тыңдау Күй тыңдағанда көздеріңізге не елестеді? Қандай әсер алдыңыздар? Осы сезімдеріңізді сурет арқылы жеткізіңіздер.

12 слайд

Музыка әлемінде Күй тыңдау Күй тыңдағанда көздеріңізге не елестеді? Қандай әсер алдыңыздар? Осы сезімдеріңізді сурет арқылы жеткізіңіздер.

• Ата-аналар тобына: • Балаңыздың тәрбиесі үшін мектептің жауапкершілігі басым ба,әлде ата-ананың жауапкершілігі басым ба? •

13 слайд
• Ата-аналар тобына: • Балаңыздың тәрбиесі үшін мектептің жауапкершілігі басым ба,әлде ата-ананың жауапкершілігі басым ба? • Қазіргі бала мен сіздердің уақыттарыңыздағы баланың арасындағы айырмашылық бар ма, қандай? • Балаңыздың қандай жағымсыз жат қылықтан аулақ болғанын қалар едіңіз?   • Оқушылар тобына: • Ата-анаңыздың қандай жақсы істерін мақтан тұтасыздар? • Ата-аналарың сендердің қызықтарыңа қуанып, бақытты өмір сүруі үшін қандай болуларың керек? • Өкілдер тобына: • Баламның қарны тоқ, көйлегі көк болса болды, тәртібіне,оқуына қарайтын уақытым жоқ дейтін ата-аналарға көзқарастарыңыз қандай? • Бала тәрбиесіндегі сізге кездескен қиыншылықтар, оны шешудің жолы қандай? • О й қ о з ғ а у

13 слайд

• Ата-аналар тобына: • Балаңыздың тәрбиесі үшін мектептің жауапкершілігі басым ба,әлде ата-ананың жауапкершілігі басым ба? • Қазіргі бала мен сіздердің уақыттарыңыздағы баланың арасындағы айырмашылық бар ма, қандай? • Балаңыздың қандай жағымсыз жат қылықтан аулақ болғанын қалар едіңіз?   • Оқушылар тобына: • Ата-анаңыздың қандай жақсы істерін мақтан тұтасыздар? • Ата-аналарың сендердің қызықтарыңа қуанып, бақытты өмір сүруі үшін қандай болуларың керек? • Өкілдер тобына: • Баламның қарны тоқ, көйлегі көк болса болды, тәртібіне,оқуына қарайтын уақытым жоқ дейтін ата-аналарға көзқарастарыңыз қандай? • Бала тәрбиесіндегі сізге кездескен қиыншылықтар, оны шешудің жолы қандай? • О й қ о з ғ а у

Т о с ы н ж а й тҚұрметті ХХI ғасырдың жас буын өкілдері. Сіздерге өтініш беріп отырған «Болашақ» планетасы.біз қазіргі у

14 слайд
Т о с ы н ж а й тҚұрметті ХХI ғасырдың жас буын өкілдері. Сіздерге өтініш беріп отырған «Болашақ» планетасы.біз қазіргі уақытта ХХII ғасыр адамының моделін жасау үстіндеміз. Біз жіберген ХХ I ғас ыр адамының бойында көптеген кемшіліктер бар, солай ма? Сіздер содан көп зардап шегіп жатырсыздар.ХIХ ғасырда Абай айтып кеткен кемшіліктер қазақтың бойында әлі бар.Біз сіздердің алдарыңызда кінәліміз. Бүкіл адамзат алдында қателігімізді мойындай отырып,ХХI ғасырдың буын өкілдері,сіздерден өтініп сұрайтыным:» «ХХII ғасырдағы адамның бойынан нені көргілерің келеді,жүрегі,ақыл-ойы, санасы,тәлім-тәрбиесі қандай болу керек?». Жазып жіберсеңіздер

14 слайд

Т о с ы н ж а й тҚұрметті ХХI ғасырдың жас буын өкілдері. Сіздерге өтініш беріп отырған «Болашақ» планетасы.біз қазіргі уақытта ХХII ғасыр адамының моделін жасау үстіндеміз. Біз жіберген ХХ I ғас ыр адамының бойында көптеген кемшіліктер бар, солай ма? Сіздер содан көп зардап шегіп жатырсыздар.ХIХ ғасырда Абай айтып кеткен кемшіліктер қазақтың бойында әлі бар.Біз сіздердің алдарыңызда кінәліміз. Бүкіл адамзат алдында қателігімізді мойындай отырып,ХХI ғасырдың буын өкілдері,сіздерден өтініп сұрайтыным:» «ХХII ғасырдағы адамның бойынан нені көргілерің келеді,жүрегі,ақыл-ойы, санасы,тәлім-тәрбиесі қандай болу керек?». Жазып жіберсеңіздер

• Көп істің шала білгірі емес, • Бір істің дана білгірі

15 слайд
• Көп істің шала білгірі емес, • Бір істің дана білгірі

15 слайд

• Көп істің шала білгірі емес, • Бір істің дана білгірі

ТҮЙІН: СУРЕТТЕРДІ ҚҰРАСТЫРЫП МАЗМҰНЫНА САЙ МАҚАЛ- МӘТЕЛ ҚҰРАСТЫРУ.

16 слайд
ТҮЙІН: СУРЕТТЕРДІ ҚҰРАСТЫРЫП МАЗМҰНЫНА САЙ МАҚАЛ- МӘТЕЛ ҚҰРАСТЫРУ.

16 слайд

ТҮЙІН: СУРЕТТЕРДІ ҚҰРАСТЫРЫП МАЗМҰНЫНА САЙ МАҚАЛ- МӘТЕЛ ҚҰРАСТЫРУ.

Тренинг “Асық” Асық ұғымына не айта аласыз?

17 слайд
Тренинг “Асық” Асық ұғымына не айта аласыз?

17 слайд

Тренинг “Асық” Асық ұғымына не айта аласыз?

“ Ана жүрегін сезе біл, оның жанарынан шапағат пен тыныштықты, бақыт пен қуанышты, алаңдаушылық пен мазасыздықты, абыржу мен

18 слайд
“ Ана жүрегін сезе біл, оның жанарынан шапағат пен тыныштықты, бақыт пен қуанышты, алаңдаушылық пен мазасыздықты, абыржу мен ренішті көре біл. Егер бала кезіңнен анаңның көзінен оның жан дүниесін көре білуді үйренбесең, адамгершілік жағынан өмір бойы тәрбиесіз болып қаласың.” В.А.Сухомлинский

18 слайд

“ Ана жүрегін сезе біл, оның жанарынан шапағат пен тыныштықты, бақыт пен қуанышты, алаңдаушылық пен мазасыздықты, абыржу мен ренішті көре біл. Егер бала кезіңнен анаңның көзінен оның жан дүниесін көре білуді үйренбесең, адамгершілік жағынан өмір бойы тәрбиесіз болып қаласың.” В.А.Сухомлинский

Ата-аналарға арналған жаднама. «Бақытты балалар қалай тәрбиеленеді?»

19 слайд
Ата-аналарға арналған жаднама. «Бақытты балалар қалай тәрбиеленеді?»

19 слайд

Ата-аналарға арналған жаднама. «Бақытты балалар қалай тәрбиеленеді?»

Баланы тәрбиелеудің керегі жоқ, баланы түсіне білу керек! Бүгін бақытты балалардың қалай тәрбиеленетінін айтқымыз келеді

20 слайд
Баланы тәрбиелеудің керегі жоқ, баланы түсіне білу керек! Бүгін бақытты балалардың қалай тәрбиеленетінін айтқымыз келеді

20 слайд

Баланы тәрбиелеудің керегі жоқ, баланы түсіне білу керек! Бүгін бақытты балалардың қалай тәрбиеленетінін айтқымыз келеді

Күлкі көмектеседі! • Қиын емес қой! Балаңызбен жиі қалжыңдасып тұрыңыз. Ертеңгі күні әлеуметтік жеңістерге ерте жететін бола

21 слайд
Күлкі көмектеседі! • Қиын емес қой! Балаңызбен жиі қалжыңдасып тұрыңыз. Ертеңгі күні әлеуметтік жеңістерге ерте жететін болады. Бір жағынан, әке- шешесі баласымен ойнап, күлдіру арқылы оған шығармашылық қабілет сыйлап, жаңа дос табу мен қиындықтарға қарсы тұруды үйретеді. Сондықтан, күлдіруден тартына көрмеңіз, өз кезегінде балаңыз болашақта рақмет айтатын болады.

21 слайд

Күлкі көмектеседі! • Қиын емес қой! Балаңызбен жиі қалжыңдасып тұрыңыз. Ертеңгі күні әлеуметтік жеңістерге ерте жететін болады. Бір жағынан, әке- шешесі баласымен ойнап, күлдіру арқылы оған шығармашылық қабілет сыйлап, жаңа дос табу мен қиындықтарға қарсы тұруды үйретеді. Сондықтан, күлдіруден тартына көрмеңіз, өз кезегінде балаңыз болашақта рақмет айтатын болады.

Жағымды көңіл-күйдің адамы болыңыз! • Балаға суық, қалай болса солай қарайтын ата-аналарға таңғалудың реті келмес. Алайда,

22 слайд
Жағымды көңіл-күйдің адамы болыңыз! • Балаға суық, қалай болса солай қарайтын ата-аналарға таңғалудың реті келмес. Алайда, одан шыққан бала агрессиялық мінез-құлықтың иесі болмасына кім кепіл? Әсіресе, 5 жасар баланың өрескел қылық көрсетуі тікелей сол ата-ананың ықпалынан болмақ. Бүгіннен бастап осы бір көзге көрінгісіз көңіл жібін үзуге тырысыңыз. Міне, сонда барып қана балаңыз жастық шақты жақсы өткізетін болады.

22 слайд

Жағымды көңіл-күйдің адамы болыңыз! • Балаға суық, қалай болса солай қарайтын ата-аналарға таңғалудың реті келмес. Алайда, одан шыққан бала агрессиялық мінез-құлықтың иесі болмасына кім кепіл? Әсіресе, 5 жасар баланың өрескел қылық көрсетуі тікелей сол ата-ананың ықпалынан болмақ. Бүгіннен бастап осы бір көзге көрінгісіз көңіл жібін үзуге тырысыңыз. Міне, сонда барып қана балаңыз жастық шақты жақсы өткізетін болады.

Психикалық денсаулығыңызға көңіл бөліңіз! Депрессиялық жағдайға түсе беретін аналар бірінші кезекте арнайы маманға қаралуы

23 слайд
Психикалық денсаулығыңызға көңіл бөліңіз! Депрессиялық жағдайға түсе беретін аналар бірінші кезекте арнайы маманға қаралуы тиіс. Әйтпеген жағдайда бала тәрбиелеу әдісін өзгертіп жібереді. Одан шыққан бала жаралы болып келеді.

23 слайд

Психикалық денсаулығыңызға көңіл бөліңіз! Депрессиялық жағдайға түсе беретін аналар бірінші кезекте арнайы маманға қаралуы тиіс. Әйтпеген жағдайда бала тәрбиелеу әдісін өзгертіп жібереді. Одан шыққан бала жаралы болып келеді.

Аналар, ұлдарыңызға мейіріммен қараңыздар ! Ата-ана мен бала арасында қоян-қолтық қарым-қатынастың орын алғаны дұрыс. Әсіре

24 слайд
Аналар, ұлдарыңызға мейіріммен қараңыздар ! Ата-ана мен бала арасында қоян-қолтық қарым-қатынастың орын алғаны дұрыс. Әсіресе, ұл балалардың анасымен достығы... Үнемі анасына үлкен сенімде жүрген ұл балалар болашақта әрбір қиындықтан қиналмай өтетін болады. Оның үстіне, романтикалық кездің сәтті жалғастық табуы үйдегі ата-анаға да байланысты. "Ұяда нені көрсе, ұшқанда соны іледі" дегендей, ұл бала отбасында көрген модельді жалғастырғысы келеді .

24 слайд

Аналар, ұлдарыңызға мейіріммен қараңыздар ! Ата-ана мен бала арасында қоян-қолтық қарым-қатынастың орын алғаны дұрыс. Әсіресе, ұл балалардың анасымен достығы... Үнемі анасына үлкен сенімде жүрген ұл балалар болашақта әрбір қиындықтан қиналмай өтетін болады. Оның үстіне, романтикалық кездің сәтті жалғастық табуы үйдегі ата-анаға да байланысты. "Ұяда нені көрсе, ұшқанда соны іледі" дегендей, ұл бала отбасында көрген модельді жалғастырғысы келеді .

Балаларды түсінуге тырысыңыз Баланы тәрбиелеу мен түсіну - екеуі екі бөлек дүние. Ата-аналардың басым бөлігі осы жерде

25 слайд
Балаларды түсінуге тырысыңыз Баланы тәрбиелеу мен түсіну - екеуі екі бөлек дүние. Ата-аналардың басым бөлігі осы жерде жаза басып жатады. Және көмекке зәру бола тұра, ата-анаға жүгіне алмайтын балалар зардап шегеді. Мұндай жағдайда бала өзіне керектіні ала алмайды.

25 слайд

Балаларды түсінуге тырысыңыз Баланы тәрбиелеу мен түсіну - екеуі екі бөлек дүние. Ата-аналардың басым бөлігі осы жерде жаза басып жатады. Және көмекке зәру бола тұра, ата-анаға жүгіне алмайтын балалар зардап шегеді. Мұндай жағдайда бала өзіне керектіні ала алмайды.

Сабыр сақтай біліңіз .Әңгіме . Жақында ғана мынадай бір хабарды көзім шалған. Әкесі сыртқа шыққанда үш жасар ұлының қол

26 слайд
Сабыр сақтай біліңіз .Әңгіме . Жақында ғана мынадай бір хабарды көзім шалған. Әкесі сыртқа шыққанда үш жасар ұлының қолындағы темір таяқшамен машинаның алдыңғы бөлігін шұқылап отырғанын көреді де, дереу ұлының қасына жетіп барып, темір таяқшаны тартып алған әке ашу үстінде ұлының қос қолынан ұра бастайды... Сәлден соң жынданып барып, есін жиған кісідей ұлын құшақтап, емханаға жүгіреді. Дәрігер сәбидің уатылып сынған саусақтарын қалпына келтіруге қанша тырысса да өнімі болмайды. Амалсыздан, қос қолын білезіктен кесіп тастауға тура келеді... Бала операциядан оянған сәтте қатты ауырып тұрған шолақ білегіне қарап, көздеріне үрей толып: «Әке, кешіріңізші, машинаңызды бұзып қойғаным үшін кешіріңіз!» дейді жыламсырап, өкініштен сөйлеуге шамасы келмей қалған әкесіне. Сәлден соң тағы: «Әке! - дейді үмітпен, - менің саусақтарым енді қанша күннен соң өседі?...»

26 слайд

Сабыр сақтай біліңіз .Әңгіме . Жақында ғана мынадай бір хабарды көзім шалған. Әкесі сыртқа шыққанда үш жасар ұлының қолындағы темір таяқшамен машинаның алдыңғы бөлігін шұқылап отырғанын көреді де, дереу ұлының қасына жетіп барып, темір таяқшаны тартып алған әке ашу үстінде ұлының қос қолынан ұра бастайды... Сәлден соң жынданып барып, есін жиған кісідей ұлын құшақтап, емханаға жүгіреді. Дәрігер сәбидің уатылып сынған саусақтарын қалпына келтіруге қанша тырысса да өнімі болмайды. Амалсыздан, қос қолын білезіктен кесіп тастауға тура келеді... Бала операциядан оянған сәтте қатты ауырып тұрған шолақ білегіне қарап, көздеріне үрей толып: «Әке, кешіріңізші, машинаңызды бұзып қойғаным үшін кешіріңіз!» дейді жыламсырап, өкініштен сөйлеуге шамасы келмей қалған әкесіне. Сәлден соң тағы: «Әке! - дейді үмітпен, - менің саусақтарым енді қанша күннен соң өседі?...»

... Байғұс әке үйіне қайтқан соң өкініштен есін жимаған күйі өзіне қол жұмсаған. Қандай бақытсыздық деші! Ашу мен

27 слайд
... Байғұс әке үйіне қайтқан соң өкініштен есін жимаған күйі өзіне қол жұмсаған. Қандай бақытсыздық деші! Ашу мен ыза үстінде бұл сорлы әке мұндай қасіретке жолығамын деп мүлде ойлаған жоқ қой. Сабыр! Сабыр! Сәбиіңіз алдындағы тамағын төгіп алғанда, олардың тынымсыз сәттерінде, тоқтаусыз жылаған кездерінде бұл әңгімені еске алыңыз. Айналаңыздағы жаныңызға жақын адамдарға бола сабыр- тағатыңызды жоғалтудан бұрын, бір минут ойланыңыз. Мал-мүлік қалпына келер. Тіпті сынған қол да. Бірақ, аяусыз соққы жеген бейшара көңіл ешқашан қалпына келмейді. Қателіксіз адам баласы жоқ.. Бәріміз де солай. Тек қана ашу мен ойсыздық, сабырсыздық адам баласын ғұмырының соңына дейін қинайды. Әр іске кірісуден бұрын ойлан және сабырлы бол.

27 слайд

... Байғұс әке үйіне қайтқан соң өкініштен есін жимаған күйі өзіне қол жұмсаған. Қандай бақытсыздық деші! Ашу мен ыза үстінде бұл сорлы әке мұндай қасіретке жолығамын деп мүлде ойлаған жоқ қой. Сабыр! Сабыр! Сәбиіңіз алдындағы тамағын төгіп алғанда, олардың тынымсыз сәттерінде, тоқтаусыз жылаған кездерінде бұл әңгімені еске алыңыз. Айналаңыздағы жаныңызға жақын адамдарға бола сабыр- тағатыңызды жоғалтудан бұрын, бір минут ойланыңыз. Мал-мүлік қалпына келер. Тіпті сынған қол да. Бірақ, аяусыз соққы жеген бейшара көңіл ешқашан қалпына келмейді. Қателіксіз адам баласы жоқ.. Бәріміз де солай. Тек қана ашу мен ойсыздық, сабырсыздық адам баласын ғұмырының соңына дейін қинайды. Әр іске кірісуден бұрын ойлан және сабырлы бол.

, , Егер балам қатыгез қайырымсыз өзімшіл , болып өспесін десеңіз мына қателіктерге жол : бермеңіз • «

28 слайд
, , Егер балам қатыгез қайырымсыз өзімшіл , болып өспесін десеңіз мына қателіктерге жол : бермеңіз • « , Егер сен мен қалағандай болмасаң мен сені жақсы ». көрмеймін • « , , ». Не істесең оны істе маған бәрібір • , « , Аса қаталдық яғни Мен не айтсам соны орындауың . ». керек Өйткені мен осы үйдіңбасшысымын • . Балаларды тым еркелету • « ». Саған көңіл бөлуге уақытым жоқ • . Балаңызды тым көп ақшамен қамтамасыз ету • Баланыңісіне көңіл - , күйіңізге қарай баға беру яғни көңіл - , күйіңіз нашар болса оның қуанышына , . ортақтаспау әңгімесіне құлақ салмау

28 слайд

, , Егер балам қатыгез қайырымсыз өзімшіл , болып өспесін десеңіз мына қателіктерге жол : бермеңіз • « , Егер сен мен қалағандай болмасаң мен сені жақсы ». көрмеймін • « , , ». Не істесең оны істе маған бәрібір • , « , Аса қаталдық яғни Мен не айтсам соны орындауың . ». керек Өйткені мен осы үйдіңбасшысымын • . Балаларды тым еркелету • « ». Саған көңіл бөлуге уақытым жоқ • . Балаңызды тым көп ақшамен қамтамасыз ету • Баланыңісіне көңіл - , күйіңізге қарай баға беру яғни көңіл - , күйіңіз нашар болса оның қуанышына , . ортақтаспау әңгімесіне құлақ салмау

 Егер баланы үнемі сынап отырса, оның оқуға құлқы болмайды.  Балаға үнемі күлсе бұйығы болып кетеді.  Баланы мадақтап отырса

29 слайд
 Егер баланы үнемі сынап отырса, оның оқуға құлқы болмайды.  Балаға үнемі күлсе бұйығы болып кетеді.  Баланы мадақтап отырса, ол өз қадірі үшін оқиды.  Баланы қолдап отырса, ол өз бағасы үшін оқиды.  Бала төзімділікте өссе, ол басқаларды түсінумен өседі.  Бала адалдықта өссе, адал болып жетеді.  Бала қауіпсіз жағдайда өссе, айналасына сеніммен қарайды.  Бала кекшілдікте өссе, қатыгез болады.  Бала түсіністік пен сүйіспеншілікте өссе, ол барлығынан махаббат табуды біледі.

29 слайд

 Егер баланы үнемі сынап отырса, оның оқуға құлқы болмайды.  Балаға үнемі күлсе бұйығы болып кетеді.  Баланы мадақтап отырса, ол өз қадірі үшін оқиды.  Баланы қолдап отырса, ол өз бағасы үшін оқиды.  Бала төзімділікте өссе, ол басқаларды түсінумен өседі.  Бала адалдықта өссе, адал болып жетеді.  Бала қауіпсіз жағдайда өссе, айналасына сеніммен қарайды.  Бала кекшілдікте өссе, қатыгез болады.  Бала түсіністік пен сүйіспеншілікте өссе, ол барлығынан махаббат табуды біледі.

Ата - ана келеңсіз жағдайларда өзін қалай ұстауы керек? • Баланы түсінуге тырысу, • Сеніміне қолдау жасау, • Бәрінің өткінші ек

30 слайд
Ата - ана келеңсіз жағдайларда өзін қалай ұстауы керек? • Баланы түсінуге тырысу, • Сеніміне қолдау жасау, • Бәрінің өткінші екендігін түсіндіру және тыныштандыру, • Жиі мақтап, жаман ойлардан арылту, • Кейімеу, жазаламау, • өмірін жақсартып, оны жақсы көру • қарым - қатынасты қалыпқа келтіру; • Қорқынышты фильмдер мен шығармаларға уақытша шектеу жасау; • Ашулануға, ренжуге; • Үнемі бақылап, қорқытуға; • Жазалауға, қол көтеруге; • Арына, намысына тиетін сөздерді айтпауға; • Үнемі өзінің жек көретіндігін білдіруге; • ерлі - зайыпты арасындағы проблеманы баланың көзінше айтуға; • Тәрбиелеу барысында баланы екі жаққа тартуға; • Әр баланы ерекше бөлуге;

30 слайд

Ата - ана келеңсіз жағдайларда өзін қалай ұстауы керек? • Баланы түсінуге тырысу, • Сеніміне қолдау жасау, • Бәрінің өткінші екендігін түсіндіру және тыныштандыру, • Жиі мақтап, жаман ойлардан арылту, • Кейімеу, жазаламау, • өмірін жақсартып, оны жақсы көру • қарым - қатынасты қалыпқа келтіру; • Қорқынышты фильмдер мен шығармаларға уақытша шектеу жасау; • Ашулануға, ренжуге; • Үнемі бақылап, қорқытуға; • Жазалауға, қол көтеруге; • Арына, намысына тиетін сөздерді айтпауға; • Үнемі өзінің жек көретіндігін білдіруге; • ерлі - зайыпты арасындағы проблеманы баланың көзінше айтуға; • Тәрбиелеу барысында баланы екі жаққа тартуға; • Әр баланы ерекше бөлуге;

« Бала сіздің ғана қуанышыңыз емес екендігін, сол үшін еліміздің алдында жауап беретініңізді әрдайым

31 слайд
« Бала сіздің ғана қуанышыңыз емес екендігін, сол үшін еліміздің алдында жауап беретініңізді әрдайым естен шығармауыңыз керек » – деп А.С. Макаренко айтқандай балалар сіздердің сөздеріңізден мәдениеттілік пен сүйіспеншілікті және жеке ерекшеліктеріңізді сезіне білуі керек.

31 слайд

« Бала сіздің ғана қуанышыңыз емес екендігін, сол үшін еліміздің алдында жауап беретініңізді әрдайым естен шығармауыңыз керек » – деп А.С. Макаренко айтқандай балалар сіздердің сөздеріңізден мәдениеттілік пен сүйіспеншілікті және жеке ерекшеліктеріңізді сезіне білуі керек.

Қ азақ халқы адамның жеті жетекшісі бар деп, ұрпақтарының болашағын жеті ауыз сөзбен түйіндейді. Олар мыналар: Адамның

32 слайд
Қ азақ халқы адамның жеті жетекшісі бар деп, ұрпақтарының болашағын жеті ауыз сөзбен түйіндейді. Олар мыналар: Адамның басшысы- Ақылы Қорғаны- Сабыр Жетекшісі- Талап Қорғаушысы- Мінез Жолаушысы- Ой Сынаушысы – Халық Жолдасы- Кәс і п

32 слайд

Қ азақ халқы адамның жеті жетекшісі бар деп, ұрпақтарының болашағын жеті ауыз сөзбен түйіндейді. Олар мыналар: Адамның басшысы- Ақылы Қорғаны- Сабыр Жетекшісі- Талап Қорғаушысы- Мінез Жолаушысы- Ой Сынаушысы – Халық Жолдасы- Кәс і п

33 слайд

33 слайд