Материалдар / Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қырқүйек 2023
479
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Метатану – таным Метатану – таным туралы туралы ұғымұғым Бұл заман білекке емес, білімге Бұл заман білекке емес, білімге

1 слайд
Метатану – таным Метатану – таным туралы туралы ұғымұғым Бұл заман білекке емес, білімге Бұл заман білекке емес, білімге сенетін замансенетін заман Н.Ә. НазарбаевН.Ә. Назарбаев

- Оқудың қалай жүретінін түсіну, оқытудың қолайлы стильдерін назарға алу және өмір бойы өзін өзі оқытудың қажеттіліг

2 слайд
- Оқудың қалай жүретінін түсіну, оқытудың қолайлы стильдерін назарға алу және өмір бойы өзін өзі оқытудың қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау - Ойлануға жүйелі түрде үйрету; - өзінің шығармашылық таланттарын және оларды барынша жақсы пайдалану жолдарын зерттеу және анықтау; - оқу үдерісі үшін және өзін өзі тану әдісі ретінде оқуды жақсы көру; - тілді, есептеуді жақсы игеру және кеңістік ойлау қабілетіның болуы:

“ Қалай оқу керектігін үйретудің ” қозғауші күші “ метатану ” болып табылады. Басқаша айтқанда, оқу бар, бірақ сонымен

3 слайд
“ Қалай оқу керектігін үйретудің ” қозғауші күші “ метатану ” болып табылады. Басқаша айтқанда, оқу бар, бірақ сонымен бірге оқуды үйрету де бар

Танымдық қабілет бар да, сол сияқты танымды тану да бар.

4 слайд
Танымдық қабілет бар да, сол сияқты танымды тану да бар.

“ Метатануды ” индивид қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау , бақылау, қабылдау қабілеті ретінде сипаттайды.

5 слайд
“ Метатануды ” индивид қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау , бақылау, қабылдау қабілеті ретінде сипаттайды.

Бұл үрдісте мұғалім оқушыға: • Білім міндеті қоятын талаптарды түсінуге • Жеке ойлау үдерістерін және олардың жұмыс қа

6 слайд
Бұл үрдісте мұғалім оқушыға: • Білім міндеті қоятын талаптарды түсінуге • Жеке ойлау үдерістерін және олардың жұмыс қағидаларын зерттеуге • Міндеттерді орындау стратегияларын таңдауға көмектеседі.

Өздігінен реттелетін оқудың үш елементі аса маңызды болып табылады ( Perry et al, 2002 ) - тапсырмамен жұмыс барысында

7 слайд
Өздігінен реттелетін оқудың үш елементі аса маңызды болып табылады ( Perry et al, 2002 ) - тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағыттаушылығы; - оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен анықтауы, - проблеманы шешу және мақсатқа жету үшін әдіс – тәсілдерді өздігінен таңдауы.

Метатану таным туралы таным Өзінің ойлау қабілеттерін түйсінудің айрықша түрі

8 слайд
Метатану таным туралы таным Өзінің ойлау қабілеттерін түйсінудің айрықша түрі

Джон Флейвелл 1976 жылы енг ізген

9 слайд
Джон Флейвелл 1976 жылы енг ізген

Метатану стратегиялары Білім алушының оқу үдерісін өзіндік бақылауына бағытталған басқару түріндегі әдістер

10 слайд
Метатану стратегиялары Білім алушының оқу үдерісін өзіндік бақылауына бағытталған басқару түріндегі әдістер