Материалдар / "Жазғы сауықтыру лагеріндегі тәрбиешілердің негізгі міндеттері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жазғы сауықтыру лагеріндегі тәрбиешілердің негізгі міндеттері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал студенттерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2021
683
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ 0105000 – БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ мамандығы 0105013 – БАСТАУЫШ БІЛ

1 слайд
№ 1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ 0105000 – БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ мамандығы 0105013 – БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ МҰҒАЛІМІ біліктілігі Практика түрі: САУЫҚТЫРУ ЛАГЕРІНДЕГІ ЖАЗҒЫ ПРАКТИКАҒА ДАЙЫНДЫҚ Топ: 32 Б Практика жетекшісі :Асубаева Г. С Практикант: Созақбай Сымбат

1 слайд

№ 1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ 0105000 – БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ мамандығы 0105013 – БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ МҰҒАЛІМІ біліктілігі Практика түрі: САУЫҚТЫРУ ЛАГЕРІНДЕГІ ЖАЗҒЫ ПРАКТИКАҒА ДАЙЫНДЫҚ Топ: 32 Б Практика жетекшісі :Асубаева Г. С Практикант: Созақбай Сымбат

Тақырып : Жазғы сауықтыру лагеріндегі тәрбиешілердің негізгі міндеттері.Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың педагогика

2 слайд
Тақырып : Жазғы сауықтыру лагеріндегі тәрбиешілердің негізгі міндеттері.Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың педагогикалық талаптары

2 слайд

Тақырып : Жазғы сауықтыру лагеріндегі тәрбиешілердің негізгі міндеттері.Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың педагогикалық талаптары

– Жазғы демалыс мектеп оқушыларының жалпы , – физиологиялық сана , сезімдік дүниетанымдық , тұрғыда дам

3 слайд
– Жазғы демалыс мектеп оқушыларының жалпы , – физиологиялық сана , сезімдік дүниетанымдық , тұрғыда даму жетілу . кезеңі Бастауыш және орта буын сыныптарының балалары үшін бұл – уақыт тән тұрпаттың табиғатпен , ерекше үндестік тауып дүниетаным , , аясы кеңитін көзқарас қалыптасып үйренуге ықыласы артатын жылдың . тамаша мезгілі

3 слайд

– Жазғы демалыс мектеп оқушыларының жалпы , – физиологиялық сана , сезімдік дүниетанымдық , тұрғыда даму жетілу . кезеңі Бастауыш және орта буын сыныптарының балалары үшін бұл – уақыт тән тұрпаттың табиғатпен , ерекше үндестік тауып дүниетаным , , аясы кеңитін көзқарас қалыптасып үйренуге ықыласы артатын жылдың . тамаша мезгілі

, Осыған орай балалардың жазғы демалысын ұтымды пайдалану , мақсатында олармен түрлі шаралар : өткізуде т

4 слайд
, Осыған орай балалардың жазғы демалысын ұтымды пайдалану , мақсатында олармен түрлі шаралар : өткізуде тәрбиешілер - ; Балалардың жас ерекшелігін - ; Психологиялық ерекшелігін - ; денсаулығын - ; ұлттық ерекшелігін - ; аймақтық ерекшелігін - ( ) ; діл менталитетті ерекшелігін - ; жыныстық ерекшелігін - – , . . . қабілет мүмкіндігін т с с Ерекшеліктері . мен мүмкіндіктерін ескеруі қажет

4 слайд

, Осыған орай балалардың жазғы демалысын ұтымды пайдалану , мақсатында олармен түрлі шаралар : өткізуде тәрбиешілер - ; Балалардың жас ерекшелігін - ; Психологиялық ерекшелігін - ; денсаулығын - ; ұлттық ерекшелігін - ; аймақтық ерекшелігін - ( ) ; діл менталитетті ерекшелігін - ; жыныстық ерекшелігін - – , . . . қабілет мүмкіндігін т с с Ерекшеліктері . мен мүмкіндіктерін ескеруі қажет

Сонымен , қатар өткізіле тін шаралар нәтижес і балаларғ : а - - Өз денсаулығы мен өзінің өсіп жетілуіне

5 слайд
Сонымен , қатар өткізіле тін шаралар нәтижес і балаларғ : а - - Өз денсаулығы мен өзінің өсіп жетілуіне ; мән беруге - Ойын әрекеті барысында ойлау ; әрекетінің де тиімді әдістерін меңгеруге - , , , достық жолдастық сыйластық өзара . . көмек т б сияқты адами қасиеттерді ; ұғынуға - туған жердің табиғатының және ; экологиялық маңызына мән беруге - – азаматтық елжандылық сананы ; қалыптастыруға - , - ұлттық және мәдени тұрмыстық салт , . . дәстүр және т б ұғымдарды меңгеруге – – қалыптастыру тәрбиеші ұстаздың . басты міндеті

5 слайд

Сонымен , қатар өткізіле тін шаралар нәтижес і балаларғ : а - - Өз денсаулығы мен өзінің өсіп жетілуіне ; мән беруге - Ойын әрекеті барысында ойлау ; әрекетінің де тиімді әдістерін меңгеруге - , , , достық жолдастық сыйластық өзара . . көмек т б сияқты адами қасиеттерді ; ұғынуға - туған жердің табиғатының және ; экологиялық маңызына мән беруге - – азаматтық елжандылық сананы ; қалыптастыруға - , - ұлттық және мәдени тұрмыстық салт , . . дәстүр және т б ұғымдарды меңгеруге – – қалыптастыру тәрбиеші ұстаздың . басты міндеті

Қойылған міндеттерді жүзеге асыру үрдісінде оны орындау және – түзетуді бақылау жоспардың . нақтылығы

6 слайд
Қойылған міндеттерді жүзеге асыру үрдісінде оны орындау және – түзетуді бақылау жоспардың . нақтылығы Нақты педагогикалық : міндеттерді анықтау - лагерь орналасқан , жердің елдің даму ; перспективасы - қазіргі заманғы балалар қозғалысы мен ұйымдары қызметінің ; негізгі бағыттары - лагерь жұмысының күнтізбелік және перспективалық ; жоспарынан - лагердің әлеуметтік кеңесінің ұсыныстары арқылы жолға ; қойылады

6 слайд

Қойылған міндеттерді жүзеге асыру үрдісінде оны орындау және – түзетуді бақылау жоспардың . нақтылығы Нақты педагогикалық : міндеттерді анықтау - лагерь орналасқан , жердің елдің даму ; перспективасы - қазіргі заманғы балалар қозғалысы мен ұйымдары қызметінің ; негізгі бағыттары - лагерь жұмысының күнтізбелік және перспективалық ; жоспарынан - лагердің әлеуметтік кеңесінің ұсыныстары арқылы жолға ; қойылады

Лагердің топ жұмыстары дегеніміз, бұл: - Ауысымда жүретін жалпы лагерлік жұмыстардың , , ; бағыттылығы сипаты ау

7 слайд
Лагердің топ жұмыстары дегеніміз, бұл: - Ауысымда жүретін жалпы лагерлік жұмыстардың , , ; бағыттылығы сипаты ауысымдарының өзгешелігі - ; лагердің дәстүрлігі - ( , , лагердің профилдері жас тілшілер туристер . .); спортшылар т б - – мұғалім ұйымдастырушылардың жеке ; қызығушылықтары - тәрбие үрдісінің материалдық жағынан қамтамасыз ; етілуі - - . лагердің барлық бөлімшелерінің өзара іс әрекеті

7 слайд

Лагердің топ жұмыстары дегеніміз, бұл: - Ауысымда жүретін жалпы лагерлік жұмыстардың , , ; бағыттылығы сипаты ауысымдарының өзгешелігі - ; лагердің дәстүрлігі - ( , , лагердің профилдері жас тілшілер туристер . .); спортшылар т б - – мұғалім ұйымдастырушылардың жеке ; қызығушылықтары - тәрбие үрдісінің материалдық жағынан қамтамасыз ; етілуі - - . лагердің барлық бөлімшелерінің өзара іс әрекеті

Жазғы мектеп лагеріндегі тәрбиешілер жұмысты ұйымдастырудың төмендегіше ретін : ескеруге міндетті күнделік

8 слайд
Жазғы мектеп лагеріндегі тәрбиешілер жұмысты ұйымдастырудың төмендегіше ретін : ескеруге міндетті күнделікті жоспарды ; құру топтың күнделігін ; жүргізу ұйқыдан тұрғанға дейінгі 15-20 минуттық тәрбиешілер лездемесіне . қатысу

8 слайд

Жазғы мектеп лагеріндегі тәрбиешілер жұмысты ұйымдастырудың төмендегіше ретін : ескеруге міндетті күнделікті жоспарды ; құру топтың күнделігін ; жүргізу ұйқыдан тұрғанға дейінгі 15-20 минуттық тәрбиешілер лездемесіне . қатысу

Лагерде балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері Жазғы маусымдық лагерлерде балалармен . : жүргізілетін

9 слайд
Лагерде балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері Жазғы маусымдық лагерлерде балалармен . : жүргізілетін жұмыс алуан түрлі болуы мүмкін Олар - Спорттық, ұлттық, танымдық және жергілікті ойындар; - Алғырлық, зерделік, тілдік шоу - сайыстары; - Ер балалар мен қыз балалар арасындағы әдеп, салт-дәстүрге байланысты сын - байқаулар; - Ұлттық дәстүрлер мерекесі; - Өнер байқаулары; - Әдеби викториналар; - Сурет көрмесі, плакаттар байқауы; - Пікірталас, пікір-сайыстар, интерактивті тапсырмалар; - Көңілді тапқырлар клубы (КВН); - Сөздік сайыстар, саяхаттар; - Поэзия кештері; - Ән-күй кештері; - Концерттік кештер; - Би кештері, т.б.

9 слайд

Лагерде балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері Жазғы маусымдық лагерлерде балалармен . : жүргізілетін жұмыс алуан түрлі болуы мүмкін Олар - Спорттық, ұлттық, танымдық және жергілікті ойындар; - Алғырлық, зерделік, тілдік шоу - сайыстары; - Ер балалар мен қыз балалар арасындағы әдеп, салт-дәстүрге байланысты сын - байқаулар; - Ұлттық дәстүрлер мерекесі; - Өнер байқаулары; - Әдеби викториналар; - Сурет көрмесі, плакаттар байқауы; - Пікірталас, пікір-сайыстар, интерактивті тапсырмалар; - Көңілді тапқырлар клубы (КВН); - Сөздік сайыстар, саяхаттар; - Поэзия кештері; - Ән-күй кештері; - Концерттік кештер; - Би кештері, т.б.

Тәлімгерді ң міндетте рі • Балалар қоғамдық ұйымдары мен бірлестіктерінің . қызметінің дамуына ықпал жасайды

10 слайд
Тәлімгерді ң міндетте рі • Балалар қоғамдық ұйымдары мен бірлестіктерінің . қызметінің дамуына ықпал жасайды • Балалар мен жасөспірімдердің қоғамдық ұйымдары мен бірлестіктерінің бағдарламаларын жасауға , көмектеседі олардың қызметінің мазмұны мен түрлерін . жаңартуға ықпал етеді • , Балалар мен жеткіншектердің бастамасын жас ерекшеліктеріне сәйкес қызығушылықтары мен , . қажеттілігін ескере отырып жұмысын жоспарлайды • - . Ұжымдық шығармашылық қызметті ұйымдастырады • Балалар мен жасөспірімдерді жұмыс істеп жатқан , ұйымдар бірлестіктер туралы кең көлемде . ақпараттандыруға жағдай жасайды • Балалар мен жасөспірімдердің азаматтық және , адамгершілік ұстанымдарын арттырады өздерінің қызығушылықтары мен қажеттілігін іске асыру үшін . қажетті жағдай жасайды

10 слайд

Тәлімгерді ң міндетте рі • Балалар қоғамдық ұйымдары мен бірлестіктерінің . қызметінің дамуына ықпал жасайды • Балалар мен жасөспірімдердің қоғамдық ұйымдары мен бірлестіктерінің бағдарламаларын жасауға , көмектеседі олардың қызметінің мазмұны мен түрлерін . жаңартуға ықпал етеді • , Балалар мен жеткіншектердің бастамасын жас ерекшеліктеріне сәйкес қызығушылықтары мен , . қажеттілігін ескере отырып жұмысын жоспарлайды • - . Ұжымдық шығармашылық қызметті ұйымдастырады • Балалар мен жасөспірімдерді жұмыс істеп жатқан , ұйымдар бірлестіктер туралы кең көлемде . ақпараттандыруға жағдай жасайды • Балалар мен жасөспірімдердің азаматтық және , адамгершілік ұстанымдарын арттырады өздерінің қызығушылықтары мен қажеттілігін іске асыру үшін . қажетті жағдай жасайды

Назарларыңызға !!! рахмет

11 слайд
Назарларыңызға !!! рахмет

11 слайд

Назарларыңызға !!! рахмет