Жазу, сызу, өнер – адамның рухани құндылығы 4 сынып слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жазу, сызу, өнер –
адамның рухани
құндылығы
1 слайд
Жазу, сызу, өнер – адамның рухани құндылығы
2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы
2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы
3 слайд
Өткен сабақты
пысықтау
“Күн шуағы” әдісі
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді;
3 слайд
Өткен сабақты пысықтау “Күн шуағы” әдісі Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді;
4 слайд
Балалар, мына суреттерге назар
аударыңдаршы;
Қай елдің жазуы?
Жалпы, жазулар қалай болды деп
ойлайсыңдар?
4 слайд
Балалар, мына суреттерге назар аударыңдаршы; Қай елдің жазуы? Жалпы, жазулар қалай болды деп ойлайсыңдар?
5 слайд
Балалар, қазақ жазуының қалай пайда
болғанына көз жүгіртелік:
5 слайд
Балалар, қазақ жазуының қалай пайда болғанына көз жүгіртелік:
6 слайд
Сабақтың мақсаты:
Сюжеттің дамуын болжайды
Шығармашылық жұмысты сызба
түрінде ұсынады
6 слайд
Сабақтың мақсаты: Сюжеттің дамуын болжайды Шығармашылық жұмысты сызба түрінде ұсынады
7 слайд
Дескриптор:
Әңгімені түсініп оқиды – 1 б
Сюжеттің дамуын болжайды – 1 б
Оның себебін түсіндіреді – 1 б
Жалпы – 3 б
1 – тапсырма
«Саң Жиеннің әріп жасауы»
-Түсініп оқиды;
-Сюжеттің дамуын болжайды ( 1
бөлімнен соң)
7 слайд
Дескриптор: Әңгімені түсініп оқиды – 1 б Сюжеттің дамуын болжайды – 1 б Оның себебін түсіндіреді – 1 б Жалпы – 3 б 1 – тапсырма «Саң Жиеннің әріп жасауы» -Түсініп оқиды; -Сюжеттің дамуын болжайды ( 1 бөлімнен соң)
8 слайд
2 – тапсырма (жұптық жұмыс)
Әліпбидегі әріптерді саусақ, дене,
қол қимылымен көрсетіп, шешуін
бір – біріңнен сұраңдар)
Дескриптор:
Әліпбидегі әріптерді саусақ, дене, қол қимылымен
көрсетеді – 1 б
Креативті болады – 1б
Жалпы – 2 б
8 слайд
2 – тапсырма (жұптық жұмыс) Әліпбидегі әріптерді саусақ, дене, қол қимылымен көрсетіп, шешуін бір – біріңнен сұраңдар) Дескриптор: Әліпбидегі әріптерді саусақ, дене, қол қимылымен көрсетеді – 1 б Креативті болады – 1б Жалпы – 2 б
9 слайд
3 – тапсырма
«Планшет» әдісі
Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма
Саралау - диалог
Сөзді сөйлем мазмұнын сызба, сурет, таңба арқылы
бейнелеңдер:
9 слайд
3 – тапсырма «Планшет» әдісі Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма Саралау - диалог Сөзді сөйлем мазмұнын сызба, сурет, таңба арқылы бейнелеңдер:
10 слайд
Дескриптор:
Сөздің сөйлем мазмұнын сызба,
сурет, таңба арқылы көрсетеді -
1б
Берілген мекен – жайларды сурет
немесе сызба арқылы көрсетеді –
1 б
Өз жұмысын түсіндіреді – 1 б
Жалпы – 3 б
10 слайд
Дескриптор: Сөздің сөйлем мазмұнын сызба, сурет, таңба арқылы көрсетеді - 1б Берілген мекен – жайларды сурет немесе сызба арқылы көрсетеді – 1 б Өз жұмысын түсіндіреді – 1 б Жалпы – 3 б
11 слайд
1)Әуежай,орманда үй бар;
2)Шайхана, дәріхана;
3)Бір жол оңға кетеді, бірақ терең су бар;
4)Бір жол тура кетеді, шүңқыры көп, тегіс
емес;
5)100 км жүргеннен кейін теңіз айлағы
кемелер бар;
6)Такси тұрағы
Берілген мекен – жайлардың екеуін сурет
немесе сызба арқылы көрсетіңдер;
11 слайд
1)Әуежай,орманда үй бар; 2)Шайхана, дәріхана; 3)Бір жол оңға кетеді, бірақ терең су бар; 4)Бір жол тура кетеді, шүңқыры көп, тегіс емес; 5)100 км жүргеннен кейін теңіз айлағы кемелер бар; 6)Такси тұрағы Берілген мекен – жайлардың екеуін сурет немесе сызба арқылы көрсетіңдер;
12 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
12 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
13 слайд
4 – тапсырма
«Иә» немесе «Жоқ»
https://www.educaplay.com/learning-resource
s/20794461-learning_resource.html
Дескриптор:
Берілген сұрақтарға «иә» немесе «жоқ» деп
жауап береді – 1 б
13 слайд
4 – тапсырма «Иә» немесе «Жоқ» https://www.educaplay.com/learning-resource s/20794461-learning_resource.html Дескриптор: Берілген сұрақтарға «иә» немесе «жоқ» деп жауап береді – 1 б
14 слайд
5 – тапсырма
«Сиқырлы қалам»
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді -1
б
14 слайд
5 – тапсырма «Сиқырлы қалам» Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді -1 б
15 слайд
Үйге: Қазақ жазу өнері туралы айтады
Кері байланыс: «Білім шыңы» әдісі
15 слайд
Үйге: Қазақ жазу өнері туралы айтады Кері байланыс: «Білім шыңы» әдісі