Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері Жоба авторы: Айтуган Марал, Екібастұз қаласы, Байет ЖОББМ Қазақ

#1 слайд
Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері Жоба авторы: Айтуган Марал, Екібастұз қаласы, Байет ЖОББМ Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері Жоба авторы: Айтуган Марал, Екібастұз қаласы, Байет ЖОББМ Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі

«Жазылым» термині «жазу» (жазудың түрлері, әріптін жеке т.б.) деген мағынаны емес «жаза білу», «ойыңды басқа Б

#2 слайд
«Жазылым» термині «жазу» (жазудың түрлері, әріптін жеке т.б.) деген мағынаны емес «жаза білу», «ойыңды басқа Біреуге түсінікті болу үшін, қағаз бетінде сауатты жеткізе білу» дегенді білдіреді. Жазылым әдісі келесі көрсеткіштер бойынша бағаланады: Тақырыпты аша білуі; Грамматикалық сауаттылығы; Өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеуі; Қорытынды шешім шығарып, өз көзқарасын дәлелдеуі.

2 слайд

«Жазылым» термині «жазу» (жазудың түрлері, әріптін жеке т.б.) деген мағынаны емес «жаза білу», «ойыңды басқа Біреуге түсінікті болу үшін, қағаз бетінде сауатты жеткізе білу» дегенді білдіреді. Жазылым әдісі келесі көрсеткіштер бойынша бағаланады: Тақырыпты аша білуі; Грамматикалық сауаттылығы; Өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеуі; Қорытынды шешім шығарып, өз көзқарасын дәлелдеуі.

Сабақтарды бақылау барысында:  Мәтінмен жұмыс істеудің реттілігін сақтамау;  Жазылымға дайындықтың болмауы; 

#3 слайд
Сабақтарды бақылау барысында:  Мәтінмен жұмыс істеудің реттілігін сақтамау;  Жазылымға дайындықтың болмауы;  Грамматика сөйлеу тақырыбынан тыс оқытылады;  Оқылым стратегиялары қолданылмайды, жазылым мен оқылым байланыстырылмайды;  Мақсаттарды жүзеге асыруда ауытқушылықтың болуы;  Эссе жазуда тек бір ғана құрылым пайланылады.

3 слайд

Сабақтарды бақылау барысында:  Мәтінмен жұмыс істеудің реттілігін сақтамау;  Жазылымға дайындықтың болмауы;  Грамматика сөйлеу тақырыбынан тыс оқытылады;  Оқылым стратегиялары қолданылмайды, жазылым мен оқылым байланыстырылмайды;  Мақсаттарды жүзеге асыруда ауытқушылықтың болуы;  Эссе жазуда тек бір ғана құрылым пайланылады.

Жазылым дағдысын қалай жақсартуға болады? Күшті сөздерді қолданыңыз Көп оқыңыз! Кітапты көшіріңіз Күнделік

#4 слайд
Жазылым дағдысын қалай жақсартуға болады? Күшті сөздерді қолданыңыз Көп оқыңыз! Кітапты көшіріңіз Күнделік жазыңыз Чат немесе блог ашыңыз Тақырып таңдаңыз! Ерікті жазу/автоматты түрде/

4 слайд

Жазылым дағдысын қалай жақсартуға болады? Күшті сөздерді қолданыңыз Көп оқыңыз! Кітапты көшіріңіз Күнделік жазыңыз Чат немесе блог ашыңыз Тақырып таңдаңыз! Ерікті жазу/автоматты түрде/

6-сынып С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі Оқу мақсаты: 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мә

#5 слайд
6-сынып С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі Оқу мақсаты: 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.3.4.1 шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясыарқылы түсіндіре алады. Көпшілік оқушылар үшін: шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасайды; Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

5 слайд

6-сынып С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі Оқу мақсаты: 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.3.4.1 шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясыарқылы түсіндіре алады. Көпшілік оқушылар үшін: шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасайды; Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

#6 слайд

6 слайд

Күшті сөздер «Сөз ойыны» әдісі Алгоритмі: 1.Белгілі бір уақыт аясында тақырып бойынша бірнеше сөздерді жазу

#7 слайд
Күшті сөздер «Сөз ойыны» әдісі Алгоритмі: 1.Белгілі бір уақыт аясында тақырып бойынша бірнеше сөздерді жазу 2.Сол сөздерді пайдаланып сөйлем жаздыру

7 слайд

Күшті сөздер «Сөз ойыны» әдісі Алгоритмі: 1.Белгілі бір уақыт аясында тақырып бойынша бірнеше сөздерді жазу 2.Сол сөздерді пайдаланып сөйлем жаздыру

«Сөз ойыны» әдісі

#8 слайд
«Сөз ойыны» әдісі

8 слайд

«Сөз ойыны» әдісі

#9 слайд

9 слайд

Күшті етістіктер

#10 слайд
Күшті етістіктер

10 слайд

Күшті етістіктер

#11 слайд

11 слайд

Екі жақты күнделік

#12 слайд
Екі жақты күнделік

12 слайд

Екі жақты күнделік

Екі жақты күнделік

#13 слайд
Екі жақты күнделік

13 слайд

Екі жақты күнделік

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
pptx
27.01.2025
116
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі