Материалдар / Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері

Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері Жоба авторы: Айтуган Марал, Екібастұз қаласы, Байет ЖОББМ Қазақ

1 слайд
Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері Жоба авторы: Айтуган Марал, Екібастұз қаласы, Байет ЖОББМ Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Жазылым дағдыларын дамытудың тиімді тәсілдері Жоба авторы: Айтуган Марал, Екібастұз қаласы, Байет ЖОББМ Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі

«Жазылым» термині «жазу» (жазудың түрлері, әріптін жеке т.б.) деген мағынаны емес «жаза білу», «ойыңды басқа Б

2 слайд
«Жазылым» термині «жазу» (жазудың түрлері, әріптін жеке т.б.) деген мағынаны емес «жаза білу», «ойыңды басқа Біреуге түсінікті болу үшін, қағаз бетінде сауатты жеткізе білу» дегенді білдіреді. Жазылым әдісі келесі көрсеткіштер бойынша бағаланады: Тақырыпты аша білуі; Грамматикалық сауаттылығы; Өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеуі; Қорытынды шешім шығарып, өз көзқарасын дәлелдеуі.

2 слайд

«Жазылым» термині «жазу» (жазудың түрлері, әріптін жеке т.б.) деген мағынаны емес «жаза білу», «ойыңды басқа Біреуге түсінікті болу үшін, қағаз бетінде сауатты жеткізе білу» дегенді білдіреді. Жазылым әдісі келесі көрсеткіштер бойынша бағаланады: Тақырыпты аша білуі; Грамматикалық сауаттылығы; Өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеуі; Қорытынды шешім шығарып, өз көзқарасын дәлелдеуі.

Сабақтарды бақылау барысында:  Мәтінмен жұмыс істеудің реттілігін сақтамау;  Жазылымға дайындықтың болмауы; 

3 слайд
Сабақтарды бақылау барысында:  Мәтінмен жұмыс істеудің реттілігін сақтамау;  Жазылымға дайындықтың болмауы;  Грамматика сөйлеу тақырыбынан тыс оқытылады;  Оқылым стратегиялары қолданылмайды, жазылым мен оқылым байланыстырылмайды;  Мақсаттарды жүзеге асыруда ауытқушылықтың болуы;  Эссе жазуда тек бір ғана құрылым пайланылады.

3 слайд

Сабақтарды бақылау барысында:  Мәтінмен жұмыс істеудің реттілігін сақтамау;  Жазылымға дайындықтың болмауы;  Грамматика сөйлеу тақырыбынан тыс оқытылады;  Оқылым стратегиялары қолданылмайды, жазылым мен оқылым байланыстырылмайды;  Мақсаттарды жүзеге асыруда ауытқушылықтың болуы;  Эссе жазуда тек бір ғана құрылым пайланылады.

Жазылым дағдысын қалай жақсартуға болады? Күшті сөздерді қолданыңыз Көп оқыңыз! Кітапты көшіріңіз Күнделік

4 слайд
Жазылым дағдысын қалай жақсартуға болады? Күшті сөздерді қолданыңыз Көп оқыңыз! Кітапты көшіріңіз Күнделік жазыңыз Чат немесе блог ашыңыз Тақырып таңдаңыз! Ерікті жазу/автоматты түрде/

4 слайд

Жазылым дағдысын қалай жақсартуға болады? Күшті сөздерді қолданыңыз Көп оқыңыз! Кітапты көшіріңіз Күнделік жазыңыз Чат немесе блог ашыңыз Тақырып таңдаңыз! Ерікті жазу/автоматты түрде/

6-сынып С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі Оқу мақсаты: 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мә

5 слайд
6-сынып С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі Оқу мақсаты: 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.3.4.1 шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясыарқылы түсіндіре алады. Көпшілік оқушылар үшін: шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасайды; Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

5 слайд

6-сынып С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі Оқу мақсаты: 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.3.4.1 шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясыарқылы түсіндіре алады. Көпшілік оқушылар үшін: шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасайды; Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

6 слайд

6 слайд

Күшті сөздер «Сөз ойыны» әдісі Алгоритмі: 1.Белгілі бір уақыт аясында тақырып бойынша бірнеше сөздерді жазу

7 слайд
Күшті сөздер «Сөз ойыны» әдісі Алгоритмі: 1.Белгілі бір уақыт аясында тақырып бойынша бірнеше сөздерді жазу 2.Сол сөздерді пайдаланып сөйлем жаздыру

7 слайд

Күшті сөздер «Сөз ойыны» әдісі Алгоритмі: 1.Белгілі бір уақыт аясында тақырып бойынша бірнеше сөздерді жазу 2.Сол сөздерді пайдаланып сөйлем жаздыру

«Сөз ойыны» әдісі

8 слайд
«Сөз ойыны» әдісі

8 слайд

«Сөз ойыны» әдісі

9 слайд

9 слайд

Күшті етістіктер

10 слайд
Күшті етістіктер

10 слайд

Күшті етістіктер

11 слайд

11 слайд

Екі жақты күнделік

12 слайд
Екі жақты күнделік

12 слайд

Екі жақты күнделік

Екі жақты күнделік

13 слайд
Екі жақты күнделік

13 слайд

Екі жақты күнделік

14 слайд

14 слайд

Жариялаған:
Айтуган Марал
27 Қаңтар 2025
110
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі