Жеке адамның әлеуметтенуі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“
Пәні:
Әлеуметтік психология
Практикант: Ғани А.Ғ
1 Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті
1 слайд
“ Пәні: Әлеуметтік психология Практикант: Ғани А.Ғ 1 Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті
2 слайд
Тақырыбы:
Жеке адамның
әлеуметтенуі
2 слайд
Тақырыбы: Жеке адамның әлеуметтенуі
3 слайд
Менің көңіл күйім
Көршіңді оң жақтан құшақта,
Көршіңді сол жақтан құшақта.
Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,
Сол жақтағы көршіңе бір жыми
3 слайд
Менің көңіл күйім Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жыми
4 слайд
Тұлға
4▪
Тұлға - адамның қоғамдық санасы
мен мінез-құлықты, адамзаттың
қоғамдық-тарихи тәжірибесін
меңгеруде қалыптасқан адамның
әлеуметтік-психологиялық мәні.
▪
Тұлға болу дегеніміз- белсенді
түрде өмірлік позициясы бар және
ішкі қажеттілікке байланысты
таңдау жасай білу
4 слайд
Тұлға 4▪ Тұлға - адамның қоғамдық санасы мен мінез-құлықты, адамзаттың қоғамдық-тарихи тәжірибесін меңгеруде қалыптасқан адамның әлеуметтік-психологиялық мәні. ▪ Тұлға болу дегеніміз- белсенді түрде өмірлік позициясы бар және ішкі қажеттілікке байланысты таңдау жасай білу
5 слайд
5 Жеке тұлғаның қалыптасып,
даму үдерісі, ол адам
туылған
сәттен басталып, оның бүкіл
өмірі бойына жалғасады.
Әлеуметтену адамның
барлық қоғамдық өмір
жағдайлары
ықпалымен жүзеге
асырылады.
Оның негізін жеке тұлғаның
отбасындағы, мектептегі,
еңбек
ұжымындағы, әртүрлі
формалды
емес сипаттағы топтардағы
қатынастары мен
қызметті құрайды. ӘЛЕУМЕТТЕН
У
5 слайд
5 Жеке тұлғаның қалыптасып, даму үдерісі, ол адам туылған сәттен басталып, оның бүкіл өмірі бойына жалғасады. Әлеуметтену адамның барлық қоғамдық өмір жағдайлары ықпалымен жүзеге асырылады. Оның негізін жеке тұлғаның отбасындағы, мектептегі, еңбек ұжымындағы, әртүрлі формалды емес сипаттағы топтардағы қатынастары мен қызметті құрайды. ӘЛЕУМЕТТЕН У
6 слайд
Тұлғаның
әлеуметте
ну процесі.
6Тұлғаны әлеуметтендіру оны өз бетімен
еркін азаматтың алдыңғы қатарлы
тәжірибелеріне, мәдени бағалы
құндылықтарына, нысандарына,
бағыттарына, т. б белсенді араласып,
оларды терең игеруге, бойына сіңіруге,
өңдеуге мәжбүр етеді. Осылардың негізінде
тұлғаның ерекшелік қасиеттері одан әрі
тереңдей түседі оның әлеуметтік
тұрғыдан өзі тануы, өзінше бағалау
қасиеттері қалыптасады.
6 слайд
Тұлғаның әлеуметте ну процесі. 6Тұлғаны әлеуметтендіру оны өз бетімен еркін азаматтың алдыңғы қатарлы тәжірибелеріне, мәдени бағалы құндылықтарына, нысандарына, бағыттарына, т. б белсенді араласып, оларды терең игеруге, бойына сіңіруге, өңдеуге мәжбүр етеді. Осылардың негізінде тұлғаның ерекшелік қасиеттері одан әрі тереңдей түседі оның әлеуметтік тұрғыдан өзі тануы, өзінше бағалау қасиеттері қалыптасады.
7 слайд
“«Мен және менің
ортам»
7Мен :
Өзін-өзі ашу, өзін-өзі тану , психологиялық мінездемесін анықтау
және талдау іскерлігін дамыту. Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын
орны туралы өз ойын дамыту; жеке позициясын түсіну.
7 слайд
“«Мен және менің ортам» 7Мен : Өзін-өзі ашу, өзін-өзі тану , психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту. Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын орны туралы өз ойын дамыту; жеке позициясын түсіну.
8 слайд
“
8Әлеуметтену үдерістері
Адам қоғамда өмір сүреді және ол үнемі көпқырлы әлеуметтік
ортада жүріп, онымен тұрақты түрде өзара әрекеттеседі.
Әлеуметтік орта дегеніміз – адамның қоршаған
әлеуметтік ортасы .
Әлеуметтік ортаға адамдардың
қалыптасуының, өмір сүруінің, дамуымен
қызметінің материалдық және рухани
жағдайлары кіреді.
8 слайд
“ 8Әлеуметтену үдерістері Адам қоғамда өмір сүреді және ол үнемі көпқырлы әлеуметтік ортада жүріп, онымен тұрақты түрде өзара әрекеттеседі. Әлеуметтік орта дегеніміз – адамның қоршаған әлеуметтік ортасы . Әлеуметтік ортаға адамдардың қалыптасуының, өмір сүруінің, дамуымен қызметінің материалдық және рухани жағдайлары кіреді.
9 слайд
Адам өмірінің қоғамдық
жағдайлары
Адамдардың әлеуметтік
іс-әрекеттері
Олардың бірлескен қызмет
барысындағы қатынастары
Олар бірігетін әлеуметтік
қауымдарӘлеуметтік ортаның негізгі бөліктері
9 слайд
Адам өмірінің қоғамдық жағдайлары Адамдардың әлеуметтік іс-әрекеттері Олардың бірлескен қызмет барысындағы қатынастары Олар бірігетін әлеуметтік қауымдарӘлеуметтік ортаның негізгі бөліктері
10 слайд
10
10 слайд
10
11 слайд
11Ситуациялық сұрақ! Сіз шындықты білесіз.
Ал өтірік айтушы бұдан бейхабар. Сізге өз өтірік
ертегісін, көзіңізге тіке қарап тұрып,шімірікпестен
айтып жатыр... Сіздің осы ситуациядағы
іс-әрекетіңіз қандай болмақ?
11 слайд
11Ситуациялық сұрақ! Сіз шындықты білесіз. Ал өтірік айтушы бұдан бейхабар. Сізге өз өтірік ертегісін, көзіңізге тіке қарап тұрып,шімірікпестен айтып жатыр... Сіздің осы ситуациядағы іс-әрекетіңіз қандай болмақ?
12 слайд
121. Егер уақыт машинасы болса, қай жылға
саяхаттап, қандай оқиғаны түзер едіңіз?
12 слайд
121. Егер уақыт машинасы болса, қай жылға саяхаттап, қандай оқиғаны түзер едіңіз?
13 слайд
13Оқушы өзінің біліміне қанағатсыз, болашақта
сол материалды түсініп кетуіне сенбейді. Ол сізге
былай деп сұрақ қояды:
«Сіз қалай ойлайсыз, мен болашақта
сыныптағы басқа оқушылардан қалмай
жақсы оқып кете аламын ба?»
- Мұғалім не деп жауап беру керек.
13 слайд
13Оқушы өзінің біліміне қанағатсыз, болашақта сол материалды түсініп кетуіне сенбейді. Ол сізге былай деп сұрақ қояды: «Сіз қалай ойлайсыз, мен болашақта сыныптағы басқа оқушылардан қалмай жақсы оқып кете аламын ба?» - Мұғалім не деп жауап беру керек.
14 слайд
14Жеке тәжірибеңізде кездескен
қиындықтарды қалай жеңдіңіз?
Сізге ол қаншалықты қиындық
тудырады?
14 слайд
14Жеке тәжірибеңізде кездескен қиындықтарды қалай жеңдіңіз? Сізге ол қаншалықты қиындық тудырады?
15 слайд
15Көп жыл бірге жүрген
досыңыз сізбен енді
араласпаймын деп
міләмдеді. Сіздің келесі
әрекетіңіз қандай болмақ?
15 слайд
15Көп жыл бірге жүрген досыңыз сізбен енді араласпаймын деп міләмдеді. Сіздің келесі әрекетіңіз қандай болмақ?
16 слайд
16Тәжірибеңізде өз ортасына кіре
алмай,шеттетіліп жүрген баланы
байқап қалдыңыз. Онымен қандай
жұмыстар жасар едіңіз?
16 слайд
16Тәжірибеңізде өз ортасына кіре алмай,шеттетіліп жүрген баланы байқап қалдыңыз. Онымен қандай жұмыстар жасар едіңіз?
17 слайд
17«Мен – үйде» және «Мен – жұмыста»
жаттығуы (15 минут)
«Ме
н
үйд
е» «Мен
жұм
ыста
»
17 слайд
17«Мен – үйде» және «Мен – жұмыста» жаттығуы (15 минут) «Ме н үйд е» «Мен жұм ыста »
18 слайд
18 Талқылау:
1. Осы жағдайлардағы мінез-құлықтарыңыз бен жүріс-
тұрыстарыңыздың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы
қорытынды жасаңыз.
2. Қай бағананы толтырған оңайға соқты? Қай бағана көптеу
болды?
3. Не себепті айырмашылықтар болады?
4. Бұл бағанадағы жағдайлар сәйкес келу керек пе? Неге?
18 слайд
18 Талқылау: 1. Осы жағдайлардағы мінез-құлықтарыңыз бен жүріс- тұрыстарыңыздың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы қорытынды жасаңыз. 2. Қай бағананы толтырған оңайға соқты? Қай бағана көптеу болды? 3. Не себепті айырмашылықтар болады? 4. Бұл бағанадағы жағдайлар сәйкес келу керек пе? Неге?
19 слайд
Бүгінгі сабақта нені
түсіндім?
Сабақ несімен ұнады?
Не қиын болды? РЕФЛЕКСИЯ
19 слайд
Бүгінгі сабақта нені түсіндім? Сабақ несімен ұнады? Не қиын болды? РЕФЛЕКСИЯ