Материалдар / Жеке адамның әлеуметтенуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жеке адамның әлеуметтенуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік психология пәнінен тәжірибелік сабақ өту үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2020
586
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Пәні: Әлеуметтік психология Практикант: Ғани А.Ғ 1 Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті

1 слайд
“ Пәні: Әлеуметтік психология Практикант: Ғани А.Ғ 1 Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті

1 слайд

“ Пәні: Әлеуметтік психология Практикант: Ғани А.Ғ 1 Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті

Тақырыбы: Жеке адамның әлеуметтенуі

2 слайд
Тақырыбы: Жеке адамның әлеуметтенуі

2 слайд

Тақырыбы: Жеке адамның әлеуметтенуі

Менің көңіл күйім Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бі

3 слайд
Менің көңіл күйім Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жыми

3 слайд

Менің көңіл күйім Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жыми

Тұлға 4▪ Тұлға - адамның қоғамдық санасы мен мінез-құлықты, адамзаттың қоғамдық-тарихи тәжірибесін меңгеруде қалыптасқан адам

4 слайд
Тұлға 4▪ Тұлға - адамның қоғамдық санасы мен мінез-құлықты, адамзаттың қоғамдық-тарихи тәжірибесін меңгеруде қалыптасқан адамның әлеуметтік-психологиялық мәні. ▪ Тұлға болу дегеніміз- белсенді түрде өмірлік позициясы бар және ішкі қажеттілікке байланысты таңдау жасай білу

4 слайд

Тұлға 4▪ Тұлға - адамның қоғамдық санасы мен мінез-құлықты, адамзаттың қоғамдық-тарихи тәжірибесін меңгеруде қалыптасқан адамның әлеуметтік-психологиялық мәні. ▪ Тұлға болу дегеніміз- белсенді түрде өмірлік позициясы бар және ішкі қажеттілікке байланысты таңдау жасай білу

5 Жеке тұлғаның қалыптасып, даму үдерісі, ол адам туылған сәттен басталып, оның бүкіл өмірі бойына жалғасады. Ә

5 слайд
5 Жеке тұлғаның қалыптасып, даму үдерісі, ол адам туылған сәттен басталып, оның бүкіл өмірі бойына жалғасады. Әлеуметтену адамның барлық қоғамдық өмір жағдайлары ықпалымен жүзеге асырылады. Оның негізін жеке тұлғаның отбасындағы, мектептегі, еңбек ұжымындағы, әртүрлі формалды емес сипаттағы топтардағы қатынастары мен қызметті құрайды. ӘЛЕУМЕТТЕН У

5 слайд

5 Жеке тұлғаның қалыптасып, даму үдерісі, ол адам туылған сәттен басталып, оның бүкіл өмірі бойына жалғасады. Әлеуметтену адамның барлық қоғамдық өмір жағдайлары ықпалымен жүзеге асырылады. Оның негізін жеке тұлғаның отбасындағы, мектептегі, еңбек ұжымындағы, әртүрлі формалды емес сипаттағы топтардағы қатынастары мен қызметті құрайды. ӘЛЕУМЕТТЕН У

Тұлғаның әлеуметте ну процесі. 6Тұлғаны әлеуметтендіру оны өз бетімен еркін азаматтың алдыңғы қатарлы тәжірибелеріне, мәдени

6 слайд
Тұлғаның әлеуметте ну процесі. 6Тұлғаны әлеуметтендіру оны өз бетімен еркін азаматтың алдыңғы қатарлы тәжірибелеріне, мәдени бағалы құндылықтарына, нысандарына, бағыттарына, т. б белсенді араласып, оларды терең игеруге, бойына сіңіруге, өңдеуге мәжбүр етеді. Осылардың негізінде тұлғаның ерекшелік қасиеттері одан әрі тереңдей түседі оның әлеуметтік тұрғыдан өзі тануы, өзінше бағалау қасиеттері қалыптасады.

6 слайд

Тұлғаның әлеуметте ну процесі. 6Тұлғаны әлеуметтендіру оны өз бетімен еркін азаматтың алдыңғы қатарлы тәжірибелеріне, мәдени бағалы құндылықтарына, нысандарына, бағыттарына, т. б белсенді араласып, оларды терең игеруге, бойына сіңіруге, өңдеуге мәжбүр етеді. Осылардың негізінде тұлғаның ерекшелік қасиеттері одан әрі тереңдей түседі оның әлеуметтік тұрғыдан өзі тануы, өзінше бағалау қасиеттері қалыптасады.

“«Мен және менің ортам» 7Мен : Өзін-өзі ашу, өзін-өзі тану , психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту.

7 слайд
“«Мен және менің ортам» 7Мен : Өзін-өзі ашу, өзін-өзі тану , психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту. Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын орны туралы өз ойын дамыту; жеке позициясын түсіну.

7 слайд

“«Мен және менің ортам» 7Мен : Өзін-өзі ашу, өзін-өзі тану , психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту. Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын орны туралы өз ойын дамыту; жеке позициясын түсіну.

“ 8Әлеуметтену үдерістері Адам қоғамда өмір сүреді және ол үнемі көпқырлы әлеуметтік ортада жүріп, онымен тұрақты түрде

8 слайд
“ 8Әлеуметтену үдерістері Адам қоғамда өмір сүреді және ол үнемі көпқырлы әлеуметтік ортада жүріп, онымен тұрақты түрде өзара әрекеттеседі. Әлеуметтік орта дегеніміз – адамның қоршаған әлеуметтік ортасы . Әлеуметтік ортаға адамдардың қалыптасуының, өмір сүруінің, дамуымен қызметінің материалдық және рухани жағдайлары кіреді.

8 слайд

“ 8Әлеуметтену үдерістері Адам қоғамда өмір сүреді және ол үнемі көпқырлы әлеуметтік ортада жүріп, онымен тұрақты түрде өзара әрекеттеседі. Әлеуметтік орта дегеніміз – адамның қоршаған әлеуметтік ортасы . Әлеуметтік ортаға адамдардың қалыптасуының, өмір сүруінің, дамуымен қызметінің материалдық және рухани жағдайлары кіреді.

 Адам өмірінің қоғамдық жағдайлары  Адамдардың әлеуметтік іс-әрекеттері  Олардың бірлескен қызмет

9 слайд
 Адам өмірінің қоғамдық жағдайлары  Адамдардың әлеуметтік іс-әрекеттері  Олардың бірлескен қызмет барысындағы қатынастары  Олар бірігетін әлеуметтік қауымдарӘлеуметтік ортаның негізгі бөліктері

9 слайд

 Адам өмірінің қоғамдық жағдайлары  Адамдардың әлеуметтік іс-әрекеттері  Олардың бірлескен қызмет барысындағы қатынастары  Олар бірігетін әлеуметтік қауымдарӘлеуметтік ортаның негізгі бөліктері

10

10 слайд
10

10 слайд

10

11Ситуациялық сұрақ! Сіз шындықты білесіз. Ал өтірік айтушы бұдан бейхабар. Сізге өз өтірік ертегісін, көзіңізге тіке қарап тұ

11 слайд
11Ситуациялық сұрақ! Сіз шындықты білесіз. Ал өтірік айтушы бұдан бейхабар. Сізге өз өтірік ертегісін, көзіңізге тіке қарап тұрып,шімірікпестен айтып жатыр... Сіздің осы ситуациядағы іс-әрекетіңіз қандай болмақ?

11 слайд

11Ситуациялық сұрақ! Сіз шындықты білесіз. Ал өтірік айтушы бұдан бейхабар. Сізге өз өтірік ертегісін, көзіңізге тіке қарап тұрып,шімірікпестен айтып жатыр... Сіздің осы ситуациядағы іс-әрекетіңіз қандай болмақ?

121. Егер уақыт машинасы болса, қай жылға саяхаттап, қандай оқиғаны түзер едіңіз?

12 слайд
121. Егер уақыт машинасы болса, қай жылға саяхаттап, қандай оқиғаны түзер едіңіз?

12 слайд

121. Егер уақыт машинасы болса, қай жылға саяхаттап, қандай оқиғаны түзер едіңіз?

13Оқушы өзінің біліміне қанағатсыз, болашақта сол материалды түсініп кетуіне сенбейді. Ол сізге былай деп сұрақ қояды: «Сіз қа

13 слайд
13Оқушы өзінің біліміне қанағатсыз, болашақта сол материалды түсініп кетуіне сенбейді. Ол сізге былай деп сұрақ қояды: «Сіз қалай ойлайсыз, мен болашақта сыныптағы басқа оқушылардан қалмай жақсы оқып кете аламын ба?» - Мұғалім не деп жауап беру керек.

13 слайд

13Оқушы өзінің біліміне қанағатсыз, болашақта сол материалды түсініп кетуіне сенбейді. Ол сізге былай деп сұрақ қояды: «Сіз қалай ойлайсыз, мен болашақта сыныптағы басқа оқушылардан қалмай жақсы оқып кете аламын ба?» - Мұғалім не деп жауап беру керек.

14Жеке тәжірибеңізде кездескен қиындықтарды қалай жеңдіңіз? Сізге ол қаншалықты қиындық тудырады?

14 слайд
14Жеке тәжірибеңізде кездескен қиындықтарды қалай жеңдіңіз? Сізге ол қаншалықты қиындық тудырады?

14 слайд

14Жеке тәжірибеңізде кездескен қиындықтарды қалай жеңдіңіз? Сізге ол қаншалықты қиындық тудырады?

15Көп жыл бірге жүрген досыңыз сізбен енді араласпаймын деп міләмдеді. Сіздің келесі әрекетіңіз қандай болмақ?

15 слайд
15Көп жыл бірге жүрген досыңыз сізбен енді араласпаймын деп міләмдеді. Сіздің келесі әрекетіңіз қандай болмақ?

15 слайд

15Көп жыл бірге жүрген досыңыз сізбен енді араласпаймын деп міләмдеді. Сіздің келесі әрекетіңіз қандай болмақ?

16Тәжірибеңізде өз ортасына кіре алмай,шеттетіліп жүрген баланы байқап қалдыңыз. Онымен қандай жұмыстар жасар едіңіз?

16 слайд
16Тәжірибеңізде өз ортасына кіре алмай,шеттетіліп жүрген баланы байқап қалдыңыз. Онымен қандай жұмыстар жасар едіңіз?

16 слайд

16Тәжірибеңізде өз ортасына кіре алмай,шеттетіліп жүрген баланы байқап қалдыңыз. Онымен қандай жұмыстар жасар едіңіз?

17«Мен – үйде» және «Мен – жұмыста» жаттығуы (15 минут) «Ме н үйд е» «Мен жұм ыста »

17 слайд
17«Мен – үйде» және «Мен – жұмыста» жаттығуы (15 минут) «Ме н үйд е» «Мен жұм ыста »

17 слайд

17«Мен – үйде» және «Мен – жұмыста» жаттығуы (15 минут) «Ме н үйд е» «Мен жұм ыста »

18 Талқылау: 1. Осы жағдайлардағы мінез-құлықтарыңыз бен жүріс- тұрыстарыңыздың ұқсастықтары ме

18 слайд
18 Талқылау: 1. Осы жағдайлардағы мінез-құлықтарыңыз бен жүріс- тұрыстарыңыздың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы қорытынды жасаңыз. 2. Қай бағананы толтырған оңайға соқты? Қай бағана көптеу болды? 3. Не себепті айырмашылықтар болады? 4. Бұл бағанадағы жағдайлар сәйкес келу керек пе? Неге?

18 слайд

18 Талқылау: 1. Осы жағдайлардағы мінез-құлықтарыңыз бен жүріс- тұрыстарыңыздың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы қорытынды жасаңыз. 2. Қай бағананы толтырған оңайға соқты? Қай бағана көптеу болды? 3. Не себепті айырмашылықтар болады? 4. Бұл бағанадағы жағдайлар сәйкес келу керек пе? Неге?

 Бүгінгі сабақта нені түсіндім?  Сабақ несімен ұнады?  Не қиын болды? РЕФЛЕКСИЯ

19 слайд
 Бүгінгі сабақта нені түсіндім?  Сабақ несімен ұнады?  Не қиын болды? РЕФЛЕКСИЯ

19 слайд

 Бүгінгі сабақта нені түсіндім?  Сабақ несімен ұнады?  Не қиын болды? РЕФЛЕКСИЯ