Жеке бағдарлы оқыту технологиясы
Жеке бағдарлы оқыту технологиясы

#1 слайд
Жеке бағдарлы оқыту
технологияларының түрлері
1 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технологияларының түрлері
#2 слайд
Қазіргі таңда үздіксіз білім беру жүйесінде білім беруді дамыту,
дүниежүзілік білім беру кеңістігіне кіру Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан
халқына Жолдауында
«бізге экономикалық қоғамдық жаңару
қажеттіліктеріне сай келетін осы заманғы білім беру
жүйесі қажет»
Сол білім беруді дамыту ісі жеке тұлғаға мәдени-тарихи
құндылықтарды, нормалар мен дәстүрлерді, білім берудің арнайы
таңдап алынған мазмұны мен нысандарын беру болып табылады.
2 слайд
Қазіргі таңда үздіксіз білім беру жүйесінде білім беруді дамыту, дүниежүзілік білім беру кеңістігіне кіру Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында «бізге экономикалық қоғамдық жаңару қажеттіліктеріне сай келетін осы заманғы білім беру жүйесі қажет» Сол білім беруді дамыту ісі жеке тұлғаға мәдени-тарихи құндылықтарды, нормалар мен дәстүрлерді, білім берудің арнайы таңдап алынған мазмұны мен нысандарын беру болып табылады.
#3 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технология
сүйіспеншілік,
қамқорлық,
ынтымақтастық ахуалын
туғызып, жеке тұлғаның
шығармашылық
әрекеттеріне және өзін-
өзі өзектілендіруіне
барлық жағдайларды
жасайды.
жеке бағдарлы оқыту әрбір
баланың өзін танымдық
және оқу қызметінде
бейімділіктеріне,
мүдделеріне,
мүмкіндіктеріне,
қабілеттеріне сай жүзеге
асыруына мүмкіндік
береді.
3 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технология сүйіспеншілік, қамқорлық, ынтымақтастық ахуалын туғызып, жеке тұлғаның шығармашылық әрекеттеріне және өзін- өзі өзектілендіруіне барлық жағдайларды жасайды. жеке бағдарлы оқыту әрбір баланың өзін танымдық және оқу қызметінде бейімділіктеріне, мүдделеріне, мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сай жүзеге асыруына мүмкіндік береді.
#4 слайд
Жеке бағдарлы оқыту
технология мақсаты
Жеке бағдарлы оқыту
технология міндеттері
Жеке бағдарлы оқыту технологияларын зерделеу,
олардың тиімділігін анықтау
Әр баланың жеке танымдық қабілеттерін дамыту
арқылы оқытуда құзіреттілік әдістерді тиімді
қолдану
адамды қолдау, дамыту, онда өзін-өзі жүзеге
асыру, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеудің
тетіктерін қалыптастыру, оқытуда
құзіреттілік әдістерді қолдану
Жеке бағдарлы оқу
процестері
дамыта оқыту; баланың жеке ерекшеліктерін
қалыптастыруға педагогикалық қолдау көрсету;
тәрбиені баланы рухани-адамгершілік дамыту
құралы ретінде қарастырады
4 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технология мақсаты Жеке бағдарлы оқыту технология міндеттері Жеке бағдарлы оқыту технологияларын зерделеу, олардың тиімділігін анықтау Әр баланың жеке танымдық қабілеттерін дамыту арқылы оқытуда құзіреттілік әдістерді тиімді қолдану адамды қолдау, дамыту, онда өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеудің тетіктерін қалыптастыру, оқытуда құзіреттілік әдістерді қолдану Жеке бағдарлы оқу процестері дамыта оқыту; баланың жеке ерекшеліктерін қалыптастыруға педагогикалық қолдау көрсету; тәрбиені баланы рухани-адамгершілік дамыту құралы ретінде қарастырады
#5 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технологиясы
педагогикалық іс-
әрекеттің
әдіснамалық жаңа
бағыты
баланың қайталанбас
дара тұлға ретінде
өзін-өзі тануын, өзін-
өзі жетілдіре
отырып, дамытуын
қамтамасыз ету
өзара тығыз
байланысты идеялар,
түсініктер мен іс-
әрекеттер жиынтығы
Тұлғаға бағытталған жаңа көзқарас түсінігін
айқындау үшін негізгі үш мәселе
Тұлғаға бағытталған
көзқарас ұғымын
ашатын негізгі
түсініктер
Балаларға білім беру
әрекетіндегі негізгі
принциптер
(ұстанымдар)
Технологиялық
бөлімі
5 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технологиясы педагогикалық іс- әрекеттің әдіснамалық жаңа бағыты баланың қайталанбас дара тұлға ретінде өзін-өзі тануын, өзін- өзі жетілдіре отырып, дамытуын қамтамасыз ету өзара тығыз байланысты идеялар, түсініктер мен іс- әрекеттер жиынтығы Тұлғаға бағытталған жаңа көзқарас түсінігін айқындау үшін негізгі үш мәселе Тұлғаға бағытталған көзқарас ұғымын ашатын негізгі түсініктер Балаларға білім беру әрекетіндегі негізгі принциптер (ұстанымдар) Технологиялық бөлімі
#6 слайд
Технология түрі Мақсаты Ерекшелігі Қолдану мысалы
Деңгейлеп оқыту
технологиясы
Әр баланың жеке
қабілетіне сай
тапсырма беру
Балалардың білім
деңгейіне қарай
(төмен, орта, жоғары)
тапсырмалар беріледі
Математика іс
әрекетінде есептерді
үш деңгейге бөлу
Жекелей оқыту
технологиясы
Баланың жеке
қарқыны мен
қызығушылығына сай
білім алуын
қамтамасыз ету
Әр балаға жеке оқу
бағдарламасы немесе
жеке тапсырма
беріледі
Баламен жеке жұмыс,
жеке кеңес беру
Модульдік оқыту
технологиясы
Білімді жүйелі түрде
модульдер арқылы
меңгерту
Бала өз бетімен
ізденіп, нәтижесін
қорғайды
«Менің отбасым»
тақырыбы бойынша
модульдік жоба
Дифференциалды
оқыту технологиясы
Әр баланың мүмкіндігі
мен дайындық
деңгейіне қарай
оқыту
Бір тақырып – түрлі
тапсырма деңгейлері
Сөйлеуді дамыту іс
әрекетінде біреуге
мәтін құрату, біреуге
мазмұнын айту
Жобалау (проект)
технологиясы
Баланың
шығармашылығын
дамыту, зерттеу
қабілетін арттыру
Нәтиже – бала
жасаған өнім (жоба,
баяндама, сурет, т.б.)
Табиғат туралы
шағын жоба
дайындау
АКТ негізіндегі жеке
оқыту технологиясы
Цифрлық ресурстар
арқылы жеке білім
алу мүмкіндігін жасау
Компьютер, планшет,
интерактивті
бағдарлама қолдану
Онлайн тапсырмалар,
Quiz, Kahoot
Портфолио
технологиясы
Баланың жеке
жетістіктерін
жинақтау және
талдау
Баланың даму
динамикасын бақылау
Баланың жетістіктер
папкасын жүргізу
Баланың өзіндік даму
технологиясы (Ш.
Амонашвили)
Гуманистік бағытта
жеке тұлғаның
дамуына жағдай
жасау
Мейірімге,
сыйластыққа
негізделген қарым-
қатынас
Баланың табысына
қуану, ынталандыру
арқылы оқыту
6 слайд
Технология түрі Мақсаты Ерекшелігі Қолдану мысалы Деңгейлеп оқыту технологиясы Әр баланың жеке қабілетіне сай тапсырма беру Балалардың білім деңгейіне қарай (төмен, орта, жоғары) тапсырмалар беріледі Математика іс әрекетінде есептерді үш деңгейге бөлу Жекелей оқыту технологиясы Баланың жеке қарқыны мен қызығушылығына сай білім алуын қамтамасыз ету Әр балаға жеке оқу бағдарламасы немесе жеке тапсырма беріледі Баламен жеке жұмыс, жеке кеңес беру Модульдік оқыту технологиясы Білімді жүйелі түрде модульдер арқылы меңгерту Бала өз бетімен ізденіп, нәтижесін қорғайды «Менің отбасым» тақырыбы бойынша модульдік жоба Дифференциалды оқыту технологиясы Әр баланың мүмкіндігі мен дайындық деңгейіне қарай оқыту Бір тақырып – түрлі тапсырма деңгейлері Сөйлеуді дамыту іс әрекетінде біреуге мәтін құрату, біреуге мазмұнын айту Жобалау (проект) технологиясы Баланың шығармашылығын дамыту, зерттеу қабілетін арттыру Нәтиже – бала жасаған өнім (жоба, баяндама, сурет, т.б.) Табиғат туралы шағын жоба дайындау АКТ негізіндегі жеке оқыту технологиясы Цифрлық ресурстар арқылы жеке білім алу мүмкіндігін жасау Компьютер, планшет, интерактивті бағдарлама қолдану Онлайн тапсырмалар, Quiz, Kahoot Портфолио технологиясы Баланың жеке жетістіктерін жинақтау және талдау Баланың даму динамикасын бақылау Баланың жетістіктер папкасын жүргізу Баланың өзіндік даму технологиясы (Ш. Амонашвили) Гуманистік бағытта жеке тұлғаның дамуына жағдай жасау Мейірімге, сыйластыққа негізделген қарым- қатынас Баланың табысына қуану, ынталандыру арқылы оқыту
#7 слайд
Е.В. Бондоревская
Жеке бағдарлы оқытудың мазмұнында жеке тұлғаны дамытуға және
қалыптастыруға қажетті 4 компонент міндетті түрде болуы қажет
аксеологиялық когнитивті
шығармашылық-
әрекеттік
жеке тұлғалық
Жеке бағдарлы оқытудың мазмұнының 4 компоненті мүмкіндік береді:
Шығармашылық іс-
әрекет арқылы әрбір
баланың жекелеген
дамытуға жағдай
жасауға
Өз бетінше шешім
қабылдауға,
шығармашылығына
Оқу әдістері мен
мазмұнын
таңдауға
сөйлесу
7 слайд
Е.В. Бондоревская Жеке бағдарлы оқытудың мазмұнында жеке тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға қажетті 4 компонент міндетті түрде болуы қажет аксеологиялық когнитивті шығармашылық- әрекеттік жеке тұлғалық Жеке бағдарлы оқытудың мазмұнының 4 компоненті мүмкіндік береді: Шығармашылық іс- әрекет арқылы әрбір баланың жекелеген дамытуға жағдай жасауға Өз бетінше шешім қабылдауға, шығармашылығына Оқу әдістері мен мазмұнын таңдауға сөйлесу
шағым қалдыра аласыз













