Жеке бағдарлы оқыту технологиясы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жеке бағдарлы оқыту технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жеке бағдарлы оқыту технологияларының түрлері

#1 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технологияларының түрлері

1 слайд

Жеке бағдарлы оқыту технологияларының түрлері

Қазіргі таңда үздіксіз білім беру жүйесінде білім беруді дамыту, дүниежүзілік білім беру кеңістігіне кіру Н.Ә.

#2 слайд
Қазіргі таңда үздіксіз білім беру жүйесінде білім беруді дамыту, дүниежүзілік білім беру кеңістігіне кіру Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында «бізге экономикалық қоғамдық жаңару қажеттіліктеріне сай келетін осы заманғы білім беру жүйесі қажет» Сол білім беруді дамыту ісі жеке тұлғаға мәдени-тарихи құндылықтарды, нормалар мен дәстүрлерді, білім берудің арнайы таңдап алынған мазмұны мен нысандарын беру болып табылады.

2 слайд

Қазіргі таңда үздіксіз білім беру жүйесінде білім беруді дамыту, дүниежүзілік білім беру кеңістігіне кіру Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында «бізге экономикалық қоғамдық жаңару қажеттіліктеріне сай келетін осы заманғы білім беру жүйесі қажет» Сол білім беруді дамыту ісі жеке тұлғаға мәдени-тарихи құндылықтарды, нормалар мен дәстүрлерді, білім берудің арнайы таңдап алынған мазмұны мен нысандарын беру болып табылады.

Жеке бағдарлы оқыту технология сүйіспеншілік, қамқорлық, ынтымақтастық ахуалын туғызып, жеке тұлғаның шыға

#3 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технология  сүйіспеншілік, қамқорлық, ынтымақтастық ахуалын туғызып, жеке тұлғаның шығармашылық әрекеттеріне және өзін- өзі өзектілендіруіне барлық жағдайларды жасайды. жеке бағдарлы оқыту әрбір баланың өзін танымдық және оқу қызметінде бейімділіктеріне, мүдделеріне, мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сай жүзеге асыруына мүмкіндік береді.

3 слайд

Жеке бағдарлы оқыту технология  сүйіспеншілік, қамқорлық, ынтымақтастық ахуалын туғызып, жеке тұлғаның шығармашылық әрекеттеріне және өзін- өзі өзектілендіруіне барлық жағдайларды жасайды. жеке бағдарлы оқыту әрбір баланың өзін танымдық және оқу қызметінде бейімділіктеріне, мүдделеріне, мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сай жүзеге асыруына мүмкіндік береді.

Жеке бағдарлы оқыту технология мақсаты Жеке бағдарлы оқыту технология міндеттері Жеке бағдарлы оқыту техноло

#4 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технология мақсаты Жеке бағдарлы оқыту технология міндеттері Жеке бағдарлы оқыту технологияларын зерделеу, олардың тиімділігін анықтау Әр баланың жеке танымдық қабілеттерін дамыту арқылы оқытуда құзіреттілік әдістерді тиімді қолдану адамды қолдау, дамыту, онда өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеудің тетіктерін қалыптастыру, оқытуда құзіреттілік әдістерді қолдану Жеке бағдарлы оқу процестері дамыта оқыту; баланың жеке ерекшеліктерін қалыптастыруға педагогикалық қолдау көрсету; тәрбиені баланы рухани-адамгершілік дамыту құралы ретінде қарастырады

4 слайд

Жеке бағдарлы оқыту технология мақсаты Жеке бағдарлы оқыту технология міндеттері Жеке бағдарлы оқыту технологияларын зерделеу, олардың тиімділігін анықтау Әр баланың жеке танымдық қабілеттерін дамыту арқылы оқытуда құзіреттілік әдістерді тиімді қолдану адамды қолдау, дамыту, онда өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеудің тетіктерін қалыптастыру, оқытуда құзіреттілік әдістерді қолдану Жеке бағдарлы оқу процестері дамыта оқыту; баланың жеке ерекшеліктерін қалыптастыруға педагогикалық қолдау көрсету; тәрбиені баланы рухани-адамгершілік дамыту құралы ретінде қарастырады

Жеке бағдарлы оқыту технологиясы педагогикалық іс- әрекеттің әдіснамалық жаңа бағыты баланың қайталанбас дар

#5 слайд
Жеке бағдарлы оқыту технологиясы педагогикалық іс- әрекеттің әдіснамалық жаңа бағыты баланың қайталанбас дара тұлға ретінде өзін-өзі тануын, өзін- өзі жетілдіре отырып, дамытуын қамтамасыз ету өзара тығыз байланысты идеялар, түсініктер мен іс- әрекеттер жиынтығы Тұлғаға бағытталған жаңа көзқарас түсінігін айқындау үшін негізгі үш мәселе Тұлғаға бағытталған көзқарас ұғымын ашатын негізгі түсініктер Балаларға білім беру әрекетіндегі негізгі принциптер (ұстанымдар) Технологиялық бөлімі

5 слайд

Жеке бағдарлы оқыту технологиясы педагогикалық іс- әрекеттің әдіснамалық жаңа бағыты баланың қайталанбас дара тұлға ретінде өзін-өзі тануын, өзін- өзі жетілдіре отырып, дамытуын қамтамасыз ету өзара тығыз байланысты идеялар, түсініктер мен іс- әрекеттер жиынтығы Тұлғаға бағытталған жаңа көзқарас түсінігін айқындау үшін негізгі үш мәселе Тұлғаға бағытталған көзқарас ұғымын ашатын негізгі түсініктер Балаларға білім беру әрекетіндегі негізгі принциптер (ұстанымдар) Технологиялық бөлімі

Технология түрі Мақсаты Ерекшелігі Қолдану мысалы Деңгейлеп оқыту технологиясы Әр баланың жеке қабілетіне сай

#6 слайд
Технология түрі Мақсаты Ерекшелігі Қолдану мысалы Деңгейлеп оқыту технологиясы Әр баланың жеке қабілетіне сай тапсырма беру Балалардың білім деңгейіне қарай (төмен, орта, жоғары) тапсырмалар беріледі Математика іс әрекетінде есептерді үш деңгейге бөлу Жекелей оқыту технологиясы Баланың жеке қарқыны мен қызығушылығына сай білім алуын қамтамасыз ету Әр балаға жеке оқу бағдарламасы немесе жеке тапсырма беріледі Баламен жеке жұмыс, жеке кеңес беру Модульдік оқыту технологиясы Білімді жүйелі түрде модульдер арқылы меңгерту Бала өз бетімен ізденіп, нәтижесін қорғайды «Менің отбасым» тақырыбы бойынша модульдік жоба Дифференциалды оқыту технологиясы Әр баланың мүмкіндігі мен дайындық деңгейіне қарай оқыту Бір тақырып – түрлі тапсырма деңгейлері Сөйлеуді дамыту іс әрекетінде біреуге мәтін құрату, біреуге мазмұнын айту Жобалау (проект) технологиясы Баланың шығармашылығын дамыту, зерттеу қабілетін арттыру Нәтиже – бала жасаған өнім (жоба, баяндама, сурет, т.б.) Табиғат туралы шағын жоба дайындау АКТ негізіндегі жеке оқыту технологиясы Цифрлық ресурстар арқылы жеке білім алу мүмкіндігін жасау Компьютер, планшет, интерактивті бағдарлама қолдану Онлайн тапсырмалар, Quiz, Kahoot Портфолио технологиясы Баланың жеке жетістіктерін жинақтау және талдау Баланың даму динамикасын бақылау Баланың жетістіктер папкасын жүргізу Баланың өзіндік даму технологиясы (Ш. Амонашвили) Гуманистік бағытта жеке тұлғаның дамуына жағдай жасау Мейірімге, сыйластыққа негізделген қарым- қатынас Баланың табысына қуану, ынталандыру арқылы оқыту

6 слайд

Технология түрі Мақсаты Ерекшелігі Қолдану мысалы Деңгейлеп оқыту технологиясы Әр баланың жеке қабілетіне сай тапсырма беру Балалардың білім деңгейіне қарай (төмен, орта, жоғары) тапсырмалар беріледі Математика іс әрекетінде есептерді үш деңгейге бөлу Жекелей оқыту технологиясы Баланың жеке қарқыны мен қызығушылығына сай білім алуын қамтамасыз ету Әр балаға жеке оқу бағдарламасы немесе жеке тапсырма беріледі Баламен жеке жұмыс, жеке кеңес беру Модульдік оқыту технологиясы Білімді жүйелі түрде модульдер арқылы меңгерту Бала өз бетімен ізденіп, нәтижесін қорғайды «Менің отбасым» тақырыбы бойынша модульдік жоба Дифференциалды оқыту технологиясы Әр баланың мүмкіндігі мен дайындық деңгейіне қарай оқыту Бір тақырып – түрлі тапсырма деңгейлері Сөйлеуді дамыту іс әрекетінде біреуге мәтін құрату, біреуге мазмұнын айту Жобалау (проект) технологиясы Баланың шығармашылығын дамыту, зерттеу қабілетін арттыру Нәтиже – бала жасаған өнім (жоба, баяндама, сурет, т.б.) Табиғат туралы шағын жоба дайындау АКТ негізіндегі жеке оқыту технологиясы Цифрлық ресурстар арқылы жеке білім алу мүмкіндігін жасау Компьютер, планшет, интерактивті бағдарлама қолдану Онлайн тапсырмалар, Quiz, Kahoot Портфолио технологиясы Баланың жеке жетістіктерін жинақтау және талдау Баланың даму динамикасын бақылау Баланың жетістіктер папкасын жүргізу Баланың өзіндік даму технологиясы (Ш. Амонашвили) Гуманистік бағытта жеке тұлғаның дамуына жағдай жасау Мейірімге, сыйластыққа негізделген қарым- қатынас Баланың табысына қуану, ынталандыру арқылы оқыту

Е.В. Бондоревская Жеке бағдарлы оқытудың мазмұнында жеке тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға қажетті 4 компоне

#7 слайд
Е.В. Бондоревская Жеке бағдарлы оқытудың мазмұнында жеке тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға қажетті 4 компонент міндетті түрде болуы қажет аксеологиялық когнитивті шығармашылық- әрекеттік жеке тұлғалық Жеке бағдарлы оқытудың мазмұнының 4 компоненті мүмкіндік береді: Шығармашылық іс- әрекет арқылы әрбір баланың жекелеген дамытуға жағдай жасауға Өз бетінше шешім қабылдауға, шығармашылығына Оқу әдістері мен мазмұнын таңдауға сөйлесу

7 слайд

Е.В. Бондоревская Жеке бағдарлы оқытудың мазмұнында жеке тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға қажетті 4 компонент міндетті түрде болуы қажет аксеологиялық когнитивті шығармашылық- әрекеттік жеке тұлғалық Жеке бағдарлы оқытудың мазмұнының 4 компоненті мүмкіндік береді: Шығармашылық іс- әрекет арқылы әрбір баланың жекелеген дамытуға жағдай жасауға Өз бетінше шешім қабылдауға, шығармашылығына Оқу әдістері мен мазмұнын таңдауға сөйлесу

Файл форматы:
pptx
07.11.2025
30
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі