Жеке кейіпкер жасау. 2-сынып. цифрлық сауаттылық
Жеке кейіпкер жасау. 2-сынып. цифрлық сауаттылық

 #1 слайд
 
1 слайд
 #2 слайд
Scratch бағдарламасының негізгі (орталық) құрамдастары 
спрайттар деп аталатын нысандар болып табылады. 
Спрайттардың сыртқы түрін олардың костюмдерін (costume) 
өзгерту арқылы өзгертуге болады. Спрайт ретінде кез-келген 
графикалық объект бола алады: адам, пойыз, көбелек және т.б. 
Костюм Scratch графикалық редакторының (Paint Editor) 
көмегімен өзіңіз салуға, оны файлдан немесе веб-сайттан 
импорттауға болатын кез келген сурет болуы мүмкін. 
2 слайд
Scratch бағдарламасының негізгі (орталық) құрамдастары спрайттар деп аталатын нысандар болып табылады. Спрайттардың сыртқы түрін олардың костюмдерін (costume) өзгерту арқылы өзгертуге болады. Спрайт ретінде кез-келген графикалық объект бола алады: адам, пойыз, көбелек және т.б. Костюм Scratch графикалық редакторының (Paint Editor) көмегімен өзіңіз салуға, оны файлдан немесе веб-сайттан импорттауға болатын кез келген сурет болуы мүмкін.
 #3 слайд
Спрайттар кітапханасы. 
3 слайд
Спрайттар кітапханасы.
 #4 слайд
Scratch  программасындағы кіріктірілген графикалық редактор. 
4 слайд
Scratch программасындағы кіріктірілген графикалық редактор.
 #5 слайд
Жаңа спрайт салу 
5 слайд
Жаңа спрайт салу
 #6 слайд
 
6 слайд
 #7 слайд
 
7 слайд
 #8 слайд
 
8 слайд
 #9 слайд
 
9 слайд
 #10 слайд
  
10 слайд
 #11 слайд
 
11 слайд
 #12 слайд
 
12 слайд
 #13 слайд
 
13 слайд
шағым қалдыра аласыз
 












