Жеке кейіпкер жасау. 2-сынып. цифрлық сауаттылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Scratch бағдарламасының негізгі (орталық) құрамдастары
спрайттар деп аталатын нысандар болып табылады.
Спрайттардың сыртқы түрін олардың костюмдерін (costume)
өзгерту арқылы өзгертуге болады. Спрайт ретінде кез-келген
графикалық объект бола алады: адам, пойыз, көбелек және т.б.
Костюм Scratch графикалық редакторының (Paint Editor)
көмегімен өзіңіз салуға, оны файлдан немесе веб-сайттан
импорттауға болатын кез келген сурет болуы мүмкін.
2 слайд
Scratch бағдарламасының негізгі (орталық) құрамдастары спрайттар деп аталатын нысандар болып табылады. Спрайттардың сыртқы түрін олардың костюмдерін (costume) өзгерту арқылы өзгертуге болады. Спрайт ретінде кез-келген графикалық объект бола алады: адам, пойыз, көбелек және т.б. Костюм Scratch графикалық редакторының (Paint Editor) көмегімен өзіңіз салуға, оны файлдан немесе веб-сайттан импорттауға болатын кез келген сурет болуы мүмкін.
3 слайд
Спрайттар кітапханасы.
3 слайд
Спрайттар кітапханасы.
4 слайд
Scratch программасындағы кіріктірілген графикалық редактор.
4 слайд
Scratch программасындағы кіріктірілген графикалық редактор.
5 слайд
Жаңа спрайт салу
5 слайд
Жаңа спрайт салу
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд