Материалдар / Жеке тұлғаны дамыту үшін жаһандық құзыреттіліктің маңыздылығын сипаттау.
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Жеке тұлғаны дамыту үшін жаһандық құзыреттіліктің маңыздылығын сипаттау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жеке тұлғаны дамыту үшін жаһандық құзыреттіліктің маңыздылығын сипаттау. Мақсаты: Жаңа білім беру мазмұнындағы студенттердің сабақ барысын басқарудағы кәсіби құзіреттілігін анықтау, табу және деңгей бойынша іріктеу.
Авторы:
10 Ақпан 2025
146
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жеке тұлғаны дамыту үшін жаһандық құзыреттіліктің маңыздылығын сипаттау. Мақсаты: Жаңа білім беру мазмұнындағы студенттердің

1 слайд
Жеке тұлғаны дамыту үшін жаһандық құзыреттіліктің маңыздылығын сипаттау. Мақсаты: Жаңа білім беру мазмұнындағы студенттердің сабақ барысын басқарудағы кәсіби құзіреттілігін анықтау, табу және деңгей бойынша іріктеу.

1 слайд

Жеке тұлғаны дамыту үшін жаһандық құзыреттіліктің маңыздылығын сипаттау. Мақсаты: Жаңа білім беру мазмұнындағы студенттердің сабақ барысын басқарудағы кәсіби құзіреттілігін анықтау, табу және деңгей бойынша іріктеу.

1-тапсырма. Сендер «жаһандық құзыреттерді» қалай түсінесіңдер? 2-тапсырма. «Жаһандық құзіреттіліктер» анықтамасын оқып, салысты

2 слайд
1-тапсырма. Сендер «жаһандық құзыреттерді» қалай түсінесіңдер? 2-тапсырма. «Жаһандық құзіреттіліктер» анықтамасын оқып, салыстырыңдар, ортақ тұстарын табыңдар. Жаһандық құзыреттер дегеніміз жергілікті, жаһандық және мәдениетаралық проблемаларды зерттеу, басқа адамдардың көзқарастары мен дүниетанымын түсіну және бағалау, әртүрлі мәдениет өкілдерімен ашық, орынды және тиімді өзара қарым-қатынас, сондай-ақ ұжымдық әл-ауқат пен тұрақты дамуға жәрдемдесу қабілеті (ЭЫДҰ, 2018). Жаһандық құзыреттер дегеніміз басқа мәдени ортаға жататын адамдармен жеке немесе виртуалды қарым-қатынаста және жаһандық проблемаларды шешуге жеке тұлғалардың қатысуымен тиімді қолданылатын білім, дағдылар, көзқарастар, қатынастар мен құндылықтардың үйлесімі (Лесев, Валеева, 2021). Жаһандық құзыреттер дегеніміз айналадағы әлеммен өзара қарым-қатынас жасау, жергілікті, жаһандық проблемалар мен мәдениетаралық өзара қарым-қатынас жасау мәселелерін зерделеу, әртүрлі көзқарастар мен дүниетанымдарды түсіну және бағалау қабілеті (Коваль, Дюкова, 2019).

2 слайд

1-тапсырма. Сендер «жаһандық құзыреттерді» қалай түсінесіңдер? 2-тапсырма. «Жаһандық құзіреттіліктер» анықтамасын оқып, салыстырыңдар, ортақ тұстарын табыңдар. Жаһандық құзыреттер дегеніміз жергілікті, жаһандық және мәдениетаралық проблемаларды зерттеу, басқа адамдардың көзқарастары мен дүниетанымын түсіну және бағалау, әртүрлі мәдениет өкілдерімен ашық, орынды және тиімді өзара қарым-қатынас, сондай-ақ ұжымдық әл-ауқат пен тұрақты дамуға жәрдемдесу қабілеті (ЭЫДҰ, 2018). Жаһандық құзыреттер дегеніміз басқа мәдени ортаға жататын адамдармен жеке немесе виртуалды қарым-қатынаста және жаһандық проблемаларды шешуге жеке тұлғалардың қатысуымен тиімді қолданылатын білім, дағдылар, көзқарастар, қатынастар мен құндылықтардың үйлесімі (Лесев, Валеева, 2021). Жаһандық құзыреттер дегеніміз айналадағы әлеммен өзара қарым-қатынас жасау, жергілікті, жаһандық проблемалар мен мәдениетаралық өзара қарым-қатынас жасау мәселелерін зерделеу, әртүрлі көзқарастар мен дүниетанымдарды түсіну және бағалау қабілеті (Коваль, Дюкова, 2019).

3-тапсырма. Өз анықтамаларыңды ұсыныңдар. 4-тапсырма. Мәтінді оқып, мәтін бойынша «жаһандық құзыреттердің маңыздылығы» атты асс

3 слайд
3-тапсырма. Өз анықтамаларыңды ұсыныңдар. 4-тапсырма. Мәтінді оқып, мәтін бойынша «жаһандық құзыреттердің маңыздылығы» атты ассоциативті карта жасаңдар. 5-тапсырма. Жаһандық құзыретті адам қандай болуы керек? Қысқаша сипаттамасын жазыңдар. Жаһандық сауатты адам болу үшін сендер не істеулерің керек?

3 слайд

3-тапсырма. Өз анықтамаларыңды ұсыныңдар. 4-тапсырма. Мәтінді оқып, мәтін бойынша «жаһандық құзыреттердің маңыздылығы» атты ассоциативті карта жасаңдар. 5-тапсырма. Жаһандық құзыретті адам қандай болуы керек? Қысқаша сипаттамасын жазыңдар. Жаһандық сауатты адам болу үшін сендер не істеулерің керек?

Соңғы кездері адамдардың ұтқырлығы күрт өсіп, әртүрлі қауымдастықтардың мәдени әртүрлілігі артты, ұлттық, аймақтық, муниципалды,

4 слайд
Соңғы кездері адамдардың ұтқырлығы күрт өсіп, әртүрлі қауымдастықтардың мәдени әртүрлілігі артты, ұлттық, аймақтық, муниципалды, жергілікті деңгейлерде сәйкестіктің жаңа түрлері пайда болды. Білім адамдарға көп мәдениетті қауымдастықтарда өзара қарым-қатынасты және мәдени стереотиптерге қарсы тұруды үйрете алады. – Өзгермелі еңбек нарығында өркендеу үшін Қазіргі уақытта кәсіби жетістік көп салалы білімді қолдануды және көзқарастары өзгеше немесе басқа тілде сөйлейтін адамдармен қарым-қатынасты қажет етеді. Табысқа жету жолы – көпмәдениетті ортада тиімді қарым-қатынас жасау. Жұмыс берушілер жаңа жағдайларға оңай бейімделетін икемді адамдарды жұмысқа қабылдауға талпынуда. Қарқынды жаһандану жағдайында жөн таба алатын және әртүрлі мәдениет өкілдері үшін ашық қызметкерлер сұранысқа ие. Басқа адамдарға деген сенім мен құрмет өркендеу үшін маңызды құндылықтар болып табылады. – Медиа платформаларды тиімді пайдалану үшін ХХІ ғасырда ақпараттық технологиялар саласының адамдардың дүниетанымы мен өмір салтына ықпалы артты. Әлеуметтік желілер мен интерактивті технологиялар үлкен көлемде ақпарат беріп, жастардың әлеуметтік байланысын кеңейтеді. Оқушылар оқу үдерісінде барынша дербес болатындай оқытудың жаңа формалары пайда болып жатыр. Алайда, шексіз мөлшердегі ақпарат қолжетімді болса да, медиа сауаттылық жеткіліксіз болғандықтан, жастар біржақты немесе «жалған» жаңалықтар, түрлі алаяқ жарияланымдар мен жарнамалардың әсеріне оңай түсіп кетеді. Оқушылардың медиасауаттылық пен мәдениетаралық қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту оларға қауіп-қатерден сақ болуға, Интернеттегі ақпаратты жақсы түсініп, сыни талдау жасауға көмектеседі. - Тұрақты даму мақсаттарын қолдау үшін Халықаралық зерттеу жаһандық азаматтық идеяларына негізделген. Жаһандық азаматтық идеясы дегеніміз – Жер адамзаттың ортақ мекені және оның болашағы әркімнің ұжымдық әл-ауқат пен тұрақты даму саласындағы күш-жігеріне байланысты деген этикалық түсінік. Өзара байланысты әлемдегі білім беру жаһандық проблемаларды түсінетін және тұрақтылық пен ұжымдық әл-ауқатты қамтамасыз етуге үлес қоса алатын азаматтарды қалыптастыруға ықпал етуі тиіс.

4 слайд

Соңғы кездері адамдардың ұтқырлығы күрт өсіп, әртүрлі қауымдастықтардың мәдени әртүрлілігі артты, ұлттық, аймақтық, муниципалды, жергілікті деңгейлерде сәйкестіктің жаңа түрлері пайда болды. Білім адамдарға көп мәдениетті қауымдастықтарда өзара қарым-қатынасты және мәдени стереотиптерге қарсы тұруды үйрете алады. – Өзгермелі еңбек нарығында өркендеу үшін Қазіргі уақытта кәсіби жетістік көп салалы білімді қолдануды және көзқарастары өзгеше немесе басқа тілде сөйлейтін адамдармен қарым-қатынасты қажет етеді. Табысқа жету жолы – көпмәдениетті ортада тиімді қарым-қатынас жасау. Жұмыс берушілер жаңа жағдайларға оңай бейімделетін икемді адамдарды жұмысқа қабылдауға талпынуда. Қарқынды жаһандану жағдайында жөн таба алатын және әртүрлі мәдениет өкілдері үшін ашық қызметкерлер сұранысқа ие. Басқа адамдарға деген сенім мен құрмет өркендеу үшін маңызды құндылықтар болып табылады. – Медиа платформаларды тиімді пайдалану үшін ХХІ ғасырда ақпараттық технологиялар саласының адамдардың дүниетанымы мен өмір салтына ықпалы артты. Әлеуметтік желілер мен интерактивті технологиялар үлкен көлемде ақпарат беріп, жастардың әлеуметтік байланысын кеңейтеді. Оқушылар оқу үдерісінде барынша дербес болатындай оқытудың жаңа формалары пайда болып жатыр. Алайда, шексіз мөлшердегі ақпарат қолжетімді болса да, медиа сауаттылық жеткіліксіз болғандықтан, жастар біржақты немесе «жалған» жаңалықтар, түрлі алаяқ жарияланымдар мен жарнамалардың әсеріне оңай түсіп кетеді. Оқушылардың медиасауаттылық пен мәдениетаралық қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту оларға қауіп-қатерден сақ болуға, Интернеттегі ақпаратты жақсы түсініп, сыни талдау жасауға көмектеседі. - Тұрақты даму мақсаттарын қолдау үшін Халықаралық зерттеу жаһандық азаматтық идеяларына негізделген. Жаһандық азаматтық идеясы дегеніміз – Жер адамзаттың ортақ мекені және оның болашағы әркімнің ұжымдық әл-ауқат пен тұрақты даму саласындағы күш-жігеріне байланысты деген этикалық түсінік. Өзара байланысты әлемдегі білім беру жаһандық проблемаларды түсінетін және тұрақтылық пен ұжымдық әл-ауқатты қамтамасыз етуге үлес қоса алатын азаматтарды қалыптастыруға ықпал етуі тиіс.

Сендер келесі жағдайларда қалай әрекет етер едіңдер? Аргументтер келтіріңдер. 1. Сен оқитын топқа Ұлыбританиядан алмасу бағдарл

5 слайд
Сендер келесі жағдайларда қалай әрекет етер едіңдер? Аргументтер келтіріңдер. 1. Сен оқитын топқа Ұлыбританиядан алмасу бағдарламасы бойынша студент келді деп елестет. Оқытушы сенен оған университетті көрсетуді сұрады. Бірақ сен ағылшын тілін нашар білесің. Сен ондай жағдайда не істейсің және неліктен олай істейсің? 2. Сен заңгер болғың келеді. Бірақ сенің аймағында заңгер көп. Сен университет бітіргенше, олардың саны одан да көп болады. Еңбек нарығында табысты болу үшін саған тиімді шешім қабылдау керек пе? Сен өз мамандығыңда қаласың ба әлде оны сұранысқа ие мамандыққа ауыстырасың ба? Өз жауаптарыңа дәлелдер келтір. 3. Бертін уақытта сенің электрондық мекен-жайларыңа сілтемелері бар күдікті хаттар келе бастады. Ондай хаттармен не істейсің?

5 слайд

Сендер келесі жағдайларда қалай әрекет етер едіңдер? Аргументтер келтіріңдер. 1. Сен оқитын топқа Ұлыбританиядан алмасу бағдарламасы бойынша студент келді деп елестет. Оқытушы сенен оған университетті көрсетуді сұрады. Бірақ сен ағылшын тілін нашар білесің. Сен ондай жағдайда не істейсің және неліктен олай істейсің? 2. Сен заңгер болғың келеді. Бірақ сенің аймағында заңгер көп. Сен университет бітіргенше, олардың саны одан да көп болады. Еңбек нарығында табысты болу үшін саған тиімді шешім қабылдау керек пе? Сен өз мамандығыңда қаласың ба әлде оны сұранысқа ие мамандыққа ауыстырасың ба? Өз жауаптарыңа дәлелдер келтір. 3. Бертін уақытта сенің электрондық мекен-жайларыңа сілтемелері бар күдікті хаттар келе бастады. Ондай хаттармен не істейсің?

6-тапсырма. «Жоспарлау» кезеңі. Жобалық жұмыс тақырыптарын зерттеңдер. Сендер қандай жаһандық мәселелерді зерттейтіндерің ту

6 слайд
6-тапсырма. «Жоспарлау» кезеңі. Жобалық жұмыс тақырыптарын зерттеңдер. Сендер қандай жаһандық мәселелерді зерттейтіндерің туралы ойланыңдар. Әлеуметтік мәселелер «Адам-табиғат» қатынастарындағы мәселелер «Адам-қоғам» қатынасындағы мәселе 1. Әлеуметтік теңсіздік 2. Жанжалдар 3. Жастардың жағдайы 4. Адам құқықтары 5. Халықтың өмір сүру деңгейі және т. б.   1. Экологиялық мәселелер 2. Энергетикалық мәселелер 3. Климаттық мәселелер 4. Шикізат мәселелері 5. Азық-түлік мәселелер және т. б.   1. Ғылыми-техникалық прогрестің теріс салдары 2. Мәдени мұра мен әртүрлілікті жеткіліксіз қорғау 3. Демографиялық дағдарыс 4. Аштық 5. Кедейлік және т. б.

6 слайд

6-тапсырма. «Жоспарлау» кезеңі. Жобалық жұмыс тақырыптарын зерттеңдер. Сендер қандай жаһандық мәселелерді зерттейтіндерің туралы ойланыңдар. Әлеуметтік мәселелер «Адам-табиғат» қатынастарындағы мәселелер «Адам-қоғам» қатынасындағы мәселе 1. Әлеуметтік теңсіздік 2. Жанжалдар 3. Жастардың жағдайы 4. Адам құқықтары 5. Халықтың өмір сүру деңгейі және т. б.   1. Экологиялық мәселелер 2. Энергетикалық мәселелер 3. Климаттық мәселелер 4. Шикізат мәселелері 5. Азық-түлік мәселелер және т. б.   1. Ғылыми-техникалық прогрестің теріс салдары 2. Мәдени мұра мен әртүрлілікті жеткіліксіз қорғау 3. Демографиялық дағдарыс 4. Аштық 5. Кедейлік және т. б.

3-4 студент топтарында зерттеу үшін бір жаһандық проблеманы таңдаңдар. Тандауларыңды түсіндіріңдер. Жаһандық проблема Мәселені

7 слайд
3-4 студент топтарында зерттеу үшін бір жаһандық проблеманы таңдаңдар. Тандауларыңды түсіндіріңдер. Жаһандық проблема Мәселенің өзектілігі Зерттеу мақсаты Сендер қандай жаһандық мәселені таңдадыңдар? Біз неліктен бұл мәселені таңдадық?/ Ол неліктен өзекті? Сендердің зерттеулеріңнің мақсаты неде?

7 слайд

3-4 студент топтарында зерттеу үшін бір жаһандық проблеманы таңдаңдар. Тандауларыңды түсіндіріңдер. Жаһандық проблема Мәселенің өзектілігі Зерттеу мақсаты Сендер қандай жаһандық мәселені таңдадыңдар? Біз неліктен бұл мәселені таңдадық?/ Ол неліктен өзекті? Сендердің зерттеулеріңнің мақсаты неде?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі