Материалдар / Жеке тұлғаның қарым-қатынасқа түсу құзіреттілігін қалыптастыру ерекшеліктері мен бағалау көрсеткіштері

Жеке тұлғаның қарым-қатынасқа түсу құзіреттілігін қалыптастыру ерекшеліктері мен бағалау көрсеткіштері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жеке тұлғаны қалыптастыруда үлкен үлесімді қосудамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
189
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

!ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР

2 слайд
!ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР

2 слайд

!ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР

3 слайд

3 слайд

Бір нәрсенің әсерінен болатын толғаныстан туған шағын әдеби шығарма,оқушынының қысқаша ғылыми жұмысы яғни тар шеңбердегі сұра

4 слайд
Бір нәрсенің әсерінен болатын толғаныстан туған шағын әдеби шығарма,оқушынының қысқаша ғылыми жұмысы яғни тар шеңбердегі сұрақты шешуі.

4 слайд

Бір нәрсенің әсерінен болатын толғаныстан туған шағын әдеби шығарма,оқушынының қысқаша ғылыми жұмысы яғни тар шеңбердегі сұрақты шешуі.

1 2 3 4 5 6 7

5 слайд
1 2 3 4 5 6 7

5 слайд

1 2 3 4 5 6 7

 Тезис – бұл эссеңізде бір нәрсені дәлелдеуге немесе түсіндіруге тырысқаныңыз , мысалы « Менің Отаным – гүлден

6 слайд
 Тезис – бұл эссеңізде бір нәрсені дәлелдеуге немесе түсіндіруге тырысқаныңыз , мысалы « Менің Отаным – гүлденген Қазақстан ». Тезистің көлемі бір сөйлемнен артық болмасын , эсседегі сіз айтатын ойды сыйғызу қажет . Тезис деген не?

6 слайд

 Тезис – бұл эссеңізде бір нәрсені дәлелдеуге немесе түсіндіруге тырысқаныңыз , мысалы « Менің Отаным – гүлденген Қазақстан ». Тезистің көлемі бір сөйлемнен артық болмасын , эсседегі сіз айтатын ойды сыйғызу қажет . Тезис деген не?

Оқушылардың «менің сүйікті - кейіпкерім» тақырыбына жазған эссе желісін қысқаша мазмұндауы.

7 слайд
Оқушылардың «менің сүйікті - кейіпкерім» тақырыбына жазған эссе желісін қысқаша мазмұндауы.

7 слайд

Оқушылардың «менің сүйікті - кейіпкерім» тақырыбына жазған эссе желісін қысқаша мазмұндауы.

НАЗИРА ҚАНДАЙ КЕЙІПКЕР? МІНЕЗДЕМЕ Аян қандай?

8 слайд
НАЗИРА ҚАНДАЙ КЕЙІПКЕР? МІНЕЗДЕМЕ Аян қандай?

8 слайд

НАЗИРА ҚАНДАЙ КЕЙІПКЕР? МІНЕЗДЕМЕ Аян қандай?

Қай өңірде дүниеге келген? Қандай жоғарғы оқу орнын бітірген? Жазушының шығармалары қай жылдан бастап шыға бастады

9 слайд
Қай өңірде дүниеге келген? Қандай жоғарғы оқу орнын бітірген? Жазушының шығармалары қай жылдан бастап шыға бастады? Қай салада қызмет етті? Сұрақтарға жауап алу «Ыстық орындық»

9 слайд

Қай өңірде дүниеге келген? Қандай жоғарғы оқу орнын бітірген? Жазушының шығармалары қай жылдан бастап шыға бастады? Қай салада қызмет етті? Сұрақтарға жауап алу «Ыстық орындық»

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

Сол кездегі жетім балалар Қазіргі кездегі жетім балалар 1. Жоқшылықтан 2. Соғыс салдарынан жетім қалды 1. Тәрбиесіздіктен 2.

16 слайд
Сол кездегі жетім балалар Қазіргі кездегі жетім балалар 1. Жоқшылықтан 2. Соғыс салдарынан жетім қалды 1. Тәрбиесіздіктен 2. Ата – анасының құқығынан айырлыған балалар 3. Тастанды балалар

16 слайд

Сол кездегі жетім балалар Қазіргі кездегі жетім балалар 1. Жоқшылықтан 2. Соғыс салдарынан жетім қалды 1. Тәрбиесіздіктен 2. Ата – анасының құқығынан айырлыған балалар 3. Тастанды балалар

Егер поэзияны жүректің музыкасы деп білер болсақ, онда эссе - ойымыздың музыкасы

17 слайд
Егер поэзияны жүректің музыкасы деп білер болсақ, онда эссе - ойымыздың музыкасы

17 слайд

Егер поэзияны жүректің музыкасы деп білер болсақ, онда эссе - ойымыздың музыкасы

Оқушы шығармашылығы – әр сабақта қылаң беріп, тұтас жинақталып көріну үшін ерекше мәпелеуді және шабытын оятар сәтт

18 слайд
Оқушы шығармашылығы – әр сабақта қылаң беріп, тұтас жинақталып көріну үшін ерекше мәпелеуді және шабытын оятар сәтті күтіп жататын ерекше нәзік жаратылыс

18 слайд

Оқушы шығармашылығы – әр сабақта қылаң беріп, тұтас жинақталып көріну үшін ерекше мәпелеуді және шабытын оятар сәтті күтіп жататын ерекше нәзік жаратылыс

Құдиярова : «Раушан гүлі жарып шығып құлпыруы үшін табиғат шіркін тікенектерді де керек етіп жаратқаны сияқты, сөз өнері та

19 слайд
Құдиярова : «Раушан гүлі жарып шығып құлпыруы үшін табиғат шіркін тікенектерді де керек етіп жаратқаны сияқты, сөз өнері табиғаты керек жерінде «ащы-тәтті» сөздерді шебер қолдануға да баратын болар»

19 слайд

Құдиярова : «Раушан гүлі жарып шығып құлпыруы үшін табиғат шіркін тікенектерді де керек етіп жаратқаны сияқты, сөз өнері табиғаты керек жерінде «ащы-тәтті» сөздерді шебер қолдануға да баратын болар»

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА МЫҢ АЛҒЫС!ТІЛІМ БОЛЫП МӘҢГІЛІК, АТСЫН ӘРБІР ТАҢ КҮЛІП. НҰРЛЫ ЖОЛЫМ БАҚ БЕРСІН ӘРБІР ЖАНДЫ ТАҢ Қ

20 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА МЫҢ АЛҒЫС!ТІЛІМ БОЛЫП МӘҢГІЛІК, АТСЫН ӘРБІР ТАҢ КҮЛІП. НҰРЛЫ ЖОЛЫМ БАҚ БЕРСІН ӘРБІР ЖАНДЫ ТАҢ ҚЫЛЫП !

20 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА МЫҢ АЛҒЫС!ТІЛІМ БОЛЫП МӘҢГІЛІК, АТСЫН ӘРБІР ТАҢ КҮЛІП. НҰРЛЫ ЖОЛЫМ БАҚ БЕРСІН ӘРБІР ЖАНДЫ ТАҢ ҚЫЛЫП !

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

Назар қойып ты ңдағандарыңызға көп рахмет!!!!!

23 слайд
Назар қойып ты ңдағандарыңызға көп рахмет!!!!!

23 слайд

Назар қойып ты ңдағандарыңызға көп рахмет!!!!!

Назарларыңызға рахмет!

24 слайд
Назарларыңызға рахмет!

24 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ